abonnement Unibet Coolblue
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 6 november 2016 @ 23:59:13 #1
862 Arcee
Look closer
pi_166468145
quote:
Met de omroepbezuinigingen heeft NPO3 de nodige klappen gekregen. Met name de latenightprogrammering is uitgekleed, toch weet de VPRO vanavond een nieuwe talkshow te introduceren. Zondag met Lubach is een satirische nieuwsshow van Arjen Lubach, een beetje naar Amerikaans voorbeeld. Gaat zoiets dan eindelijk lukken in Nederland?

“De vergelijking is al oneerlijk, omdat we de budgetten en mensen niet hebben van die shows”, vertelt Lubach in gesprek met het AD. “We zouden nooit zo’n show kunnen maken.” De programmamaker put dan ook uit zijn eigen verleden en ervaring. “Ik ga een show maken met alle dingen die ik al heb gedaan en leuk vind. Ik maakte de rapservice voor Koefnoen, ik schreef de Recensiekoning voor De Volkskrant en ik heb de taalrubriek bij DWDD. Het wordt een soort mix van dingen die ik kan.” De redactie van Zondag met Lubach bestaat uit zo’n 20 man.

Hij verklaart: “De sleutel van een satirische nieuwsshow is het nieuws brengen op zo’n manier en toon en met zo’n soort humor, dat het toegankelijk is voor mensen die zich op een andere manier niet voor het onderwerp zouden interesseren.

Zondag met Lubach, 21.20 uur, VPRO (NPO3)
  zondag 6 november 2016 @ 23:59:49 #2
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_166468153
Goede TT ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_166469728
Het eerste deel vond ik heel flauw en matig. Laatste stuk was sterk, maar had wel het idee dat het nog sterker of concreter kon.
  Redactie Sport / Supervogel maandag 7 november 2016 @ 08:16:26 #4
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_166470267
quote:
10s.gif Op maandag 7 november 2016 08:16 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ] _O-
_O-
  Moderator maandag 7 november 2016 @ 08:54:21 #6
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_166470485
De distinctie tussen westers en niet westers vond ik erg grappig :D
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  maandag 7 november 2016 @ 09:05:49 #7
12621 tcr
*nix 4ever
pi_166470605
Tijd geleden stond in de Volkskrant al een mooi stuk over die klagende AOW'ers:

http://www.volkskrant.nl/(...)n-onwetendheid.dhtml

Oh is oud stuk dit, bedoel een ander rekenvoorbeeld, kijken of ik die kan vinden, maar klagen is al van tijden...
  Trouwste user 2022 maandag 7 november 2016 @ 09:17:59 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_166470715
quote:
10s.gif Op maandag 7 november 2016 08:16 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ] _O-
Ha ha ha. Zo even kijken. Helden programma. Als ze een mindere dag hebben is het nog steeds een 7

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_166471237
Sterke aflevering weer _O_

en de laatste van het seizoen dus ;( ;( ;( ;( ;(
nee, jij dan!
pi_166471373
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 04:43 schreef Zocalo het volgende:
Het eerste deel vond ik heel flauw en matig. Laatste stuk was sterk, maar had wel het idee dat het nog sterker of concreter kon.
Ik vond het wel ietsjes generaliserend. De arme ouderen hebben er natuurlijk helemaal geen zak aan dat hun leeftijdsgroep over het algemeen heel vermogend is. Daar had hij nog wel even wat onderscheid in mogen maken. Nu werden ze voor mij toch iets teveel weg gezet alsof ze allemaal niks te klagen hadden.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_166471620
zwartepietkankerhitledag _O-
(she/her)
  maandag 7 november 2016 @ 10:44:14 #12
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_166471724
quote:
10s.gif Op maandag 7 november 2016 10:18 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Ik vond het wel ietsjes generaliserend. De arme ouderen hebben er natuurlijk helemaal geen zak aan dat hun leeftijdsgroep over het algemeen heel vermogend is. Daar had hij nog wel even wat onderscheid in mogen maken. Nu werden ze voor mij toch iets teveel weg gezet alsof ze allemaal niks te klagen hadden.
Als je bedenkt dat tegenover iedere bejaarde Nederlandse medemens met twintigste eeuwse achtergrond een onder de armoede grens vier minderjarige Nederlandse medemensen met een eenentwintigste eeuwse achtergrond staan (die toch de toetkomst zijn) kun je je niet geheel achter de cijfers verschuilen
De mensen zijn gek geworden
pi_166471738
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 10:44 schreef Da hopman het volgende:

[..]

Als je bedenkt dat tegenover iedere bejaarde Nederlandse medemens met twintigste eeuwse achtergrond een onder de armoede grens vier minderjarige Nederlandse medemensen met een eenentwintigste eeuwse achtergrond staan (die toch de toetkomst zijn) kun je je niet geheel achter de cijfers verschuilen
Ik heb geen idee wat je daarmee wil zeggen.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_166472111
quote:
10s.gif Op maandag 7 november 2016 10:44 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Ik heb geen idee wat je daarmee wil zeggen.
Dat wil zeggen dat het toch vreemd is dat een gemiddeld genomen behoorlijk vermogende bevolkingsgroep elke maand een grote zak geld krijgt toegeschoven die is opgehoest door mensen die door de bank genomen toch een stuk minder vermogend zijn.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_166472267
quote:
10s.gif Op maandag 7 november 2016 10:18 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Ik vond het wel ietsjes generaliserend. De arme ouderen hebben er natuurlijk helemaal geen zak aan dat hun leeftijdsgroep over het algemeen heel vermogend is. Daar had hij nog wel even wat onderscheid in mogen maken. Nu werden ze voor mij toch iets teveel weg gezet alsof ze allemaal niks te klagen hadden.
Volgens mij leidde hij daarmee het verhaal juist in toch? Dat hij ook wel wist dat het niet voor iedereen gold en dat het heel naar was dat sommige ouderen arm waren, maar dat hij nu even naar de grote getallen ging kijken o.i.d.
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_166472312
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 11:07 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Dat wil zeggen dat het toch vreemd is dat een gemiddeld genomen behoorlijk vermogende bevolkingsgroep elke maand een grote zak geld krijgt toegeschoven die is opgehoest door mensen die door de bank genomen toch een stuk minder vermogend zijn.
Dat is inderdaad vreemd wanneer je de groep als een entiteit ziet ipv een een veelvoud aan individuen. Als groep zijn ouderen meer vermogend dan de beroepsbevolking. Maar er zijn een hoop ouderen die armer zijn dan een hoop werkenden. En die ouderen hebben er vrij weinig aan dat iemand anders in hun leeftijdsklasse een dikke bankrekening heeft.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_166472433
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 11:16 schreef LastRequest het volgende:

[..]

Volgens mij leidde hij daarmee het verhaal juist in toch? Dat hij ook wel wist dat het niet voor iedereen gold en dat het heel naar was dat sommige ouderen arm waren, maar dat hij nu even naar de grote getallen ging kijken o.i.d.
Ja, dat klopt, maar dan vraag ik mij af wat dan zijn punt was met de grote getallen. Het voelde een beetje aan als zo'n zin waarbij alles wat voor de 'maar' komt eigenlijk niet zoveel uitmaakte. "Ik heb niks tegen negers, maar..."

Bovendien vond ik dat hij die twee jaar extra werken wel enorm opblies. Alsof dat al het verschil zou maken. Misschien is het te anekdotisch, maar ik heb toch het idee dat het voor veel 60+'ers gewoon betekent dat ze nog iets langer in de WW zitten nadat ze er vanwege hun te hoge leeftijd hun baan uitgewerkt zijn. (Of niet meer kunnen werken door teveel lichamelijke slijtage)

Misschien dat dit toch net een onderwerp is die iets meer nuance nodig heeft dan dat een satirisch nieuwsprogramma kan bieden. Of misschien ben ik nu gewoon op m'n pik getrapt omdat die voor de verandering een keer een grap maakt over iets waar ik een andere mening over heb. :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  maandag 7 november 2016 @ 11:29:39 #18
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_166472501
quote:
10s.gif Op maandag 7 november 2016 11:18 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Dat is inderdaad vreemd wanneer je de groep als een entiteit ziet ipv een een veelvoud aan individuen. Als groep zijn ouderen meer vermogend dan de beroepsbevolking. Maar er zijn een hoop ouderen die armer zijn dan een hoop werkenden. En die ouderen hebben er vrij weinig aan dat iemand anders in hun leeftijdsklasse een dikke bankrekening heeft.
Ja dat kan je ook omdraaien; er is een grote groep werkenden die armer zijn dan een hoop ouderen. Vandaar dat je het onmogelijk per individu kan bekijken en het als entiteit beschouwt.

Hoewel ik wel benieuwd ben hoe de verhoudingen zijn binnen beide groepen :P
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_166472526
quote:
14s.gif Op maandag 7 november 2016 11:29 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Ja dat kan je ook omdraaien; er is een grote groep werkenden die armer zijn dan een hoop ouderen. Vandaar dat je het onmogelijk per individu kan bekijken en het als entiteit beschouwt.

Hoewel ik wel benieuwd ben hoe de verhoudingen zijn binnen beide groepen :P
Maar wat is je punt met het omdraaien ervan? Op zich kan je alles omdraaien, maar wat wil je in dit geval laten zien?
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_166472562
quote:
10s.gif Op maandag 7 november 2016 11:18 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Dat is inderdaad vreemd wanneer je de groep als een entiteit ziet ipv een een veelvoud aan individuen. Als groep zijn ouderen meer vermogend dan de beroepsbevolking. Maar er zijn een hoop ouderen die armer zijn dan een hoop werkenden. En die ouderen hebben er vrij weinig aan dat iemand anders in hun leeftijdsklasse een dikke bankrekening heeft.
We moeten dus af van de AOW voor iedereen boven een bepaalde leeftijd. Geef AOW aan degenen die het nodig hebben. Als een soort senioren-bijstandsuitkering, of bejaarden-WW.

We gaan ook niet iedereen zorgtoeslag geven, omdat er een groep is voor wie de zorgkosten anders te hoog zijn.
pi_166472599
quote:
7s.gif Op maandag 7 november 2016 11:33 schreef k_man het volgende:

[..]

We moeten dus af van de AOW voor iedereen boven een bepaalde leeftijd. Geef AOW aan degenen die het nodig hebben. Als een soort senioren-bijstandsuitkering, of bejaarden-WW.

We gaan ook niet iedereen zorgtoeslag geven, omdat er een groep is voor wie de zorgkosten anders te hoog zijn.
Kijk, dat vind ik dus een sterker punt. :P

Al zal het wel even duren voordat je daarop om kan schakelen, aangezien mensen met hun pensioenen natuurlijk rekening hebben gehouden met een AOW. Het moet natuurlijk niet zo zijn dat mensen minder overhouden omdat ze meer voor zichzelf geregeld hebben. :P

Eigenlijk is het basisinkomen dit, maar dan omgedraaid. Een soort AOW, maar ook voor mensen onder de pensioensleeftijd. :)
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_166472614
quote:
10s.gif Op maandag 7 november 2016 11:36 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Kijk, dat vind ik dus een sterker punt. :P

Al zal het wel even duren voordat je daarop om kan schakelen, aangezien mensen met hun pensioenen natuurlijk rekening hebben gehouden met een AOW. Het moet natuurlijk niet zo zijn dat mensen minder overhouden omdat ze meer voor zichzelf geregeld hebben. :P
Je moet het dan inderdaad geleidelijk doen. Gebeurt bij de HRA ook. :)
  maandag 7 november 2016 @ 11:41:41 #23
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_166472677
quote:
10s.gif Op maandag 7 november 2016 11:31 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Maar wat is je punt met het omdraaien ervan? Op zich kan je alles omdraaien, maar wat wil je in dit geval laten zien?
Dat zowel de arme ouderen de dupe zijn van hun rijke mede-ouderen die het gemiddelde omhoogtrekken, maar dat dat net zo goed bij de werkende groep zo is. Wat dus inderdaad zou pleiten voor het bekijken van individuele gevallen, maar aangezien dat zó'n grote groep is, je wel naar de gemiddelde oudere/werkende zal moeten kijken.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  maandag 7 november 2016 @ 11:42:30 #24
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_166472696
quote:
7s.gif Op maandag 7 november 2016 11:33 schreef k_man het volgende:

[..]

We moeten dus af van de AOW voor iedereen boven een bepaalde leeftijd. Geef AOW aan degenen die het nodig hebben. Als een soort senioren-bijstandsuitkering, of bejaarden-WW.

We gaan ook niet iedereen zorgtoeslag geven, omdat er een groep is voor wie de zorgkosten anders te hoog zijn.
Lijkt me prima ja :Y
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_166473007
quote:
14s.gif Op maandag 7 november 2016 11:41 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Dat zowel de arme ouderen de dupe zijn van hun rijke mede-ouderen die het gemiddelde omhoogtrekken, maar dat dat net zo goed bij de werkende groep zo is. Wat dus inderdaad zou pleiten voor het bekijken van individuele gevallen, maar aangezien dat zó'n grote groep is, je wel naar de gemiddelde oudere/werkende zal moeten kijken.
Of je deelt het op in kleinere groepen zodat je toch iets dichter bij die menselijke maat komt. Rijke ouderen, modale ouderen, arme ouderen. Iets minder medelijden met de eerste groep, iets meer met de laatste groep. Dat is denk ik ook een beetje wat k_man aangeeft.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_166474752
quote:
10s.gif Op maandag 7 november 2016 11:18 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Dat is inderdaad vreemd wanneer je de groep als een entiteit ziet ipv een een veelvoud aan individuen. Als groep zijn ouderen meer vermogend dan de beroepsbevolking. Maar er zijn een hoop ouderen die armer zijn dan een hoop werkenden. En die ouderen hebben er vrij weinig aan dat iemand anders in hun leeftijdsklasse een dikke bankrekening heeft.
Dat is dan ook iets dat partijen als SP, PVV en 50Plus in de hand werken. Zij weigeren onderscheid te maken tussen arme en vermogende ouderen en gooien ze op één hoop als 'zielige oudjes die het land hebben opgebouwd'.
Krol geeft het zelf nota bene aan door de verschillen tussen ouderen en kinderen onder de armoedegrens weg te wuiven. Oudjes zijn zielig is het mantra en wee je gebeente als je daar aan durft te twijfelen.

Wat dat betreft was het ook wel wat te makkelijk om de opmerking van Marijnissen te ridiculiseren. Zijn opmerking an sich was nogal tautologisch, maar het impliceert feitelijk ook dat je beleid niet moet baseren op leeftijden of leeftijdsgroepen, maar op de financiële situatie van een persoon.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_166475327
quote:
10s.gif Op maandag 7 november 2016 11:18 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Maar er zijn een hoop ouderen die armer zijn dan een hoop werkenden.
Maar de hoop werkenden die armer zijn dan die ouderen is nog veel groter.

Uiteraard zijn er wel degelijk arme ouderen, maar dat zijn uitzonderingen die de regel bevestigen. En dat je de ouderen benadert als groep en niet als individuen, dat is nu eenmaal inherent aan ons huidige AOW-stelsel. IEDEREEN krijgt namelijk vanaf een bepaalde leeftijd AOW. Hierbij maakt het niet uit of je man of vrouw bent, hoeveel premies je hebt betaald, hoe lang je al de Nederlandse nationaliteit hebt, en hoeveel geld je op de bank hebt staan. Zelfs prinses Beatrix krijgt AOW, al heeft ze miljoenen op de bank.

Als je een meer individuele benadering wenst dan moet ook het hele begrip AOW-leeftijd op de schop. Want hoe lang je kunt doorwerken hangt ook aan het soort werk dat je doet en je gezondheid. Ook was het idee bij de invoering van de AOW dat je daar nog 7 jaar van kon genieten, terwijl nu de levensverwachting flink is gestegen. Maar dat is ook een gemiddelde. Lager opgeleiden leven nog steeds korter dan hoger opgeleiden, en mannen leven korter dan vrouwen.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_166478563
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 13:19 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat is dan ook iets dat partijen als SP, PVV en 50Plus in de hand werken. Zij weigeren onderscheid te maken tussen arme en vermogende ouderen en gooien ze op één hoop als 'zielige oudjes die het land hebben opgebouwd'.
Krol geeft het zelf nota bene aan door de verschillen tussen ouderen en kinderen onder de armoedegrens weg te wuiven. Oudjes zijn zielig is het mantra en wee je gebeente als je daar aan durft te twijfelen.

Wat dat betreft was het ook wel wat te makkelijk om de opmerking van Marijnissen te ridiculiseren. Zijn opmerking an sich was nogal tautologisch, maar het impliceert feitelijk ook dat je beleid niet moet baseren op leeftijden of leeftijdsgroepen, maar op de financiële situatie van een persoon.
Eens met beide punten. lk dacht bij Marijnissen ook van "Ja, met alleen deze ene uitspraak, komt het knullig over, maar volgens mij bedoelt hij het anders".

quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 13:46 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Maar de hoop werkenden die armer zijn dan die ouderen is nog veel groter.

Uiteraard zijn er wel degelijk arme ouderen, maar dat zijn uitzonderingen die de regel bevestigen. En dat je de ouderen benadert als groep en niet als individuen, dat is nu eenmaal inherent aan ons huidige AOW-stelsel. IEDEREEN krijgt namelijk vanaf een bepaalde leeftijd AOW. Hierbij maakt het niet uit of je man of vrouw bent, hoeveel premies je hebt betaald, hoe lang je al de Nederlandse nationaliteit hebt, en hoeveel geld je op de bank hebt staan. Zelfs prinses Beatrix krijgt AOW, al heeft ze miljoenen op de bank.

Als je een meer individuele benadering wenst dan moet ook het hele begrip AOW-leeftijd op de schop. Want hoe lang je kunt doorwerken hangt ook aan het soort werk dat je doet en je gezondheid. Ook was het idee bij de invoering van de AOW dat je daar nog 7 jaar van kon genieten, terwijl nu de levensverwachting flink is gestegen. Maar dat is ook een gemiddelde. Lager opgeleiden leven nog steeds korter dan hoger opgeleiden, en mannen leven korter dan vrouwen.
Ik denk ook dat het idee van 1 AOW voor iedereen hetzelfde niet meer van deze tijd is. Er moet gekeken worden naar wie het nodig hebben, dat is volgens mij ook ooit het doel geweest van dergelijke regelingen. En vroeger zal het wel makkelijker geweest zijn om alle ouderen op een hoop te gooien dan nu. Levensverwachtingen zijn anders, verschillen ook per bevolkingsgroep. Financiële situatie van veel ouderen is niet te vergelijken met dat van vroeger.

Was het trouwens niet ook de bedoeling dat sommige beroepen een lagere AOW leeftijd zouden houden? Daar werd in het begin wel over gesproken, maar ik vind er nu weinig over terug.

Wat Lubach dan wel weer goed doet, is zorgen voor een discussie. Zoals deze. :Y

En met de arme werkenden moet ook absoluut wat gedaan worden. Ik vind het te gek voor woorden dat mensen die werken en hun steentje bijdragen aan de maatschappij in armoede leven. En daar aan gekoppeld zit ook veel van de armoede onder kinderen. Misschien een item voor het volgende seizoen. Gewoon eens een keer laten zien wat sommige mensen nou eigenlijk uitvoeren en wat ze ervoor terug krijgen.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  maandag 7 november 2016 @ 16:22:31 #29
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_166478667
* golfer telt nog een paar jaar af voordat ie eindelijk van de AOW gebruik kan maken.

Trouwens vergeet niet dat veel van de AOW-gerechtigden van nu wel veelal 50 jaar gewerkt hebben en zelf al die jaren meebetaald hebben aan die voorziening.
De jongeren van nu zullen die 50 jaar werken over het algemeen niet gaan halen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_166479834
quote:
14s.gif Op maandag 7 november 2016 16:22 schreef golfer het volgende:
* golfer telt nog een paar jaar af voordat ie eindelijk van de AOW gebruik kan maken.

Trouwens vergeet niet dat veel van de AOW-gerechtigden van nu wel veelal 50 jaar gewerkt hebben en zelf al die jaren meebetaald hebben aan die voorziening.
De jongeren van nu zullen die 50 jaar werken over het algemeen niet gaan halen.
Maar een omslagstelsel houdt geen rekening met wat je zelf hebt bijgedragen.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_166479954
quote:
14s.gif Op maandag 7 november 2016 16:22 schreef golfer het volgende:
* golfer telt nog een paar jaar af voordat ie eindelijk van de AOW gebruik kan maken.

Trouwens vergeet niet dat veel van de AOW-gerechtigden van nu wel veelal 50 jaar gewerkt hebben en zelf al die jaren meebetaald hebben aan die voorziening.
De jongeren van nu zullen die 50 jaar werken over het algemeen niet gaan halen.
Veel van die ouderen zijn juist heel vroeg gestopt met werken. Die konden met de VUT, prepensioen, levensloopregeling en wat je al niet had. Ondertussen zijn al die regelingen afgeschaft en wordt de pensioenleeftijd alsmaar hoger. Het is nog maar kort geleden dat het heel normaal was om op je 62e te stoppen met werken. Jongeren van nu mogen hopen dat ze met 72 kunnen stoppen.
pi_166480020
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 09:05 schreef tcr het volgende:
Tijd geleden stond in de Volkskrant al een mooi stuk over die klagende AOW'ers:

http://www.volkskrant.nl/(...)n-onwetendheid.dhtml

Oh is oud stuk dit, bedoel een ander rekenvoorbeeld, kijken of ik die kan vinden, maar klagen is al van tijden...
Goed artikel, hoewel het wel verwarrend is dat de begrippen AOW en pensioen constant door elkaar worden gehaald, terwijl dit toch echt twee verschillende zaken zijn.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_166480044
quote:
7s.gif Op maandag 7 november 2016 17:25 schreef k_man het volgende:

[..]

Veel van die ouderen zijn juist heel vroeg gestopt met werken. Die konden met de VUT, prepensioen, levensloopregeling en wat je al niet had. Ondertussen zijn al die regelingen afgeschaft en wordt de pensioenleeftijd alsmaar hoger. Het is nog maar kort geleden dat het heel normaal was om op je 62e te stoppen met werken. Jongeren van nu mogen hopen dat ze met 72 kunnen stoppen.
Veel van mijn collega's zijn al op hun 55e gestopt met werken. Mijn vader (eveneens babyboomer) is met 63 jaar gestopt met werken. En mijn moeder is gestopt met werken toen ik geboren werd (toen was ze 32).
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_166480503
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 17:31 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Veel van mijn collega's zijn al op hun 55e gestopt met werken. Mijn vader (eveneens babyboomer) is met 63 jaar gestopt met werken. En mijn moeder is gestopt met werken toen ik geboren werd (toen was ze 32).
Collega's op je vrijwilligerswerk? :P Of ex-collegas?
pi_166481239
quote:
Kijkcijfers Lubach lijden niet onder YouTube-succes
De kijkcijfers van Zondag Met Lubach lijden niet onder het grote succes van het programma op YouTube. Sterker nog: de seizoensfinale trok zondagavond 711.000 kijkers naar NPO 3 en dat is een record. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. Eindredacteur Janine Abbring is blij met deze voor NPO 3 torenhoge cijfers. “Waar we heel blij mee zin is dat ons succes op YouTube geen negatieve invloed heeft gehad op de reguliere kijkcijfers”, aldus de televisiemaakster.

“In het begin was die angst er natuurlijk wel. Maar inmiddels hebben we bewezen dat het elkaar juist heeft versterkt. Bovendien bereiken we op deze manier een heel jonge doelgroep”, aldus Abbring.

Zondag Met Lubach keert eind januari alweer terug met een nieuwe serie afleveringen, in verband met de naderende Tweede Kamerverkiezingen.
Bron: http://www.mediacourant.n(...)nder-youtube-succes/

711.000 kijkers, plaats 13 in de Kijkcijfer Top 25 van zondag. ^O^

Ik herinner me de cynici nog toen dit programma van start ging en toen de kijkcijfers matig waren in het eerste seizoen. Moet je nu eens zien. Niet meer weg te denken, dit programma.
pi_166481261
Moest lachen om zwartepietkankerhitlerdag :')
pi_166481304
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2016 17:58 schreef Chai het volgende:

[..]

Collega's op je vrijwilligerswerk? :P Of ex-collegas?
Ex-collega's.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_166481549
Overzicht kijkcijfers Zondag Met Lubach tot nu toe. Bron: Wikipedia

Seizoen 1:
9 november 2014: 319.000
16 november 2014: 218.000
23 november 2014: 207.000
30 november 2014: 289.000
7 december 2014: 252.000
14 december 2014: 348.000
21 december 2014: 278.000
28 december 2014: 441.000 (jaaroverzicht, extra lange uitzending)
4 januari 2015: 250.000

Seizoen 2:
22 februari 2015: 286.000
1 maart 2015: 313.000
8 maart 2015: 433.000
15 maart 2015: 357.000
22 maart 2015: 263.000
29 maart 2015: 564.000 (na ruimschootse aandacht in DWDD)

Seizoen 3:
20 september 2015: 372.000
27 september 2015: 411.000
4 oktober 2015: 358.000
11 oktober 2015: 484.000
18 oktober 2015: 351.000
25 oktober 2015: 369.000
1 november 2015: 414.000
8 november 2015: 418.000
27 december 2015: 428.000 (jaaroverzicht, extra lange uitzending)

Seizoen 4:
10 januari 2016: 422.000
17 januari 2016: 531.000
24 januari 2016: 680.000
31 januari 2016: 575.000
7 februari 2016: 527.000
14 februari 2016: 570.000
21 februari 2016: 558.000
28 februari 2016: 570.000

Seizoen 5:
4 september 2016: 347.000
11 september 2016: 493.000
18 september 2016: 568.000
25 september 2016: 634.000
2 oktober 2016: 623.000
9 oktober 2016: 659.000
16 oktober 2016: 485.000 (uitzending uur later i.v.m. storing)
23 oktober 2016: 591.000
30 oktober 2016: 577.000
6 november 2016: 711.000
pi_166482620
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 09:05 schreef tcr het volgende:
Tijd geleden stond in de Volkskrant al een mooi stuk over die klagende AOW'ers:

http://www.volkskrant.nl/(...)n-onwetendheid.dhtml

Oh is oud stuk dit, bedoel een ander rekenvoorbeeld, kijken of ik die kan vinden, maar klagen is al van tijden...
Oja, dat artikel. Zeer goed en terecht. En ook dit item van ZML, alhoewel niet helemaal origineel, goed dat ze het weer even onder de aandacht brengen. Pruillip-gedrag van rijke ouderen: boehoe, we moeten iets inleveren. Alhoewel er inderdaad ook ouderen zijn die het echt wel slecht hebben.

Waarbij ik wel wil opmerken dat het voor AOW'ers natuurlijk ook wel lastig is als er gesleuteld wordt aan je uitkering/vaste lasten en je geen mogelijkheid meer hebt om bij te verdienen/aan te passen/etc. Misschien zorgt dat wel voor gemor en geklaag van ouderen: je denkt ergens recht op te hebben, je hebt je daarop ingesteld, maar daar kan je blijkbaar niet meer vanuit gaan en je hebt geen kans meer om bij te sturen of aan te passen. Best wel een puntje van aandacht.

Maar het gros van de ouderen mag echt niet klagen en heeft het meer dan goed.
Somebody that I used to know
pi_166487548
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 18:42 schreef Elfletterig het volgende:
Overzicht kijkcijfers Zondag Met Lubach tot nu toe. Bron: Wikipedia

Seizoen 1:
9 november 2014: 319.000
16 november 2014: 218.000
23 november 2014: 207.000
30 november 2014: 289.000
7 december 2014: 252.000
14 december 2014: 348.000
21 december 2014: 278.000
28 december 2014: 441.000 (jaaroverzicht, extra lange uitzending)
4 januari 2015: 250.000

Seizoen 2:
22 februari 2015: 286.000
1 maart 2015: 313.000
8 maart 2015: 433.000
15 maart 2015: 357.000
22 maart 2015: 263.000
29 maart 2015: 564.000 (na ruimschootse aandacht in DWDD)

Seizoen 3:
20 september 2015: 372.000
27 september 2015: 411.000
4 oktober 2015: 358.000
11 oktober 2015: 484.000
18 oktober 2015: 351.000
25 oktober 2015: 369.000
1 november 2015: 414.000
8 november 2015: 418.000
27 december 2015: 428.000 (jaaroverzicht, extra lange uitzending)

Seizoen 4:
10 januari 2016: 422.000
17 januari 2016: 531.000
24 januari 2016: 680.000
31 januari 2016: 575.000
7 februari 2016: 527.000
14 februari 2016: 570.000
21 februari 2016: 558.000
28 februari 2016: 570.000

Seizoen 5:
4 september 2016: 347.000
11 september 2016: 493.000
18 september 2016: 568.000
25 september 2016: 634.000
2 oktober 2016: 623.000
9 oktober 2016: 659.000
16 oktober 2016: 485.000 (uitzending uur later i.v.m. storing)
23 oktober 2016: 591.000
30 oktober 2016: 577.000
6 november 2016: 711.000
Wordt daarbij nog rekening gehouden met Uitzending Gemist en opnames?
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_166493015
quote:
10s.gif Op maandag 7 november 2016 21:38 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Wordt daarbij nog rekening gehouden met Uitzending Gemist en opnames?
Voor zover ik weet niet. Dit zijn de kijkcijfers die de volgende ochtend al bijtijds bekend worden gemaakt. Op de site van NPO 3 zie ik dat er via Uitzending Gemist inmiddels 74.429 keer is gekeken en daar komen alle views via YouTube dan nog bij.
  Trouwste user 2022 dinsdag 8 november 2016 @ 06:40:14 #42
7889 tong80
Spleenheup
pi_166493257
quote:
14s.gif Op maandag 7 november 2016 18:31 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Bron: http://www.mediacourant.n(...)nder-youtube-succes/

711.000 kijkers, plaats 13 in de Kijkcijfer Top 25 van zondag. ^O^

Ik herinner me de cynici nog toen dit programma van start ging en toen de kijkcijfers matig waren in het eerste seizoen. Moet je nu eens zien. Niet meer weg te denken, dit programma.
Is misschien wel het programma dat ik niet wil missen. En dan kijk ik achteraf, zoals velen denk ik op zondag.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 8 november 2016 @ 09:06:54 #43
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_166494191
Ik denk dat dat inderdaad wel een handicap van deze kijkcijfers is. Volgens mij is een groot deel van de doelgroep de netflix-generatie en ik verwacht dat het aandeel wat ZmL later terugkijkt best groot is.
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
  Trouwste user 2022 dinsdag 8 november 2016 @ 09:32:33 #44
7889 tong80
Spleenheup
pi_166494465
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 09:06 schreef BillsGate het volgende:
Ik denk dat dat inderdaad wel een handicap van deze kijkcijfers is. Volgens mij is een groot deel van de doelgroep de netflix-generatie en ik verwacht dat het aandeel wat ZmL later terugkijkt best groot is.
Ik kijk nu.

Leuke uitzending trouwens.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 8 november 2016 @ 16:03:25 #45
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_166502470
De mensen zijn gek geworden
  Trouwste user 2022 dinsdag 8 november 2016 @ 17:04:09 #46
7889 tong80
Spleenheup
pi_166503828
Was weer goed :)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_166507913
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 09:06 schreef BillsGate het volgende:
Ik denk dat dat inderdaad wel een handicap van deze kijkcijfers is. Volgens mij is een groot deel van de doelgroep de netflix-generatie en ik verwacht dat het aandeel wat ZmL later terugkijkt best groot is.
Ter vergelijking de cijfers van 30 oktober:
Zonder uitgesteld kijken: 577.000
Met uitgesteld kijken (volgens kijkonderzoek.nl): 745.000
  Moderator donderdag 19 januari 2017 @ 08:53:22 #48
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_168261870
Zondag begint het weer :)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  donderdag 19 januari 2017 @ 08:58:47 #49
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_168261940
quote:
2s.gif Op donderdag 19 januari 2017 08:53 schreef Bosbeetle het volgende:
Zondag begint het weer :)
Tof, kan ie lekker stoken in de campagne.
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
  donderdag 19 januari 2017 @ 11:32:02 #50
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_168264732
* BillsGate had zich weer een week vergist
Maandagavond best een tijd bezig geweest om uitzendinggemist op de tv-box door te ploegen, ik snapte echt niet waarom ik niks kon vinden. :|W
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
  Trouwste user 2022 donderdag 19 januari 2017 @ 12:01:04 #51
7889 tong80
Spleenheup
pi_168265261
quote:
2s.gif Op donderdag 19 januari 2017 08:53 schreef Bosbeetle het volgende:
Zondag begint het weer :)
Cool. :)

Heb hem te laat ontdekt. Door types als jij toch eens gaan kijken.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 donderdag 19 januari 2017 @ 12:01:32 #52
7889 tong80
Spleenheup
pi_168265273
quote:
14s.gif Op donderdag 19 januari 2017 08:58 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Tof, kan ie lekker stoken in de campagne.
Moet gelijk aan Hugo Brandts Corstius denken.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_168265345
quote:
2s.gif Op donderdag 19 januari 2017 08:53 schreef Bosbeetle het volgende:
Zondag begint het weer :)
Ah goed om te weten
nee, jij dan!
pi_168269538
Veel zin in zondag
pi_168278783
*O*
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_168281222
Wut, wut, begint het weer? *O*
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_168322584
Morgen al. _O_
pi_168322743
Goede zaak. ^O^
  zondag 22 januari 2017 @ 21:24:03 #59
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_168354356
*O*
Isn't it ironic, don't you think
pi_168354376
makkelijk hoor om Wilders te bashen
pi_168354400
GENOT
pi_168354402
quote:
2s.gif Op zondag 22 januari 2017 21:24 schreef Evertjan het volgende:
makkelijk hoor om Wilders te bashen
Het gaat een keer over Wilders en de jankerds zijn gelijk present. :')
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_168354408
Wilders wordt afgeslacht als een biggetje LOL
  Redactie Sport zondag 22 januari 2017 @ 21:26:17 #64
274204 crew  Mexicanobakker
pi_168354420
Ik kijk.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_168354422
quote:
2s.gif Op zondag 22 januari 2017 21:24 schreef Evertjan het volgende:
makkelijk hoor om Wilders te bashen
:')
pi_168354470
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 21:26 schreef Joezi het volgende:

[..]

:')
quote:
1s.gif Op zondag 22 januari 2017 21:25 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het gaat een keer over Wilders en de jankerds zijn gelijk present. :')
allemaal nog honger?
pi_168354484
Trumpbash *O* *O* *O*
  Redactie Sport zondag 22 januari 2017 @ 21:28:08 #68
274204 crew  Mexicanobakker
pi_168354487
Matig.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_168354523
quote:
2s.gif Op zondag 22 januari 2017 21:27 schreef Evertjan het volgende:

[..]

[..]

allemaal nog honger?
Een warme mok liberalentranen c_/
pi_168354527
LOL lee towers
pi_168354530
LEEN _O_
  Redactie Sport zondag 22 januari 2017 @ 21:29:06 #72
274204 crew  Mexicanobakker
pi_168354531
GOUDEN MIC _O_
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_168354539
We've got Lee Towers _O-
pi_168354542
Wie doet die stem zo goed
pi_168354543
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Matig.
pi_168354551
Silly walks :)
pi_168354553
Ministry of Silly walks :')
  zondag 22 januari 2017 @ 21:30:15 #78
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_168354565
Dit duurt te lang.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_168354574
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 21:30 schreef TC03 het volgende:
Dit duurt te lang.
ondertiteling nodig zeker?
pi_168354578
Heerlijke bash
pi_168354588
Jinekbash _O_
pi_168354596
dit deden Knevel en van de Brink al
pi_168354622
tjongejonge
pi_168354628
Flutte
pi_168354632
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 21:32 schreef Wereldgozer het volgende:
Flutte
rechtsche zak inderdaad
pi_168354638
quote:
10s.gif Op zondag 22 januari 2017 21:32 schreef Joezi het volgende:
tjongejonge
dat is wel een stopwoordje van Rutte
pi_168354645
quote:
10s.gif Op zondag 22 januari 2017 21:29 schreef Joezi het volgende:
Wie doet die stem zo goed
Volgens mij Greg shapiro.
pi_168354650
ROFLOL
pi_168354672
Mark Rutte. Pffffff
pi_168354678
quote:
1s.gif Op zondag 22 januari 2017 21:33 schreef Freak188 het volgende:

[..]

Volgens mij Greg shapiro.
Zou best eens kunnen
pi_168354722
is dit niet gejat van DWDD?
  Redactie Sport zondag 22 januari 2017 @ 21:35:46 #92
274204 crew  Mexicanobakker
pi_168354724
Ik vind het nog geen geniale TOPSHOW
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_168354726
Dit gaat dan het hele seizoen door... :')
pi_168354746
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het nog geen geniale TOPSHOW
Vaak moet je 2 keer kijken om alle onderliggende grappen mee te krijgen
pi_168354749
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 21:35 schreef Mathijz het volgende:
Dit gaat dan het hele seizoen door... :')
Mm, wel een beetje zn muziekding promoten zo
pi_168354779
inburgeren leer je niet met een cursus
pi_168354793
Rita :') _!
  Redactie Sport zondag 22 januari 2017 @ 21:38:12 #98
274204 crew  Mexicanobakker
pi_168354807
Dit item heeft wel potentie :)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_168354815
quote:
2s.gif Op zondag 22 januari 2017 21:37 schreef Evertjan het volgende:
inburgeren leer je niet met een cursus
beetje onnodig inderdaad, leef je eigen leven
pi_168354833
Lodewijk Usher
  Redactie Sport zondag 22 januari 2017 @ 21:39:07 #101
274204 crew  Mexicanobakker
pi_168354839
Ja, ik wist dat Usher zou komen :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 22 januari 2017 @ 21:39:09 #102
176766 crew  zoem
zoemt
pi_168354840
Usher _O-
pi_168354842
Lodewijk uSSher lol
pi_168354864
quote:
14s.gif Op zondag 22 januari 2017 21:38 schreef Joezi het volgende:

[..]

beetje onnodig inderdaad, leef je eigen leven
dat ook niet maar inburgeren leer je door actief mee te doen in de samenleving ipv alleen maar in je eigen wereldje te leven
pi_168354894
quote:
2s.gif Op zondag 22 januari 2017 21:39 schreef Evertjan het volgende:

[..]

dat ook niet maar inburgeren leer je door actief mee te doen in de samenleving ipv alleen maar in je eigen wereldje te leven
dat vertikt dat moslimtuig
pi_168354931
Dinsdag stufi genot _O_
  Redactie Sport zondag 22 januari 2017 @ 21:41:59 #107
274204 crew  Mexicanobakker
pi_168354946
quote:
6s.gif Op zondag 22 januari 2017 21:41 schreef Bolasie het volgende:
Dinsdag stufi genot _O_
Wat is dat?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_168354949
quote:
6s.gif Op zondag 22 januari 2017 21:41 schreef Bolasie het volgende:
Dinsdag stufi genot _O_
Salaris genot
pi_168354950
quote:
6s.gif Op zondag 22 januari 2017 21:41 schreef Bolasie het volgende:
Dinsdag stufi genot _O_
haha jij moet lenen, succes met je leven in schulden
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 22 januari 2017 @ 21:42:34 #110
176766 crew  zoem
zoemt
pi_168354965
Bitches :')
pi_168354970
quote:
10s.gif Op zondag 22 januari 2017 21:42 schreef Joezi het volgende:

[..]

haha jij moet lenen, succes met je leven in schulden
half Nederland zit in de schulden
pi_168354972
terecht item

dit systeem van inburgering :')
pi_168354978
quote:
10s.gif Op zondag 22 januari 2017 21:42 schreef Joezi het volgende:

[..]

haha jij moet lenen, succes met je leven in schulden
Nee hoor.
pi_168354996
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 21:42 schreef bamibij het volgende:
terecht item

dit systeem van inburgering :')
Jezus man, wel echt heel schandalig dit hoor.
  Redactie Sport zondag 22 januari 2017 @ 21:43:36 #115
274204 crew  Mexicanobakker
pi_168355001
Die toets is ook belachelijk.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_168355028
_O-
pi_168355035
jezus christus :')
pi_168355040
Kweezie :')
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 22 januari 2017 @ 21:45:30 #119
176766 crew  zoem
zoemt
pi_168355047
Oei _O-
pi_168355048
Dit kan niet.
pi_168355049
Alie Heijn
pi_168355050
WTF!!
pi_168355051
lol die toets is fake neem ik toch aan
pi_168355055
Alligator
pi_168355057
_O-
pi_168355058
FAKE NEWS
pi_168355064
_O- Man man man
  Redactie Sport zondag 22 januari 2017 @ 21:46:05 #128
274204 crew  Mexicanobakker
pi_168355066
Als dat een echte vraag is is ie wel slecht gesteld ja :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_168355068
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 21:45 schreef Joezi het volgende:
FAKE NEWS
OPEN JE OGEN MENSEN!
pi_168355073
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 21:45 schreef Joezi het volgende:
lol die toets is fake neem ik toch aan
ik vrees van niet
  † In Memoriam † zondag 22 januari 2017 @ 21:46:22 #131
137949 Disana
pi_168355074
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 21:45 schreef Joezi het volgende:
lol die toets is fake neem ik toch aan
Ik weet in elk geval geen enkel antwoord :D
pi_168355095
Azmani :')_!
pi_168355096
Was ook wel bekend dat die vragen belachelijk waren toch?
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 22 januari 2017 @ 21:48:06 #134
176766 crew  zoem
zoemt
pi_168355108
:D
  Redactie Sport zondag 22 januari 2017 @ 21:48:25 #135
274204 crew  Mexicanobakker
pi_168355120
Goed item :Y
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_168355133
wehehe.
pi_168355139
dierenmishandeling!
pi_168355140
Eindelijk weer iets kijkwaardigs in het weekend _O_
  zondag 22 januari 2017 @ 21:49:47 #139
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_168355152
Dit is zo waar. De NOS altijd met hun obsessies. Elfstedentocht, Koningshuis, OS, schaatsen. :')
Ten percent faster with a sturdier frame
  Redactie Sport zondag 22 januari 2017 @ 21:49:52 #140
274204 crew  Mexicanobakker
pi_168355156
Ja, dat is wel heel pijnlijk.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_168355157
Dat vond ik ook heel weird ja :')
pi_168355170
URBEN
pi_168355175
was helemaal niet spannend in 2012 hele stukken stonden nog gewoon vol met water
  Redactie Sport zondag 22 januari 2017 @ 21:50:31 #144
274204 crew  Mexicanobakker
pi_168355177
JANKEN
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_168355200
Hulzenbosch :')_!
pi_168355203
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 21:49 schreef TC03 het volgende:
Dit is zo waar. De NOS altijd met hun obsessies. Elfstedentocht, Koningshuis, OS, schaatsen. :')
Ja want al deze programma's over de Elfstedentocht worden gemaakt door de NOS :')
pi_168355209
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 21:49 schreef TC03 het volgende:
Dit is zo waar. De NOS altijd met hun obsessies. Elfstedentocht, Koningshuis, OS, schaatsen. :')
Nederlandsche cultuur :r inderdaad
pi_168355210
TexGOD
  Redactie Sport zondag 22 januari 2017 @ 21:51:45 #149
274204 crew  Mexicanobakker
pi_168355226
quote:
1s.gif Op zondag 22 januari 2017 21:51 schreef TheArt het volgende:

[..]

Ja want al deze programma's over de Elfstedentocht worden gemaakt door de NOS :')
De NOS zendt wel elk jaar integraal een elfstedentocht uit voor mijn gevoel :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_168355233
tex moet lekker schrijven
pi_168355242
quote:
2s.gif Op zondag 22 januari 2017 21:50 schreef Evertjan het volgende:
was helemaal niet spannend in 2012 hele stukken stonden nog gewoon vol met water
Jawel, maar die Friezen waren destijds te lui om even sneeuw van het ijs te vegen, waardoor het niet verder kon aangroeien terwijl het nog een paar dagen zeer hard ging vriezen.
pi_168355262
BOB!
Citius, Altius, Fortius.
pi_168355263
BOB DE JONG!!!!! _O_ _O_ _O_
pi_168355273
Bob de Jong
pi_168355279
klein manneke
  Redactie Sport zondag 22 januari 2017 @ 21:53:17 #156
274204 crew  Mexicanobakker
pi_168355282
Bob de Jong, de enige Nederlandse man die in 2010 na de 10 km blij was.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_168355285
Ze hebben wel hun best gedaan :')
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 22 januari 2017 @ 21:53:34 #158
176766 crew  zoem
zoemt
pi_168355289
Oh god :')
pi_168355295
mooie emotie
pi_168355300
dit was het :?
pi_168355308
Wie is Karen

#dtv
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 22 januari 2017 @ 21:54:09 #162
176766 crew  zoem
zoemt
pi_168355313
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 21:53 schreef Joezi het volgende:
dit was het :?
Half uurtje is voorbij
pi_168355315
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bob de Jong, de enige Nederlandse man die in 2010 na de 10 km blij was.
en terecht
pi_168355319
ALI :')
pi_168355329
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 21:54 schreef zoem het volgende:

[..]

Half uurtje is voorbij
Wat gaat de tijd toch snel als je het ontzettend naar je zin hebt
pi_168355330
Ik word hier toch wéér emotioneel van. ;(
Citius, Altius, Fortius.
pi_168355359
ik zap naar NPO 1 voor Simekgod
pi_168355360
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bob de Jong, de enige Nederlandse man die in 2010 na de 10 km blij was.
Ik gunde het Kramer ook wel.

Maar goed, tijd voor Yvo Niehe.
  zondag 22 januari 2017 @ 21:55:40 #170
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
  zondag 22 januari 2017 @ 21:56:13 #171
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_168355396
Hilarisch dat item over de Elfstedentocht. Goede aflevering weer!
pi_168355693
Op naar
quote:
1s.gif Op zondag 22 januari 2017 21:55 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ik gunde het Kramer ook wel.

Maar goed, tijd voor Yvo Niehe.
Vergeet jij ALI B niet :?
pi_168355700
Op naar het ALI B topic
pi_168355866
quote:
2s.gif Op zondag 22 januari 2017 21:50 schreef Evertjan het volgende:
was helemaal niet spannend in 2012 hele stukken stonden nog gewoon vol met water
Het werd spannender gemaakt dan het werkelijk was. Feit is dat die tocht bij lange na niet kon doorgaan. Op sommige stukken lag amper ijs. Maar ja... je ziet rond die tijd altijd een enorm hoog gehalte wensdenken opduiken, zelfs in weerberichten. Voorbeeldje: KLB / Ondertoon in weerberichten (hopen op kou)

Prima dat die idioterie eens aan de kaak werd gesteld. Maar het item over de inburgering was nog beter. Het filmpje over Nederland in Trump-taal was ook wel leuk.
  zondag 22 januari 2017 @ 22:28:42 #175
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_168356753
Vluchtelingen vergelijken met 4 jarigen om falend overheidsbeleid aan de kaak te stellen.

Dat is niet des NPO's.

En voor de rest een beetje stoer doen over een item bij dwdd maar zelf toch ook regelmatig aanschuiven om je mening te verkondigen over iets totaal onbelangrijks.

Hypocriet.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zondag 22 januari 2017 @ 22:34:06 #176
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_168356954
Ik vond 'm weer erg geslaagd _O_
nee, jij dan!
  zondag 22 januari 2017 @ 22:34:28 #177
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_168356973
Tex, jij staat daar bij een bruggetje, toch? _O- proest
nee, jij dan!
pi_168356974
quote:
1s.gif Op zondag 22 januari 2017 22:28 schreef fathank het volgende:
Vluchtelingen vergelijken met 4 jarigen om falend overheidsbeleid aan de kaak te stellen.

Dat is niet des NPO's.

En voor de rest een beetje stoer doen over een item bij dwdd maar zelf toch ook regelmatig aanschuiven om je mening te verkondigen over iets totaal onbelangrijks.

Hypocriet.
Hij stelt niet DWDD als geheel aan de kaak, maar een bepaalde mentaliteit in dit land, die zich trouwens niet tot DWDD beperkt. Namelijk de overdreven aandacht voor sport. En daar is de uitgebreide aandacht voor een niet-verreden Elfstedentocht het toppunt van.
  zondag 22 januari 2017 @ 22:38:58 #179
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_168357137
De Elfstedentocht is wel iets anders dan een beetje sport. Dat is cultureel erfgoed.

Maar alsof meneer zelf niet om de haverklap voor onbeduidende zaken zn mening komt verkondigen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 22 januari 2017 @ 22:41:14 #180
862 Arcee
Look closer
pi_168357230
quote:
2s.gif Op zondag 22 januari 2017 21:50 schreef Evertjan het volgende:
was helemaal niet spannend in 2012 hele stukken stonden nog gewoon vol met water
In 1996 was het spannend. :Y
pi_168357557
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 22:34 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Hij stelt niet DWDD als geheel aan de kaak, maar een bepaalde mentaliteit in dit land, die zich trouwens niet tot DWDD beperkt. Namelijk de overdreven aandacht voor sport. En daar is de uitgebreide aandacht voor een niet-verreden Elfstedentocht het toppunt van.
Vooral het hypen van non-nieuws :Y
Somebody that I used to know
pi_168358417
quote:
1s.gif Op zondag 22 januari 2017 21:33 schreef Freak188 het volgende:

[..]

Volgens mij Greg shapiro.
Dat heb je goed gehoord.

gregoryshapiro twitterde op zondag 22-01-2017 om 15:01:51 Tonight 'Zondag Met Lubach' features my voice in a delightful Trump text by Diederik Smit. 21.30! (Season 6 is 30min earlier.) reageer retweet
pi_168359351
Prima eerste aflevering :)

Goede onderwerpen ook.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 23 januari 2017 @ 00:13:16 #184
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_168360697
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 22:41 schreef Arcee het volgende:


In 1996 was het spannend. :Y
Ik vond die van 1963 de mooiste.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator maandag 23 januari 2017 @ 10:01:47 #185
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_168365966
Het was weer een leuke uitzending....
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_168368222
Kijken naar iemand die kijkt naar iemand die hoort dat de Elfstedentocht wederom niet doorgaat :') _O-
pi_168368499
Vond het niet zo'n hele bijzondere afleveringen. De items waren nogal langgerekt, terwijl het trucje vaak na 20 seconden wel weer leuk geweest was. Kritiek op vrij bizarre inburgeringsvragen is ook al een keer of 10 gedaan en dan waren twee van de drie vragen in dit geval nog niet eens echt bijzonder. Het kan ook niet elke week geniaal zijn. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator maandag 23 januari 2017 @ 11:58:16 #188
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_168368501
quote:
14s.gif Op maandag 23 januari 2017 11:49 schreef SebbeSwensje het volgende:
Kijken naar iemand die kijkt naar iemand die hoort dat de Elfstedentocht wederom niet doorgaat :') _O-
Tja het is heel erg NPO om nostalgisch te doen en om tradities te forceren... zie zo ook "the passion", "Serieus Request"... En omdat de elfstedentoch ook de laatste paar keer een enorm media festijn was willen ze dat graag weer. Elk jaar zal het campagne plan voor de elfstedentoch wel afgestoft worden en doorgesproken op de interne vergadering, waardoor redacties denken hey die elfstedentoch dat is een leuk onderwerp.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator maandag 23 januari 2017 @ 12:00:15 #189
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_168368555
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 11:58 schreef Monolith het volgende:
Vond het niet zo'n hele bijzondere afleveringen. De items waren nogal langgerekt, terwijl het trucje vaak na 20 seconden wel weer leuk geweest was. Kritiek op vrij bizarre inburgeringsvragen is ook al een keer of 10 gedaan en dan waren twee van de drie vragen in dit geval nog niet eens echt bijzonder. Het kan ook niet elke week geniaal zijn. :P
Dat is inderdaad al een hele langlopende kritiek. Gelijk ook het hele moeilijke aan een cultuur uitleggen dat heb je niet zomaar.. daar gaan jaren overheen en dan nog zullen bepaalde dingen onzinnig aanvoelen... Al zet je een tunesier op de schaats zijn hart zal er niet direct harder van gaan kloppen :P
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_168368603
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 11:58 schreef Monolith het volgende:
Vond het niet zo'n hele bijzondere afleveringen. De items waren nogal langgerekt, terwijl het trucje vaak na 20 seconden wel weer leuk geweest was. Kritiek op vrij bizarre inburgeringsvragen is ook al een keer of 10 gedaan en dan waren twee van de drie vragen in dit geval nog niet eens echt bijzonder. Het kan ook niet elke week geniaal zijn. :P
Had meer over de privatisering mogen gaan idd. Die taalbedrijfjes zijn er bij gebaat dat leerlingen lang over het halen van dat examen doen, want dan nemen ze meer lessen af. :')
  maandag 23 januari 2017 @ 12:42:11 #191
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_168369416
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 21:46 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik weet in elk geval geen enkel antwoord :D
Als je naar de vragen had geluisterd wel.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_168389956
Het item over Trump heeft al 20M views op Facebook. :D
pi_168390071
Wie deed die briljante stem? Die maakte het filmpje helemaal af _O_
Somebody that I used to know
pi_168390092
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 08:31 schreef Postbus100 het volgende:
Wie deed die briljante stem? Die maakte het filmpje helemaal af _O_
gregory shapiro.
pi_168390101
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 08:31 schreef Postbus100 het volgende:
Wie deed die briljante stem? Die maakte het filmpje helemaal af _O_
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 23:10 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Dat heb je goed gehoord.

gregoryshapiro twitterde op zondag 22-01-2017 om 15:01:51 Tonight 'Zondag Met Lubach' features my voice in a delightful Trump text by Diederik Smit. 21.30! (Season 6 is 30min earlier.) reageer retweet
  Trouwste user 2022 dinsdag 24 januari 2017 @ 08:48:30 #196
7889 tong80
Spleenheup
pi_168390219
quote:
14s.gif Op maandag 23 januari 2017 11:49 schreef SebbeSwensje het volgende:
Kijken naar iemand die kijkt naar iemand die hoort dat de Elfstedentocht wederom niet doorgaat :') _O-
Ha ha ha. Straks effe kijken. :)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 dinsdag 24 januari 2017 @ 08:49:55 #197
7889 tong80
Spleenheup
pi_168390232
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 08:34 schreef Bronson het volgende:

[..]

[..]

Ben benieuwd :D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_168390998
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 08:17 schreef Bronson het volgende:
Het item over Trump heeft al 20M views op Facebook. :D
Inmiddels 22 miljoen :D.
https://www.facebook.com/zondagmetlubach/videos/1255295904562149/
pi_168391269
quote:
Dat zijn geen unieke kijkers, toch ? (alsnog veel)
Somebody that I used to know
  dinsdag 24 januari 2017 @ 10:20:52 #201
403253 Meke
after all this time? always.
pi_168391379
quote:
Haha, hij wordt op mijn fb vaker door internationale dan Nederlandse vrienden gedeeld :+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  Trouwste user 2022 dinsdag 24 januari 2017 @ 11:59:14 #202
7889 tong80
Spleenheup
pi_168392771
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 10:20 schreef Meke het volgende:

[..]

Haha, hij wordt op mijn fb vaker door internationale dan Nederlandse vrienden gedeeld :+
:D _O_

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_168393603
Afgelopen zondag trouwens 627.000 kijkers. Geen record of iets dergelijks, maar ruimschoots de beste seizoensstart. Je kunt gerust zeggen dat het programma sinds de start in 2014 door honderdduizenden extra kijkers is omarmd.
pi_168393666
Overrated filmpje.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_168393773
Wou net zeggen en de hele wereld over met 1 miljoen views op YT zijn ook wel overdreven teksten.
  dinsdag 24 januari 2017 @ 13:01:30 #206
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_168393826
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 12:57 schreef Evertjan het volgende:
Wou net zeggen en de hele wereld over met 1 miljoen views op YT zijn ook wel overdreven teksten.
Op facebook zelf heeft ie nu 25 miljoen views, dat is toch tamelijk viral.
pi_168393846
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 12:48 schreef Elfletterig het volgende:
Afgelopen zondag trouwens 627.000 kijkers. Geen record of iets dergelijks, maar ruimschoots de beste seizoensstart. Je kunt gerust zeggen dat het programma sinds de start in 2014 door honderdduizenden extra kijkers is omarmd.
En als ze het eindelijk eens op NPO1 zouden uitzenden zou het nog veel meer zijn.
pi_168394312
quote:
99s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 13:03 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

En als ze het eindelijk eens op NPO1 zouden uitzenden zou het nog veel meer zijn.
Dat kan uiteraard niet, want daar wordt "praten over voetbal" als entertainment voor de brede doelgroep geprogrammeerd....
pi_168395352
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 13:35 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Dat kan uiteraard niet, want daar wordt "praten over voetbal" als entertainment voor de brede doelgroep geprogrammeerd....
Plus schaatsen, urenlang schaatsen... rondjes rondjes en nog meer rondjes...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  dinsdag 24 januari 2017 @ 15:02:53 #210
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_168395824
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 14:37 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Plus schaatsen, urenlang schaatsen... rondjes rondjes en nog meer rondjes...
Elk rondje is anders.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_168399621
LubachGOD
Gino ♥
pi_168405593
Waarom meer kijkers als het op 1 uitgezonden wordt?
  dinsdag 24 januari 2017 @ 21:55:26 #214
67174 Dos37
Come on Twente
pi_168405885
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 21:47 schreef bamibij het volgende:
Waarom meer kijkers als het op 1 uitgezonden wordt?
Mensen blijven altijd op die zender hangen, zet Boer zoekt vrouw op Nederland 3 en er kijkt geen hond meer
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  Moderator woensdag 25 januari 2017 @ 09:29:49 #215
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_168412739
Filmpje is op CNN geweest. Inmiddels ook bijna 8 miljoen views op Youtube (zijn twee versies in de omloop). Lubach _O_.
pi_168413031
Op 9gag _O-
Dit had ik zondag nou ook weer niet verwacht toen ik het zag. Wel leuk filmpje, maar zó leuk? :D

Maar het was wel een zeer geslaagde aflevering :Y
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  Trouwste user 2022 woensdag 25 januari 2017 @ 11:04:44 #217
7889 tong80
Spleenheup
pi_168414038
quote:
1s.gif Op woensdag 25 januari 2017 09:29 schreef Slobeend het volgende:
Filmpje is op CNN geweest. Inmiddels ook bijna 8 miljoen views op Youtube (zijn twee versies in de omloop). Lubach _O_.
Cool :D

Eerst de lucky van DWDD. Nederlandse tv _O_ Ik roep het al zo lang. :)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_168414729
quote:
7s.gif Op woensdag 25 januari 2017 09:51 schreef Norrage het volgende:
Op 9gag _O-
Dit had ik zondag nou ook weer niet verwacht toen ik het zag. Wel leuk filmpje, maar zó leuk? :D

Maar het was wel een zeer geslaagde aflevering :Y
Alleen de laatste aflevering van vorig seizoen was matig. Normaal altijd prima afleveringen
Gino ♥
pi_168416578
quote:
1s.gif Op woensdag 25 januari 2017 09:29 schreef Slobeend het volgende:
Filmpje is op CNN geweest. Inmiddels ook bijna 8 miljoen views op Youtube (zijn twee versies in de omloop). Lubach _O_.
Het oorspronkelijke filmpje heeft nu 41 miljoen views...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_168416614
Aantal boekingen Ponypark Slagharen verdubbeld _O-
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_168416925
quote:
6s.gif Op woensdag 25 januari 2017 13:30 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Het oorspronkelijke filmpje heeft nu 41 miljoen views...
Waar? :D
Gino ♥
  ESF Reporter woensdag 25 januari 2017 @ 14:20:22 #222
87554 Cee
Welluk?
pi_168417548
quote:
7s.gif Op woensdag 25 januari 2017 13:31 schreef Norrage het volgende:
Aantal boekingen Ponypark Slagharen verdubbeld _O-
_O_
  Moderator woensdag 25 januari 2017 @ 14:41:21 #223
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_168418016
quote:
Amerikaanse petitie om Trump-video Lubach

Het item uit Zondag met Lubach waarin Nederland zich zogenaamd voorstelt aan president Donald Trump van de Verenigde Staten, heeft tot een petitie geleid in Amerika. De initiatiefnemer wil dat het Witte Huis serieus werk maakt van de vraag of Nederland na Amerika op de tweede plaats kan komen.

De petitie staat op een speciale website van het Witte Huis, waarop gewone burgers dergelijke verzoeken kunnen indienen. Wanneer 100.000 mensen de petitie binnen een maand tekenen, wordt het verzoek ingezien door de Amerikaanse overheid en moet die met een reactie komen.

"Nederland heeft in het kader van de eerste nieuwe Amerikaanse initiatieven verzocht om simpelweg op de tweede plaats te komen", staat in de motivatie van de petitie, die sinds dinsdag online staat. "Op de tweede plaats staat nog niemand en Nederland heeft het netjes gevraagd voordat iemand anders dat deed", aldus de initiatiefnemer. "We'll make them great too. We can do it."

De video gaat sinds maandag de hele wereld over. Het filmpje is alleen al op Facebook al meer dan 41 miljoen keer bekeken en bijna een miljoen keer gedeeld. Het daadwerkelijke aantal ligt vermoedelijk nog vele malen hoger. Vele internationale media besteedden er dinsdag aandacht aan in hun rubrieken.
Bron: De Telegraaf

Best mooi dit. :P
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  woensdag 25 januari 2017 @ 14:47:03 #224
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_168418147
_O- w/
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 25 januari 2017 @ 14:50:50 #225
329970 PandaDrop
Dropetende wegenbouwer
pi_168418253
quote:
19s.gif Op woensdag 25 januari 2017 13:50 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Waar? :D
Facebook
Gepost door ZML
tong80
Wel een mooie one liner dan.
:T
  Trouwste user 2022 woensdag 25 januari 2017 @ 15:07:16 #226
7889 tong80
Spleenheup
pi_168418634
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 14:41 schreef Mike het volgende:

[..]

Bron: De Telegraaf

Best mooi dit. :P
NWS / Amerikaanse petitie om Trump-video Lubach

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_168419090
https://www.washingtonpos(...)is-new-welcome-video

Wasthingpost heeft er nu een stuk aan gewijd _O-
mag het weten
  woensdag 25 januari 2017 @ 15:35:38 #228
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_168419274
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 15:27 schreef Joosie200 het volgende:
https://www.washingtonpos(...)is-new-welcome-video

Wasthingpost heeft er nu een stuk aan gewijd _O-
Kers op de taart zou zijn als Trump er een tweet over zou wijden _O_ Maar Arjen en team mogen trots zijn
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_168419330
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 15:35 schreef Maraca het volgende:

[..]

Kers op de taart zou zijn als Trump er een tweet over zou wijden _O_ Maar Arjen en team mogen trots zijn
Zou mooi zijn ja :D
mag het weten
  woensdag 25 januari 2017 @ 15:50:29 #230
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_168419572
quote:
7s.gif Op woensdag 25 januari 2017 13:31 schreef Norrage het volgende:
Aantal boekingen Ponypark Slagharen verdubbeld _O-
Hebben ze nu 12 boekingen dan? })
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
  woensdag 25 januari 2017 @ 15:55:36 #231
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_168419683
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 14:41 schreef Mike het volgende:

[..]

Bron: De Telegraaf

Best mooi dit. :P
Wauw, dat dít niet de Speld is :{
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  woensdag 25 januari 2017 @ 16:36:04 #232
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_168420420
Allemaal even die petitie tekenen natuurlijk!
https://petitions.whiteho(...)se-they-requested-it
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator woensdag 25 januari 2017 @ 16:39:03 #233
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_168420488
quote:
6s.gif Op woensdag 25 januari 2017 13:30 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Het oorspronkelijke filmpje heeft nu 41 miljoen views...
Facebook zeker? Klopt vaak niet. Als je em 1 seconde bekijkt telt ie al als view.
  Trouwste user 2022 woensdag 25 januari 2017 @ 16:45:53 #234
7889 tong80
Spleenheup
pi_168420611
quote:
1s.gif Op woensdag 25 januari 2017 16:39 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Facebook zeker? Klopt vaak niet. Als je em 1 seconde bekijkt telt ie al als view.
Ik beschouw dit als niet gelezen.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_168420786
wtf _O- _O-
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  Trouwste user 2022 woensdag 25 januari 2017 @ 17:16:39 #236
7889 tong80
Spleenheup
pi_168421262
quote:
7s.gif Op woensdag 25 januari 2017 16:55 schreef Norrage het volgende:
wtf _O- _O-
:D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_168421674
quote:
1s.gif Op woensdag 25 januari 2017 16:39 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Facebook zeker? Klopt vaak niet. Als je em 1 seconde bekijkt telt ie al als view.
YouTube ook al 8 miljoen. Maar genoeg double counting denk ik ook.
  Moderator woensdag 25 januari 2017 @ 17:57:12 #238
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_168422147
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 16:45 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik beschouw dit als niet gelezen.

:P
Leuk Tong :P.
  Trouwste user 2022 woensdag 25 januari 2017 @ 18:08:56 #239
7889 tong80
Spleenheup
pi_168422356
quote:
1s.gif Op woensdag 25 januari 2017 17:57 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Leuk Tong :P.
Dacht het wel.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_168424723
Lee Towers: 'Eindelijk wereldberoemd!'
:D

en



SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator / Redactie Sport / Devops woensdag 25 januari 2017 @ 19:55:56 #241
176766 crew  zoem
zoemt
pi_168424916
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 19:47 schreef Tourniquet het volgende:
Lee Towers: 'Eindelijk wereldberoemd!'
:D

en

[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt. In het Engels is het pony/ponies en hobby/hobbies. In het Nederlands is het met apostrof s.
pi_168424926
denk dat a.s zondag veel kijkers zijn voor zml
(she/her)
  woensdag 25 januari 2017 @ 20:35:51 #243
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_168426065
Ook staatssecretaris Klijnsma vindt het prima:
http://www.volkskrant.nl/(...)ent&utm_content=free
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 26 januari 2017 @ 01:55:03 #244
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_168433576
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 16:36 schreef golfer het volgende:
Allemaal even die petitie tekenen natuurlijk!
https://petitions.whiteho(...)se-they-requested-it
Nog steeds pas 1 keer getekend, iets klopt hier niet :P
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  donderdag 26 januari 2017 @ 05:42:54 #245
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_168434090
quote:
10s.gif Op donderdag 26 januari 2017 01:55 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Nog steeds pas 1 keer getekend, iets klopt hier niet :P
Wat vreemd :o dan worden we maar geen 2e.. dan maar eerste :( als Amerika het zo wil spelen!
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  donderdag 26 januari 2017 @ 12:02:17 #246
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_168437891
quote:
8s.gif Op donderdag 26 januari 2017 05:42 schreef Maraca het volgende:

[..]

Wat vreemd :o dan worden we maar geen 2e.. dan maar eerste :( als Amerika het zo wil spelen!
Blijkbaar gaat hij pas na 150 handtekeningen van de 1 af :P
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_168440415
quote:
3s.gif Op woensdag 25 januari 2017 20:35 schreef golfer het volgende:
Ook staatssecretaris Klijnsma vindt het prima:
http://www.volkskrant.nl/(...)ent&utm_content=free
Sportieve reactie van haar :)
  donderdag 26 januari 2017 @ 16:45:01 #248
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_168444798
quote:
15s.gif Op donderdag 26 januari 2017 12:02 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Blijkbaar gaat hij pas na 150 handtekeningen van de 1 af :P
Als nu nog geen 150 mensen hebben getekend :')
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_168444828
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 16:45 schreef Maraca het volgende:

[..]

Als nu nog geen 150 mensen hebben getekend :')
je moet wel even bedenken: hoe bekend Is dit nieuws over die petitie in Amerika?
(she/her)
  donderdag 26 januari 2017 @ 16:47:51 #250
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_168444863
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2017 16:46 schreef Fylax het volgende:

[..]

je moet wel even bedenken: hoe bekend Is dit nieuws over die petitie in Amerika?
Niet :P Maar in Nederland al wel door verschillende media opgepakt. Ik verwacht ook zeker niet dat de 100.000 gehaald zal worden, maar nog geeneens 150 handtekeningen valt echt tegen :P
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_168444884
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 16:47 schreef Maraca het volgende:

[..]

Niet :P Maar in Nederland al wel door verschillende media opgepakt. Ik verwacht ook zeker niet dat de 100.000 gehaald zal worden, maar nog geeneens 150 handtekeningen valt echt tegen :P
Het lijkt me dat alleen Amerikanen deze petitie kunnen tekenen?
(she/her)
pi_168444893
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 13:53 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Sportieve reactie van haar :)
Kan ze iets anders zeggen? (denk ook dat ze het prima vindt, maar zoals de woordvoerder die reactie heeft verwoord, klinkt het goed overwogen en berekenend)
Somebody that I used to know
pi_168444919
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2017 16:48 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Kan ze iets anders zeggen? (denk ook dat ze het prima vindt, maar zoals de woordvoerder die reactie heeft verwoord, klinkt het goed overwogen en berekenend)
"Awful video. All lies. No wonder Lubach has bad ratings!"
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 26 januari 2017 @ 16:51:42 #254
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_168444965
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2017 16:48 schreef Fylax het volgende:

[..]

Het lijkt me dat alleen Amerikanen deze petitie kunnen tekenen?
Waar staat dat? :7
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  donderdag 26 januari 2017 @ 16:52:21 #255
232767 DoomCow
FABRICATI DIEM, PVNC
pi_168444985
arjenlubach twitterde op donderdag 26-01-2017 om 15:05:54 Ik heb een mail van Lee Towers!!1!!!11!!!!1 <3 reageer retweet
Where's my cow? Is that my cow?
It goes, 'Hruuuugh!' It is a hippopotamus!
That's not my cow!
pi_168445563
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 16:47 schreef Maraca het volgende:

[..]

Niet :P Maar in Nederland al wel door verschillende media opgepakt. Ik verwacht ook zeker niet dat de 100.000 gehaald zal worden, maar nog geeneens 150 handtekeningen valt echt tegen :P
Ik zie pas 1 handtekening. Maar ik las ergens dat ze die gegevens verifiëren en dat dat 48 uur duurde, ofzoiets.
pi_168446295
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2017 16:48 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Kan ze iets anders zeggen? (denk ook dat ze het prima vindt, maar zoals de woordvoerder die reactie heeft verwoord, klinkt het goed overwogen en berekenend)
Ze had zich ook van commentaar kunnen onthouden. Maar ik vind haar reactie (al dan niet door de woordvoerder bedacht), wel spitsvondig en grappig :)
  donderdag 26 januari 2017 @ 18:04:25 #258
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_168446865
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2017 16:48 schreef Fylax het volgende:

[..]

Het lijkt me dat alleen Amerikanen deze petitie kunnen tekenen?
Nou ff proxy gebruiken dan maar :7
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  donderdag 26 januari 2017 @ 18:09:08 #259
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_168446969
quote:
6s.gif Op donderdag 26 januari 2017 18:04 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Nou ff proxy gebruiken dan maar :7
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 26 januari 2017 @ 18:11:31 #260
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
  donderdag 26 januari 2017 @ 18:12:50 #261
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_168447064
quote:
Arjen die Engels spreekt _O_

http://www.bbc.co.uk/programmes/p04qqf4m
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  donderdag 26 januari 2017 @ 18:18:01 #262
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_168447205
Wtf. Kom er net achter dat Arjen de voice over is van de MediaMarkt reclame :o

Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_168453844
Vanavond Greg Shapiro (de 'stem' van Trump) bij Jinek.
pi_168454117
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 18:18 schreef Maraca het volgende:
Wtf. Kom er net achter dat Arjen de voice over is van de MediaMarkt reclame :o

Huh? Klinkt helemaal niet als hem.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_168455173
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2017 21:45 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Huh? Klinkt helemaal niet als hem.
Is 'm wel, hij heeft dat een tijdje gedaan.
  Trouwste user 2022 vrijdag 27 januari 2017 @ 09:25:49 #266
7889 tong80
Spleenheup
pi_168461353
Zijn Trumpfilmpje werd deze week 60 miljoen keer bekeken. Arjen Lubach kan voorlopig slechts dromen van zulke aantallen als het gaat om streams van zijn muziek. De man die deze week als tv-maker wereldwijd in de belangstelling stond, is als lid van het dj/producer-duo The Galaxy nog redelijk onbekend.



Het was vorige week een berichtje in de kantlijn: Arjen Lubach (37) en zijn kompaan Sacha Harland tekenden bij ACE Agency, het 'Real Madrid van de boekingskantoren', waar ook top-dj's als Martin Garrix en Afrojack onder contract staan.

,,Nu betekent dit niet dat je meteen Ronaldo bent, hoor. Je kunt bij Real Madrid ook in het vierde beginnen", relativeert Arjen Lubach, die er dus al een tijdje 'stiekem' een tweede leven op na houdt. De maker van Zondag met Lubach werd deze week behoorlijk afgeleid van zijn muziekactiviteiten. Zijn filmpje waarin hij Donald Trump voorstelt om Nederland the second best country in the world te maken ging online door het dak.

Lubach: ,,Het ging maar door, ook met het buitenland erbij. Een wereldwijde viral is in elk geval een geweldig begin van het seizoen. Satirische nieuwsprogramma's zijn naast de zonen van Trump eigenlijk de enigen die echt baat hebben bij zijn aantreden."

Wanneer Lubach niet bezig is met televisie, maakt hij met Sacha Harland muziek. Sinds begin 2016 toeren de twee door het land én over de grens als The Galaxy. Hoe dat ontstond? Zijn muziek kwam via via terecht bij Jim Taihuttu, filmregisseur van Wolf en Rabat, maar ook producer en dj van Yellow Claw. ,,Hij wist helemaal niet dat ik ook muziek maakte. Toen ik iets liet horen, vroeg hij onmiddellijk of ze het mochten uitbrengen op hun label. Dat leek me wel wat."

Je had in een vorig leven al succes met het hitje Jelle, een parodie op Stan van Eminem. ,,Dat smaakte al naar meer. Bij 3FM maakte ik jingles, bij Koefnoen zes jaar lang de rapservice. Technisch had de muziek weinig geheimen, maar artistiek durfde ik het nooit aan. Mijn carrière ging een andere kant op, maar ik wilde ook graag met de muziek door. Niet in mijn eentje. Dat vond ik saai. Sacha ken ik al bijna tien jaar."

Vanwaar de naam The Galaxy? ,,Het moest een naam zijn die doet denken aan een foute discotheek in de jaren tachtig in Assen. Leek me een mooi uitgangspunt. 'Hey, ga jij nog naar The Galaxy'? Zo fout mogelijk. Dat is wel gelukt."

Aanvankelijk stonden jullie met maskers achter de draaitafels. ,,Ik wilde niet dat mensen mij zagen en dachten: oh daar heb je weer zo'n BN'er die ook zo nodig moet draaien. Het moest om de muziek gaan. Dus stonden we met bandana's, zonnebrillen, petten. Afgelopen zomer, net voor het festival Tomorrowland, hebben we ons bekendgemaakt. Dat was even spannend. Gelukkig vielen de reacties erg mee. We merkten dat het toch om de muziek gaat."

Over welke muziek hebben we het dan? ,,Bass heet het geloof ik tegenwoordig. Maar er zit van alles in: Trap, Dubstep, EDM. Maar ook happy hardcore bijvoorbeeld. Van alles door elkaar."

Inmiddels draaiden jullie op Mysteryland en over de grens in Duitsland, Zwitserland, België en Rusland. En nu dus een contract met ACE. Komt Zondag met Lubach niet in gevaar? ,,Welnee. Ik kan het combineren, hoef niet te kiezen en dat wil ook niet. Vaak is in mijn leven gezegd: hier moet je mee doorgaan. Toen ik een hitje had, zeiden ze: daar moet je er nog tien van maken. Ging ik radio maken, hoorde ik: dit is je leven nu. Schreef ik comedy, moest ik voor altijd het theater in. Fuck dat. Ik ben altijd koppig geweest in die zin. Ik doe vooral wat ik wil en tot dusver gaat het goed."

http://www.ad.nl/show/lub(...)ch-anoniem~a9769cf0/

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 27 januari 2017 @ 17:07:30 #267
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_168470105
https://petitions.whiteho(...)se-they-requested-it

Nog steeds op 1 _O- we worden geen 2e :'(
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_168529788
Het begint bijna *O*
pi_168529795
*O*
(she/her)
  zondag 29 januari 2017 @ 21:24:51 #270
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_168529913
*O* *O*
Isn't it ironic, don't you think
  Redactie Sport zondag 29 januari 2017 @ 21:25:57 #271
274204 crew  Mexicanobakker
pi_168529951
:')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 29 januari 2017 @ 21:26:34 #272
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_168529971
_O-.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_168529989
Die deur :')
pi_168529997
Steurisme :D
(she/her)
pi_168530010
Scherp gevonden :D
pi_168530011
gvd _O-
(she/her)
  Redactie Sport zondag 29 januari 2017 @ 21:27:46 #277
274204 crew  Mexicanobakker
pi_168530015
:D wat een dropveter was t ook
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 29 januari 2017 @ 21:28:31 #278
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_168530037
hahaha
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_168530049
geweldig :D
(she/her)
pi_168530124
NOT BAD
  zondag 29 januari 2017 @ 21:30:55 #281
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_168530127
:D.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  zondag 29 januari 2017 @ 21:30:57 #282
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_168530128
_O-
Isn't it ironic, don't you think
  Redactie Sport zondag 29 januari 2017 @ 21:31:36 #283
274204 crew  Mexicanobakker
pi_168530148
Mooi dit :D
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_168530151
geweldige uitzending tot nu toe
(she/her)
pi_168530200
_O_
pi_168530213
WTF :') _!
  Redactie Sport zondag 29 januari 2017 @ 21:33:47 #287
274204 crew  Mexicanobakker
pi_168530220
_O_ _O-
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_168530241
AboutalebGod
  Moderator zondag 29 januari 2017 @ 21:35:43 #289
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_168530294
:D
  zondag 29 januari 2017 @ 21:35:44 #290
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_168530295
:o
Isn't it ironic, don't you think
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 29 januari 2017 @ 21:35:44 #291
176766 crew  zoem
zoemt
pi_168530296
Beter goed gejat dan slecht bedacht _O-
  Redactie Sport zondag 29 januari 2017 @ 21:35:46 #292
274204 crew  Mexicanobakker
pi_168530297
Ja die laatste heeft ie zeker gejat ja :D
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 29 januari 2017 @ 21:35:55 #293
155387 Martinello
Pretty, Pretty, Pretty Good
pi_168530302
Copycat Rutte
Just remember, it’s not a lie if you believe it.
pi_168530305
En dat maggi :')
  Moderator zondag 29 januari 2017 @ 21:36:06 #295
362868 crew  Slobeend
of all places
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 29 januari 2017 @ 21:36:11 #296
176766 crew  zoem
zoemt
pi_168530312
_O-
  zondag 29 januari 2017 @ 21:36:35 #297
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_168530325
Weheheh
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  Redactie Sport zondag 29 januari 2017 @ 21:36:37 #298
274204 crew  Mexicanobakker
pi_168530328
TOPSHOW
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator zondag 29 januari 2017 @ 21:37:08 #299
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_168530341
Die gaat squashen met Tom Waes
pi_168530395
Goed promotiefilmpje :D
pi_168530403
vol
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')