Ja, lekker Frans. Culinair en intellectueel.quote:Op donderdag 3 november 2016 21:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Met een baguette uit zijn legerbroek.
Was volgens mij bij Tour du Jour dat hij dat een keer riep, weet niet meer precies waarover het ging. Kan het ook niet zo snel meer terugvinden.quote:
Oh ok, alleen Mani vindt dat interessant.quote:Op donderdag 3 november 2016 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Was volgens mij bij Tour du Jour dat hij dat een keer riep, weet niet meer precies waarover het ging. Kan het ook niet zo snel meer terugvinden.
Die weet ook vast nog wel waar het over ging.quote:Op donderdag 3 november 2016 21:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh ok, alleen Mani vindt dat interessant.
Wederom weer niet grappig.quote:Op donderdag 3 november 2016 22:07 schreef d4v1d het volgende:
Harry's moeder zit in de McDonalds.
http://www.rtvutrecht.nl/(...)echt-afgesloten.html
dit zijn idd ook goede intellectuele franse filmsquote:
Luc Besson films zijn altijd goed.quote:Op donderdag 3 november 2016 22:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
dit zijn idd ook goede intellectuele franse films
Taxiquote:
Beetje roepen dat hij een bedrijf heeftquote:Op vrijdag 4 november 2016 19:54 schreef Specularium het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_schreeuwtokkie.html
Triggershot.
Ik open dit topic en ik zie alweer beledigende postsquote:Op vrijdag 4 november 2016 19:54 schreef Specularium het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_schreeuwtokkie.html
Triggershot.
Hulkenberg bij Pauw trouwens.quote:
Oh...die ken ik niet, ik hoorde het alleen en leek de stem te herkennen.quote:
Hopen dat het met Hulkenberg niet zo tenenkrommend is als toen met Max.quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh...die ken ik niet, ik hoorde het alleen en leek de stem te herkennen.
Of dat er allemaal Max-vragen komen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hopen dat het met Hulkenberg niet zo tenenkrommend is als toen met Max.
Waarschijnlijk welquote:Op vrijdag 4 november 2016 23:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Of dat er allemaal Max-vragen komen.
En ik vind Nico veel leuker.quote:
Vind het kwa coureur een beetje een 13 in een dozijn iemand, maar de persoonlijkheid is wel leuk.quote:
Hij is mijn nieuwe JB...dus dat past wel.quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Vind het kwa coureur een beetje een 13 in een dozijn iemand, maar de persoonlijkheid is wel leuk.
Jammer alleen dat die naar Renault gaat, gun hem wel wat beters.quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij is mijn nieuwe JB...dus dat past wel.
Ja Williams had liever een knulletje met geld.quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jammer alleen dat die naar Renault gaat, gun hem wel wat beters.
Ga erheen dan, beetje rum drinken enzo.quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:08 schreef Uccie het volgende:
Mijn nieuwe bovenbuurman viert zijn verjaardag...hij kwam het gisteren wel vertellen.
Maar de hele avond negermuziek, word ik te oud voor.
En hij mag dat, hij komt uit Nigeria of Kenia ofzo.
Nee, ik moet dit weekend helder blijven.quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:21 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ga erheen dan, beetje rum drinken enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |