SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's![]()
Graag gedaan; bedankt voor het luisterenquote:Op maandag 7 november 2016 22:56 schreef MadMaster het volgende:
Dank vast, elf.
Ik ga zo vast inpakken...
Heb een auto mute script draaien en Coldplay staat erin.quote:Op maandag 7 november 2016 22:53 schreef Elfletterig het volgende:
Ik bied vast mijn nederige excuses aan Piet aan voor het slotnummer.
Dit is één van mijn drie favoriete nummers van Coldplay.quote:Op maandag 7 november 2016 22:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb een auto mute script draaien en Coldplay staat erin.
Voor meer knipogen, kijk eens hier TRV / Ryanair #25 Vanaf Eindhoven én Schiphol!quote:Op maandag 7 november 2016 22:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit is één van mijn drie favoriete nummers van Coldplay.Samen met Yellow en Atlas.
Ik wilde politiek eindigen; ik begon namelijk ook met een knipoog naar de politiek
Graag gedaan. Jullie weer bedankt voor het luisteren.quote:Op maandag 7 november 2016 22:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Voor meer knipogen, kijk eens hier TRV / Ryanair #25 Vanaf Eindhoven én Schiphol!
Bedankt voor de show
quote:
Was te verwachten. Jij met je aanmaningen...quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2016 08:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Was te verwachten. Jij met je aanmaningen...
Apparaat neerhangen waar ze volgnummer kunnen trekken.quote:Op dinsdag 8 november 2016 08:45 schreef just me het volgende:
[..]en meteen ouders aan mijn bureau!
mag niet eens
Met daarin nummers beginnend met 601, en dan vanaf 1 beginnen tellenquote:Op dinsdag 8 november 2016 09:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Apparaat neerhangen waar ze volgnummer kunnen trekken.
Kan het me voorstellenquote:Op dinsdag 8 november 2016 09:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Mogguh
Ik heb Electronic gemist, ben vroeg gaan slapen. Ik hoop dat ik nu eindelijk na bijna 2 weken uitgeziekt ben, ik ben het spuugzat.
zolang Symph er geen problemen mee heeft dat je vreemd gaat, wie zijn wij dan om er over te oordelenquote:Op dinsdag 8 november 2016 11:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga deze week een beetje vreemd, ik zit veel bij radio5 ipv radio49, vanwege de Evergreen Top1000
Als je een winterslaap houdt van 2 maanden, dan is dat allemaal weer voorbijquote:Op dinsdag 8 november 2016 11:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Is het weer zover met de top zus en zo jaarlijsten? Word daar erg moe van soms.
Met Kerst ben ik altijd depressief.quote:Op dinsdag 8 november 2016 12:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als je een winterslaap houdt van 2 maanden, dan is dat allemaal weer voorbij
quote:Op dinsdag 8 november 2016 12:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met Kerst ben ik altijd depressief.
Ik zie het nut er ook niet van in, maar die plastic namaakdingen vind ik net zo min wat.quote:Op dinsdag 8 november 2016 12:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
De zinloze slachting van al die bomen, ik word daar treurig van.
Yo ToT, er komt geen kerstboom hier in huis en ook geen paard op het dak.quote:Op dinsdag 8 november 2016 12:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zie het nut er ook niet van in, maar die plastic namaakdingen vind ik net zo min wat.
En hee folks!
quote:Op dinsdag 8 november 2016 12:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Yo ToT, er komt geen kerstboom hier in huis en ook geen paard op het dak.
quote:Op dinsdag 8 november 2016 12:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier ook geen kerstboom of andersoortige kerstversiering
spuitsneeuw op de ramen zeker? Kerstster voor het raam,engelenhaar, linten over de ruiten gespannen, honeycomb kerstklokjes aan de lampen, de hele seventies reutemeteut.quote:
wat wat? Hier gaat het om 14:50 regenenquote:
quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
wat wat? Hier gaat het om 14:50 regenen
Ga je nog verkiezingsshow draaien?quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
I was alive all along, but sleeping through my lifequote:
whehehe oh ja dat is vandaag of een dezer dagen toch?quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ga je nog verkiezingsshow draaien?
quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
I was alive all along, but sleeping through my life
Heeeejquote:Op dinsdag 8 november 2016 14:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ow, je noemt het slapenquote:Op dinsdag 8 november 2016 14:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
I was alive all along, but sleeping through my life
hoe noem jij het dan?quote:
Volgens mij gaat het vandaag gebeuren en dan nog paar maanden ruzie maken wie gewonnen heeft.quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
whehehe oh ja dat is vandaag of een dezer dagen toch?
Geen idee joh, heb me er niet zo mee bezig gehouden
Ik zal het nummer een andere keer nog eens draaienquote:Op dinsdag 8 november 2016 09:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Mogguh
Ik heb Electronic gemist, ben vroeg gaan slapen. Ik hoop dat ik nu eindelijk na bijna 2 weken uitgeziekt ben, ik ben het spuugzat.
quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
Komende nacht.quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
whehehe oh ja dat is vandaag of een dezer dagen toch?
Geen idee joh, heb me er niet zo mee bezig gehouden
Elfquote:
Dingen doenquote:Op dinsdag 8 november 2016 15:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Alweer weggetrokken achter de PC.
nee, achterstallig huiswerkquote:
dingen doen dit dat allesquote:Op dinsdag 8 november 2016 15:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoe is het? Je bent wel een beetje erg weinig aanwezig geweest, de laatste weken
Komende nacht is typisch zo'n nacht dat ik wakker blijf. Ik herinner me de verkiezingsnachten van 2008 en 2012 nog feilloos. De tijd vliegt.quote:
Moet ook nodig keer gaan opruimen hier, volgend voorjaar denk ik.quote:
Ik moet mijn computerkamer nodig uitmesten. Sinds ik draai op Radio 49, is het hier een soort mini-Manhattan geworden, met hoge stapels cd'squote:Op dinsdag 8 november 2016 15:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik moet ook nodig keer gaan opruimen hier, volgend voorjaar denk ik.
As we speak ben ik inspiratie aan het opdoen met oude oude showsquote:Op dinsdag 8 november 2016 15:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Alle begrip hoor.Maarre... wanneer mogen we ons weer verheugen op een Knokkels-show?
Mijn grootste probleem zijn de platen die niet meer in de goede hoes zitten na wat draai avonturen ermee.quote:Op dinsdag 8 november 2016 15:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik moet mijn computerkamer nodig uitmesten. Sinds ik draai op Radio 49, is het hier een soort mini-Manhattan geworden, met hoge stapels cd's
Ik heb ook weer allerlei ideeënquote:Op dinsdag 8 november 2016 16:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
As we speak ben ik inspiratie aan het opdoen met oude oude showsUit de archieven van DJ Knokkels
![]()
Back to my roots, myself, Nog een ander idee in de pijplijn, beetje spelen met herzen
Ik mis hier en daar ook een cd of juist een hoesje.quote:Op dinsdag 8 november 2016 16:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn grootste probleem zijn de platen die niet meer in de goede hoes zitten na wat draai avonturen ermee.
Ik ook, ik zat in beide gevallen in de USA toen...quote:Op dinsdag 8 november 2016 15:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Komende nacht is typisch zo'n nacht dat ik wakker blijf. Ik herinner me de verkiezingsnachten van 2008 en 2012 nog feilloos. De tijd vliegt.
Topquote:
quote:Op dinsdag 8 november 2016 16:22 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb zojuist de Amerikaanse vriendin met wie ik vanaf maart 2 maanden een rondje Europa ga doen gezegd dat als ze op Trump stemt, er geen plek voor haar is in mijn huis.
* spijkerbroek beïnvloedt zo maar ff de Amerikaanse verkiezingen!quote:
en wie zegt dat ze jou de waarheid gaat vertellenquote:Op dinsdag 8 november 2016 16:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
* spijkerbroek beïnvloedt zo maar ff de Amerikaanse verkiezingen!
*droom vernield*quote:Op dinsdag 8 november 2016 16:24 schreef just me het volgende:
en wie zegt dat ze jou de waarheid gaat vertellen
Datzelfde geldt voor mijn schoonzus, de zus van mw. MM.quote:Op dinsdag 8 november 2016 16:22 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb zojuist de Amerikaanse vriendin met wie ik vanaf maart 2 maanden een rondje Europa ga doen gezegd dat als ze op Trump stemt, er geen plek voor haar is in mijn huis.
quote:
leer mij de vrouwen kennenquote:Op dinsdag 8 november 2016 16:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Datzelfde geldt voor mijn schoonzus, de zus van mw. MM.
Ze is sinds vorig jaar Amerikaanse en mocht vandaag dus stemmen.
Dat heeft ze inmiddels gedaan, maar ze zegt niet wat ze gestemd heeft.
Dat moeten we dus nog even boven water krijgen...
Ik ga straks naar het kabouterbos en daar gaat het licht vroeg uit!quote:Op dinsdag 8 november 2016 16:26 schreef Karzai het volgende:
middag, no way dat ik wakker ga blijven voor de verkiezingen
Misschien hebben de vuurvliegjes wel een wilde nachtquote:Op dinsdag 8 november 2016 16:27 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga straks naar het kabouterbos en daar gaat het licht vroeg uit!
Ik ga meestal in bed een filmpje kijken oordoppen in en bijtijds slapen, en morgenochtend is het weer vroeg opquote:Op dinsdag 8 november 2016 16:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
Misschien hebben de vuurvliegjes wel een wilde nacht
Update: ze heeft vorige week al gestemd "but no worries. I have half a brain."quote:Op dinsdag 8 november 2016 16:22 schreef spijkerbroek het volgende:
quote:Op dinsdag 8 november 2016 17:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Update: ze heeft vorige week al gestemd "but no worries. I have half a brain."
Ze mag dus gewoon komen
quote:Op dinsdag 8 november 2016 17:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Update: ze heeft vorige week al gestemd "but no worries. I have half a brain."
Ze mag dus gewoon komen
quote:
laat is horen ;pquote:Op dinsdag 8 november 2016 18:42 schreef knokkels het volgende:
Beetje mijn oude muziekcollectie weer aan het doorgaan, kijken wat ik nog heb en niet meer..
En ik heb al wat dingen gequeued. Nou ja, drie tracks
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |