SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's![]()
Graag gedaan; bedankt voor het luisterenquote:Op maandag 7 november 2016 22:56 schreef MadMaster het volgende:
Dank vast, elf.
Ik ga zo vast inpakken...
Heb een auto mute script draaien en Coldplay staat erin.quote:Op maandag 7 november 2016 22:53 schreef Elfletterig het volgende:
Ik bied vast mijn nederige excuses aan Piet aan voor het slotnummer.
Dit is één van mijn drie favoriete nummers van Coldplay.quote:Op maandag 7 november 2016 22:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb een auto mute script draaien en Coldplay staat erin.
Voor meer knipogen, kijk eens hier TRV / Ryanair #25 Vanaf Eindhoven én Schiphol!quote:Op maandag 7 november 2016 22:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit is één van mijn drie favoriete nummers van Coldplay.Samen met Yellow en Atlas.
Ik wilde politiek eindigen; ik begon namelijk ook met een knipoog naar de politiek
Graag gedaan. Jullie weer bedankt voor het luisteren.quote:Op maandag 7 november 2016 22:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Voor meer knipogen, kijk eens hier TRV / Ryanair #25 Vanaf Eindhoven én Schiphol!
Bedankt voor de show
quote:
Was te verwachten. Jij met je aanmaningen...quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2016 08:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Was te verwachten. Jij met je aanmaningen...
Apparaat neerhangen waar ze volgnummer kunnen trekken.quote:Op dinsdag 8 november 2016 08:45 schreef just me het volgende:
[..]en meteen ouders aan mijn bureau!
mag niet eens
Met daarin nummers beginnend met 601, en dan vanaf 1 beginnen tellenquote:Op dinsdag 8 november 2016 09:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Apparaat neerhangen waar ze volgnummer kunnen trekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |