Bron?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:32 schreef 99.999 het volgende:
Baudet gaat, zoals verwacht, voor een coalitievariant met de PVV. Lekker volk dus....
De PVV trekt veel stemmers maar heeft niet echt de mensen in huis voor de ministersposten. Daar hebben ze FvD voor nodig.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:32 schreef 99.999 het volgende:
Baudet gaat, zoals verwacht, voor een coalitievariant met de PVV. Lekker volk dus....
Ik denk dat het aantal instellingen die deze waarden niet onderschrijven, niet mee zal vallen.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Er staan toch al sancties op? die punten worden immers al afgedwongen door de wet. Nou durf ik neit te zeggen hoeveel instellingen gestraft worden voor het overtreden van die punten, maar ik durf te wedden dat het te verwaarlozen is. Die sancties zullen dus nooit worden uitgedeeld.
Als dat zo is, moet je gewoon de wet gaan handhaven in plaats van zo'n symbolische lijst maken. Iedereen die zich in Nederland bevindt, moet zich aan de Nederlandse wet houden. Handhaaf dan die wet in plaats van je tijd en energie te verdoen aan zo'n zinloos lijstje laten ondertekenen terwijl dat allemaal al vastgelegd is. Kost bijzonder veel geld en is nergens goed voor.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 00:27 schreef TNSL het volgende:
[..]
Ik denk dat het aantal instellingen die deze waarden niet onderschrijven, niet mee zal vallen.
Verder word er niet gehandhaafd, dus het is de huidige wetgeving die voor de bühne is.
Ben het met je eens dat het nog moet blijken, omdat het naar mijn idee nog weinig onderzocht is. Wel zijn er onderzoeken naar gedaan binnen islamitische sharia rechtbanken (in europa) en daar bleek het niet mee te vallen; genoeg vermoedens om eens een (onopvallende) inspectie langs de deuren te laten gaan.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 00:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als dat zo is, moet je gewoon de wet gaan handhaven in plaats van zo'n symbolische lijst maken. Iedereen die zich in Nederland bevindt, moet zich aan de Nederlandse wet houden. Handhaaf dan die wet in plaats van je tijd en energie te verdoen aan zo'n zinloos lijstje laten ondertekenen terwijl dat allemaal al vastgelegd is. Kost bijzonder veel geld en is nergens goed voor.
Het handhaven van de wet echter, mocht blijken dat deze op relatief grote schaal wordt overtreden door de genoemde instanties (dit moet nog blijken, ik geloof niet dat dit op basis van onderzoek is gebaseerd), lijkt me wel een bijzonder goed probleem. Mensen moeten zich aanpassen aan onze wet. Altijd. doen ze dit niet, zijn ze strafbaar en moeten ze hun straf niet ontlopen. Leg daar dan de focus op in plaats van je volslagen overbodige lijstje. Wat in het filmpje uitgedragen wordt, is helaas geen concrete oplossing voor het probleem.
Was dat het maar, want we weten allemaal dat er flinke problemen zijn
Een minderheidskabinet met het CDA en mogelijke gedoogsteun van de PVV. Dat is weliswaar volstrekt onrealistisch, maar je dikt het wel weer erg aan.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:32 schreef 99.999 het volgende:
Want met 1/2 zetels heb je het voor het uitkiezen?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:32 schreef 99.999 het volgende:
Hij had voor GL moeten kiezen, snap dat dan.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 10:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Want met 1/2 zetels heb je het voor het uitkiezen?
Waarom? De PVV past immers veel beter bij dit clubje. Ze streven immers ongeveer hetzelfde na.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 10:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij had voor GL moeten kiezen, snap dat dan.
3 posts geleden had je nog kritiek.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 10:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Waarom? De PVV past immers veel beter bij dit clubje. Ze streven immers ongeveer hetzelfde na.
Heb je ook voorbeelden?quote:Op zaterdag 4 maart 2017 10:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Waarom? De PVV past immers veel beter bij dit clubje. Ze streven immers ongeveer hetzelfde na.
Neuh vermaak. Meer nietquote:Op zaterdag 4 maart 2017 10:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
3 posts geleden had je nog kritiek.
Symboolpolitiek als die wet Nederlandse waarden voorop natuurlijk. Maar daarnaast de standpunten rondom Rusland, immigratie en de EU.quote:
Ik kan je 110% garanderen van nietquote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:32 schreef 99.999 het volgende:
Ik kan je ook 110% garanderen dat Baudet na 15 maart met geen enkele partij deel uit kan maken van een coalitie.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 11:23 schreef invalidusername het volgende:
[..]
Ik kan je 110% garanderen van niet
Dat zal ook zijn waar zijn garantie vandaan komtquote:Op zaterdag 4 maart 2017 11:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kan je ook 110% garanderen dat Baudet na 15 maart met geen enkele partij deel uit kan maken van een coalitie.
In theorie kunnen alle partijen met een zetel deel uit maken van een coalitie.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 11:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kan je ook 110% garanderen dat Baudet na 15 maart met geen enkele partij deel uit kan maken van een coalitie.
10 euro inleg van jou tegen 200 van mij dat FvD niet in een coalitie komt.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 11:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In theorie kunnen alle partijen met een zetel deel uit maken van een coalitie.
Nopequote:Op zaterdag 4 maart 2017 11:27 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat zal ook zijn waar zijn garantie vandaan komt
Baudet denkt daar vrees ik heel anders over. Die denkt namelijk al dat Baudet Nederland is. Die gaat ons vertellen dat als je op FvD stemt hij wel zorgt dat Omtzigt MP wordt ilv Buma, zo ver reikt zijn grootheidswaanzin.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 11:28 schreef invalidusername het volgende:
Jullie bizarre obsessie met Baudet vertroebelt jullie waarnemingszin. Namelijk dat Baudet niet de partij is, zeer integendeel.
Toch heeft Baudet gister aangekondigd dat hij een experiment met de PVV als onderdeel,of gedogen van de coalitie wel ziet zitten. Onder premier Omtzigt wel te verstaanquote:Op zaterdag 4 maart 2017 11:29 schreef invalidusername het volgende:
[..]
NopeHet kader heeft een inherente hekel aan de PVV, dat is mede de reden van die partij.
Nu leg je me woorden in de mond. Ik zeg dat het in theorie kan, niet dat die kans erg realistisch is.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 11:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
10 euro inleg van jou tegen 200 van mij dat FvD niet in een coalitie komt.
Of durf jij het stiekem toch ook wel te garanderen dat het niet gebeurt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |