Ja, spookrijden lijkt me een hele goede tip op een 2x 2-baansweg met kinderen achterinquote:Op zaterdag 5 november 2016 16:47 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Als je zoiets wilt doen kun je bijvoorbeeld ook je auto andersom neerzetten. Heb je dat probleem ook niet. Lijkt me voor je kind ook een stuk veiliger.
"Maar dat is veiliger met in- en uitstappen!"quote:Op zaterdag 5 november 2016 17:37 schreef Blik het volgende:
[..]
Ja, spookrijden lijkt me een hele goede tip op een 2x 2-baansweg met kinderen achterin
Bijzondere verrichtingquote:Op zaterdag 5 november 2016 17:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De deur openen is een bijzondere verrichting. Je moet dus alle verkeer voor laten gaan. En als je oplet en je ziet een vrachtwagen aan komen, dan doe je de deur dicht en gaat achter de auto staan, of als je niet meer weg kan, dan hou je de deur vast en maak je je zo dun mogelijk.
Dat heeft niks te maken met welke auto er dan ook langsrijdt.
Dat de deur door zuiging opengetrokken is, omdat de trucker moedwillig te hard en te dichtbij gereden heeft.quote:Op zaterdag 5 november 2016 17:32 schreef vannelle het volgende:
[..]
Portier open maken is helemaal geen bijzondere verrichting.![]()
http://maxius.nl/reglemen(...)0-rvv-1990/artikel54
Bovendien stond het portier al open. Spring jij iedere keer als er verkeer nadert als een haasje achter je auto als je in wil stappen? Dan duurt het naast een drukke weg wel even voordat jij in je auto zit.
[..]
Wat moet ik bewijzen volgens jou?
zo te lezen reed die vrachtauto niet tegen jouw auto aan maar werd jouw deur nogal opgewonden van de Kiss & Ride plek waardoor die die vrachtwagen kuste. En dat die vrachtwagen niets merkte is nog aannemelijk ook.quote:Op zaterdag 5 november 2016 13:01 schreef Blik het volgende:
[..]
Het is mijn schuld dat ik geparkeerd sta aan de kant van de weg op een parkeerplaats en er een vrachtwagen tegen mijn auto aanrijdt?
Dat laatste natuurlijk nu ik dit vermakelijke topic eens van voor tot achter doorlees.quote:Op zaterdag 5 november 2016 13:30 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Probeer je advies te krijgen of je gelijk te halen?
nee, dat begrijp ik.quote:Op zaterdag 5 november 2016 17:48 schreef jitzzzze het volgende:
Mooi verhaal TS. Lekker kort ook, maar zonder naam of kenteken van de bewuste vrachtauto kan je helemaal niks verhalen.
Ik vroeg sowieso niet om meningen, ik vroeg wat ik nog meer kon doen. Een simpel antwoord met niks was ook voldoende geweest.quote:Op zaterdag 5 november 2016 17:58 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dat laatste natuurlijk nu ik dit vermakelijke topic eens van voor tot achter doorlees.
Want dan was je er natuurlijk niet 135 posts lang over doorgegaan.quote:Op zaterdag 5 november 2016 18:11 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik vroeg sowieso niet om meningen, ik vroeg wat ik nog meer kon doen. Een simpel antwoord met niks was ook voldoende geweest.
Dan had ik niks gehad om op te reagerenquote:Op zaterdag 5 november 2016 18:14 schreef probeer het volgende:
[..]
Want dan was je er natuurlijk niet 135 posts lang over doorgegaan.
Een 2x 2 baans weg met direct eraan een parkeerplek. Nou ben ik toch wel benieuwd daarnaar.quote:Op zaterdag 5 november 2016 17:37 schreef Blik het volgende:
[..]
Ja, spookrijden lijkt me een hele goede tip op een 2x 2-baansweg met kinderen achterin
Eens... Ik heb recentelijk een akkefietje gehad met een voertuig zonder kenteken waarvan de bestuurder in eerste instantie geen schadeformulier wilde invullen. Niet helemaal hetzelfde, maar mijn verzekeraar verzocht mij om aangifte te doen en dat was eigenlijk alles. Verder kun je niets doen. Heb je de naam van dr transporteur wel gezien?quote:Op zaterdag 5 november 2016 18:11 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik vroeg sowieso niet om meningen, ik vroeg wat ik nog meer kon doen. Een simpel antwoord met niks was ook voldoende geweest.
Cartesiusweg, Utrecht bij station Zuilen. Kiss and ride plekken. Kijk maar op google mapsquote:Op zaterdag 5 november 2016 18:25 schreef Halle_Luja het volgende:
[..]
Een 2x 2 baans weg met direct eraan een parkeerplek. Nou ben ik toch wel benieuwd daarnaar.
Hmhm, ligt natuurlijk aan een ander ..quote:Op zaterdag 5 november 2016 18:20 schreef Blik het volgende:
[..]
Dan had ik niks gehad om op te reageren
De knipoog was best duidelijk toch?quote:Op zaterdag 5 november 2016 18:33 schreef probeer het volgende:
[..]
Hmhm, ligt natuurlijk aan een ander ..
Nou ja ik weet niet .. je bent hier toch al een poosje over aan het doordrammen. Dan kan je er wel leuk een knipoog-emoticon achter gooien als een soort van 'ik snap het echt wel hoor', maar de rest van je posts getuigen toch echt van het tegendeel.quote:
Ik zit even niet in mijn laboratorium om allerlei proefopstellingen te maken (het is voor mij nu ook weekend) maar te dichtbij is sowieso een logisch gegeven.quote:Op zaterdag 5 november 2016 17:47 schreef Fer het volgende:
[..]
Dat de deur door zuiging opengetrokken is, omdat de trucker moedwillig te hard en te dichtbij gereden heeft.
Of 5 meter er voor even linksaf die straat inslaan en hem daar in alle rust neerzetten. Kan de oudste leuk naar de locomotief kijken. Het is daar toch echt vrij ruimtelijk allemaal, dus waarom TS dan rechtstreeks naast die 2-baans weg stopt terwijl hij weet dat hij eventjes bezig gaat zijn met het in/uitladen van de koters. Kiss & ride betekent letterlijk een kus geven en uitstappen. Handeling van 30 seconden. Dat is iets anders dan enkele minuten staan kloten met zo'n stoeltje en 2 kinderen.quote:Op zaterdag 5 november 2016 18:39 schreef Halle_Luja het volgende:
HIerzo? https://www.google.nl/map(...)7:0xe61c664b76573aaa
Oogt redelijk smal. Oplossing: volgende keer je auto net even een stukje op de stoep parkeren.
Het is aan de andere kant, en het zijn echt brede parkeerplaatsen. Dit beeld vertekent best wel.quote:Op zaterdag 5 november 2016 18:39 schreef Halle_Luja het volgende:
HIerzo? https://www.google.nl/map(...)7:0xe61c664b76573aaa
Oogt redelijk smal. Oplossing: volgende keer je auto net even een stukje op de stoep parkeren.
Alsof er dan geen portier open hoeft.quote:Op zaterdag 5 november 2016 18:42 schreef probeer het volgende:
Kiss & ride betekent letterlijk een kus geven en uitstappen.
Die plekken zijn speciaal gemaakt voor de mensen die naar het kdv gaan of iemand afzetten bij het station. Dit omdat het er 's ochtends vaak helemaal volstaat.quote:Op zaterdag 5 november 2016 18:42 schreef probeer het volgende:
[..]
Of 5 meter er voor even linksaf die straat inslaan en hem daar in alle rust neerzetten. Kan de oudste leuk naar de locomotief kijken. Het is daar toch echt vrij ruimtelijk allemaal, dus waarom TS dan rechtstreeks naast die 2-baans weg stopt terwijl hij weet dat hij eventjes bezig gaat zijn met het in/uitladen van de koters. Kiss & ride betekent letterlijk een kus geven en uitstappen. Handeling van 30 seconden. Dat is iets anders dan enkele minuten staan kloten met zo'n stoeltje en 2 kinderen.
Maw; zat mogelijkheden om meer ruimte op te zoeken.
Enig idee hoeveel wind een 50km/u rijdende vrachtwagen veroorzaakt?quote:Op zaterdag 5 november 2016 13:30 schreef Blik het volgende:
[..]
Minder hard voorbij rijden en meer ruimte laten, het is een 50 km weg maar het zou me niks verbazen dat die fors te hard reed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |