1. vooruitquote:Op zaterdag 5 november 2016 20:26 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
1. Hier moet ik afgaan op het oordeel van TS, ik ben er nooit geweest. Een Google Street view plaatje is sowieso vertekend.
2. Bij een kiss and ride voor een kdv ligt dat naar mijn mening iets genuanceerder. Ik heb nl. nog nooit een kind van 3 maanden zelfstandig een kdv zien binnenwandelen.
4. Jij rijdt ook altijd met 130 km/h in op de file, want dat is de toegestane snelheid? Voor zover ik weet moet je de snelheid altijd aanpassen aan de omstandigheden.

Oei. Je kreeg het verwachte antwoord niet en bent nu hevig teleurgesteld in WGR en de gebruikers.quote:Op zaterdag 5 november 2016 20:28 schreef Blik het volgende:
Bedankt iedereen voor het benoemen dat ik onverantwoordelijk zou zijn geweest, niet goed op heb gelet, dat ik dom ben, dat ik een huisvrouw ben die ook een keer de auto pakt, dat ik mijn auto niet goed parkeer, dat de enige die fout is ikzelf ben, etc etc etc. Zeer waardevol om te zien dat je zelfs in WGR niet eens meer iets fatsoenlijks kunt vragen.

topics sluiten is niet nodig, niet reageren dan zakt het vanzelf weg.quote:Op zaterdag 5 november 2016 20:28 schreef Blik het volgende:
Ik heb bij feedback gevraagd om het topic te closen. Alles is denk ik wel gezegd.

Fixed.quote:Op zaterdag 5 november 2016 18:49 schreef Blik het volgende:
[..]
Die plekken zijn speciaal gemaakt voor de mensen die naar het kdv gaan of iemand afzetten bij het station. Dit omdat het er 's ochtends vaak helemaal volstaat.

Het is dat ik de brief van het kdv niet hier heb liggen, maar het is echt zo. 4 jaar geleden waren die plekken daar nog niet en was het een afslag. Vanwege de parkeerproblematiek bij het kdv gecombineerd met het station hebben ze daar die plekken gecreëerd.quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:39 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Fixed.
Sorry, maar die plekken zijn echt niet bedoeld voor het kdv. En je kan van een vrachtwagen ook niet verwachten dat die weet dat verscholen achter de bomenhaag een kdv zit verborgen.

Dus eigenlijk adviseert het kdv om de K&R plekken bij het station te misbruiken om er te parkeren (want ik neem aan dat je kleine in de Maxi-Cosi niet zelfstandig van en naar het kdv loopt).quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:46 schreef Blik het volgende:
[..]
Het is dat ik de brief van het kdv niet hier heb liggen, maar het is echt zo. 4 jaar geleden waren die plekken daar nog niet en was het een afslag. Vanwege de parkeerproblematiek bij het kdv gecombineerd met het station hebben ze daar die plekken gecreëerd.

Als.het brede parkeer plaatsen zijn stond jouw auto dus niet ver genoeg naar rechts. Anders kan jouw deur nooit over de rijstrook van de vrachtwagen hangen. En dus jouw deur ook nooit kunnen raken.quote:Op zaterdag 5 november 2016 18:45 schreef Blik het volgende:
[..]
Het is aan de andere kant, en het zijn echt brede parkeerplaatsen. Dit beeld vertekent best wel.

Omdat er een bordje naast hangt waarschijnlijk.quote:Op zondag 6 november 2016 16:51 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Waarom TS denkt dat dit een plek is, speciaal gemaakt voor het KDV, om je kinderen te kunnen in- en uitladen is mij echt een raadsel.

Er hangt geen bordje naast.quote:Op zondag 6 november 2016 16:57 schreef Physsic het volgende:
[..]
Omdat er een bordje naast hangt waarschijnlijk.

Die K+R is voor het centraal station, niet voor het kdv. Overheid legt namelijk geen parkeerplaatsen aan op openbaar terrein voor een privé instelling. Wat een ander al terecht opmerkte: bij een K+R gooi je je kind van 4 er uit en die loopt dan zelf de 100meter naar het kdv?quote:Op zondag 6 november 2016 16:57 schreef Physsic het volgende:
[..]
Omdat er een bordje naast hangt waarschijnlijk.

Buiten dat. Als zijn deur volledig openstaat en daarmee op de rijstrook van de vrachtwagen hangt, kan je moeilijk de vrachtwagen de schuld geven.quote:Op zondag 6 november 2016 17:20 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Die K+R is voor het centraal station, niet voor het kdv. Overheid legt namelijk geen parkeerplaatsen aan op openbaar terrein voor een privé instelling. Wat een ander al terecht opmerkte: bij een K+R gooi je je kind van 4 er uit en die loopt dan zelf de 100meter naar het kdv?
Enige wat ik eigenlijk aan TS wil vragen, op welke plek van de deur is de initiële schade?
Als de schade een centimeter of 40 voorbij de scharnieren is dan heeft TS erg dicht bij de weg geparkeerd of is de vrachtwagen inderdaad erg strak langs de auto op gereden.
Als de schade aan het einde van de deur begint zou ik mijzelf eerder afvragen of de windvangers niet al aan gort zijn.

Er wordt gesproken over een deur die open gezogen wordt door de zuiging van een passerend voertuig. Dus niet een volledig openstaande deur.quote:Op zondag 6 november 2016 17:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Buiten dat. Als zijn deur volledig openstaat en daarmee op de rijstrook van de vrachtwagen hangt, kan je moeilijk de vrachtwagen de schuld geven.

Dat maakt voor het verhaal niet uit.quote:Op zondag 6 november 2016 17:43 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Er wordt gesproken over een deur die open gezogen wordt door de zuiging van een passerend voertuig. Dus niet een volledig openstaande deur.

Maakt voor het verhaal wel uit aangezien je niet weet of de deur over de streep komt, of dat de vrachtwagen over de streep gekomen is.quote:Op zondag 6 november 2016 17:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat maakt voor het verhaal niet uit.
Als ie over de streep komt kan de vrachtwagen daar niks aan doen. Jij hebt gewoon te zorgen dat je auto met of zonder.open deur niet op andermans rijstrook komt.

Hij stond zelf in de deuropening zn kind met maxi cosi te installeren, dus heel erg dicht was de deur ook weer niet...quote:Op zondag 6 november 2016 17:43 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Er wordt gesproken over een deur die open gezogen wordt door de zuiging van een passerend voertuig. Dus niet een volledig openstaande deur.

Er zijn genoeg gemeenten waar een aantal Kiss&Ride-plaatsen wordt gerealiseerd nabij een kinderdagverblijf, bijvoorbeeld om het probleem op te lossen dat ouders 's morgens hun auto half op de weg zetten met alarmlichten aan omdat ze nergens anders hun auto kwijt kunnen (de overlast te beperken dus).quote:Op zondag 6 november 2016 17:20 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Die K+R is voor het centraal station, niet voor het kdv. Overheid legt namelijk geen parkeerplaatsen aan op openbaar terrein voor een privé instelling. Wat een ander al terecht opmerkte: bij een K+R gooi je je kind van 4 er uit en die loopt dan zelf de 100meter naar het kdv?
Enige wat ik eigenlijk aan TS wil vragen, op welke plek van de deur is de initiële schade?
Als de schade een centimeter of 40 voorbij de scharnieren is dan heeft TS erg dicht bij de weg geparkeerd of is de vrachtwagen inderdaad erg strak langs de auto op gereden.
Als de schade aan het einde van de deur begint zou ik mijzelf eerder afvragen of de windvangers niet al aan gort zijn.

Bordje en onderbord zijn gedraaid, ze moeten parallel aan de rijbaan hangen, de pijl geeft dan aan dat er (alleen) links van het bordje K+R plekken zijn.quote:Op zondag 6 november 2016 17:42 schreef Halle_Luja het volgende:
Maar wat ik me meer afvraag: is het wel een Kiss and ride plaats. Dr hangt ook een onderbord onder met een pijl en die wijst naar de overkant? Die kruizen, moeten dat parkeerplaatsen voorstellen? Ik weet het even niet eigenlijk.

Doe eens een streetviewplaatje alsjeblieft, dan kunnen we zien waar we het over hebben.quote:Op zaterdag 5 november 2016 13:20 schreef Blik het volgende:
[..]
De vrachtwagenchauffeur heeft blijkbaar ook niet echt opgelet op waar ik mee bezig was, wel? Het is een beetje gek om te zeggen dat ik moet opletten op voorbij komend verkeer terwijl ik op een parkeerplaats sta. Dan kun je ook betogen dat een voorbij rijdend voertuig moet opletten op al het stilstaande verkeer waar die met 50+ km voorbij knalt

Die is al gepost.quote:Op zondag 6 november 2016 20:21 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Doe eens een streetviewplaatje alsjeblieft, dan kunnen we zien waar we het over hebben.

Ja hoor, een vrachtwagen moet ruimte genoeg over laten.quote:Op zaterdag 5 november 2016 13:15 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik kan niet ruiken dat er een halve minuut later een vrachtwagen voorbij komt denderen. Aan de andere kant moet de vrachtwagen genoeg ruime overlaten. Let wel, de parkeerplaats waar ik stond is een speciale kiss & ride voor het kinderdagverblijf, het zijn vrij ruimte plaatsen. De vrachtwagen heeft gewoon niet genoeg ruimte overgelaten tussen zichzelf en mijn auto
Aan de andere kant van de auto kon ik overigens niet staan omdat daar al een andere kinderstoel staat en de toegang tot de maxi-cosi blokkeert
 Dat ding heeft gelukkig helemaal geen ruimte nodig en die tegenligger moet maar opbokken. En dat allemaal omdat een domme ouder het kind aan de verkeerde kant van de auto inlaadt.
 Dat ding heeft gelukkig helemaal geen ruimte nodig en die tegenligger moet maar opbokken. En dat allemaal omdat een domme ouder het kind aan de verkeerde kant van de auto inlaadt.  

Godverdomme, je hebt echt geen idee he? Wel eens met zo'n ding gereden? We zijn de hele dag al idioten aan het ontwijken. Als ik door het centrum rijd moet ik letten op tegenliggers, mensen die oversteken en mensen die hun deur open mieteren, omdat ze vinden dat die kutvrachtwagen die tegenligger wel in de geparkeerde auto aan de andere kant van de weg mogen drukken. Zij zijn immers bij hun auto bezig en daar moet iedereen maar rekening mee houden.quote:Op zaterdag 5 november 2016 13:20 schreef Blik het volgende:
[..]
De vrachtwagenchauffeur heeft blijkbaar ook niet echt opgelet op waar ik mee bezig was, wel? Het is een beetje gek om te zeggen dat ik moet opletten op voorbij komend verkeer terwijl ik op een parkeerplaats sta. Dan kun je ook betogen dat een voorbij rijdend voertuig moet opletten op al het stilstaande verkeer waar die met 50+ km voorbij knalt

Zoals meerderen al zeiden: misschien had hij geen ruimte om ruimte te maken.quote:Op zaterdag 5 november 2016 13:30 schreef Blik het volgende:
[..]
Minder hard voorbij rijden en meer ruimte laten, het is een 50 km weg maar het zou me niks verbazen dat die fors te hard reed.
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |