Ik ben wel vaker dan 1 x in een vliegtuig geweest hoor.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:34 schreef MCH het volgende:
[..]
Je gaat een beetje op een wereldvreemde 0906 lijken.
met het risico dat liesje me nou weer afschiet.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:53 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ik ben wel vaker dan 1 x in een vliegtuig geweest hoor.
Dit jaar?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:59 schreef Yreal het volgende:
[..]
met het risico dat liesje me nou weer afschiet.
Hoe vaak had je nou gevlogen dit jaar? 2x?
Ok kunnen we het nu weer over Ryanair hebben. Ik wil dat ze op Rotterdam gaan vliegen maar die kans is heel klein he?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:09 schreef sirdanilot het volgende:
Hoe veel je vliegt geeft je geen status of prestige. Vliegen kost tegenwoordig namelijk drie keer niks met ryan of wizz air. Dus ik ga jou ook niet de vraag stellen hoe vaak jíj hebt gevlogen want het kan me echt helemaal niks schelen.
naja, als ze er markt in zien of vliegtuigen moeten vullen... Kan? Je ziet ze tegenwoordig wel vaker op meerde vliegvelden in een stad. En ze kiezen steeds vaker gewoon random vliegvelden. Las van de week dus dat ze bratislava vroeger verkochte als vienna (bratislava)quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok kunnen we het nu weer over Ryanair hebben. Ik wil dat ze op Rotterdam gaan vliegen maar die kans is heel klein he?
jij begint over 0906quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:09 schreef sirdanilot het volgende:
Hoe veel je vliegt geeft je geen status of prestige. Vliegen kost tegenwoordig namelijk drie keer niks met ryan of wizz air. Dus ik ga jou ook niet de vraag stellen hoe vaak jíj hebt gevlogen want het kan me echt helemaal niks schelen.
Een andere user, MCH, begon daarover, lees maar terug. Maar goed hier verder over praten mag niet van liesje dus laat maar.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:47 schreef Yreal het volgende:
[..]
naja, als ze er markt in zien of vliegtuigen moeten vullen... Kan? Je ziet ze tegenwoordig wel vaker op meerde vliegvelden in een stad. En ze kiezen steeds vaker gewoon random vliegvelden. Las van de week dus dat ze bratislava vroeger verkochte als vienna (bratislava)
Dus ach, amsterdam (rotterdam), wie weet.
[..]
jij begint over 0906
malpensa en bergamo, fumicino en campiano, brussel en Charleroi ect ect ook niet natuurlijk.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 01:36 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Een andere user, MCH, begon daarover, lees maar terug. Maar goed hier verder over praten mag niet van liesje dus laat maar.
En Rotterdam voegt niet heel veel toe als ze al op schiphol en eindhoven vliegen. Ze zouden wel kunnen stoppen met schiphol en ipv daarvan rotterdam doen, maar schiphol is natuurlijk aantrekkelijker voor veel mensen.
De enige reden dat Ryanair op Schiphol aanwezig is, is om het Aer Lingus lastig te maken. Zeker nu KLM eigen toestellen inzet en minder op codeshare met Aer Lingus vertrouwt, zorgt ervoor dat Aer Lingus nagenoeg niets meer op deze route kan verdienen, en eigenlijk gewoon verlies maakt.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 01:36 schreef sirdanilot het volgende:
Ze zouden wel kunnen stoppen met schiphol en ipv daarvan rotterdam doen, maar schiphol is natuurlijk aantrekkelijker voor veel mensen.
DAT BEN IK!quote:
ik verdedigde je slimpie.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:52 schreef 0906 het volgende:
[..]
DAT BEN IK!
Wat maakt het uit, heb reeds 2 keer gevlogen. Wat maakt dat ik dan als 'minder' wordt beschouwd dan mensen die maandelijks x keer vliegen.
Is al bekend wanneer ze het Ryanair netwerk op Schiphol gaan uitbreiden?
maken ze geen verschil inquote:Op woensdag 2 november 2016 19:24 schreef Katinkat het volgende:
Even een vraag.
Ik weet dat je voor je vertrekt (dus b.v een paar dagen voor vertrek) nog online een tas of koffer als ruimbagage kunt bijboeken. Weet iemand of dat dezelfde prijs is als bij het begin van de boeking?
Beter gewoon een reisverzekering afsluiten (doorlopende reisverzekering of , als ze maar zelden op pad gaan, bij de reis een aparte reisverzekering afsluiten). Want als ze in het ziekenhuis ligt dan zou ze het wel vergoed hebben gekregen.quote:Op woensdag 2 november 2016 22:33 schreef Katinkat het volgende:
Oh handig om te weten. Mijn ouders hadden een vlucht geboekt,maar moeder ligt nu in het ziekenhuis, Ze gaan dus niet. Volgende keer misschien de bagage een paar dagen van te voren boeken, dan ben je toch minder geld kwijt als je niet vliegt.
toch, dat ryanair je aanklaagt omdat je een boef bentquote:Op vrijdag 4 november 2016 15:47 schreef sirdanilot het volgende:
http://corporate.ryanair.(...)s-pricing/?market=ie
Ryanair gaat iets doen aan de online boefjes zoals Edreams die vaak te hoge prijzen weergeven.
Bij zo'n ryanair vlucht zijn het de kosten niet, je reisverzekering betaalt de kosten niet je moet een annuleringsverzekering nemen, en die hebben ze nooit.quote:Op woensdag 2 november 2016 23:52 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Beter gewoon een reisverzekering afsluiten (doorlopende reisverzekering of , als ze maar zelden op pad gaan, bij de reis een aparte reisverzekering afsluiten). Want als ze in het ziekenhuis ligt dan zou ze het wel vergoed hebben gekregen.
Al is een ryan air ticket ook weer niet zo een grote financiele domper meestal.
Beterschap
IK heb net ingecheckt, en een bagagestuk bijboeken kost dan 33 euro, tegen 15 euro als je het bij de boeking doet, volgens mij zit er dus wel een toeslag op later bijboeken.quote:Op woensdag 2 november 2016 19:45 schreef Yreal het volgende:
[..]
maken ze geen verschil in
https://www.ryanair.com/gb/en/useful-info/help-centre/fees
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |