Ja, lekker Frans. Culinair en intellectueel.quote:Op donderdag 3 november 2016 21:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Met een baguette uit zijn legerbroek.
Was volgens mij bij Tour du Jour dat hij dat een keer riep, weet niet meer precies waarover het ging. Kan het ook niet zo snel meer terugvinden.quote:
Oh ok, alleen Mani vindt dat interessant.quote:Op donderdag 3 november 2016 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Was volgens mij bij Tour du Jour dat hij dat een keer riep, weet niet meer precies waarover het ging. Kan het ook niet zo snel meer terugvinden.
Die weet ook vast nog wel waar het over ging.quote:Op donderdag 3 november 2016 21:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh ok, alleen Mani vindt dat interessant.
Wederom weer niet grappig.quote:Op donderdag 3 november 2016 22:07 schreef d4v1d het volgende:
Harry's moeder zit in de McDonalds.
http://www.rtvutrecht.nl/(...)echt-afgesloten.html
dit zijn idd ook goede intellectuele franse filmsquote:
Luc Besson films zijn altijd goed.quote:Op donderdag 3 november 2016 22:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
dit zijn idd ook goede intellectuele franse films
Taxiquote:
Beetje roepen dat hij een bedrijf heeftquote:Op vrijdag 4 november 2016 19:54 schreef Specularium het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_schreeuwtokkie.html
Triggershot.
Ik open dit topic en ik zie alweer beledigende postsquote:Op vrijdag 4 november 2016 19:54 schreef Specularium het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_schreeuwtokkie.html
Triggershot.
Hulkenberg bij Pauw trouwens.quote:
Oh...die ken ik niet, ik hoorde het alleen en leek de stem te herkennen.quote:
Hopen dat het met Hulkenberg niet zo tenenkrommend is als toen met Max.quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh...die ken ik niet, ik hoorde het alleen en leek de stem te herkennen.
Of dat er allemaal Max-vragen komen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hopen dat het met Hulkenberg niet zo tenenkrommend is als toen met Max.
Waarschijnlijk welquote:Op vrijdag 4 november 2016 23:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Of dat er allemaal Max-vragen komen.
En ik vind Nico veel leuker.quote:
Vind het kwa coureur een beetje een 13 in een dozijn iemand, maar de persoonlijkheid is wel leuk.quote:
Hij is mijn nieuwe JB...dus dat past wel.quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Vind het kwa coureur een beetje een 13 in een dozijn iemand, maar de persoonlijkheid is wel leuk.
Jammer alleen dat die naar Renault gaat, gun hem wel wat beters.quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij is mijn nieuwe JB...dus dat past wel.
Ja Williams had liever een knulletje met geld.quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jammer alleen dat die naar Renault gaat, gun hem wel wat beters.
Ga erheen dan, beetje rum drinken enzo.quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:08 schreef Uccie het volgende:
Mijn nieuwe bovenbuurman viert zijn verjaardag...hij kwam het gisteren wel vertellen.
Maar de hele avond negermuziek, word ik te oud voor.
En hij mag dat, hij komt uit Nigeria of Kenia ofzo.
Nee, ik moet dit weekend helder blijven.quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:21 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ga erheen dan, beetje rum drinken enzo.
Dan ga je aan de kokoswater.quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik moet dit weekend helder blijven.
En zoals Fokker kan bevestigen...na 1 glas alcohol ben ik 2 weken ziek.
Dat staat gewoon in mijn eigen koelkast.quote:
Wat is dat hier toch altijd met die luidruchtige bovenburen ...quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:08 schreef Uccie het volgende:
Mijn nieuwe bovenbuurman viert zijn verjaardag...hij kwam het gisteren wel vertellen.
Maar de hele avond negermuziek, word ik te oud voor.
En hij mag dat, hij komt uit Nigeria of Kenia ofzo.
Haagse kwaal denk ik. Maar normaal hoor ik nooit iets...en ik heb ook een telefoonnummer gekregen voor als de herrie teveel werd omdat ze niet weten hoeveel het doorklinkt.quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is dat hier toch altijd met die luidruchtige bovenburen ...
Maar zou je niet liever ergens willen wonen zonder bovenburen?quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Haagse kwaal denk ik. Maar normaal hoor ik nooit iets...en ik heb ook een telefoonnummer gekregen voor als de herrie teveel werd omdat ze niet weten hoeveel het doorklinkt.
Maar voor 1 of 2 avonden per jaar ga ik niet klagen, hij wordt morgen vanzelf wel wakker getetterd door 2 sjaggo papegaaien.
Zo ligt er tenminste nog eens iemand op haar.quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar zou je niet liever ergens willen wonen zonder bovenburen?
Ik woon mijn hele leven al met bovenburen, heb 90m2 in mijn eentje. Heb geen reden om weg te gaan.quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar zou je niet liever ergens willen wonen zonder bovenburen?
Ook gewoon een jonge frisse neger.quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zo ligt er tenminste nog eens iemand op haar.
Ja het is denk ik ook maar net wat je gewend bent inderdaad. Ik stoor me al aan buren aan de zijkant terwijl ik ze eigenlijk zelden hoor.quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik woon mijn hele leven al met bovenburen, heb 90m2 in mijn eentje. Heb geen reden om weg te gaan.
Ja maar jij bent gewoon een zeikerd.quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is denk ik ook maar net wat je gewend bent inderdaad. Ik stoor me al aan buren aan de zijkant terwijl ik ze eigenlijk zelden hoor.
Ik kan niet tegen stilte, ook altijd aan drukke straten gewoond.quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is denk ik ook maar net wat je gewend bent inderdaad. Ik stoor me al aan buren aan de zijkant terwijl ik ze eigenlijk zelden hoor.
Ik doe gewoon graag moeilijk.quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja maar jij bent gewoon een zeikerd.
Tegeendraads jaquote:
Aansteller.!quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij is gewoon een beetje provinciaal.quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij is gewoon een beetje provinciaal.
Of alweer.quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:41 schreef Yasmin23 het volgende:
Ga weg met muziek van de buren, kom terug en het is er nog steeds
Dat zou ik ook niet kunnen hebben.quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:41 schreef Yasmin23 het volgende:
Ga weg met muziek van de buren, kom terug en het is er nog steeds
quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij is gewoon een beetje provinciaal.
Jij bent erg stads voor je locatiequote:
En van die lage tonen de hele tijd?quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:43 schreef Fokker89 het volgende:
Muziek maakt me niet zoveel uit, maar blaffende honden of jankende kinderen...
Als je alleen de bass hoort is het wel kut.quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:43 schreef Fokker89 het volgende:
Muziek maakt me niet zoveel uit, maar blaffende honden of jankende kinderen...
Ja een beetjequote:
quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En van die lage tonen de hele tijd?
Ja dat is wel kut. Geen last van hier gelukkig. Maar ik krijg dus nieuwe buren naast me....quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als je alleen de bass hoort is het wel kut.
Ik word vrijwel na elke sluitdienst wel ergens door gewekt :pquote:Op vrijdag 4 november 2016 23:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja een beetje
Maar als ze om 8 uur op een zaterdagochtend een muur gaan uitbreken zou jij dat ook niet leuk vinden
Maar jij wordt al wakker als er een blaadje net iets te hard van een boom afvalt.quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik word vrijwel na elke sluitdienst wel ergens door gewekt :p
dat boeit me niet, ben ik al op. En hier mag niet geklust worden op zondag.quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja een beetje
Maar als ze om 8 uur op een zaterdagochtend een muur gaan uitbreken zou jij dat ook niet leuk vinden
Ja zo stel jij je dat voor jaquote:Op vrijdag 4 november 2016 23:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar jij wordt al wakker als er een blaadje net iets te hard van een boom afvalt.
Ik woon in een dorp waar het al een wonder mag heten dat de supermarkt op zondag open mag, maar klussen heeft iedereen hier schijt aan de 'zondagsrust' ...quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
dat boeit me niet, ben ik al op. En hier mag niet geklust worden op zondag.
Jij hebt gewoon zo'n drang naar koffie dat je elke excuus aangrijpt om je bed uit te komen ...quote:
Nou als ik gewoon slaap is die drang er niet :pquote:Op vrijdag 4 november 2016 23:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon zo'n drang naar koffie dat je elke excuus aangrijpt om je bed uit te komen ...
Oh goed om te weten.quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:47 schreef Yasmin23 het volgende:
Tegen een bass werkt dat White noise trouwens wel.
Hier gaat het al mis natuurlijk.quote:
Je weet niet wat dat is natuurlijk.quote:
Ze hebben op youtube bv van die airplane filmpjes. Na een uur draai je zelf ook door maar het werkt welquote:
Ik weet dat dat woord wel eens gebruikt wordt door hele saaie vervelende mensen.quote:
Ik heb white noise bestanden, maar ik wist niet dat het daartegen werkte.quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ze hebben op youtube bv van die airplane filmpjes. Na een uur draai je zelf ook door maar het werkt wel
DH is officieel ook een dorp, mijn dorp heeft stadsrechten en is dus een stadquote:
DH ook, misconceptie dat ze nooit stadsrechten hebben gekregen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
DH is officieel ook een dorp, mijn dorp heeft stadsrechten en is dus een stad
Als het subtiel genoeg is welquote:Op vrijdag 4 november 2016 23:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb white noise bestanden, maar ik wist niet dat het daartegen werkte.
Ja het is natuurlijk ook gewoon een achterhaald iets:quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
DH ook, misconceptie dat ze nooit stadsrechten hebben gekregen.
quote:Den Haag heeft van oudsher nooit stadsrechten gehad. Desondanks kreeg het al in de middeleeuwen bestuurlijke instellingen die alleen in steden voorkwamen. Prins Maurits had al vergevorderde plannen om van Den Haag een vestingstad te maken, maar de Staten Generaal zagen dit als een aantasting van de onafhankelijkheid van het bestuurscentrum van de zeven provinciėn. Den Haag kreeg in 1806 van koning Lodewijk Napoleon en in 1810 van keizer Napoleon de eretitel stad. Dit gaf toen geen bijzondere rechten meer, want het stadsrecht was al in 1798 tijdens de Bataafse Republiek afgeschaft.[9]
Spreekt goed Nederlands voor een Duitser.quote:
Spreken ze daar in die omgeving sowieso wel redelijk.quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Spreekt goed Nederlands voor een Duitser.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |