Ja, ik wilde hem nog wat gunnen, dus dan Maine maar. Als ik ga kijken wil ik namelijk zijn uitzinnige kop ook wel graag zien na de eerste uitslagen, die daarna steeds sipper wordt.quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:53 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
An die laatste kiesman?
Op maine na hebben we hetzelfde
En daarna de twijfel bij hem: Als ik ga rellen wordt de Trump naam nog minder waard...quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:55 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ja, ik wilde hem nog wat gunnen, dus dan Maine maar. Als ik ga kijken wil ik namelijk zijn uitzinnige kop ook wel graag zien na de eerste uitslagen, die daarna steeds sipper wordt.
Dat is heel handig om minder belasting te betalen. Genius.quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:58 schreef Ulx het volgende:
[..]
En daarna de twijfel bij hem: Als ik ga rellen wordt de Trump naam nog minder waard...
nope, maar om 7 uur is het al bekend, Georgia als 'too close to call' genot en daarna early voting resultaten in Floridaquote:Op vrijdag 4 november 2016 16:58 schreef oompaloompa het volgende:
Is Maine een van de eerste uitslagen? (oostkust + klein)
Ja maar dat is closing, lijkt me een stuk minder te tellen in Maine dan in Florida bijvoorbeeld (maar dat kan ik totaal mis hebben).quote:
Minder dan niks?quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:59 schreef Montov het volgende:
[..]
Dat is heel handig om minder belasting te betalen. Genius.
Early voting in Florida wordt heel snel geteld, dus binnen een half uur weten we al resultaten van early voting in FLoridaquote:Op vrijdag 4 november 2016 17:00 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ja maar dat is closing, lijkt me een stuk minder te tellen in Maine dan in Florida bijvoorbeeld (maar dat kan ik totaal mis hebben).
Ok thanks, het kan dus heel snel afgelopen zijnquote:Op vrijdag 4 november 2016 17:02 schreef L3gend het volgende:
[..]
Early voting in Florida wordt heel snel geteld, dus binnen een half uur weten we al resultaten van early voting in FLorida
Een brief of iets dergelijks waaruit blijkt dat hij daadwerkelijk ge-audit wordt zou ook leuk zijn. Dan geef ik hem dat nog, en kan hij ze daarna, zoals hij zei, openbaar maken. Het blijft een hoop "believe me."quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:03 schreef Ulx het volgende:
Even met de running gag verder:
Zijn zijn aangiftes al openbaar zoals hij beloofd heeft?
Early voting is al begonnen, dus het blijft mosterd na de maaltijd. Maar goed, het zegt iets over zijn betrouwbaarheid.quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:10 schreef OMG het volgende:
[..]
Een brief of iets dergelijks waaruit blijkt dat hij daadwerkelijk ge-audit wordt zou ook leuk zijn. Dan geef ik hem dat nog, en kan hij ze daarna, zoals hij zei, openbaar maken. Het blijft een hoop "believe me."
Onduidelijk, eerste vraag is het antwoord volmondig ja op. Het risico is dat al die mensen al gestemd hebben en dus de laatste dag niet gaan. Blijkbaar is het voor African Americans een ding om op zondag met de familie te gaan stemmen dus daar kan nog een bump komen. (zelfs zo erg een ding dat de republikeinen hebben geprobeerd polls op zondag dicht te laten zijn).quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:06 schreef Ulx het volgende:
De Democraten hebben een betere groundgame en doen het altijd waarschijnlijk beter op de laatste dag dan de Republikeinen toch?
Maar dat hoeft dan toch ook niet meer?quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:15 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Het risico is dat al die mensen al gestemd hebben en dus de laatste dag niet gaan.
Globaal gezien ja, in het moment kan het zorgen voor een spike in republikeinen op de laatste dag en dus een tegenvaller. That said van de likely voters stemt maar 60-70% daadwerkelijk, van de early voters 100%.quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:18 schreef Ulx het volgende:
[..]
Maar dat hoeft dan toch ook niet meer?
Ik wacht op de paranoide reacties uit het Trumpkamp.
Shenanigans!quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:15 schreef oompaloompa het volgende:
Blijkbaar is het voor African Americans een ding om op zondag met de familie te gaan stemmen dus daar kan nog een bump komen. (zelfs zo erg een ding dat de republikeinen hebben geprobeerd polls op zondag dicht te laten zijn).
quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:18 schreef Ulx het volgende:
[..]
Maar dat hoeft dan toch ook niet meer?
Ik wacht op de paranoide reacties uit het Trumpkamp.
Het zijn dit soort posts die zorgen dat het hele topic weer in een non discussie valtquote:Op vrijdag 4 november 2016 17:03 schreef Ulx het volgende:
Even met de running gag verder:
Zijn zijn aangiftes al openbaar zoals hij beloofd heeft?
Ik ben nog steeds benieuwd naar z'n tax returns. Ulx misschien ook wel.quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
Het zijn dit soort posts die zorgen dat het hele topic weer in een non discussie valt![]()
Nergens voor nodig en irritant.
Ik ook. Is nog steeds heel relevant. Maar dat komt echt niet.quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:25 schreef OMG het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds benieuwd naar z'n tax returns. Ulx misschien ook wel.
quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:25 schreef OMG het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds benieuwd naar z'n tax returns. Ulx misschien ook wel.
Het is totaal niet relevant op dit moment en in het licht van Ulx 2e comment weet je precies waar hij heen wilt. Ouderwets flamen met wat pro trump users. Topquote:Op vrijdag 4 november 2016 17:27 schreef Broomer het volgende:
[..]
Ik ook. Is nog steeds heel relevant. Maar dat komt echt niet.
Hij zou ze openbaar maken voor de verkiezingen. Dat doet hij dus niet. Dat maakt hem een onbetrouwbare jokkebrok die liegt tegen de average hardworking taxpaying Joe-with-the-cap.quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
Het zijn dit soort posts die zorgen dat het hele topic weer in een non discussie valt![]()
Nergens voor nodig en irritant.
Het blijft ook apart en lachwekkend om je tegenstander voor corrupt en weet ik het allemaal uit te maken, en zelf ultiem geheimzinnig te blijven op dat soort zaken als tax returns.quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:40 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hij zou ze openbaar maken voor de verkiezingen. Dat doet hij dus niet. Dat maakt hem een onbetrouwbare jokkebrok die liegt tegen de average hardworking taxpaying Joe-with-the-cap.
Sinistere toestand, wat ik je brom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |