In Nederland doen we dat inderdaad maar hier is het gemakkelijker en hier is er geen wedstrijd tussen slechts twee partijen. Hooguit zouden er in de USA mensen op Stein stemmen in plaats van op HC omdat ze zien dat HC voor staat of op Johnson i.p.v. op Trump, big deal.quote:Op zondag 6 november 2016 01:41 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ik dacht dat het in veel landen gebruikelijk was om pas definitieve uitslagen te geven nadat de stembureaus gesloten zijn, zoals in NL ook gebeurt. Dit om te voorkomen dat mensen hun stem aanpassen aan de voorlopige uitslagen.
Het #spiritcooking debacle van de afgelopen dagen.quote:Op zondag 6 november 2016 01:47 schreef vigen98 het volgende:
[..]
emails kloppen toch gewoon? en benghazi ook wel en ik weet niet waar je het over hebt met eten van kinderen en satanisme tja de mensen die met haar betrokken zijn doen daar aan
In het kader van Trump? Ik ben anti-Trump..quote:Op zondag 6 november 2016 01:48 schreef Tweek het volgende:
[..]
Is ook niet nodig.
Maar je quote kan je die uitleggen in het kader van Trump?
Goed voor hem. Voor anderen slecht.quote:Op zondag 6 november 2016 01:43 schreef vigen98 het volgende:
dat tax verhaaltje is wel slecht van trump
En een beetje eng.quote:Op zondag 6 november 2016 01:41 schreef vigen98 het volgende:
sfeer bij zulke rally's is in ieder geval goed
Dan heb ik niets gezegd, al is die voor Clinton ook niet goed.quote:Op zondag 6 november 2016 01:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In het kader van Trump? Ik ben anti-Trump..
Het is dan ook een meisjesnaam.quote:Op zondag 6 november 2016 00:57 schreef Ulx het volgende:
[..]
Waarschijnlijk denkt Trump dat Florida een meisjesnaam is.
Erg genoeg vinden ze dat in de USA misschien wel niet eens erg.quote:Op zondag 6 november 2016 01:43 schreef vigen98 het volgende:
dat tax verhaaltje is wel slecht van trump
Dat was al bekend toch?quote:Op zondag 6 november 2016 01:49 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Er is echt iets vreemds aan de hand met de LA Times / USC Tracking aan de hand. Ik heb ze even roob omlijnd. Alle andere polls geven Clinton de voorsprong of gelijkspel, behalve deze. Ze gebruiken een vrij onorthodoxe manier van polling, ze vragen een vaste groep mensen online, om op een schaal van 0-100 te zeggen voor wie ze gaan stemmen.
http://www.laweekly.com/n(...)rump-winning-7470190
Interessante manier van polling wel en interessante uitslagen.
Florida heeft twee tijdzones, dus over Florida wordt niets gezegd tot dat kleine gedeelte klaar is met stemmen. Daarnaast mogen mensen stemmen zolang ze in de rij staan stemmen. Het is wel iets anders in Nederland. Maar ongeveer hetzelfde als Nederland een staat zou zijn.quote:Op zondag 6 november 2016 01:48 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
In Nederland doen we dat inderdaad maar hier is het gemakkelijker en hier is er geen wedstrijd tussen slechts twee partijen. Hooguit zouden er in de USA mensen op Stein stemmen in plaats van op HC omdat ze zien dat HC voor staat of op Johnson i.p.v. op Trump, big deal.
Bovendien 4 uur tijdsverschil, dan vraag je mensen om wel erg lang te wachten.
Dus omdat ik anti-Trump ben mag ik nu ineens wel vinden wat ik vind?quote:Op zondag 6 november 2016 01:50 schreef Tweek het volgende:
[..]
Dan heb ik niets gezegd, al is die voor Clinton ook niet goed.
Ook niet onbelangrijk is dat ze nog 3 dagen te gaan hebben terwijl het juist nu de goede kant op gaat voor Trump dankzij de Wikileaks-schandalen.quote:Op zondag 6 november 2016 01:49 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Er is echt iets vreemds aan de hand met de LA Times / USC Tracking aan de hand. Ik heb ze even roob omlijnd. Alle andere polls geven Clinton de voorsprong of gelijkspel, behalve deze. Ze gebruiken een vrij onorthodoxe manier van polling, ze vragen een vaste groep mensen online, om op een schaal van 0-100 te zeggen voor wie ze gaan stemmen.
quote:
http://www.etymonline.com/index.php?term=Floridaquote:U.S. state, formerly a Spanish colony, probably from Spanish Pascua florida, literally "flowering Easter," a Spanish name for Palm Sunday, and so named because the peninsula was discovered on that day (March 20, 1513) by the expedition of Spanish explorer Ponce de León (1474-1521). From Latin floridus "flowery, in bloom" (see florid). Related: Floridian (1580s as a noun, in reference to the natives; 1819 as an adjective).
Je mag altijd vinden wat je vindt.quote:Op zondag 6 november 2016 01:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dus omdat ik anti-Trump ben mag ik nu ineens wel vinden wat ik vind?
+1 en +2 valt toch ook binnen de onzekerheidsmarge die ze zelf geven voor hun polls?quote:Op zondag 6 november 2016 01:49 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
He meneer, mag ik u iets vragen...quote:Op zondag 6 november 2016 01:34 schreef Tweek het volgende:
[..]
Surinamer, Antilliaan, Afrikaans etc. En als je het niet weet vraag je het toch gewoon?
Of zeg je tegen iedere donkere persoon die je tegen komt: "He, neger kan ik je wat vragen?"
Dank je voor de aanvulling.quote:Op zondag 6 november 2016 01:52 schreef Tweek het volgende:
[..]
Florida heeft twee tijdzones, dus over Florida wordt niets gezegd tot dat kleine gedeelte klaar is met stemmen.
Als dit niet nep is, is het buitengewoon grappig en ironisch.. Trump die iemand aanpakt ivm " daddy's money"quote:
Precies!quote:Op zondag 6 november 2016 01:56 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
He meneer, mag ik u iets vragen...
Je vraagt om toestemming en je krijgt het, maar het is weer niet goed?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |