SPOILER: VoorverkiezingenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
• Donald Drumpf
• Hillary Clinton
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
• Donald Drumpf
• Hillary Clinton
• Gary Johnson
• Jill Stein
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Bij welke kandidaat pas jij?
De Amerikaanse stemwijzer http://www.isidewith.com/
Het Amerikaanse kieskompas https://usa.kieskompas.nl/nl/#/
OP met dank aan Odaiba en polls met dank aan Martijnde3de.
Game on..
Hillary staat op 95-100% in alle forecasts behalve die van 538.quote:Op donderdag 3 november 2016 12:02 schreef DUTCHKO het volgende:
We kunnen natuurlijk hoog en laag kletsen: het gaat wel spannend worden!!![]()
![]()
Hillary gaat dinsdag niet halen, ik verwacht dat er voor het einde van deze week al een aankondiging gaat komen.quote:Op donderdag 3 november 2016 12:02 schreef DUTCHKO het volgende:
We kunnen natuurlijk hoog en laag kletsen: het gaat wel spannend worden!!![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 november 2016 12:04 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Hillary staat op 95-100% in alle forecasts behalve die van 538.
Wat voor aankondiging?quote:Op donderdag 3 november 2016 12:06 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Hillary gaat dinsdag niet halen, ik verwacht dat er voor het einde van deze week al een aankondiging gaat komen.
Overigens, wat gaat er dan gebeuren? Gaat het automatisch over naar Trump?
Geen idee wat er dan gaat gebeuren.quote:Op donderdag 3 november 2016 12:06 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Hillary gaat dinsdag niet halen, ik verwacht dat er voor het einde van deze week al een aankondiging gaat komen.
Overigens, wat gaat er dan gebeuren? Gaat het automatisch over naar Trump?
Of ze vlucht naar een land waar Amerika geen uitleveringsverdrag mee heeft.quote:Op donderdag 3 november 2016 12:07 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Geen idee wat er dan gaat gebeuren.
1 ding weet ik wel zeker, dat is dat zodra Clinton vermoedt dat ze in de cel beland, ze opeens wel oud, ziek, zwak en misselijk is en niet thuishoort in een cel.
We zullen zien.quote:Op donderdag 3 november 2016 12:04 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Hillary staat op 95-100% in alle forecasts behalve die van 538.
Werkelijk? Pinokkio?quote:Op donderdag 3 november 2016 12:06 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Wat voor aankondiging?
En nee, dan gaat het niet automatisch over. De Democraten moeten dan een nieuwe kandidaat leveren, gaat ze nooit lukken in die tijd, dus wordt Kaine dan degene waar je op stemt.
Ja, werkelijk. Of denk je dat de democraten wel nog even snel een kandidaat ergens vandaan kunnen toveren in die paar dagen die ze nog hebben?quote:
Ze hadden misschien nog kans gehad met Biden, maar die zit er niet in.quote:Op donderdag 3 november 2016 12:19 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ja, werkelijk. Of denk je dat de democraten wel nog even snel een kandidaat ergens vandaan kunnen toveren in die paar dagen die ze nog hebben?
Sanders verdient het anders het meest.quote:Op donderdag 3 november 2016 12:19 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ja, werkelijk. Of denk je dat de democraten wel nog even snel een kandidaat ergens vandaan kunnen toveren in die paar dagen die ze nog hebben?
Dat is dan pech voor de democraten, maar het is praktisch onmogelijk om nu nog een andere kandidaat dan Kaine naar voren te schuiven als er iets met Clinton zou gebeuren.quote:Op donderdag 3 november 2016 12:21 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Sanders verdient het anders het meest.
Die Kaine kan nog niet eens winnen van een baksteen.
Geloof je dit plaatje nou zelf?quote:Op donderdag 3 november 2016 12:09 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Of ze vlucht naar een land waar Amerika geen uitleveringsverdrag mee heeft.
[ afbeelding ]
Ik ben bang dat ze dan pech heeft, aangezien er gewoon vaste strafmaten bestaan waar ze voor veroordeeld zal worden en rechters hier maar heel zelden vanaf wijken omdat de verdachte toevallig oud is, zeker niet bij zwaardere overtredingen. Er is in de wet geen uitzonderingspositie voor mensen met een bepaalde leeftijd.quote:Op donderdag 3 november 2016 12:07 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Geen idee wat er dan gaat gebeuren.
1 ding weet ik wel zeker, dat is dat zodra Clinton vermoedt dat ze in de cel beland, ze opeens wel oud, ziek, zwak en misselijk is en niet thuishoort in een cel.
Als ze veroordeeld wordt dus wel.quote:Op donderdag 3 november 2016 12:28 schreef KoosVogels het volgende:
Net of Clinton daadwerkelijk de cel in moet.
Ja, dat snap ik. Maar ik acht die kans niet heel groot.quote:Op donderdag 3 november 2016 12:33 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Als ze veroordeeld wordt dus wel.
Ik ook niet, maar ik ga gewoon even mee in de redenatie.quote:Op donderdag 3 november 2016 12:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar ik acht die kans niet heel groot.
Babybloed drinken en puppy's meppen mag niet onbestraft blijven Koos.quote:Op donderdag 3 november 2016 12:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De FBI schijnt daar anders over te denken alsmede mensen die het strafrecht kennen in de USA.quote:Op donderdag 3 november 2016 12:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Exact en de bij zichzelf geen Trump fan noemende users hier zijn de beschuldigingen en onderzoeken naar Clinton ook al genoeg om haar schuldig te noemen.quote:Op donderdag 3 november 2016 12:40 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Babybloed drinken en puppy's meppen mag niet onbestraft blijven Koos.
Er staat niet dat de FBI dat vindt.quote:Op donderdag 3 november 2016 12:46 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
De FBI schijnt daar anders over te denken alsmede mensen die het strafrecht kennen in de USA.
http://insider.foxnews.co(...)jail-organized-crime
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |