SPOILER: VoorverkiezingenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
• Donald Trump
• Hillary Clinton
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
• Donald Trump
• Hillary Clinton
• Gary Johnson
• Jill Stein
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Bij welke kandidaat pas jij?
De Amerikaanse stemwijzer http://www.isidewith.com/
Het Amerikaanse kieskompas https://usa.kieskompas.nl/nl/#/
OP met dank aan Odaiba en polls met dank aan Martijnde3de.
Game on..
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:25 schreef Mike het volgende:
Het meest schokkende nieuws van vandaag vond ik dat Glenn Beck, ooit de grootste Obama-tegenstander van FOX News, zei 'Obama made me a better man': http://thehill.com/blogs/(...)made-me-a-better-man
Varkens kunnen blijkbaar vliegen.
Wow.quote:He has said that opposing Trump is the "moral, ethical" choice, even if it results in the election of Democrat Hillary Clinton.
Een beetje het riedeltje dat Trump over een paar jaar ook af zal gaan draaien, gok ik zo.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:30 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik dacht dat een jaar of 2 geleden er gebleken was dat hij wat hij deed vooral als een act zag en het niet echt geloofde. Dan nog steeds respect dat je je winstgevende act hiervoor op het spel zet, maar minder verrassend dan dat het echt een ommekeer in geloof zou zijn.
Ook n deze poll maar een plus 2 lead voor Clinton in Penntwitter:PpollingNumbers twitterde op dinsdag 08-11-2016 om 00:30:52#Pennsylvania:Trump 46% (+2)Clinton 44%Johnson 3%#Nevada:Clinton 44% (Tie)Trump 44%Johnson 5% @auto_alliance/@ESAGovAffairs 11/2-6 reageer retweet
Heb jij zijn spotje niet gezien waarin ze uitgebreid etaleren waarom CNN zuigt?quote:
Het is geen geheim dat gevangenen in grote meerderheid Democraat zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:33 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ja, gevangenen vinden het geweldig om langer in de bak te zitten en steeds meer overbevolkte gevangenissen te krijgen.
Combinatie NC en Pennsylvania is erg merkwaardig. Als het waar is krijgen we een gekke kaart, waar Clinton de Sunbelt pakt en Trump de rust beltquote:Op dinsdag 8 november 2016 00:33 schreef skysherrif het volgende:
Ook n deze poll maar een plus 2 lead voor Clinton in Penntwitter:PpollingNumbers twitterde op dinsdag 08-11-2016 om 00:30:52#Pennsylvania:Trump 46% (+2)Clinton 44%Johnson 3%#Nevada:Clinton 44% (Tie)Trump 44%Johnson 5% @auto_alliance/@ESAGovAffairs 11/2-6 reageer retweet
Zoals ik zei, propaganda is uiterst effectief.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:34 schreef Euribob het volgende:
[..]
Het is geen geheim dat gevangenen in grote meerderheid Democraat zijn.
Zijn negers democraten?quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:34 schreef Euribob het volgende:
[..]
Het is geen geheim dat gevangenen in grote meerderheid Democraat zijn.
Florida trouwensquote:Op dinsdag 8 november 2016 00:34 schreef L3gend het volgende:
[..]
Combinatie NC en Pennsylvania is erg merkwaardig. Als het waar is krijgen we een gekke kaart, waar Clinton de Sunbelt pakt en Trump de rust belt
twitter:PpollingNumbers twitterde op dinsdag 08-11-2016 om 00:29:57#Florida:Clinton 47% (+2)Trump 45%Johnson 2% @auto_alliance Poll (11/2-6) reageer retweet
Florida naar Trump, dat houdt de spanning er lekker in.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Florida trouwenstwitter:PpollingNumbers twitterde op dinsdag 08-11-2016 om 00:29:57#Florida:Clinton 47% (+2)Trump 45%Johnson 2% @auto_alliance Poll (11/2-6) reageer retweet
Preciesquote:Op dinsdag 8 november 2016 00:36 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Florida naar Trump, dat houdt de spanning er lekker in.
Juist de rust belt werd toch voorspeld voor Trump? In ieder geval wel bij de media die ik het meest volg.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:34 schreef L3gend het volgende:
[..]
Combinatie NC en Pennsylvania is erg merkwaardig. Als het waar is krijgen we een gekke kaart, waar Clinton de Sunbelt pakt en Trump de rust belt
Combinate Ohio en Pennsylvania is nog gekker
quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:36 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Florida naar Trump, dat houdt de spanning er lekker in.
Alleen Iowa lijkt me een zekerheid, Ohio waar hij favoriet is, vind ik geen zekerheid.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:37 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Juist de rust belt werd toch voorspeld voor Trump? In ieder geval wel bij de media die ik het meest volg.
Lesser of two evils.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:39 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Hij is niet goed, maar beter dan Hillary
Ik vraag het me sterk af. Als het spannend wordt, zie je toch vaak dat het een 2-way race wordt.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:41 schreef Sunst0rm het volgende:
Johnson is de laatste tijd hard gezakt in de peilingen, denken jullie dat hij de 5% haalt?
Mijn voorspelling
http://www.270towin.com/maps/bdjow
Ben benieuwd voor wie dit uiteindelijk beter gaat zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:42 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik vraag het me sterk af. Als het spannend wordt, zie je toch vaak dat het een 2-way race wordt.
Vergeet ook niet dat zijn running mate mensen herhaaldelijk op heeft geroepen niet op hun maar op Hillary te stemmen,quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:41 schreef Sunst0rm het volgende:
Johnson is de laatste tijd hard gezakt in de peilingen, denken jullie dat hij de 5% haalt?
Mijn voorspelling
http://www.270towin.com/maps/lkrkd
Denk het niet, ze zijn de afgelopen tijd volledig ondergesneeuwd.en Johnson heeft wat blunders gemaakt de keren dat hij aandacht kreegquote:Op dinsdag 8 november 2016 00:41 schreef Sunst0rm het volgende:
Mijn voorspelling
http://www.270towin.com/maps/lkrkd
quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:44 schreef L3gend het volgende:
[..]
Denk het niet, ze zijn de afgelopen tijd volledig ondergesneeuwd.en Johnson heeft wat blunders gemaakt de keren dat hij aandacht kreeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |