Kon haast niet missen.......quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:28 schreef chufi het volgende:
Ik wou zeggen daar hoort een PK liedje bij
Al een paar weekjes ...quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:30 schreef FANN het volgende:
[..]
een heleboel fokkertjes denk ik![]()
er is nu ook een Young dinges voor de jonkies
Young!
Alleen die paralympische .. vette verzameling medailles..quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:33 schreef FANN het volgende:
YNG / Jongere van het Jaar 2016
http://stemmenyandc.nl/se(...)re-van-het-Jaar-2016
zegt me hélemaal niks die gasten
was de moeite toch?quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:38 schreef Soury het volgende:
Zo best wel lekker je beroerd voelen voor een dag of 4 Narcos afgekeken liggend op de bank.
Nu weekend
Ik heb er nu geen puf meer voorquote:Op vrijdag 4 november 2016 17:38 schreef Soury het volgende:
Zo best wel lekker je beroerd voelen voor een dag of 4 Narcos afgekeken liggend op de bank.
Nu weekend
Die heb ik al af, Narcos gaat door he? Ik moet daar wat moed voor verzamelen. Plus je voetbal scene was geen spoiler (omdat het niet klopte)quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:40 schreef FANN het volgende:
[..]
was de moeite toch?
ik zit nu bij deze Better Call Saul (TV Series 2015– ) - IMDb
Voetbalscenen? Die vermoordde doelman of zo iets?quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Die heb ik al af, Narcos gaat door he? Ik moet daar wat moed voor verzamelen. Plus je voetbal scene was geen spoiler (omdat het niet klopte)
Kan ik me voorstellen, lekker weekend nu. geniet ervanquote:Op vrijdag 4 november 2016 17:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb er nu geen puf meer voor
Wel voor het weekend
heh? ik snap je niet... werd toch tussendoor ergens gezegd?quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Die heb ik al af, Narcos gaat door he? Ik moet daar wat moed voor verzamelen. Plus je voetbal scene was geen spoiler (omdat het niet klopte)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor de zekerheid maar in een spoiler want ik weet niet meer of dat klopt.......
quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Voetbalscenen? Die vermoordde doelman of zo iets?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Voel me wel goed, maar kapot.. dus dat je er energie van krijgt ...quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, lekker weekend nu. geniet ervan
quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:46 schreef Soury het volgende:
[..]dat zeg ik twee verschillnde dingen kwamen er langs...........................................SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:45 schreef FANN het volgende:
[..]
heh? ik snap je niet... werd toch tussendoor ergens gezegd?Ja dat klopt dat heb ik dus niet zo gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor de zekerheid maar in een spoiler want ik weet niet meer of dat klopt.......
Ik ga wel verder kijken het was ook wel een beetje in onze jeugd deze ellende ik heb daar mondjes maat iets van mee gekregen.
Net als de docu de "Punt" dat weet ik nog wel maar waarom is ook waar ik meer over wil weten.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Dat komt vanzelf echt.quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Voel me wel goed, maar kapot.. dus dat je er energie van krijgt ...
quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat klopt dat heb ik dus niet zo gezien.
Ik ga wel verder kijken het was ook wel een beetje in onze jeugd deze ellende ik heb daar mondjes maat iets van mee gekregen.
Net als de docu de "Punt" dat weet ik nog wel maar waarom is ook waar ik meer over wil weten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en waarom doe je het werk dat je doet dan?quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:48 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik stuiter het weekend in na een superdagje op het werk. Soms weet je opeens weer waarom je het werk doet wat je doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |