de rechter lacht de advocaat van trump nog net niet uit, dus nee daar gebeurd niets mee.quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:41 schreef tesssssssss het volgende:
http://edition.cnn.com/20(...)ald-trump/index.html
Wat gebeurt er dan met die lawsuits, niks?
http://heavy.com/news/201(...)-trump-rigged-fraud/quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:37 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Het is echt te gek voor woorden.
Ik wil echt heeeeeel graag van gevallen horen waarbij het andersom is, maar tot nu toe is daar nog geen enkel voorbeeld van gekomen.
Gebeurt blijkbaar beide kanten opquote:A Georgia voter told an Atlanta newspaper that an electronic voting machine changed his vote from Hillary Clinton to Donald Trump two times
Maar mag dat zo, of mag dat niet?quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:43 schreef Refragmental het volgende:
Nog een geval waar de pollingstation medewerkers een zeer duidelijke voorkeur hebben.
Lijkt me niet.quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:45 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Maar mag dat zo, of mag dat niet?
Haha, trumps lawsuit lijkt wel te backfiren. Jammer joh.twitter:RalstonReports twitterde op dinsdag 08-11-2016 om 20:45:43Judge is not going to let Trump lawyers harass poll workers. reageer retweet
+1 voor judgequote:Op dinsdag 8 november 2016 20:46 schreef skysherrif het volgende:
Haha, trumps lawsuit lijkt wel te backfiren. Jammer joh.twitter:RalstonReports twitterde op dinsdag 08-11-2016 om 20:45:43Judge is not going to let Trump lawyers harass poll workers. reageer retweet
Je steunde Trump toch kan ik me herinneren?quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:46 schreef skysherrif het volgende:
Mij ook niet.quote:
Mja, veel mensen geven de stemmachine de schuld van hun fouten.quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:46 schreef Monolith het volgende:
De paranoia is altijd wat sneu, maar ik vermoed dat het voor velen de eerste Amerikaanse verkiezingen zijn die ze bewust meemaken.
Ik was eerst meer anti clinton dan trump, maar als je zo laag gaat ..quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:47 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Je steunde Trump toch kan ik me herinneren?
Geef je hier nou mee aan dat in jouw optiek iemand die hoopt op Trump een voorstander moet zijn van het mensen die mogelijk op de andere kandidaat willen stemmen ontnemen van hun mogelijkheid tot stemmen?quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:47 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Je steunde Trump toch kan ik me herinneren?
Nu niet meer?quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik was eerst meer anti clinton dan trump, maar als je zo laag gaat ..
Nee dat maak jij ervanquote:Op dinsdag 8 november 2016 20:49 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Geef je hier nou mee aan dat in jouw optiek iemand die hoopt op Trump een voorstander moet zijn van het mensen die mogelijk op de andere kandidaat willen stemmen ontnemen van hun mogelijkheid tot stemmen?
quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:46 schreef Monolith het volgende:
De paranoia is altijd wat sneu, maar ik vermoed dat het voor velen de eerste Amerikaanse verkiezingen zijn die ze bewust meemaken.
Maakt ie nou gewoon een grapje? Wat een teringlijer zeg, steen door de ruitquote:Op dinsdag 8 november 2016 20:31 schreef PippenScottie het volgende:
Republikeinse burgemeester..
twitter:JoyAnnReid twitterde op dinsdag 08-11-2016 om 18:30:07Wow. Just got this screengrab from a friend. Jefferson Riley, the Republican mayor of Mansfield, Georgia trying to… https://t.co/q8mu8v0ytB reageer retweet
Er stond niet voor niets een vraagteken achter, hoe moet ik je reactie richting skysheriff dan interpreteren?quote:
Clinton is gewoon qualified voor the job, trump is een clown die je niet serieus kan nemen. Ik had heel graag iemand anders gezien dan Clinton, maar ze heeft de ervaring en kennis. Trump heeft niets behalve een groot ego en schijnbaar veel geld.quote:
Heul niet!quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:46 schreef Monolith het volgende:
Onze politici schreeuwen niet dat de verkiezingen doorgestoken kaart zijn als de uitkomst ervan ze niet bevalt (al schijnen voor rechtszaken andere normen en waarden te gelden).quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zo gaan de verkiezingen in Maart hier ook. Veel geschreeuw, weinig inhoud, moddergooierij.
quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:51 schreef LelijKnap het volgende:
De naïviteit is altijd wat sneu, maar ik vermoed dat het voor velen de eerste Amerikaanse verkiezingen zijn die ze bewust meemaken.
Ik ben het niet altijd met je eens maar je bent wel een van de weinigen die zaken om de zaken beoordeelt ipv of ze door Trump of door Hillary gedaan worden wat ik tof vindquote:Op dinsdag 8 november 2016 20:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik was eerst meer anti clinton dan trump, maar als je zo laag gaat ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |