Ik heb zijn bericht ook gewoon weggehaald. Als het van levensbelang is dat je het laatste woord hebt DM je maar.quote:Op zondag 6 november 2016 02:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Pardon, Euribob? weerwoord mag niet?
Dat is het uiteraard niet. Maar na hier weken meegelezen te hebben verbaast deze actie me wel.quote:Op zondag 6 november 2016 02:50 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik heb zijn bericht ook gewoon weggehaald. Als het van levensbelang is dat je het laatste woord hebt DM je maar.
Alle media berichten erover. Trump rushed of stage.quote:Op zondag 6 november 2016 02:51 schreef 6star6lord6 het volgende:
Zou deze 'aanslag' groot in de media komen?
Ik haat ONZ (sorry) en ik kwam hier zeker niet slowchatten. Maar actie is reactie en je laat je sneller meeslepen dan je doorhebt..quote:Op zondag 6 november 2016 02:44 schreef Mike het volgende:
Dit gaat over de verkiezingen he? Het is geen ONZ-slowchattopic.
Nee want er gebeurde helemaal niets.quote:Op zondag 6 november 2016 02:51 schreef 6star6lord6 het volgende:
Ja.quote:Op zondag 6 november 2016 02:51 schreef 6star6lord6 het volgende:
Een ingreep nadat er door een moderator is gezegd te kappen? Niet heel verbazingwekkend imo.quote:Op zondag 6 november 2016 02:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is het uiteraard niet. Maar na hier weken meegelezen te hebben verbaast deze actie me wel.
twitter:JTSantucci twitterde op zondag 06-11-2016 om 02:40:16Senior sources tell @ABC the threat escalated when someone shouted gun at Trump rally. Source with direct knowledge says no weapon found reageer retweet
Ik heb serieus niks gezien over kappen.quote:Op zondag 6 november 2016 02:54 schreef Euribob het volgende:
[..]
Een ingreep nadat er door een moderator is gezegd te kappen? Niet heel verbazingwekkend imo.
Nu weer over de Amerikaanse verkiezingen graag.
Mocht dit kloppen en er inderdaad geen wapen geweest zijn, dan is het snel weer van de voorpagina's af natuurlijk.quote:Op zondag 6 november 2016 02:57 schreef L3gend het volgende:
twitter:JTSantucci twitterde op zondag 06-11-2016 om 02:40:16Senior sources tell @ABC the threat escalated when someone shouted gun at Trump rally. Source with direct knowledge says no weapon found reageer retweet
Ik denk dat de NRA nu wel boos is.quote:Op zondag 6 november 2016 02:58 schreef Mike het volgende:
[..]
Mocht dit kloppen en er inderdaad geen wapen geweest zijn, dan is het snel weer van de voorpagina's af natuurlijk.
Het beeld blijft...quote:Op zondag 6 november 2016 02:58 schreef Mike het volgende:
[..]
Mocht dit kloppen en er inderdaad geen wapen geweest zijn, dan is het snel weer van de voorpagina's af natuurlijk.
Ja maar 9/11.quote:Op zondag 6 november 2016 02:59 schreef Mike het volgende:
Weet je wie ik een Trump-overwinning zo'n beetje het minste gun? Giuliani. Wat een eng mannetje is dat toch.
Waarom rende niemand weg, waarom pakte niemand zijn wapen. Het simple roepen van bom was genoeg voor totale hysterie in Nederland op de dam.quote:Op zondag 6 november 2016 02:58 schreef Mike het volgende:
[..]
Ooit wel een goeie DA hoor.quote:Op zondag 6 november 2016 02:59 schreef Mike het volgende:
Weet je wie ik een Trump-overwinning zo'n beetje het minste gun? Giuliani. Wat een eng mannetje is dat toch.
Mensen die over de dood van honderden mensen een politieke carrierre proberen te maken moet je niet zien als goede mensen.quote:
Wellicht. Maar het was zoals Clinton zei bij het Al Smith diner: ooit ging hij achter rijke mensen aan die de belasting probeerden te ontduiken...tegenwoordig noemt-ie dat soort mensen genieën.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |