Vooral veel duurder dan eindhoven. Je krijgt schiphol - dublin echt niet voor vergelijkbare prijzen als eindhoven - dublin.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 11:30 schreef ITrade het volgende:
[..]
Ik hoop van niet.. Beter gaan ze geen vluchten schrappen van Eindhoven.
Schiphol is veel trager dan Eindhoven.
Goeie actie weerIs dat alleen in November zo te zien?
Lezen is niet echt je sterkste vak of wel?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 11:30 schreef ITrade het volgende:
[..]
Ik hoop van niet.. Beter gaan ze geen vluchten schrappen van Eindhoven.
Schiphol is veel trager dan Eindhoven.
Goeie actie weerIs dat alleen in November zo te zien?
Heb zaterdag Ams - Dub voor 10 euro gedaan bovendien is de vluchtfrequentie zodanig dat de verbinding vanaf Ams veel interessanter is.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 11:31 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Vooral veel duurder dan eindhoven. Je krijgt schiphol - dublin echt niet voor vergelijkbare prijzen als eindhoven - dublin.
Je zal wel niet de enige zijn die met die kutmaatschappij wil vliegen nu.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 11:33 schreef sirdanilot het volgende:
G#$%%^# nu loopt de mobiele site ook al vast.
Niet te geloven toch dit
Jawel hoor, ik bevestig je vraag alleen niet..quote:Op woensdag 26 oktober 2016 11:32 schreef MCH het volgende:
[..]
Lezen is niet echt je sterkste vak of wel?
Ik doelde op die laatste zin.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 12:11 schreef ITrade het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik bevestig je vraag alleen niet..
Met de komst van vluchten naar Amsterdam is het aantal vluchten Eind > Ierland verlaagt, waarmee ik dus aangeef dat ik "hoop" dat er geen extra vluchten komen op AMS.
Ouch. Zulke kleine letters kan ik inderdaad niet lezenquote:
Gewoon via Ryanair website zelf, werkt hier prima hoor. Ik heb ook nog een retourtje voor 8 euro geboekt naar Dublin.quote:
Die zijn vaak wel belangrijk bij zulke lokkertjes.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 12:57 schreef ITrade het volgende:
[..]
Ouch. Zulke kleine letters kan ik inderdaad niet lezen
Refresh dan eerst de pagina van skyscanner. De demand zal wel hoog zijn dus misschien is skyscanner niet actueel. Gebruik gewoon de zoekfunctie van Ryanair, die werkt ook prima.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 13:48 schreef fraubitch het volgende:
via skyscanner wordt wel 2 euro aangegeven maar bij het selecteren beginnen ze pas bij 104?
Ryanair geeft helemaal geen vluchten aanquote:Op woensdag 26 oktober 2016 14:28 schreef MCH het volgende:
[..]
Refresh dan eerst de pagina van skyscanner. De demand zal wel hoog zijn dus misschien is skyscanner niet actueel. Gebruik gewoon de zoekfunctie van Ryanair, die werkt ook prima.
Dan doe je iets verkeerd.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 14:32 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Ryanair geeft helemaal geen vluchten aan
Klopt. Ryanair is een budget maatschappij en AMS is een van de duurste vliegvelden ter wereld. Dat past gewoon niet bij elkaar. Schoenmaker, blijf bij je leest.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 12:11 schreef ITrade het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik bevestig je vraag alleen niet..
Met de komst van vluchten naar Amsterdam is het aantal vluchten Eind > Ierland verlaagt, waarmee ik dus aangeef dat ik "hoop" dat er geen extra vluchten komen op AMS.
Dus daarom vliegen Easyjet, Vueling, Transavia, Eurowings, Norwegian ook vanaf Schiphol?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:59 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Klopt. Ryanair is een budget maatschappij en AMS is een van de duurste vliegvelden ter wereld. Dat past gewoon niet bij elkaar. Schoenmaker, blijf bij je leest.
Ik zou liever hebben dat ze op Rotterdam zouden vliegen. Net zo dichtbij de gewone wereld, maar al een stuk minder duur voor ze. Ligt wel nog dichter bij Eindhoven dus nog meer concurrentie daarmee. En een vliegmaatschappij wil nu eenmaal niet met zichzelf concurreren uiteraard.
Die zijn wel goedkoop-ish, maar lang niet zo goedkoop als ryanair en wizz air.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 16:20 schreef MCH het volgende:
[..]
Dus daarom vliegen Easyjet, Vueling, Transavia, Eurowings, Norwegian ook vanaf Schiphol?
Die hebben vaak niet van die idioot lage actieprijzen (uitgezonder Vueling) maar voor de rest doen ze denk ik niet veel voor elkaar onder als je even vooraf ergens heen moet vliegen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 16:22 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Die zijn wel goedkoop-ish, maar lang niet zo goedkoop als ryanair en wizz air.
Ze zijn inderdaad meestal wel prima inderdaad. En ik vlieg ook tien keer liever met die maatschappijen dan met dat kut ryanair.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 16:25 schreef MCH het volgende:
[..]
Die hebben vaak niet van die idioot lage actieprijzen (uitgezonder Vueling) maar voor de rest doen ze denk ik niet veel voor elkaar onder als je even vooraf ergens heen moet vliegen.
Ik bedoelde qua prijzen die vs. Ryanair.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 16:26 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ze zijn inderdaad meestal wel prima inderdaad. En ik vlieg ook tien keer liever met die maatschappijen dan met dat kut ryanair.
Met die maatschappijen vind je geen vluchten voor b.v. 30 euro of zelfs minder. Met ryan air en wizz air kan dat soms wel. Ik ben laatst voor 15 euro naar roemenie gevlogen met wizz air, heen en terug.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 16:26 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik bedoelde qua prijzen die vs. Ryanair.
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 16:28 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Met die maatschappijen vind je geen vluchten voor b.v. 30 euro of zelfs minder. Met ryan air en wizz air kan dat soms wel. Ik ben laatst voor 15 euro naar roemenie gevlogen met wizz air, heen en terug.
De 'gemiddelde' prijzen liggen inderdaad redelijk dicht bij elkaar. Echter vliegen ze ook niet allemaal naar dezelfde bestemmingen natuurlijk.
Boek 's nachtsquote:Op woensdag 26 oktober 2016 16:24 schreef sirdanilot het volgende:
Ik kom er echt niet doorheen om mijn vlucht naar dublin te boeken
De website staat compleet vast en laat geen vluchten zien, helemaal niks.
En de app doet het 1 van de 10 keer (de rest ook foutmeldingen) maar ik krijg nu opeens niet meer de vlucht voor 2 euro !
Wat kut zeg.
Dat zijn enkeltjes.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 16:32 schreef MCH het volgende:
[..]![]()
http://imgur.com/a/m3ThT
http://imgur.com/a/ldweu
Ja, dus? Je hebt het zelf toch ook over vluchten. Al die maatschappijen werken met losse vluchten.quote:
Wat ik bedoel is dat je met ryan en wizz air vaak onder de 30 euro retour kan vliegen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 16:39 schreef MCH het volgende:
[..]
Ja, dus? Je hebt het zelf toch ook over vluchten. Al die maatschappijen werken met losse vluchten.
Dan moet je dat ook zeggen Hans. Retourtjes bestaan in die business in principe niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 16:47 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat je met ryan en wizz air vaak onder de 30 euro retour kan vliegen.
Dublin vond ik vanochtend nog wel, maar ik wilde eerst overleggen met een vriend of die mee wil.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:12 schreef Waterdrinker het volgende:
De website doet het niet meer, hij laadt geen vluchten.
https://www.upinthesky.nl(...)tickets-voor-2-euro/
Vanaf Eindhoven kunnen passagiers voor twee euro vliegen naar Dublin, Londen Stansted, Manchester en Milaan Bergamo.
iemand een idee of die steden kloppen?
ryanair site, prijzen vinden, fare finder, zoiets.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:42 schreef planethugo het volgende:
[..]
kan je ook ergens zien welke stoelen dat precies zijn? De reizen die ik zoek zijn gewoon de normale prijzen
ryanair staat geen realtime verbinding toe naar sites als skyscanner. Skyscanner heeft dus een prijs gevonden die al lang weg kan zijn. Voor ryanair is de eigen site dus altijd beter.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 13:48 schreef fraubitch het volgende:
via skyscanner wordt wel 2 euro aangegeven maar bij het selecteren beginnen ze pas bij 104?
Trouwens jouw e dreams trucje, dat ik al een paar keer succesvol had gebruikt, werkt niet meer.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 18:20 schreef Yreal het volgende:
[..]
ryanair staat geen realtime verbinding toe naar sites als skyscanner. Skyscanner heeft dus een prijs gevonden die al lang weg kan zijn. Voor ryanair is de eigen site dus altijd beter.
Calculeer je die kosten naar Eindhoven wel ff in bij je volgende reis met Wizzair.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:43 schreef sirdanilot het volgende:
Heb maar geboekt vanaf amsterdam. Want de 4 euro stoelen vanaf eindhovne waren helaas al weg. Het kost rond de 30 euro retour vanaf amsterdam en dat is helemaal niet duur,en dan hoef ik niet helemaal af te reizen naar dat kut eindhoven.
[..]
Trouwens jouw e dreams trucje, dat ik al een paar keer succesvol had gebruikt, werkt niet meer.
Ik kreeg helemaal geen ryanair vluchten meer, of alleen voor de vollemep prijs.
Gek he?
Dat doe ik altijd.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:46 schreef MCH het volgende:
[..]
Calculeer je die kosten naar Eindhoven wel ff in bij je volgende reis met Wizzair.
treinabboquote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:46 schreef MCH het volgende:
[..]
Calculeer je die kosten naar Eindhoven wel ff in bij je volgende reis met Wizzair.
Ik heb nog gratis studentenov.quote:
is nu een betere methodequote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:43 schreef sirdanilot het volgende:
Heb maar geboekt vanaf amsterdam. Want de 4 euro stoelen vanaf eindhovne waren helaas al weg. Het kost rond de 30 euro retour vanaf amsterdam en dat is helemaal niet duur,en dan hoef ik niet helemaal af te reizen naar dat kut eindhoven.
[..]
Trouwens jouw e dreams trucje, dat ik al een paar keer succesvol had gebruikt, werkt niet meer.
Ik kreeg helemaal geen ryanair vluchten meer, of alleen voor de vollemep prijs.
Gek he?
Hoe dan? Wel edreams of een andere ota?quote:
Je gaat een beetje op een wereldvreemde 0906 lijken.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:22 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Hoe dan? Wel edreams of een andere ota?
Ik ben wel vaker dan 1 x in een vliegtuig geweest hoor.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:34 schreef MCH het volgende:
[..]
Je gaat een beetje op een wereldvreemde 0906 lijken.
met het risico dat liesje me nou weer afschiet.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:53 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ik ben wel vaker dan 1 x in een vliegtuig geweest hoor.
Dit jaar?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:59 schreef Yreal het volgende:
[..]
met het risico dat liesje me nou weer afschiet.
Hoe vaak had je nou gevlogen dit jaar? 2x?
Ok kunnen we het nu weer over Ryanair hebben. Ik wil dat ze op Rotterdam gaan vliegen maar die kans is heel klein he?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:09 schreef sirdanilot het volgende:
Hoe veel je vliegt geeft je geen status of prestige. Vliegen kost tegenwoordig namelijk drie keer niks met ryan of wizz air. Dus ik ga jou ook niet de vraag stellen hoe vaak jíj hebt gevlogen want het kan me echt helemaal niks schelen.
naja, als ze er markt in zien of vliegtuigen moeten vullen... Kan? Je ziet ze tegenwoordig wel vaker op meerde vliegvelden in een stad. En ze kiezen steeds vaker gewoon random vliegvelden. Las van de week dus dat ze bratislava vroeger verkochte als vienna (bratislava)quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok kunnen we het nu weer over Ryanair hebben. Ik wil dat ze op Rotterdam gaan vliegen maar die kans is heel klein he?
jij begint over 0906quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:09 schreef sirdanilot het volgende:
Hoe veel je vliegt geeft je geen status of prestige. Vliegen kost tegenwoordig namelijk drie keer niks met ryan of wizz air. Dus ik ga jou ook niet de vraag stellen hoe vaak jíj hebt gevlogen want het kan me echt helemaal niks schelen.
Een andere user, MCH, begon daarover, lees maar terug. Maar goed hier verder over praten mag niet van liesje dus laat maar.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:47 schreef Yreal het volgende:
[..]
naja, als ze er markt in zien of vliegtuigen moeten vullen... Kan? Je ziet ze tegenwoordig wel vaker op meerde vliegvelden in een stad. En ze kiezen steeds vaker gewoon random vliegvelden. Las van de week dus dat ze bratislava vroeger verkochte als vienna (bratislava)
Dus ach, amsterdam (rotterdam), wie weet.
[..]
jij begint over 0906
malpensa en bergamo, fumicino en campiano, brussel en Charleroi ect ect ook niet natuurlijk.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 01:36 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Een andere user, MCH, begon daarover, lees maar terug. Maar goed hier verder over praten mag niet van liesje dus laat maar.
En Rotterdam voegt niet heel veel toe als ze al op schiphol en eindhoven vliegen. Ze zouden wel kunnen stoppen met schiphol en ipv daarvan rotterdam doen, maar schiphol is natuurlijk aantrekkelijker voor veel mensen.
De enige reden dat Ryanair op Schiphol aanwezig is, is om het Aer Lingus lastig te maken. Zeker nu KLM eigen toestellen inzet en minder op codeshare met Aer Lingus vertrouwt, zorgt ervoor dat Aer Lingus nagenoeg niets meer op deze route kan verdienen, en eigenlijk gewoon verlies maakt.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 01:36 schreef sirdanilot het volgende:
Ze zouden wel kunnen stoppen met schiphol en ipv daarvan rotterdam doen, maar schiphol is natuurlijk aantrekkelijker voor veel mensen.
DAT BEN IK!quote:
ik verdedigde je slimpie.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:52 schreef 0906 het volgende:
[..]
DAT BEN IK!
Wat maakt het uit, heb reeds 2 keer gevlogen. Wat maakt dat ik dan als 'minder' wordt beschouwd dan mensen die maandelijks x keer vliegen.
Is al bekend wanneer ze het Ryanair netwerk op Schiphol gaan uitbreiden?
maken ze geen verschil inquote:Op woensdag 2 november 2016 19:24 schreef Katinkat het volgende:
Even een vraag.
Ik weet dat je voor je vertrekt (dus b.v een paar dagen voor vertrek) nog online een tas of koffer als ruimbagage kunt bijboeken. Weet iemand of dat dezelfde prijs is als bij het begin van de boeking?
Beter gewoon een reisverzekering afsluiten (doorlopende reisverzekering of , als ze maar zelden op pad gaan, bij de reis een aparte reisverzekering afsluiten). Want als ze in het ziekenhuis ligt dan zou ze het wel vergoed hebben gekregen.quote:Op woensdag 2 november 2016 22:33 schreef Katinkat het volgende:
Oh handig om te weten. Mijn ouders hadden een vlucht geboekt,maar moeder ligt nu in het ziekenhuis, Ze gaan dus niet. Volgende keer misschien de bagage een paar dagen van te voren boeken, dan ben je toch minder geld kwijt als je niet vliegt.
toch, dat ryanair je aanklaagt omdat je een boef bentquote:Op vrijdag 4 november 2016 15:47 schreef sirdanilot het volgende:
http://corporate.ryanair.(...)s-pricing/?market=ie
Ryanair gaat iets doen aan de online boefjes zoals Edreams die vaak te hoge prijzen weergeven.
Bij zo'n ryanair vlucht zijn het de kosten niet, je reisverzekering betaalt de kosten niet je moet een annuleringsverzekering nemen, en die hebben ze nooit.quote:Op woensdag 2 november 2016 23:52 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Beter gewoon een reisverzekering afsluiten (doorlopende reisverzekering of , als ze maar zelden op pad gaan, bij de reis een aparte reisverzekering afsluiten). Want als ze in het ziekenhuis ligt dan zou ze het wel vergoed hebben gekregen.
Al is een ryan air ticket ook weer niet zo een grote financiele domper meestal.
Beterschap
IK heb net ingecheckt, en een bagagestuk bijboeken kost dan 33 euro, tegen 15 euro als je het bij de boeking doet, volgens mij zit er dus wel een toeslag op later bijboeken.quote:Op woensdag 2 november 2016 19:45 schreef Yreal het volgende:
[..]
maken ze geen verschil in
https://www.ryanair.com/gb/en/useful-info/help-centre/fees
ja, bij inchecken is het meer, dat staat in die link. Het ging om na het boeken op de site toevoegen.quote:Op donderdag 10 november 2016 11:44 schreef Katinkat het volgende:
[..]
IK heb net ingecheckt, en een bagagestuk bijboeken kost dan 33 euro, tegen 15 euro als je het bij de boeking doet, volgens mij zit er dus wel een toeslag op later bijboeken.
ik dacht dat je nu juist van 0-4 dagen van tevoren moest gaan betalen?quote:Op donderdag 10 november 2016 11:45 schreef Katinkat het volgende:
Irritant trouwens dat gratis inchecken nu maar max 4 dagen van te voren kan. Als je een week weggaat kun je niet vooraf thuis je terugreis inchecken, kan wel maar dan tegen een betaling van 12 euro pp.
Vanaf 1 november 2016 zijn gratis toegewezen stoelen alleen beschikbaar tussen 4 dagen en 2 uur voor elke geboekte vlucht.quote:Op donderdag 10 november 2016 13:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik dacht dat je nu juist van 0-4 dagen van tevoren moest gaan betalen?
Ohja maar dat is niet zo'n probleem. Niet op tijd inchecken en dan betalen was wat crue.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:28 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Vanaf 1 november 2016 zijn gratis toegewezen stoelen alleen beschikbaar tussen 4 dagen en 2 uur voor elke geboekte vlucht.
Ongetwijfeld is dit inderdaad een zet van Ryanair om ervoor te zorgen dat men in ieder geval voor de terugvlucht stoelen koopt omdat men thuis al wil inchecken om op de vakantiebestemming die rompslomp niet wil hebben.
Nu vlieg ik nagenoeg niet met Ryanair meer tegenwoordig, ze vliegen vanaf Nederland niet de kant op waar ik heen moet, de laatste keer naar Dublin en terug in November 2015 kon dat ook prima met een mobiele boarding pass waardoor er weer niet altijd noodzaak is tot printen, en overal is wel wifi tegenwoordig als je al geen data op je smartphone hebt waardoor het nu ook weer niet onmogelijk is om in te checken.
Daarnaast, met een reguliere maatschappij als KLM of Lufthansa kan je voor vertrek, als non frequent flyer, eigenlijk maar 30-2 uur voor vertrek gratis stoelen selecteren en inchecken, dus de tijden van Ryanair zijn in dat opzicht zelfs ruimer.
De keuze om te betalen of te wachten.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:24 schreef MCH het volgende:
Ik snap het niet, wat krijg je dan als je 5 dagen van te voren incheckt?
Lekker leuk dan. Al die mensen mad die niet op hun vakantie kunnen printen voor hun terugvlucht.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:26 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
De keuze om te betalen of te wachten.
Ik kan me niet herinneren dat een hotel ooit heeft geweigerd mijn boarding pass uit te printen.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:27 schreef MCH het volgende:
[..]
Lekker leuk dan. Al die mensen mad die niet op hun vakantie kunnen printen voor hun terugvlucht.
Okquote:Op donderdag 10 november 2016 22:29 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat een hotel ooit heeft geweigerd mijn boarding pass uit te printen.
Voor reizigers die in Hotels verblijven zal het nog niet zo'n ramp zijn.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:29 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat een hotel ooit heeft geweigerd mijn boarding pass uit te printen.
Zeg Hans, ik kan er moeilijk tegen ingaan dat chanceyouth nooit een print is geweigerd in een hotel. Of wel?quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:13 schreef Yreal het volgende:
[..]
Kan je wel ruig gaan lopen doen, maar dat is best een legitieme opmerking
Je zou een zinnigere reactie kunnen geven dan ok. Bijvoorbeeld dat je daar nog geen ervaring mee hebt...quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:16 schreef MCH het volgende:
[..]
Zeg Hans, ik kan er moeilijk tegen ingaan dat chanceyouth nooit een print is geweigerd in een hotel. Of wel?
Ik ben inderdaad zo autistisch dat ik mij onmogelijk in situaties zou moveren waarbij ik afhankelijk ben van welwillend hotelpersoneel.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
Je zou een zinnigere reactie kunnen geven dan ok. Bijvoorbeeld dat je daar nog geen ervaring mee hebt...
Lastig om sarcasme te detecterenquote:Op vrijdag 11 november 2016 22:24 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad zo autistisch dat ik mij onmogelijk in situaties zou moveren waarbij ik afhankelijk ben van welwillend hotelpersoneel.
Mmm, je bent dus serieus. Lijkt me lastig.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:26 schreef MCH het volgende:
[..]
Ook een kenmerk van autisme misschien?
Hehequote:Op vrijdag 11 november 2016 22:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
Mmm, je bent dus serieus. Lijkt me lastig.
want 9,99 is te duur geld?quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:30 schreef Yreal het volgende:
Ik hoop trouwens dat onze ierse vrienden black friday weer voor 2 euro tickets hebben.
Ja, en nu nog even in correct Nederlands.quote:
Waarom neem je sirwankalot niet een keer mee dan, die kerel heeft weinig geld en jij kan het missen denk ik?!quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:34 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja, en nu nog even in correct Nederlands.
En nee, het is niet veel geld, maar als ik er meteen een hele lading boek, tikt zo'n factor 5 toch wel aan...
Klopt. Goedkoop reizen is gewoon een sport.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:37 schreef MCH het volgende:
[..]
Waarom neem je sirwankalot niet een keer mee dan, die kerel heeft weinig geld en jij kan het missen denk ik?!
Ach ja, Ryanair is misschien ook wel boven z'n budget. Liever Wizz.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
Klopt. Goedkoop reizen is gewoon een sport.
En SD? Neu, dan koop ik liever krasloten van de stewardes.
Ryanair blijft wel goedkoper hoor. Qua basisprijs, maar vooral door het verschil in handbagagelimiet.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:40 schreef MCH het volgende:
[..]
Ach ja, Ryanair is misschien ook wel boven z'n budget. Liever Wizz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |