Kon haast niet missen.......quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:28 schreef chufi het volgende:
Ik wou zeggen daar hoort een PK liedje bij
Al een paar weekjes ...quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:30 schreef FANN het volgende:
[..]
een heleboel fokkertjes denk ik![]()
er is nu ook een Young dinges voor de jonkies
Young!
Alleen die paralympische .. vette verzameling medailles..quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:33 schreef FANN het volgende:
YNG / Jongere van het Jaar 2016
http://stemmenyandc.nl/se(...)re-van-het-Jaar-2016
zegt me hélemaal niks die gasten
was de moeite toch?quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:38 schreef Soury het volgende:
Zo best wel lekker je beroerd voelen voor een dag of 4 Narcos afgekeken liggend op de bank.
Nu weekend
Ik heb er nu geen puf meer voorquote:Op vrijdag 4 november 2016 17:38 schreef Soury het volgende:
Zo best wel lekker je beroerd voelen voor een dag of 4 Narcos afgekeken liggend op de bank.
Nu weekend
Die heb ik al af, Narcos gaat door he? Ik moet daar wat moed voor verzamelen. Plus je voetbal scene was geen spoiler (omdat het niet klopte)quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:40 schreef FANN het volgende:
[..]
was de moeite toch?
ik zit nu bij deze Better Call Saul (TV Series 2015– ) - IMDb
Voetbalscenen? Die vermoordde doelman of zo iets?quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Die heb ik al af, Narcos gaat door he? Ik moet daar wat moed voor verzamelen. Plus je voetbal scene was geen spoiler (omdat het niet klopte)
Kan ik me voorstellen, lekker weekend nu. geniet ervanquote:Op vrijdag 4 november 2016 17:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb er nu geen puf meer voor
Wel voor het weekend
heh? ik snap je niet... werd toch tussendoor ergens gezegd?quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Die heb ik al af, Narcos gaat door he? Ik moet daar wat moed voor verzamelen. Plus je voetbal scene was geen spoiler (omdat het niet klopte)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor de zekerheid maar in een spoiler want ik weet niet meer of dat klopt.......
quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Voetbalscenen? Die vermoordde doelman of zo iets?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Voel me wel goed, maar kapot.. dus dat je er energie van krijgt ...quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, lekker weekend nu. geniet ervan
quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:46 schreef Soury het volgende:
[..]dat zeg ik twee verschillnde dingen kwamen er langs...........................................SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:45 schreef FANN het volgende:
[..]
heh? ik snap je niet... werd toch tussendoor ergens gezegd?Ja dat klopt dat heb ik dus niet zo gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor de zekerheid maar in een spoiler want ik weet niet meer of dat klopt.......
Ik ga wel verder kijken het was ook wel een beetje in onze jeugd deze ellende ik heb daar mondjes maat iets van mee gekregen.
Net als de docu de "Punt" dat weet ik nog wel maar waarom is ook waar ik meer over wil weten.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Dat komt vanzelf echt.quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Voel me wel goed, maar kapot.. dus dat je er energie van krijgt ...
quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat klopt dat heb ik dus niet zo gezien.
Ik ga wel verder kijken het was ook wel een beetje in onze jeugd deze ellende ik heb daar mondjes maat iets van mee gekregen.
Net als de docu de "Punt" dat weet ik nog wel maar waarom is ook waar ik meer over wil weten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en waarom doe je het werk dat je doet dan?quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:48 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik stuiter het weekend in na een superdagje op het werk. Soms weet je opeens weer waarom je het werk doet wat je doet.
quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:51 schreef FANN het volgende:
[..]Oh ja dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:51 schreef FANN het volgende:
[..]Met zes kogels, die krijg je niet voor een tackelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Omdat het anderen helpt blij te zijn wie ze zijn.quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:52 schreef FANN het volgende:
[..]
en waarom doe je het werk dat je doet dan?
en wie helpt jou?quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:52 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Omdat het anderen helpt blij te zijn wie ze zijn.
dan waren misschien alleen zijn beentjes afgehakt ofzoquote:Op vrijdag 4 november 2016 17:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Met zes kogels, die krijg je niet voor een tackel
Dat soort antwoorden word ik misselijk vanquote:Op vrijdag 4 november 2016 17:52 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Omdat het anderen helpt blij te zijn wie ze zijn.
Er is nog zo'n serie maar toen ik 72 afleveringen zag ben ik afgehaaktquote:Op vrijdag 4 november 2016 17:53 schreef FANN het volgende:
[..]
dan waren misschien alleen zijn beentjes afgehakt ofzo
ja hier hetzelfde...quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Er is nog zo'n serie maar toen ik 72 afleveringen zag ben ik afgehaakt
Toch is het heus waar. Ik snap dat het een naar antwoord is als je met TBSers werkt ofzo, dus als dat je referentiekader is begrijp ik waar het vandaan komt.quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat soort antwoorden word ik misselijk van
Dus ze hebben wel een luxe kantine daaro dan? Of bestellen ze dat?quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:56 schreef chufi het volgende:
Ik had vandaag keuze uit lunchmenus.. Wok/sushi of pizza of kebab en zo... Maar ik had al mn eigen lekkere bammetjes... Zijn wel snoepers daar ..
Ik dacht misschien een half uurtje per stuk ofzo. Maar nee. Heel holland bakt is al afgelopen dus ik ik heb best een uurtje overquote:
thuisbezorgd...quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Dus ze hebben wel een luxe kantine daaro dan? Of bestellen ze dat?
Ja maar niet meteen achter die andere aan...quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik dacht misschien een half uurtje per stuk ofzo. Maar nee. Heel holland bakt is al afgelopen dus ik ik heb best een uurtje over
Queen of the South is nu afgelopen voor het eerste seizoen.. iets van 10 afleveringen of zo Gaat over hetzelfde thema als Narcoquote:Op vrijdag 4 november 2016 17:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik dacht misschien een half uurtje per stuk ofzo. Maar nee. Heel holland bakt is al afgelopen dus ik ik heb best een uurtje over
Ik voel een Pablo aan het hoofd, kijk maar uitquote:
Ja ik weet het.. Dus nee ik begin er niet aan..quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:58 schreef FANN het volgende:
[..]
ah...![]()
dan groei je dicht man, misschien één keer per week... kan je wel doen...
Ik was sinds 4 dagen weer buiten en eten gehaald, ik had trek. Nu niet meerquote:Op vrijdag 4 november 2016 18:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik weet het.. Dus nee ik begin er niet aan..
Dat is de kouquote:Op vrijdag 4 november 2016 18:01 schreef FANN het volgende:
Ik ga effe in mijn piepertjes prikken...
Met bloemkool, vegaworstje en roomsaus
Oud Hollandsch heb ik wel weer eens trek in, váák de laatste tijd trouwens
Nee tis een Nederlands bedrijfquote:Op vrijdag 4 november 2016 17:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik voel een Pablo aan het hoofd, kijk maar uit
Klinkt alsof je het prima hebt getroffen.quote:
Heb je wel wat gegeten dan?quote:Op vrijdag 4 november 2016 18:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was sinds 4 dagen weer buiten en eten gehaald, ik had trek. Nu niet meer
Maar de meerderheid komt ergens anders vandaanquote:Op vrijdag 4 november 2016 18:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Klinkt alsof je het prima hebt getroffen.
Soep thee, maar het kwam er snel weer uit. Vandaag had ik eindelijk weer trek om in iets te kauwen zeg maar.quote:
Kan je wel met ze lullenquote:
Ja onzin op onzin, maar dat was mijn vraag nietquote:Op vrijdag 4 november 2016 18:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Mag niet meer van de regering... Allochtonen dan
Wel verwarrend hoor, want Antonio klinkt Spaans maar is Portugees (tuurlijk verstaat ie wel Spaans, maar ik spreek Engels met hem.. Een mengelmoesje is , maar wel leuk..quote:Op vrijdag 4 november 2016 18:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja onzin op onzin, maar dat was mijn vraag niet
Als je het maar je zin hebt. Ben je ook aangenomen door je Spaans (taal)quote:Op vrijdag 4 november 2016 18:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel verwarrend hoor, want Antonio klinkt Spaans maar is Portugees (tuurlijk verstaat ie wel Spaans, maar ik spreek Engels met hem.. Een mengelmoesje is , maar wel leuk..
Geen idee, mogelijk wel.. Meer om mn achtergrond denk ik.. Maar tijdens mn gesprek werd wel die Spaanse collega erbij gehaald om even mee te babbelen..quote:Op vrijdag 4 november 2016 18:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je het maar je zin hebt. Ben je ook aangenomen door je Spaans (taal)
Jammer ik dacht een kans te makenquote:Op vrijdag 4 november 2016 18:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee, mogelijk wel.. Meer om mn achtergrond denk ik.. Maar tijdens mn gesprek werd wel die Spaanse collega erbij gehaald om even mee te babbelen..
De enige afkorting die ik snap is UWVquote:Op vrijdag 4 november 2016 18:27 schreef chufi het volgende:
WEl een gedoe dat RMS en de opdracht van de Nederlandse Staat...
Maar vorige jaar op een UWV training zat ik naast een ex ME er die ook al meldde dat het in opdracht was..
De Molukkers tegen de Staat n.a.v. de treinkaping en zo vroegerquote:Op vrijdag 4 november 2016 18:29 schreef Soury het volgende:
[..]
De enige afkorting die ik snap is UWV
Ik vatte je post even niet op wbt de Puntquote:Op vrijdag 4 november 2016 18:27 schreef chufi het volgende:
WEl een gedoe dat RMS en de opdracht van de Nederlandse Staat...
Maar vorige jaar op een UWV training zat ik naast een ex ME er die ook al meldde dat het in opdracht was..
Ja sorry zo uit het niksquote:Op vrijdag 4 november 2016 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vatte je post even niet op wbt de Punt
Werd gepost maar ik kan het niet afspelenquote:
Was die vrouw daar om dat regelmatig te doen of slechts voor een korte periode?quote:Op vrijdag 4 november 2016 18:48 schreef mrspoeZ het volgende:
De mevrouw die was aangenomen om 2 dagen mijn werk te doen stopt per komende maandag. Godvertering, nou moet ik opeens van alles regelen.
Het idee was dat ze dat in elk geval dit schooljaar zou doen. Ik heb haar vorige week aangeboden er nog een dag bij te doen (dus zij 3 en ik 2) maar haar keuze is dus te stoppen. Verdorie.quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Was die vrouw daar om dat regelmatig te doen of slechts voor een korte periode?
Ja das kut ... Wat is haar reden?quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:28 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Het idee was dat ze dat in elk geval dit schooljaar zou doen. Ik heb haar vorige week aangeboden er nog een dag bij te doen (dus zij 3 en ik 2) maar haar keuze is dus te stoppen. Verdorie.
Ze kan geen relatie opbouwen. En dat klopt wel. Je kan met gedragsgestoorde kinderen geen relatie opbouwen als ze over je heen lopen.quote:
Toch misschien eens met Piet pratenquote:Op vrijdag 4 november 2016 19:35 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Ze kan geen relatie opbouwen. En dat klopt wel. Je kan met gedragsgestoorde kinderen geen relatie opbouwen als ze over je heen lopen.
quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Toch misschien eens met Priet praten
zie je het?quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Piet deed natuurlijk slechts transport... maar toch
Transport was ie natuurlijk al wel gewend in de Tilburgse wereld van de dagelijks behoeftigen voorziening...quote:
ZE schreef PRIET en ik verzon PRAAT erbijquote:
Moet je een keer bij me op mn werk langskomen..quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:47 schreef FANN het volgende:
Ik heb trek in iets lekkers bij de koffie en ik had vanmiddag koek in mijn handen met chocolade
heb ik terug gelegd met mijn stomme kop![]()
ik wilde een daggie gezond doen
quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet je een keer bij op mn werk langskomen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |