abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166419368

De Republikeinse kandidaat

Donald Drumpf - New York
Donald Drumpf presidential campaign, 2016

Afgevallen kandidaten:
Rick Perry
Scott Walker
Bobby Jindal
Lindsey Graham
George Pataki
Mike Huckabee
Rand Paul
Rick Santorum
Carly Fiorina
Chris Christie
Jim Gilmore
Jeb Bush
Ben Carson
Marco Rubio
Ted Cruz
John Kasich

De Democratische kandidaat

Hillary Clinton - New York
Hillary Clinton presidential campaign, 2016

Afgevallen kandidaten:
Lincoln Chafee
Jim Webb
Lawrence Lessig
Martin O'Malley
Bernie Sanders

De libertarische kandidaat

Gary Johson - New Mexico
Gary Johnson presidential campaign, 2016

De groene kandidaat

Jill Stein - Massachusetts
Jill Stein presidential campaign, 2016

United States presidential election, 2016
Amerikaanse presidentsverkiezingen 2016

SPOILER: Voorverkiezingen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
Donald Drumpf
Hillary Clinton
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
Donald Drumpf
Hillary Clinton
Gary Johnson
Jill Stein
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Bij welke kandidaat pas jij?

De Amerikaanse stemwijzer http://www.isidewith.com/
Het Amerikaanse kieskompas https://usa.kieskompas.nl/nl/#/

OP met dank aan Odaiba en polls met dank aan Martijnde3de.

Game on. *O* .
pi_166419389
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 19:38 schreef oompaloompa het volgende: [..] Dat betwijfel ik, op Wharton waren er nog best veel republikeinen, ik zit nu in het meest linkse bolwerk van Amerika.
Tja Wharton, Trump heeft er niet voor niets gezeten. :P Je leest de laatste tijd toch vrij veel over de wat uit de hand lopende politieke correctheid en onderdrukken van het open debat op veel campussen / universiteiten in de VS.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Overall beste user 2022 vrijdag 4 november 2016 @ 19:45:06 #3
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_166419420
Ryan kan het inderdaad vergeten. Bij verlies of winst van Trump. Ik denk dat dat weinig uitmaakt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_166419458
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 19:45 schreef Ulx het volgende:
Ryan kan het inderdaad vergeten. Bij verlies of winst van Trump. Ik denk dat dat weinig uitmaakt.
Het gaat weer een genante vertoning worden om een republikein te vinden die genoeg stemmen haalt voor de speakership
pi_166419498
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 19:44 schreef Monolith het volgende:

[..]

Tja Wharton, Trump heeft er niet voor niets gezeten. :P Je leest de laatste tijd toch vrij veel over de wat uit de hand lopende politieke correctheid en onderdrukken van het open debat op veel campussen / universiteiten in de VS.
Dat is John Haidt zijn crusade en zijn voorbeelden kloppen natuurlijk wel maar dat zijn uitzonderingen. Niet dat ik het niet met zijn betoog eens ben (voor een groot deel) maar het is meer een gevalletje de extreme uitzonderingen benadrukken om het te voorkomen dan een accurate afspiegeling van het huidige klimaat.
Wharton noemde ik overigens gewoon omdat ik daar genoeg ben geweest om een indruk van het klimaat te hebben, Chicago is bv volgens de verhalen de mins politiek correcte maar daar ben ik nooit geweest dus dat is allemaal via via.

edit: nou klinkt het als een brag zo was het niet bedoeld :P
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_166419502
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 19:44 schreef Monolith het volgende:

[..]

Valt me goed mee dat dat niet alleen door "rechts" wordt gezien :)
pi_166419586
Waarom staat bij de fok poll donald drumpf? wat is dat voor onzin dan
  vrijdag 4 november 2016 @ 19:51:42 #8
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_166419619

Colbert weer op dreef over complottheorieen.
Géén kloon van tvlxd!
pi_166419620
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 19:50 schreef vigen98 het volgende:
oh 1 of andere geinponum zal dat wel aangepast hebben
pi_166419634
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 19:47 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Dat is John Haidt zijn crusade en zijn voorbeelden kloppen natuurlijk wel maar dat zijn uitzonderingen. Niet dat ik het niet met zijn betoog eens ben (voor een groot deel) maar het is meer een gevalletje de extreme uitzonderingen benadrukken om het te voorkomen dan een accurate afspiegeling van het huidige klimaat.
Wharton noemde ik overigens gewoon omdat ik daar genoeg ben geweest om een indruk van het klimaat te hebben, Chicago is bv volgens de verhalen de mins politiek correcte maar daar ben ik nooit geweest dus dat is allemaal via via.

edit: nou klinkt het als een brag zo was het niet bedoeld :P
Ik ken Haidt niet zozeer, maar ik lees bijvoorbeeld veel geklaag van comedians. Het college circuit schijnt een goede opstap te zijn, maar met een beetje scherpe comedy die wat mensen voor het hoofd stoot schijn je het daar al te kunnen vergeten.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_166419660
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 19:51 schreef Montov het volgende:

Colbert weer op dreef over complottheorieen.
Al die comedians die grappen maken over Trump, vind het vaak maar treurig. Iedereen kan het en iedereen doet het, whats new.

Maar ik moet eerlijk zeggen, Colbert is toch stiekem best grappig :P
  Overall beste user 2022 vrijdag 4 november 2016 @ 19:55:53 #12
3928 Ulx
pi_166419731
http://www.nytimes.com/in(...)er-insults.html?_r=0

De Wie-is-er-door-Donald Trump-uitgescholden lijst
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 vrijdag 4 november 2016 @ 19:57:18 #13
3928 Ulx
pi_166419767
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 19:50 schreef vigen98 het volgende:
Dat is een plugin voor een browser volgens mij.
pi_166420378
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 19:52 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik ken Haidt niet zozeer, maar ik lees bijvoorbeeld veel geklaag van comedians. Het college circuit schijnt een goede opstap te zijn, maar met een beetje scherpe comedy die wat mensen voor het hoofd stoot schijn je het daar al te kunnen vergeten.
Is dat de crowd of university policy? Als dat eerste dan ligt dat tot echt by de comedian zou ik zeggen.

Op kan door mij komen ik heb nieuw deel geopend paar delen geleden en mijn chrome verandert automatisch trump in drumpf (en nog een stuk of 10 andere woordfilters) sorry als dat zo is was niet intentioneel.
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  vrijdag 4 november 2016 @ 20:25:29 #15
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_166420408
Begin nu echt te twijfelen aan 538's model: http://projects.fivethirt(...)on-forecast/updates/

Binnen een paar updates is het percentage voor Clinton van 69% naar 65% gegaan terwijl niet alle polling-updates me heel relevant lijken. Vooral die update met Utah is opmerkelijk. Clinton gaat 1,3% naar beneden wanneer een of andere C+-pollster Trump +7 meldt in alleen die ene staat.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  vrijdag 4 november 2016 @ 20:30:13 #16
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_166420520
Weet iemand rond welk tijdstip Nederlandse tijd de uitslag zo'n beetje bekend zal zijn?
  Overall beste user 2022 vrijdag 4 november 2016 @ 20:30:53 #17
3928 Ulx
pi_166420540
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 20:24 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Is dat de crowd of university policy? Als dat eerste dan ligt dat tot echt by de comedian zou ik zeggen.

Op kan door mij komen ik heb nieuw deel geopend paar delen geleden en mijn chrome verandert automatisch trump in drumpf (en nog een stuk of 10 andere woordfilters) sorry als dat zo is was niet intentioneel.
Waarom verander je Trump niet in I-piggly-wiggly-knor-knor-knor?

Zou leuker zijn.
pi_166420578
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 20:30 schreef Ulx het volgende:

[..]

Waarom verander je Trump niet in I-piggly-wiggly-knor-knor-knor?

Zou leuker zijn.
Ik heb de plugin niet gemaakt die komt van een oude (jaar geleden) daily show (denk ik?) naar aanleiding van een tweet van trump waar hij john stewart probeert te dissen omdat hij oorspronkelijk een poolse naam had. Toen bleek dat de trump familie oorspronkelijk drumpf heette.

(Goed verhaal oompaloompa)
pi_166420588
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 20:24 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

mijn chrome verandert automatisch trump in drumpf (en nog een stuk of 10 andere woordfilters) sorry als dat zo is was niet intentioneel.
Ik kan er mee leven. Waar zit je trouwens?
pi_166420619
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 20:33 schreef fliert het volgende:

[..]

Ik kan er mee leven. Waar zit je trouwens?
Op dit moment in Nederland vlieg zondag naar de San Fransisco eastbay (Berkeley).
  vrijdag 4 november 2016 @ 20:37:17 #21
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_166420674
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 20:32 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ik heb de plugin niet gemaakt die komt van een oude (jaar geleden) daily show (denk ik?) naar aanleiding van een tweet van trump waar hij john stewart probeert te dissen omdat hij oorspronkelijk een poolse naam had. Toen bleek dat de trump familie oorspronkelijk drumpf heette.

(Goed verhaal oompaloompa)
Jon Stewart is Joods (Leibowitz).

John Oliver had zijn show waarin hij dat gebruikte om Drumpf te promoten.
Géén kloon van tvlxd!
pi_166420722
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 20:37 schreef Montov het volgende:

[..]

Jon Stewart is Joods (Leibowitz).

John Oliver had zijn show waarin hij dat gebruikte om Drumpf te promoten.
Oh shit ik dacht dat het een oost-europeanen diss was, niet een joden diss :o

In ander nieuws, ik begin toch wel een beetje bang te worden voor rellen of wat crazy lone gunmen:
Philip_Elliott twitterde op vrijdag 04-11-2016 om 17:56:51 Per pooler @EliStokols, the crowd at Trump's rally in NH has graduated from "lock her up" to "execute her." reageer retweet
pi_166420793
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 19:57 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dat is een plugin voor een browser volgens mij.
Dat is best wel zielig eigenlijk :')
pi_166420868
Beweging lijkt nog steeds richting te Trump te gaan.

washingtonpost twitterde op vrijdag 04-11-2016 om 18:29:05 The electoral map is definitely moving in Donald Trump’s direction https://t.co/cGMrnqj0yG https://t.co/v3S5CvWQjq reageer retweet
pi_166420871
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 20:41 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Dat is best wel fucking gaaf eigenlijk :')
Hij verandert sneu ook in fucking gaaf, doet wonderen voor mijn zelfvertrouwen :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')