abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 november 2016 @ 23:09:41 #276
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_166404335
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 22:53 schreef Ulx het volgende:
Dat was twee dagen voordat de resultaten bekend werden gemaakt of zo. Meer een blunder van haar dan iets anders.
Op zijn meest positief, inderdaad.
Denk niet dat er iets uit het onderzoek gaat komen, maar toch.

Gewoon paar keer ontkennen en ze kan weer weg.

quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 22:56 schreef Broomer het volgende:

[..]

Ze heeft het onderzoek niet stopgezet, ze had al gezegd dat Comey die call zou maken. Als ik me dat goed herinner.
Als leidster was ze natuurlijk degene die het officieel stopte.
Op aanraden van Comey, inderdaad.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_166404625
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 23:01 schreef Broomer het volgende:

[..]

Het is soms nogal vermoeiend. Daarom kom ik zelf wel eens wat chagrijnig uit de hoek, mijn excuses daarvoor aan de Trump fans. Ik heb het liefst een discussie zonder al te veel emotie, maar dat lukt niet altijd.
Ik ook, hoor. Ben het met je eens dat het best vermoeiend is.

Maar zoiets als die nieuwe emails en hoe een Comey ermee omging vond ik bijvoorbeeld ontzettend stom en onhandig, omdat het zoveel voor interpretatie open laat. Ik ben best benieuwd of daar nog wat uit gaat komen, het zouden zomaar allemaal emails kunnen zijn die ze tijdens het eerdere onderzoek al hebben gelezen. Maar omdat er niks over de inhoud is gemeldt loopt de andere kant er zo'n beetje direct mee weg alsof het om een berg van 100,000 smoking guns gaat, zonder daar echt bronnen voor te hebben, en dan vooral maar over corruptie te schreeuwen. Omgekeerd wordt bij iedere vrouw die claimt slachtoffer van Trump's grijpgrage handjes te zijn meteen de vraag "waarom komt ze daar dan nu pas mee?" afgevuurd, alsof het allemaal altijd maar verzonnen is. Als je kritisch over het ene onderzoek gaat zijn, waarom dan niet ook kritisch zijn over onderzoeken bij de andere kandidaat? Zoals je zei, niet kritisch loze troep dumpen die net goed uitkomt.

Ik kan niet wachten tot de verkiezingen over zijn.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_166404829
Ik ben ook wel klaar met deze shit. Godzijdank is HRC over een weekje gekozen en kunnen we afkicken.
pi_166405115
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 21:52 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ook een grappig verhaal, er was een tijd waarin de Republikeinen van de twee de linkse partij was, ergens na WOII veranderde dat.
Maar bepaalt de First Lady nou ook al het beleid?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_166405256
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 23:09 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

[..]

Als leidster was ze natuurlijk degene die het officieel stopte.
Op aanraden van Comey, inderdaad.
Waar praten we dan over? Als je dit weet, waarom post je dan dat er een luchtje aan zit?
pi_166405334
Leuk leesvoer dit tussen alle ruzies door.
BNW / Is Trump een tijdreiziger?
  donderdag 3 november 2016 @ 23:52:57 #282
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_166405405
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 23:46 schreef Broomer het volgende:

[..]

Waar praten we dan over? Als je dit weet, waarom post je dan dat er een luchtje aan zit?
Heb je gelezen wat ik postte?
Ik denk van niet, anders had je het niet gevraagd.

Ik post het omdat het met het onderzoek naar Hillary te maken heeft. Kennelijk is er twijfel aan haar en de ontmoeting met Bill, waardoor ze zich eigenlijk moet komen verantwoorden.
pi_166405492
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 23:52 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik post het omdat het met het onderzoek naar Hillary te maken heeft. Kennelijk is er twijfel aan haar en de ontmoeting met Bill, waardoor ze zich eigenlijk moet komen verantwoorden.
Dat heeft ze toch al lang gedaan? Dit is gewoon oud nieuws oprakelen en weer heel verontwaardigd doen.
pi_166405549
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 23:52 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Het is niet de FBI die dit doet. Het is een conservatieve, activistische organisatie (American Center for Law and Justice) die een federal lawsuit is gestart. Het luchtje dat eraan zit is m.i. een van een politieke stunt, zodat het weer in de aandacht komt.
  vrijdag 4 november 2016 @ 00:03:00 #285
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_166405655
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2016 23:56 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dat heeft ze toch al lang gedaan? Dit is gewoon oud nieuws oprakelen en weer heel verontwaardigd doen.
Ik denk ook niet dat er wat uit zal gaan komen, als er kwade intenties achter zouden zitten.
Tenzij er ineens iemand van het vliegtuigpersoneel naar voren treedt met een getuigenis.

quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 23:58 schreef Broomer het volgende:

[..]

Het is niet de FBI die dit doet. Het is een conservatieve, activistische organisatie (American Center for Law and Justice) die een federal lawsuit is gestart. Het luchtje dat eraan zit is m.i. een van een politieke stunt, zodat het weer in de aandacht komt.
Allicht.
Ik had het alleen nog niet hier zien staan (maar ik kan overdag niet meelezen ivm werk, dus kan het gemist hebben). Voor de volledigheid postte ik het even.
pi_166405827
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 00:03 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat er wat uit zal gaan komen, als er kwade intenties achter zouden zitten.
Tenzij er ineens iemand van het vliegtuigpersoneel naar voren treedt met een getuigenis.

[..]

Allicht.
Ik had het alleen nog niet hier zien staan (maar ik kan overdag niet meelezen ivm werk, dus kan het gemist hebben). Voor de volledigheid postte ik het even.
Ok, bedankt.
  vrijdag 4 november 2016 @ 00:38:05 #287
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_166406182
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 23:07 schreef Nintex het volgende:

Stevens wilde Benghazi verlaten, maar dat gaf een 'verkeerd signaal'
[ afbeelding ]

Considered is Engels voor overwoog, niet wilde. Daarnaast waren het de Republikeinen die het geld voor verbetering van de veiligheid tegen hielden. Wat precies verwijt je Clinton hier?
  vrijdag 4 november 2016 @ 01:03:48 #288
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_166406489

[ Bericht 62% gewijzigd door Euribob op 04-11-2016 01:33:54 (Als je niks komt bijdragen post dan niet) ]
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_166406593
Een paar maanden geleden werd je hier voor complottheorist uitgemaakt als je suggereerde dat team Clinton invloed uitoefende op het schema van de primary's. Dat kon volgens hen niet, zo vroeg voordat het plaats vindt. Echter was het patroon zo sterk dat het wel heel erg toevallig zou zijn als dit geheel toevallig was ontstaan. Het schema was immers dussdanig dat de meeste voor haar gunstige staten op vroeg aan de beurt kwamen en gebundeld waren op de Super Tuesdays.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij deze is het bewezen dat team Clinton hier inderdaad achter zat, al in 2014 begonnen ze ermee.
http://observer.com/2016/(...)ndermined-democracy/
http://www.zerohedge.com/(...)-campaign-early-2014
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_166406596
Ook oud nieuws.
pi_166406600
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 01:14 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Een paar maanden geleden werd je hier (o.a. door Gambetta en Monolith) voor complottheorist uitgemaakt als je suggereerde dat team Clinton invloed uitoefende op het schema van de primary's. Dat kon volgens hen niet, zo vroeg voordat het plaats vindt. Echter was het patroon zo sterk dat het wel heel erg toevallig zou zijn als dit geheel toevallig was ontstaan. Het schema was immers dussdanig dat de meeste voor haar gunstige staten op vroeg aan de beurt kwamen en gebundeld waren op de Super Tuesdays.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij deze is het bewezen dat team Clinton hier inderdaad achter zat, al in 2014 begonnen ze ermee.
http://observer.com/2016/(...)ndermined-democracy/
http://www.zerohedge.com/(...)-campaign-early-2014
Sowieso raar om complottheorist als scheldwoord/negatieve term te gebruiken imo.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2016 01:15:37 ]
pi_166406679
PpollingNumbers twitterde op vrijdag 04-11-2016 om 01:23:57 National, Reuters/Ipsos Poll 10/29-11/2Clinton 45% (+8)Trump 37Johnson 5Stein 2H2H:Clinton 45% (+6)Trump 39https://t.co/DPJWyXuJjz reageer retweet
Reuters :')
  vrijdag 4 november 2016 @ 01:27:50 #294
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_166406700
quote:
Staat hij weer alles aan elkaar te liegen?
pi_166406722
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 november 2016 01:15 schreef Typisch het volgende:

[..]

Sowieso raar om complottheorist als scheldwoord/negatieve term te gebruiken imo.
Uit een Engels onderzoek waarover vorige week gepubliceerd werd blijkt dat complottheoristen meer intelligent zijn dan gemiddeld. Ze nemen minder snel iets aan en gaan zelf op onderzoek uit.
Maar inderdaad, dat is hoe ze je monddood proberen te maken als je met inconvenient truths komt.
#NoDAPL
pi_166406764
pi_166406781
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 01:38 schreef Houtenbeen het volgende:
Gravis :`)
pi_166406793
PpollingNumbers twitterde op vrijdag 04-11-2016 om 01:34:39 #MICHIGANFox 2 Detroit/Mitchell Tracking Poll (11/2):Clinton 47% (+3)Trump 44%Johnson 4%Stein 3%https://t.co/vIk95DAfYe reageer retweet
Michigan is ook weer closer aan het worden...
pi_166406794
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 01:42 schreef skysherrif het volgende:
PpollingNumbers twitterde op vrijdag 04-11-2016 om 01:34:39 #MICHIGANFox 2 Detroit/Mitchell Tracking Poll (11/2):Clinton 47% (+3)Trump 44%Johnson 4%Stein 3%https://t.co/vIk95DAfYe reageer retweet
Fox :')
pi_166406803
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 01:42 schreef skysherrif het volgende:
Hopelijk kan hij het in de 5 resterende dagen overbruggen. Go Trump! *O*
Ik wil een spannende verkiezingsavond hebben waarbij HC het bij de laatste staat verliest. Alleen al om de gezichten te zien en de reacties in de establishmentmedia te horen.
SPOILER
#NoDAPL
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')