Misschien eerst even lezen waar ik op gereageerd heb....quote:Op zondag 6 november 2016 17:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij hoeft ook nergens op te wachten. Het uiterlijk van ZP wordt immers al op veel plekken aangepast.
Onnozelheid. Er zijn zoveel mensen die denken iets 'zo is' of 'moet zijn' omdat (al dan niet in hun perceptie) 'veel' mensen het (lijken te) zeggen.quote:Op zondag 6 november 2016 16:46 schreef Jigzoz het volgende:
Overigens wel bijzonder hoe mensen zo verblind kunnen raken door zo'n percentage. 82%? DAN MOET HET ZO ZIJN!!!
Is dat pure domheid, onnozelheid of zouden die mensen dat écht vinden?
Waar kan Jigzoz volgens jou dan 'beter niet op wachten'?quote:Op zondag 6 november 2016 17:21 schreef Tango5Romeo het volgende:
[..]
Misschien eerst even lezen waar ik op gereageerd heb....
Je hebt het er moeilijk mee, he?quote:Op zondag 6 november 2016 16:46 schreef Jigzoz het volgende:
Overigens wel bijzonder hoe mensen zo verblind kunnen raken door zo'n percentage. 82%? DAN MOET HET ZO ZIJN!!!
Is dat pure domheid, onnozelheid of zouden die mensen dat écht vinden?
Het verdwijnen van de Monarchie. Het is off topic, maar daar reageerde hij op.quote:Op zondag 6 november 2016 17:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waar kan Jigzoz volgens jou dan 'beter niet op wachten'?
Simpel voorbeeld: gratis bier. Krijg je zo een meerderheid voor, maar het zou redelijk achterlijk zijn om dat te gaan realiseren. Dat is geen hogere filosofie of zo.quote:Op zondag 6 november 2016 17:21 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Onnozelheid. Er zijn zoveel mensen die denken iets 'zo is' of 'moet zijn' omdat (al dan niet in hun perceptie) 'veel' mensen het (lijken te) zeggen.
Neuh.quote:Op zondag 6 november 2016 17:22 schreef Tango5Romeo het volgende:
[..]
Je hebt het er moeilijk mee, he?![]()
Het gaat hier over Zwarte Piet.quote:Op zondag 6 november 2016 17:23 schreef Tango5Romeo het volgende:
[..]
Het verdwijnen van de Monarchie. Het is off topic, maar daar reageerde hij op.
In Amsterdam, Hilversum en Gouda, geloof ik. In de rest van het land is er niet veel veranderd.quote:Op zondag 6 november 2016 17:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het gaat hier over Zwarte Piet.
Overigens geldt voor deze discussie hetzelfde. Er wordt geschermd met een meerderheid die ZP in zijn huidige vorm wil behouden. Maar toch wordt het uiterlijk aangepast.
En RTL en de PO stappen over op een andere ZP. Er is sprake van een trend. Geef het een jaar of tien en ZP bestaat niet meer.quote:Op zondag 6 november 2016 17:27 schreef Tango5Romeo het volgende:
[..]
In Amsterdam, Hilversum en Gouda, geloof ik. In de rest van het land is er niet veel veranderd.
Alsof die meerderheid zou moeten bepalen hoe iemand zijn sinterklaasfeest vorm wil geven. Als die meerderheid zo nodig zwarte pieten moet zien dan organiseren ze toch lekker zelf een sinterklaasfeest?quote:Op zondag 6 november 2016 17:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het gaat hier over Zwarte Piet.
Overigens geldt voor deze discussie hetzelfde. Er wordt geschermd met een meerderheid die ZP in zijn huidige vorm wil behouden. Maar toch wordt het uiterlijk aangepast.
Dat zeg ik, Hilversum.quote:Op zondag 6 november 2016 17:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En RTL en de PO stappen over op een andere ZP. Er is sprake van een trend. Geef het een jaar of tien en ZP bestaat niet meer.
Nou, daar wil ik wel overheen gaan. Dit jaar is het in de media en winkels al grotendeels over; over twee jaar is de 'zwarte' piet een absolute zeldzaamheid.quote:Op zondag 6 november 2016 17:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En RTL en de PO stappen over op een andere ZP. Er is sprake van een trend. Geef het een jaar of tien en ZP bestaat niet meer.
quote:Op zondag 6 november 2016 16:19 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ho, dit vind ik geen goed argument, we mogen het oneens zijn met elkaar, maar we moeten elkaar niet de toegang tot het land ontzeggen, dit is mij een brug te ver, dit kan niet op Fok!.
dieren danquote:
Niet te snelquote:Op zondag 6 november 2016 14:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat dat wel op een gezond tempo verandert.
Nou, prima.quote:
Als jij denkt dat democratie betekent dat de grootste groep altijd haar zin krijgt heb jij niks van democratie begrepen.quote:Op zondag 6 november 2016 18:04 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen flikker van democratie begrepen![]()
Doe je nou expres zo intens dom of kun je niet beter?quote:Op zondag 6 november 2016 18:04 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nou, prima.
Trap alle allochtonen er maar uit ook dan. Want een kleine schreeuwende minderheid heeft daar last van, schijnt.
kom zwarte piet in de AH nog gewoon tegen en andere supermarkten zijn vrij zeldzaam hierquote:Op zondag 6 november 2016 17:40 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nou, daar wil ik wel overheen gaan. Dit jaar is het in de media en winkels al grotendeels over; over twee jaar is de 'zwarte' piet een absolute zeldzaamheid.
Hoe worden beslissingen genomen dan in een democratisch stelsel? Volgens mij heb ik het niet begrepen dan...quote:Op zondag 6 november 2016 18:05 schreef Molurus het volgende:
[..]
Als jij denkt dat democratie betekent dat de grootste groep altijd haar zin krijgt heb jij niks van democratie begrepen.
Het is m'n verwachting hè, maar we zullen wel zien.quote:Op zondag 6 november 2016 18:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
kom zwarte piet in de AH nog gewoon tegen en andere supermarkten zijn vrij zeldzaam hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |