quote:
quote:Programma van vandaag
19:00 - 21:00 DJ Symph Elections (not made in China)
22:30 - 00:30 DJ Tailfox - Knallend Door De Speakers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pietje Puk en de Plakbandcrisis
quote:Op woensdag 9 november 2016 19:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
The Presidents of The USA - Peaches (of Lump!)
lol ... Trump, the dumb oafquote:Op woensdag 9 november 2016 19:12 schreef Elfletterig het volgende:
Inbreng: Pet Shop Boys - I'm With Stupid
(Nummer over de relatie tussen Bush en Blair, geproduceerd door Trevor Horn; de maker van Video Killed The Radio Star)
bij elke verkiezing weer he. waar dan ookquote:Op woensdag 9 november 2016 19:18 schreef Symphonic het volgende:
Dat dit liedje nog zo actueel is....
jupquote:Op woensdag 9 november 2016 19:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
bij elke verkiezing weer he. waar dan ook
Een veel beter, essentiëler nummer dan Avond, vind ik.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:18 schreef Symphonic het volgende:
Dat dit liedje nog zo actueel is....
eighties cold war all-over again. Doe dan Russians van Sting en Two Tribes van Frankie goes to Hollywood ook maar.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:20 schreef spijkerbroek het volgende:
Doe Maar - De Bom
U merkt, ik zie de toekomst rooskleurig tegemoet.
Avond is een draak van een gehyped nummerquote:Op woensdag 9 november 2016 19:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een veel beter, essentiëler nummer dan Avond, vind ik.
Thanks voor het draaien van I'm With Stupid, trouwens
Two Tribes, topkeuze. Eveneens een Trevor Horn-productie.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
eighties cold war all-over again. Doe dan Russians van Sting en Two Tribes van Frankie goes to Hollywood ook maar.
quote:Op woensdag 9 november 2016 19:20 schreef spijkerbroek het volgende:
Doe Maar - De Bom
U merkt, ik zie de toekomst rooskleurig tegemoet.
Trevorquote:Op woensdag 9 november 2016 19:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Two Tribes, topkeuze. Eveneens een Trevor Horn-productie.
* Elfletterig voelt een themashow aankomen
Ik zag vanmorgen een of andere meme met Trump en Poetin tegenover elkaar, en moest meteen aan dit liedje denken.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Two Tribes van Frankie goes to Hollywood
Wat een zware nummers zegquote:Op woensdag 9 november 2016 19:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
eighties cold war all-over again. Doe dan Russians van Sting en Two Tribes van Frankie goes to Hollywood ook maar.
Oeh, Land of Confusion.quote:
Het meest beroerde nummer van Katzenjammer, gelukkig een cover...quote:Op woensdag 9 november 2016 19:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oeh, Land of Confusion.
Mag van Genesis, maar ook wel van Katzenjammer.
Hun andere liedjes zijn beter, toegegevenquote:Op woensdag 9 november 2016 19:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het meest beroerde nummer van Katzenjammer, gelukkig een cover...
Ik ben benieuwd of ze nog wat gaan doen.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hun andere liedjes zijn beter, toegegeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |