Nee, laten we zeggen ik blijf hele nacht op net als bij de debatten.quote:Op dinsdag 8 november 2016 18:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
12 uur morgenvroeg? Anders heeft het weinig zin.. Om middernacht zijn er nog geen uitslagen..
Cringeeeequote:Op dinsdag 8 november 2016 18:13 schreef schommelstoel het volgende:
http://m.telegraaf.nl/article/26980092/trump-is-een-duivel
Trump is een duivel.
Uit de poll van VROUW blijkt dat maar liefst 82 procent van de Nederlandse vrouwen ervan overtuigd is dat er na 44 (!) mannen een vrouw het Witte Huis zal betreden.
Telegraaf/VROUW
Dat is een vrij realistisch getal.quote:Op dinsdag 8 november 2016 18:13 schreef schommelstoel het volgende:
Trump is een duivel.
Uit de poll van VROUW blijkt dat maar liefst 82 procent van de Nederlandse vrouwen ervan overtuigd is dat er na 44 (!) mannen een vrouw het Witte Huis zal betreden.
Telegraaf/VROUW
LOL, jij denkt dat er veel NL-vrouwen voor Trump zijn?quote:Op dinsdag 8 november 2016 18:13 schreef schommelstoel het volgende:
Trump is een duivel.
Telegraaf/VROUW
Stemmen met je lul is toch beduidend makkelijker. Gewoon zo'n potlood in je plasbuis rammen en gaan.quote:Op dinsdag 8 november 2016 18:15 schreef Beach het volgende:
[..]
stemmen met je vagina zonder na te denken
Ach nee, mensen die op hem zouden stemmen doen dat toch wel. Of hij dit nu openbaar gemaakt had of niet.quote:
Een kutstem?quote:Op dinsdag 8 november 2016 18:15 schreef Beach het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 november 2016 18:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is een vrij realistisch getal.
Zo beginnt het stuk als je verder kliktquote:Als tarotist-astroloog kon ik het natuurlijk niet laten een 'kaartje te leggen' voor de legendarische verkiezingen die momenteel gaande zijn in Amerika. Al meer dan een jaar houdt het de gemoederen bezig: wie gaat deze strijd winnen?
Denk dat er niet heel veel NL-vrouwen iets van Trump moeten hebben hoor.. Relatief gezien iig niet..quote:Op dinsdag 8 november 2016 18:15 schreef Beach het volgende:
[..]
Waaron lees je dit soort onzin uberhaupt.quote:Op dinsdag 8 november 2016 18:13 schreef schommelstoel het volgende:
Trump is een duivel.
Telegraaf/VROUW
(frank lutz is de gene die wat van die focus groups had na de debates bij NBC of CNN)twitter:FrankLuntz twitterde op dinsdag 08-11-2016 om 18:01:38BREAKING: Watch Michigan.Working-class turnout is looking much higher than expected. Trump may actually have a chance. #ElectionDay reageer retweet
Landslidequote:Op dinsdag 8 november 2016 18:18 schreef skysherrif het volgende:
Voor wat het waard is:(frank lutz is de gene die wat van die focus groups had na de debates bij NBC of CNN)twitter:FrankLuntz twitterde op dinsdag 08-11-2016 om 18:01:38BREAKING: Watch Michigan.Working-class turnout is looking much higher than expected. Trump may actually have a chance. #ElectionDay reageer retweet
Geen aannames maken over wat ik denkquote:Op dinsdag 8 november 2016 18:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
LOL, jij denkt dat er veel NL-vrouwen voor Trump zijn?
Verder moet ik ook niet veel vd Telegraaf hebben, maar deze cijfers vind ik niet echt raar..
Omdat ik berichtgeving vergaar van meerdere bronnen en niet blijf hangen op één bronquote:Op dinsdag 8 november 2016 18:17 schreef Infection het volgende:
[..]
Waaron lees je dit soort onzin uberhaupt.
Tsja, de enorme rijen voor de Dems zijn net zo belachelijk..quote:Op dinsdag 8 november 2016 18:19 schreef KrappeAuto het volgende:
Op CNN net een lijn van 2,5 uur (in een Trump county in PA). Belachelijk.
Ja dus?quote:Op dinsdag 8 november 2016 18:17 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
[..]
Zo beginnt het stuk als je verder klikt![]()
Schuld van de republikenen :/quote:Op dinsdag 8 november 2016 18:19 schreef KrappeAuto het volgende:
Vergaar het dan van betrouwbare bronnen. Zo'n feministisch blogje kun je niet serieus nemen toch.quote:Op dinsdag 8 november 2016 18:20 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Omdat ik berichtgeving vergaar van meerdere bronnen en niet blijf hangen op één bron
Ja maar dat is tegen het riggen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 18:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsja, de enorme rijen voor de Dems zijn net zo belachelijk..
Doe ff niet zo selectief verontwaardigd, Reps doen er meer aan om stemmen voor bepaalde groepen onmogelijk te maken..
Schuld van de Republikeinen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 18:19 schreef KrappeAuto het volgende:
Wel een juiste opmerking van die presentator, dat niemand zo lang zou moeten wachten om te kunnen stemmen. Dat schrikt nogal af.quote:Op dinsdag 8 november 2016 18:19 schreef KrappeAuto het volgende:
Heb ik ergens gemeld dat ik het serieus neem?quote:Op dinsdag 8 november 2016 18:22 schreef Infection het volgende:
[..]
Vergaar het dan van betrouwbare bronnen. Zo'n feministisch blogje kun je niet serieus nemen toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |