er stond al praatquote:Op vrijdag 4 november 2016 20:45 schreef FANN het volgende:
[..]
ZE schreef PRIET en ik verzon PRAAT erbij
dan heb je PRIETPRAAT
SNAP IE?![]()
http://www.encyclo.nl/begrip/prietpraat
Weg met dat bonkige gestel..quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:51 schreef FANN het volgende:
[..]
gaat meteen op je dijen zitten die zooi
er is vast nog wel een winkel open in de grote stadquote:Op vrijdag 4 november 2016 20:47 schreef FANN het volgende:
Ik heb trek in iets lekkers bij de koffie en ik had vanmiddag koek in mijn handen met chocolade
heb ik terug gelegd met mijn stomme kop![]()
ik wilde een daggie gezond doen
nog 7 minuten geloof ikquote:Op vrijdag 4 november 2016 20:53 schreef sacha het volgende:
[..]
er is vast nog wel een winkel open in de grote stad
Wat is wel goed bij jouquote:
Vervalquote:
op je telefoon kan ik me voorstellen met die kluiten van jou, maar op een gewoon toetsenbordquote:Op vrijdag 4 november 2016 20:57 schreef chufi het volgende:
Ik vind het kut bv om nu samen met iemand te werken terwijl ik dan moet typen.. Met al die fouten die ik maak..
Maar ik kan niet 10 vinger typen en ik maak gewoon soms echt vage fouten die ik aan de leeftijd toeken...quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:59 schreef FANN het volgende:
[..]
op je telefoon kan ik me voorstellen met die kluiten van jou, maar op een gewoon toetsenbord
gaat toch wel?
nou ja meestal snapt iedereen het wel , maar ja op je werk is wat anders natuurlijk,quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ik kan niet 10 vinger typen en ik maak gewoon soms echt vage fouten die ik aan de leeftijd toeken...
Ja en dan zit er een jongere gast mee te kijken die nog nooit een pen in zn hand heeft gehad zeg maarquote:Op vrijdag 4 november 2016 21:12 schreef FANN het volgende:
[..]
nou ja meestal snapt iedereen het wel , maar ja op je werk is wat anders natuurlijk,
snap ik ook...
ik snap het... en dan denken ze dat het domheid is die fouten, da's lulligquote:Op vrijdag 4 november 2016 21:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en dan zit er een jongere gast mee te kijken die nog nooit een pen in zn had heeft gehad zeg maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ookquote:
of hij is laat of hij is vroegquote:Op vrijdag 4 november 2016 21:19 schreef chufi het volgende:
Net weer ff een duif van het balkon geschopt...
quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:17 schreef FANN het volgende:
zelfs IK zou dat snappen![]()
ken je nagaan....Wat kan je met je varkenspootjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Chuf heeft varkenspootjes ikke nietquote:
Ik check echt gewoon elke avond gewoon een paar keer.. ff met een lantaarntje in het hoekie schijnen waar ze altijd gaan zitten.. en dan geef ik een trap tegen het raam en meestal verdwijnen ze dan.. Maar soms worden ze niet wakker en moet ik ze er met een stok wegporren...quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik check echt gewoon elke avond gewoon een paar keer.. ff met een lantaarntje in het hoekie schijnen waar ze altijd gaan zitten.. en dan geef ik een trap tegen het raam en meestal verdwijnen ze dan.. Maar soms worden ze niet wakker en moet ik ze er met een stok wegporren...
Er zat al een tijdje niets meer maar vanavond was het weer raak.. Het valt ookgelijk op want die beesten schijnen het lekker te vinden om in de schijt te gaan zitten .. en dan zie je wel dat er weer meer stront ligt.. Dan wordt het weer tijd voor een echt plensbui met krachtige stralen... andres moet de hoge druk er weer overquote:
zaten foto's bij ook leukequote:Op vrijdag 4 november 2016 21:25 schreef FANN het volgende:
Muchas besos las Hermanas,( =heel veel kussen van je zussen)
Dat is liefquote:Op vrijdag 4 november 2016 21:25 schreef FANN het volgende:
Ik weet het, ik heb ze één keer een nestje laten bouwenquote:Op vrijdag 4 november 2016 21:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zat al een tijdje niets meer maar vanavond was het weer raak.. Het valt ookgelijk op want die beesten schijnen het lekker te vinden om in de schijt te gaan zitten .. en dan zie je wel dat er weer meer stront ligt.. Dan wordt het weer tijd voor een echt plensbui met krachtige stralen... andres moet de hoge druk er weer over
Gore beestenquote:Op vrijdag 4 november 2016 21:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zat al een tijdje niets meer maar vanavond was het weer raak.. Het valt ookgelijk op want die beesten schijnen het lekker te vinden om in de schijt te gaan zitten .. en dan zie je wel dat er weer meer stront ligt.. Dan wordt het weer tijd voor een echt plensbui met krachtige stralen... andres moet de hoge druk er weer over
el beso => muchos besos mnlquote:Op vrijdag 4 november 2016 21:25 schreef FANN het volgende:
misschien bestaan er wel speciale toetsenborden voor mensen met dikke vingersquote:Op vrijdag 4 november 2016 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gore beesten![]()
Maar kan je niet een beetje oefenen met typen, zodat je je niet zo knullig voelt tegenover je collega's ?
Of chuf moet gewoon beter leren mikkenquote:Op vrijdag 4 november 2016 21:29 schreef FANN het volgende:
[..]
misschien bestaan er wel speciale toetsenborden voor mensen met dikke vingers
Dees ... dat krijg je er op mijn leeftijd niet meer inquote:Op vrijdag 4 november 2016 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gore beesten![]()
Maar kan je niet een beetje oefenen met typen, zodat je je niet zo knullig voelt tegenover je collega's ?
ah... medische zus heeft die mail geschreven, Spaanse zus is veel Nederlandse woorden vergetenquote:
Natuurlijk wel, oefening baart kunst hoor, je hoeft toch niet persé blind te typen, maar met meer dan 2 vingers is al fijn.quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Dees ... dat krijg je er op mijn leeftijd niet meer in
Hermana is wel vrouwelijk...quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:30 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... medische zus heeft die mail geschreven, Spaanse zus is veel Nederlandse woorden vergeten![]()
Ze woont daar al vanaf haar 18e jaar
http://www.stelcomfortsho(...)O-HIYZs-EaAmgx8P8HAQquote:Op vrijdag 4 november 2016 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Dees ... dat krijg je er op mijn leeftijd niet meer in
Komt wel goed... Ik had dinsdag niet verwacht dat ik nu al live dingen zou doen...quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, oefening baart kunst hoor, je hoeft toch niet persé blind te typen, maar met meer dan 2 vingers is al fijn.
Vanavond krijgt Spaanse zus het fotoboekje wat ik voor haar gemaakt hebquote:
Hoe kan jij één van je eigen kaartjes krijgen?quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Vanavond krijgt Spaanse zus het fotoboekje wat ik voor haar gemaakt heb![]()
en ik had ook kaartjes gemaakt, die heeft Medische zus bij zich en die gaat ze zo te voorschijn
halen, krijg ik één van mijn eigen kaartjes
OK cool.. ik ben ook nog slechtziend idd...quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:32 schreef FANN het volgende:
[..]
http://www.stelcomfortsho(...)O-HIYZs-EaAmgx8P8HAQ
o
http://www.distus.nl/toetsenborden/handicap.html
Het bestáát
Nah... ik heb ze gemáákt... met groetjes uit spanje enzo, getekend voor alle eega's die achterquote:Op vrijdag 4 november 2016 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe kan jij één van je eigen kaartjes krijgen?
Wat leuk!quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:41 schreef FANN het volgende:
Kijk deze had ik vorige maand al naar Spaanse zus gestuurd met
we komen eraan....... die stond al bij de open haard daaro...
die andere kaartjes staat Groetjes uit Spanje op...
Dat zijn wij, tenminste dat moet het voorstellen, ik ben die
ene met die hoed![]()
[ afbeelding ]
Mijn Medische zus is die met het Pittig Rood Kapsel
spreek voor jezelf ja!quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Iedereen heb hier wat ... we zitten niet voor niets hier
Voor de anderen dus een leuke verrassing.quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:44 schreef FANN het volgende:
[..]
alleen Medische zus wist van de kaartjes, dus is extra leuk, fotoboekje weet de rest ook niet
Ze staan er állemaal inquote:Op vrijdag 4 november 2016 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor de anderen dus een leuke verrassing.
Mooi hoor Fann, daar zullen ze vast blij mee zijnquote:Op vrijdag 4 november 2016 21:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Ze staan er állemaal inálle jeugdfoto's die ik bij elkaar kon schrapen
![]()
te beginnen met mijn Pa in zijn Matrozenpakkie met oudste broer op de arm, mijn Pa zat
bij de Marine....
Eén stickerquote:Op vrijdag 4 november 2016 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooi hoor Fann, daar zullen ze vast blij mee zijn
Ik denk het wel, ik ga film kijkenquote:Op vrijdag 4 november 2016 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooi hoor Fann, daar zullen ze vast blij mee zijn
Krijgt ze nu ook een kerstpakketquote:Op vrijdag 4 november 2016 21:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk het wel, ik ga film kijken
see you later...
Enjoy!quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk het wel, ik ga film kijken
see you later...
Ik heb de afgelopen dagen droog heen en weer naar mn werk kunnen fietsen..quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:54 schreef Treehut362 het volgende:
Morgen begint de dag op de meeste plekken droog, bewolkt en nevelig. Vooral in het westen is kans op enkele buien. In de loop van de dag breekt de zon wat vaker door, maar tegelijkertijd neemt ook de kans op buien toe. De buien uit het westen trekken namelijk ‘s middags het land in. De temperatuur komt uit op 10 graden. In de middag trekt de westen- tot zuidwestenwind aan tot matig of vrij krachtig. In het zuidwestelijk kustgebied komt een krachtige tot harde wind te staan.
quote:
Die met dansje is leuker toch ??quote:
dat mocht toch niet meer vanwege diequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
daar zitten toch bonuspunten bij die je uit kan schijten?quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:59 schreef chufi het volgende:
Heb ik ook nog even tijd om mn 4 soeppakketten op te halen bij de Dekamarkt
Ik heb afhaalbonnen van de postcodeloterij... wijkprijs dus iedereen in de buurt hetzelfdequote:Op vrijdag 4 november 2016 22:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
daar zitten toch bonuspunten bij die je uit kan schijten?
Van dat Duurzaam gedoe, ik heb 12,50quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb afhaalbonnen van de postcodeloterij... wijkprijs dus iedereen in de buurt hetzelfde
Ja geef mij ook maar een geldprijs ... Wil je 2 soepkommen en 2 soeppakken?quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Van dat Duurzaam gedoe, ik heb 12,50
muy bienquote:Op vrijdag 4 november 2016 22:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb afhaalbonnen van de postcodeloterij... wijkprijs dus iedereen in de buurt hetzelfde
Nee sorry wil je nog een nivea pakketquote:Op vrijdag 4 november 2016 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja geef mij ook maar een geldprijs ... Wil je 2 soepkommen en 2 soeppakken?
Ik heb vast ook nog ergens een Dove pakketje liggenquote:Op vrijdag 4 november 2016 22:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee sorry wil je nog een nivea pakket
Oh de Appie duurzaam eten prijs .. Die moet ik ook nog krijgen.. Maar daar krijg ik er waarschijnlijk maar 1 van .. net als vorig jaar..quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Van dat Duurzaam gedoe, ik heb 12,50
Ik zeg ook gewoon helemaal niks.quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:50 schreef FANN het volgende:
en ik wil niet weten hoeveel caloriën erin zitten
es ist zeit fur mich zu gehenquote:
Neem dan gewoon waterquote:Op vrijdag 4 november 2016 23:13 schreef mrspoeZ het volgende:
Und ein letstes Glass (spa) im Stehen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |