Heb je het nu over de Clintons?quote:Op zondag 6 november 2016 03:02 schreef Tweek het volgende:
[..]
Mensen die over de dood van honderden mensen een politieke carrierre proberen te maken moet je niet zien als goede mensen.

Nee man, die zeggen dat wapens daar toegestaan hadden moeten zijn. Dan had die gunner meteen gestopt geworden gedaan gedingestquote:

Heb jij het over Trump?quote:Op zondag 6 november 2016 03:02 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Heb je het nu over de Clintons?

Ja, hij is wel een beetje afgegleden uiteindelijk. Maar volgens mij was hij als DA ook geliefd bij democraten en was hij politiek gesproken niet zo rechts. Meer een midden figuur (toen althans), net als Arnold.quote:Op zondag 6 november 2016 03:02 schreef Mike het volgende:
[..]
Wellicht. Maar het was zoals Clinton zei bij het Al Smith diner: ooit ging hij achter rijke mensen aan die de belasting probeerden te ontduiken...tegenwoordig noemt-ie dat soort mensen genieën.

Nee Rudy, die jaren lang de upgrade tegen hield voor betere communicatie middelen, zodat mensen in hoge gebouwen met elkaar konden praten.quote:Op zondag 6 november 2016 03:02 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Heb je het nu over de Clintons?

Jij bedoelt na 9/11 en zijn gooi naar het presidentschap, die geheel mislukt was, welk jaar ook weer? 2008?quote:Op zondag 6 november 2016 03:02 schreef Tweek het volgende:
[..]
Mensen die over de dood van honderden mensen een politieke carrierre proberen te maken moet je niet zien als goede mensen.

Dezelfde groep mensen die de protesterende natives in ND mishandelen.quote:

Je bedoelt adviseur van Trump.En een van de grootste campagne voerders voor Trump.quote:Op zondag 6 november 2016 03:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij bedoelt na 9/11 en zijn gooi naar het presidentschap, die geheel mislukt, welk jaar ook weer?

Clinton volgens jou ook?quote:Op zondag 6 november 2016 03:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
De Clintons en Trump verkeren al decennia in dezelfde kringen, en waren al net zo lang " vrienden".. Trump IS establishment..

Hij heeft ooit een gooi gedaan naar het kandidaatschap voor de republikeinen als president, wrs in 2008, maar was maar kort, lag er snel uit.quote:

Ja, dat schrijf ik toch?quote:

Hij ging president worden van 9/11.quote:Op zondag 6 november 2016 03:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hij heeft ooit een gooi gedaan naar het kandidaatschap voor de republikeinen als president, wrs in 2008, maar was maar kort, lag er snel uit.
quote:NEW YORK—At a well-attended rally in front of his new Ground Zero headquarters Monday, former New York City Mayor Rudy Giuliani officially announced his plan to run for president of 9/11.
"My fellow citizens of 9/11, today I will make you a promise," said Giuliani during his 18-minute announcement speech in front of a charred and torn American flag. "As president of 9/11, I will usher in a bold new 9/11 for all."
Giuliani at a campaign stop near Washington.
If elected, Giuliani would inherit the duties of current 9/11 President George W. Bush, including making grim facial expressions, seeing the world's conflicts in terms of good and evil, and carrying a bullhorn at all state functions.
"Let us all remember how we felt on that day, with the world watching our every move, waiting on our every word," said Giuliani, flanked by several firefighters, ex-New York Police Commissioner Bernard Kerik, and Judith Nathan, his third wife. "With a campaign built on traditional 9/11 values, and with the help of every citizen who believes in the 9/11 dream, I want to make 9/11 great again."
According to Washington–based political analyst Gregory Hammond, Giuliani's candidacy "should not be underestimated."
"Sure, he has no foreign or national policy experience, and both his personal life and political career are riddled with scandal," said Hammond. "But in the key area of having been on TV on 9/11, the other candidates simply cannot match him. And as we saw in 2004, that's what matters most to voters in this post-9/11 world."
After his downtown Manhattan announcement, Giuliani held an afternoon rally near the Pentagon. In the early evening, he flew to a field outside Shanksville, Pennsylvania, where he hosted a $5,000-a-plate fundraising dinner in a tent decorated with clouds of ash, streaming sheets of singed office paper, and small piles of authentic rubble from the World Trade Center site.
Among the policy planks listed on his website are his Cleaner Air Act, which would severely limit the levels of smoke and harmful gases allowed to pour from 747s flying into 110-story office buildings, guaranteed health insurance covering burns caused by shards of burning metal, and his "No Child Left Behind In A Smoldering Skyscraper" initiative.
Giuliani supporters praised the candidate for his "early and unwavering commitment" to 9/11.
"People talk about Hillary Clinton and Barack Obama, but did either of them happen to be mayor of New York in September 2001?" Bedford, NH resident Helen Rolfe said. "Guiliani was. To me, that speaks volumes about this man."
Still from an early "Giuliani For 9/11" ad now running in New Hampshire.
Though his campaign apparatus is not yet fully operational, Giuliani's "mobile campaign units"—refurbished fire trucks decorated with banners, balloons, and bloodstains, whose droning sirens continuously blare Giuliani's official campaign song—have already begun canvassing towns in Iowa and New Hampshire.
Giuliani's pro-9/11 message seems to be resonating with potential voters. Said Ames, IA voter Alan Benoit: "I remember seeing Rudolph Giuliani's face, on television, saying reassuring things during a highly emotional moment filled with fear and confusion. He's got my vote."
With more than a year until the primaries—unless Giuliani's court-filed request to hold New York's primary on the second Tuesday in September is approved—Giuliani said it is too early to discuss potential running mates, though he refused to rule out the possibility of naming a twisted, half-melted aluminum beam, an FDNY ball cap, or even John McCain. Giuliani, however, called rumors that he had met with a large shard of glass from the wreckage of the Pentagon "patently untrue."
"Letting 9/11 fall into the hands of the Democrats in 2008 would be nothing short of a national tragedy," Giuliani said. "Ever since 9/11 was founded that fateful day on 9/11, 9/11 has stood for one thing: 9/11."

Soort van maar de bedriijven die continue de schaduwmacht hebben in de USA hebben liever HC dan Trump als president omdat HC wat vaardiger is.quote:Op zondag 6 november 2016 03:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
De Clintons en Trump verkeren al decennia in dezelfde kringen, en waren al net zo lang " vrienden".. Trump IS establishment..

editquote:Op zondag 6 november 2016 03:12 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Soort van maar de bedriijven die continue de schaduwmacht hebben in de USA hebben liever HC dan Trump als president omdat HC wat 'script'vaardiger is.

twitter:sahilkapur twitterde op zaterdag 05-11-2016 om 23:08:30Trump's closing schedule is intenseSaturdayFL NC NV COSundayIA MN WI MI PA VAMondayFL NC PA NHTuesdayNYC (election night party) reageer retweet

Zoals die belastingontduiker die Bill Clinton gratie verleende aan het einde van zijn presidentschap omdat hij een leuk bedragje (schijntje van de ontdoken belasting) stortte op de rekening van de CF.quote:Op zondag 6 november 2016 03:02 schreef Mike het volgende:
[..]
Wellicht. Maar het was zoals Clinton zei bij het Al Smith diner: ooit ging hij achter rijke mensen aan die de belasting probeerden te ontduiken...tegenwoordig noemt-ie dat soort mensen genieën.

Dat is echt niet realistisch. Heb je daar ook een bron van?quote:Op zondag 6 november 2016 03:12 schreef Mike het volgende:
Ik weet dat de Huffington Post volledig in het kamp Clinton zit, maar die hebben Clinton nu op 98.3% voor de winst staan. Dat lijkt me toch wat aan de hoge kant. De stemmers moeten sowieso nog wel opdagen op dinsdag.

Jazeker: http://elections.huffingtonpost.com/2016/forecast/presidentquote:Op zondag 6 november 2016 03:14 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Dat is echt niet realistisch. Heb je daar ook een bron van?

Dat is veel te hoog, niet realistisch. 538 heeft haar op 65% en Upshot 84%quote:Op zondag 6 november 2016 03:15 schreef Mike het volgende:
[..]
Jazeker: http://elections.huffingtonpost.com/2016/forecast/president

Bij zo'n groot verschil hoef je voor HC ook niet meer te gaan stemmen, toch?quote:Op zondag 6 november 2016 03:15 schreef Mike het volgende:
[..]
Jazeker: http://elections.huffingtonpost.com/2016/forecast/president

Niks soort van. Ze kennen elkaar al decennia door zich in dezelfde kringen te bevinden. Die kringen zijn het hogere establishment.quote:Op zondag 6 november 2016 03:12 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Soort van maar de bedriijven die continue de schaduwmacht hebben in de USA hebben liever HC dan Trump als president omdat HC wat vaardiger is.

Trump campagne heeft geen enkel idee welke route naar 270 meest kansrijkst is, dus doen ze gewoon alle staten maarquote:Op zondag 6 november 2016 03:14 schreef Nintex het volgende:
moar ralliestwitter:sahilkapur twitterde op zaterdag 05-11-2016 om 23:08:30Trump's closing schedule is intenseSaturdayFL NC NV COSundayIA MN WI MI PA VAMondayFL NC PA NHTuesdayNYC (election night party) reageer retweet

Voor de 'gezondheid' van de rechterlijke macht zou ik toch eerder voor trump gaanquote:Op zondag 6 november 2016 03:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niks soort van. Ze kennen elkaar al decennia door zich in dezelfde kringen te bevinden. Die kringen zijn het hogere establishment.
En ik zou persoonlijk als ik MOEST kiezen eerder zaken doen met de Clintons. Donalds zakelijke projectjes hebben niet zo'n beste reputatie...

Want?quote:Op zondag 6 november 2016 03:20 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Voor de 'gezondheid' van de juridische macht zou ik toch eerder voor trump gaan

Laat ik nou toevallig jurist zijn en daar echt 180 graden anders over denken...quote:Op zondag 6 november 2016 03:20 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Voor de 'gezondheid' van de juridische macht zou ik toch eerder voor trump gaan

quote:Op zondag 6 november 2016 03:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Laat ik nou toevallig jurist zijn en daar echt 180 graden anders over denken...

Je hebt dus geen idee wat je zegt.. Helder..quote:Op zondag 6 november 2016 03:22 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Alle 'onder de pet' gehouden zaken .. ruiken niet meer maar stinken inmiddels.

Het spijt me voor je, maar het is zoals het is...quote:

Wellicht te veel emails van wikileaks gelezenquote:Op zondag 6 november 2016 03:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je hebt dus geen idee wat je zegt.. Helder..

Ja.quote:Op zondag 6 november 2016 03:26 schreef skysherrif het volgende:
oja dat zag ik inderdaad net, lijkt me toch vals alarm?

Jij? Zou kunnen, geen idee..quote:Op zondag 6 november 2016 03:25 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Wellicht te veel emails van wikileaks gelezen![]()

Beetje rare reactie, maar goed, Trump zou niks onder de pet houden, zoals het verkrachten van 13 jarigen, afpersen via nep universiteiten, en weet ik het?quote:Op zondag 6 november 2016 03:22 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Alle 'onder de pet' gehouden zaken .. ruiken niet meer maar stinken inmiddels.

Die rechtzaak heeft ze in getrokken. Die van de 13 jarige..quote:Op zondag 6 november 2016 03:27 schreef OMG het volgende:
[..]
Beetje rare reactie, maar goed, Trump zou niks onder de pet houden, zoals het verkrachten van 13 jarigen, afpersen via nep universiteiten, en weet ik het?

Nou ja, die 12 die bij hun pussy zijn gegrabbed dan.quote:Op zondag 6 november 2016 03:28 schreef Tweek het volgende:
[..]
Die rechtzaak heeft ze in getrokken. Die van de 13 jarige..

Latten we he het bij feiten houwen, 15 waren ze.quote:Op zondag 6 november 2016 03:30 schreef OMG het volgende:
[..]
Nou ja, die 12 die bij hun pussy zijn gegrabbed dan.

Het ging over de rechterlijke macht, mocht hij het zelf nog weten...quote:Op zondag 6 november 2016 03:27 schreef OMG het volgende:
[..]
Beetje rare reactie, maar goed, Trump zou niks onder de pet houden, zoals het verkrachten van 13 jarigen, afpersen via nep universiteiten, en weet ik het?

belastingaangiftenquote:Op zondag 6 november 2016 03:27 schreef OMG het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |