SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's![]()
quote:Op woensdag 9 november 2016 00:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat we allemaal over jou schrijvenIk wil dat inderdaad niet meer weten, dat kloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en 's nachts ... wanneer Elf slapen gaat .... Dan begint het.. De twijfel. Wat zeggen ze dan allemaal over me? Nu wordt ik wel benieuwd.. En dan gaat het knagen in je hoofdquote:Op woensdag 9 november 2016 00:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wil dat inderdaad niet meer weten, dat klopt
Alstu.... slääp lekker Fogelquote:Op woensdag 9 november 2016 00:52 schreef Fogel het volgende:
Knok en co & co bedankt voor de show
* Fogel moet plat
Over 5.5u gaat de wekker alweer zeuren.
Ik heb zelfs een lokroep-topic voor je geopendquote:Op woensdag 9 november 2016 00:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
en 's nachts ... wanneer Elf slapen gaat .... Dan begint het.. De twijfel. Wat zeggen ze dan allemaal over me? Nu wordt ik wel benieuwd.. En dan gaat het knagen in je hoofd![]()
mmmmmmm het zal toch wel goed zijn?
quote:Op woensdag 9 november 2016 00:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een lokroep-topic voor je geopend
Dealquote:Op woensdag 9 november 2016 00:57 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zie dat ik de enig overgebleven luisteraar ben. En ik moet tot m'n spijt melden dat ik ook zo ga afhakenIk wil de uitslag van de verkiezingen volgen.
Knokkels, bedankt voor het draaien. Ik hoop je snel weer te horen op een iets geschikter tijdstip
Basement Jaxxquote:Op woensdag 9 november 2016 00:58 schreef Elfletterig het volgende:
Overigens wel tof, meerdere tracks van Basement Jaxx
Ik heb gisteren Scars nog gedraaid.
Tot snelquote:Op woensdag 9 november 2016 01:02 schreef Elfletterig het volgende:
Good-byee![]()
Bedankt voor het draaien, Knokkels. En tot snel
Graagquote:Op woensdag 9 november 2016 01:04 schreef knokkels het volgende:
[..]
Tot snelWas weer leuk....
En de volgende keer doe ik wat eerder dan maar
jammer voor jou, maar misschien hebben we nu wel kans om te luisteren naar de uitgestelde showquote:
Dit is het begin van het einde van de wereld nu Trump aan het roer staat...quote:
Ik hoop het.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
jammer voor jou, maar misschien hebben we nu wel kans om te luisteren naar de uitgestelde show
quote:Op woensdag 9 november 2016 10:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dit is het begin van het einde van de wereld nu Trump aan het roer staat...
Dit.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
jammer voor jou, maar misschien hebben we nu wel kans om te luisteren naar de uitgestelde show
Dodenmarsquote:Op woensdag 9 november 2016 10:16 schreef Fogel het volgende:
Is er al een show in de maak met uitsluitend trompetmuziek?
Het zal onze tijd wel duren.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:44 schreef MadMaster het volgende:
Ach, over 4 jaar weer verkiezingen...
Misschien eerder, als hij het wel HEEL erg bont maakt!quote:Op woensdag 9 november 2016 17:44 schreef MadMaster het volgende:
impeach! impeach! impeach!quote:Op woensdag 9 november 2016 17:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien eerder, als hij het wel HEEL erg bont maakt!
Zal me niks verbazen als dat het eerste of het tweede jaar al gebeurt!quote:Op woensdag 9 november 2016 17:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
impeach! impeach! impeach!![]()
Zo. Dat dus
Dat gaat niet gebeuren, Trump is niet achterlijk, die kan in zijn eentje weinig, dus zal ie wel inbinden en gewoon zijn tijd uitzitten, volgens mij is het voor die gast gewoon een ego-kwestie, ik ben/was de president v/d U.S of A.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen als dat het eerste of het tweede jaar al gebeurt!
Beetje in het kader van:quote:Op woensdag 9 november 2016 17:54 schreef Karzai het volgende:
tja misschien weer een paar leuke afleveringen van southpark
Over mij worden de gekste dingen gezegd, geloof me. Dus ik verbaas me niet meer zo snel. Ik ben een soort extreem-rechtse, xenofobe, racistische wederopstanding van Adolf Hitler, of zoiets.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
en 's nachts ... wanneer Elf slapen gaat .... Dan begint het.. De twijfel. Wat zeggen ze dan allemaal over me? Nu wordt ik wel benieuwd.. En dan gaat het knagen in je hoofd![]()
mmmmmmm het zal toch wel goed zijn?
In vier jaar tijd kan een boel worden afgebroken. Er is niet alleen een Republikeinse president gekozen, maar ook een Republikeinse meerderheid in de Senaat en het Huis van Afgevaardigden. In no-time kunnen ze 8 jaar nuttig Obama-beleid ongedaan maken.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:44 schreef MadMaster het volgende:
Die meerderheid hadden ze al in de Senaat en in het Huis van Afgevaardigden.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In vier jaar tijd kan een boel worden afgebroken. Er is niet alleen een Republikeinse president gekozen, maar ook een Republikeinse meerderheid in de Senaat en het Huis van Afgevaardigden. In no-time kunnen ze 8 jaar nuttig Obama-beleid ongedaan maken.
Ironisch genoeg lijkt Clinton - net als Al Gore in 2000 - de popular vote te winnen, trouwens. Dat betekent - opnieuw - dat niet elke stem even zwaar heeft geteld.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die meerderheid hadden ze al in de Senaat en in het Huis van Afgevaardigden.
Er was alleen een democratische president die ook niet altijd zijn zin kreeg of pas met heel veel moeite.
Ik ben geen fan van Trump, het idee dat ik 4 jaar lang z'n populistische gebral aan moet horen vind ik niks.
Maar het volk heeft z'n stem uitgebracht en ja, dat volk is niet het slimste van de wereld.
Maar kennelijk, en uit eigen ervaring heb weet ik dat Obama in de USA echt niet overal bejubeld werd, vond de meerderheid via de kiesmannen het tijd voor verandering.
Ze mogen het gaan ervaren en over 4 jaar begint het circus weer opnieuw...
ik ben zeer benieuwd hoe het gaat aflopenquote:Op woensdag 9 november 2016 18:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die meerderheid hadden ze al in de Senaat en in het Huis van Afgevaardigden.
Er was alleen een democratische president die ook niet altijd zijn zin kreeg of pas met heel veel moeite.
Ik ben geen fan van Trump, het idee dat ik 4 jaar lang z'n populistische gebral aan moet horen vind ik niks.
Maar het volk heeft z'n stem uitgebracht en ja, dat volk is niet het slimste van de wereld.
Maar kennelijk, en uit eigen ervaring heb weet ik dat Obama in de USA echt niet overal bejubeld werd, vond de meerderheid via de kiesmannen het tijd voor verandering.
Ze mogen het gaan ervaren en over 4 jaar begint het circus weer opnieuw...
Boeiend, zo werkt het nou eenmaal niet in de USA...quote:Op woensdag 9 november 2016 18:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ironisch genoeg lijkt Clinton - net als Al Gore in 2000 - de popular vote te winnen, trouwens. Dat betekent - opnieuw - dat niet elke stem even zwaar heeft geteld.
We'll see.quote:De afgelopen jaren had Obama last van een Republikeinse meerderheid in het Huis en de Senaat. Trump zal nergens last van hebben. Beleid dat met veel moeite tot stand is gebracht kan door Trump razendsnel ongedaan worden gemaakt. Denk onder meer aan Obamacare, openstelling huwelijk en andere opwerpen waar de VS weer terug in de tijd zal gaan.
Huh wat... wat voor eng wereldbeeld hebben die lui die dat denken?quote:Op woensdag 9 november 2016 18:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Over mij worden de gekste dingen gezegd, geloof me. Dus ik verbaas me niet meer zo snel. Ik ben een soort extreem-rechtse, xenofobe, racistische wederopstanding van Adolf Hitler, of zoiets.
In plaats van die onzin te geloven, heb ik een groeiende lijst van mensen die ik negeer; mensen met wie ik geen woord meer wil uitwisselen. En dat bevalt eigenlijk prima, moet ik zeggen.
quote:
quote:Programma van vandaag
19:00 - 21:00 DJ Symph Elections (not made in China)
22:30 - 00:30 DJ Tailfox - Knallend Door De Speakers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op woensdag 9 november 2016 19:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
The Presidents of The USA - Peaches (of Lump!)
lol ... Trump, the dumb oafquote:Op woensdag 9 november 2016 19:12 schreef Elfletterig het volgende:
Inbreng: Pet Shop Boys - I'm With Stupid
(Nummer over de relatie tussen Bush en Blair, geproduceerd door Trevor Horn; de maker van Video Killed The Radio Star)
bij elke verkiezing weer he. waar dan ookquote:Op woensdag 9 november 2016 19:18 schreef Symphonic het volgende:
Dat dit liedje nog zo actueel is....
jupquote:Op woensdag 9 november 2016 19:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
bij elke verkiezing weer he. waar dan ook
Een veel beter, essentiëler nummer dan Avond, vind ik.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:18 schreef Symphonic het volgende:
Dat dit liedje nog zo actueel is....
eighties cold war all-over again. Doe dan Russians van Sting en Two Tribes van Frankie goes to Hollywood ook maar.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:20 schreef spijkerbroek het volgende:
Doe Maar - De Bom
U merkt, ik zie de toekomst rooskleurig tegemoet.
Avond is een draak van een gehyped nummerquote:Op woensdag 9 november 2016 19:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een veel beter, essentiëler nummer dan Avond, vind ik.
Thanks voor het draaien van I'm With Stupid, trouwens
Two Tribes, topkeuze. Eveneens een Trevor Horn-productie.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
eighties cold war all-over again. Doe dan Russians van Sting en Two Tribes van Frankie goes to Hollywood ook maar.
quote:Op woensdag 9 november 2016 19:20 schreef spijkerbroek het volgende:
Doe Maar - De Bom
U merkt, ik zie de toekomst rooskleurig tegemoet.
Trevorquote:Op woensdag 9 november 2016 19:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Two Tribes, topkeuze. Eveneens een Trevor Horn-productie.
* Elfletterig voelt een themashow aankomen
Ik zag vanmorgen een of andere meme met Trump en Poetin tegenover elkaar, en moest meteen aan dit liedje denken.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Two Tribes van Frankie goes to Hollywood
Wat een zware nummers zegquote:Op woensdag 9 november 2016 19:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
eighties cold war all-over again. Doe dan Russians van Sting en Two Tribes van Frankie goes to Hollywood ook maar.
Oeh, Land of Confusion.quote:
Het meest beroerde nummer van Katzenjammer, gelukkig een cover...quote:Op woensdag 9 november 2016 19:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oeh, Land of Confusion.
Mag van Genesis, maar ook wel van Katzenjammer.
Hun andere liedjes zijn beter, toegegevenquote:Op woensdag 9 november 2016 19:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het meest beroerde nummer van Katzenjammer, gelukkig een cover...
Ik ben benieuwd of ze nog wat gaan doen.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hun andere liedjes zijn beter, toegegeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |