huh? verandering in de eieren?quote:Op donderdag 3 november 2016 09:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb echt weer een tekort een ballen, bijna geen Poke en Great balls meer. Gisteren had ik dus een Eevee uit een 10 km ei, binnenkort is dat niet meer mogelijk want Eevee gaat naar de 5 kmIk ben benieuwd of er nog meer gaat veranderen qua wat je in eieren krijgt.
Mijn Growlithe moet gewoon weer 3km hoorquote:Op donderdag 3 november 2016 10:20 schreef Valerie. het volgende:
Mjin Charmander gaat weer een rondje van 0,75 lopen
Mijn Charmander ook. Weer even wennenquote:Op donderdag 3 november 2016 10:21 schreef bagpiper001 het volgende:
[..]
Mijn Growlithe moet gewoon weer 3km hoor
quote:Op donderdag 3 november 2016 09:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb echt weer een tekort een ballen, bijna geen Poke en Great balls meer. Gisteren had ik dus een Eevee uit een 10 km ei, binnenkort is dat niet meer mogelijk want Eevee gaat naar de 5 kmIk ben benieuwd of er nog meer gaat veranderen qua wat je in eieren krijgt.
quote:Op donderdag 3 november 2016 10:43 schreef Miffy1 het volgende:
[..]
Zo te zien is dat nu een Squirtle spawn geworden
Waar in A'dam?quote:Op donderdag 3 november 2016 09:25 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Amsterdam & Hoorn
Ja hoor, het event is afgelopen, en na alleen maar klote Pokemon direct een Abra uit een egg
Welke grachten?quote:Op donderdag 3 november 2016 09:54 schreef raptorix het volgende:
Bij mij zitten 2 dratini hotspots op ongeveer 300 van waar ik woon, inderdaad bij de grachten, ze zitten ook vrijwel altijd op zelfde plekje.
http://pokemongohub.net/eevee-reported-hatch-5km-eggs/quote:Op donderdag 3 november 2016 10:03 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
huh? verandering in de eieren?
Ik wilde morgenmiddag nog even Exeggutes gaan vangen, maar dat lijkt nu een Bellsproutnest te zijn gewordenquote:
Bij de taxistandplaats van de ArenA en bij de Europesche zit er vaak eenquote:Op donderdag 3 november 2016 10:58 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Waar in A'dam?
En een Abra, daar zou ik een moord voor doen. Heb nog veel Candy nodig voor mijn Alakazam.
Jij toch?quote:Op donderdag 3 november 2016 11:02 schreef Nattekat het volgende:
Iemand is heel Leiden eo aan het scannen via een script
Nice! Ik zal eens kijken als ik tijd heb.quote:Op donderdag 3 november 2016 11:02 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Bij de taxistandplaats van de ArenA en bij de Europesche zit er vaak een
Gooi dan fucking Jynx en zo eruit, niet Eeveequote:Op donderdag 3 november 2016 11:00 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
http://pokemongohub.net/eevee-reported-hatch-5km-eggs/
Aaah! thanksquote:Op donderdag 3 november 2016 11:00 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Helmond, De Veste. De koffie staat klaar!quote:
Ik een Squirtle in me nest gisteren, maar slaapt toch niet lekker een nat bed, nog een geluk dat het niet naar pis ruikt.quote:Op donderdag 3 november 2016 11:59 schreef raptorix het volgende:
Charmander nest op km van huis gespot
Schijnt dat die onlosmakelijk verbonden is met Squirtle...quote:Op donderdag 3 november 2016 12:12 schreef PicoMMP het volgende:
Lickitung uit 5km ei. Ik kende dat beest niet eens
Ja grap zou leuker zijn in correct Nederlandsquote:Op donderdag 3 november 2016 12:06 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik een Squirtle in me nest gisteren, maar slaapt toch niet lekker een nat bed, nog een geluk dat het niet naar pis ruikt.
Pas jij em lekker aan en gaat ermee naar de Badoempatsshow. Gettin Shwifty!!!!quote:Op donderdag 3 november 2016 12:45 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ja grap zou leuker zijn in correct Nederlands
Ja fotofucks van je TE blije gezicht gaan al rond in de chatgroep.quote:Op donderdag 3 november 2016 12:43 schreef Highlighter het volgende:
Yes yes yes!
Een aerodactyl uit mijn 10km ei!![]()
![]()
![]()
Ik was zo trots, heb hem gelijk laten zien aan al mijn collega's
Jammer genoeg niet kunnen uitbroeden tijdens Halloween, maar toch ben ik super blij!
Ik heb nog 1 laatste 10km ei, ben benieuwd wat daar uit komt..
Ik heb hem uitgebroed tijdens Helloween en heb nou niet echt de indruk dat ik er wat aan hebquote:Op donderdag 3 november 2016 12:43 schreef Highlighter het volgende:
Yes yes yes!
Een aerodactyl uit mijn 10km ei!![]()
![]()
![]()
Ik was zo trots, heb hem gelijk laten zien aan al mijn collega's
Jammer genoeg niet kunnen uitbroeden tijdens Halloween, maar toch ben ik super blij!
Ik heb nog 1 laatste 10km ei, ben benieuwd wat daar uit komt..
quote:Op donderdag 3 november 2016 12:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja fotofucks van je TE blije gezicht gaan al rond in de chatgroep.
Ik heb weinig stardust, dus op dit moment heb ik er ook niets aanquote:Op donderdag 3 november 2016 12:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb hem uitgebroed tijdens Helloween en heb nou niet echt de indruk dat ik er wat aan heb
Die 60 Snorlax en Omanyte candy zijn/waren veel handiger
De mijne heeft poepmoves, dus er gaat geen korreltje stardust naartoequote:Op donderdag 3 november 2016 12:59 schreef Highlighter het volgende:
[..]
Ik heb weinig stardust, dus op dit moment heb ik er ook niets aan
Zijn defence is schijnbaar erg goed, dus dan kan ik hem in een gym plaatsen toch?
Mijne heeft hyper beam en bite. Is dat goed of niet?quote:Op donderdag 3 november 2016 13:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De mijne heeft poepmoves, dus er gaat geen korreltje stardust naartoe
Muah.quote:Op donderdag 3 november 2016 13:02 schreef Highlighter het volgende:
[..]
Mijne heeft hyper beam en bite. Is dat goed of niet?
Sterfquote:Op donderdag 3 november 2016 13:06 schreef Valerie. het volgende:
HAHAHAHHAHAHAHHA WEER OPNIEUW 0,75KM
Ik ook op de mijnequote:Op donderdag 3 november 2016 13:09 schreef Highlighter het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet..![]()
Ben er zo trots op
FLikker jij toch op met je kutlaprasquote:Op donderdag 3 november 2016 13:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sterf
Mijn Lapras moest nog maar 50m, nu is dat ruim 3km
quote:Op donderdag 3 november 2016 13:22 schreef Valerie. het volgende:
[..]
FLikker jij toch op met je kutlapras
Ik koop echt nooit meer een incubator, eikels.
1 lapras is geen lapras. Eckte bazen hebben er 2 of meerquote:Op donderdag 3 november 2016 13:22 schreef Valerie. het volgende:
[..]
FLikker jij toch op met je kutlapras
Ik koop echt nooit meer een incubator, eikels.
fastpokemap en https://thesilphroad.com/atlasquote:
Ik zag op diezelde site ander interessant nieuws:quote:Op donderdag 3 november 2016 11:00 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Maar goed dat ik zowel de ultieme verdediger als de ultieme aanvaller heb. Elke Lapras die niet in één van de twee categorieën valt is geen echte Lapras.quote:Op donderdag 3 november 2016 13:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
1 lapras is geen lapras. Eckte bazen hebben er 2 of meer![]()
![]()
http://pogomoves.com/chec(...)te&charge=Hyper+Beamquote:Op donderdag 3 november 2016 13:02 schreef Highlighter het volgende:
[..]
Mijne heeft hyper beam en bite. Is dat goed of niet?
Waar woon jij dat jij altijd Aerodactyls uit je eieren krijgt dan?quote:Op donderdag 3 november 2016 13:22 schreef Valerie. het volgende:
Ik krijg altijd Aerodactyls uit eieren, maar je hebt er geen flikker aan.
quote:Op donderdag 3 november 2016 14:13 schreef marp0 het volgende:
[..]
http://pogomoves.com/chec(...)te&charge=Hyper+Beam
Nattekat is jaloers vermoed ik
Hee, die heb ik ook in een 100% IV uitvoering. Kwam helaas wel een arbok met waardeloze moveset uit.quote:Op donderdag 3 november 2016 14:05 schreef PicoMMP het volgende:
Mijn eerste 100% IV Pokemon(althans, sinds ik het check, misschien heb ik er wel een paar weggegooid
)
En dan is het een...
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er 3 heeft.quote:Op donderdag 3 november 2016 13:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
![]()
er niet 1 heeft. of een snorlax. of dragonitequote:Op donderdag 3 november 2016 14:43 schreef Molurus het volgende:
[..]
Er 3 heeft.![]()
Ok, twee ervan zijn lager dan cp600 met een waardeloze IV. Maar wel handig om als buddy te zetten voor de candy.
Snorlax heb ik ook nog niet helaas. Dragonite heb ik er twee van, maar genoeg grachten in de buurt.quote:Op donderdag 3 november 2016 14:44 schreef robbietobbie het volgende:
[..]
er niet 1 heeft. of een snorlax. of dragonite
Het ging om gymsquote:Op donderdag 3 november 2016 14:13 schreef marp0 het volgende:
[..]
http://pogomoves.com/chec(...)te&charge=Hyper+Beam
Nattekat is jaloers vermoed ik
Er 4 heeft.quote:Op donderdag 3 november 2016 14:43 schreef Molurus het volgende:
[..]
Er 3 heeft.![]()
Ok, twee ervan zijn lager dan cp600 met een waardeloze IV. Maar wel handig om als buddy te zetten voor de candy.
Die van mij heet Gnalsquote:Op donderdag 3 november 2016 14:05 schreef PicoMMP het volgende:
Mijn eerste 100% IV Pokemon(althans, sinds ik het check, misschien heb ik er wel een paar weggegooid
)
En dan is het een...
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 november 2016 13:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
![]()
Moet je ook goed internet hebben. Niantic dult niks minder dan perfect 4g.quote:Op donderdag 3 november 2016 17:20 schreef Rabieluh het volgende:
Ik dacht even dapper te zijn en een level 10 gym te slopen, tijdens de 2e sloopronde, vermeende netwerkproblemen -> ERROR.
Ja hoor, 10 minuten niks met die gym doen, flikkerstraal dan maar op.
Dat had ik dus ook nog ja, ik dodgde een hyperbeam, na een seconde kwam mijn Victreelbel weer terug, onzichtbaarquote:Op donderdag 3 november 2016 17:23 schreef Nattekat het volgende:
Lag in gyms is wel grappig soms. Dan stijgt je hp weer van bijna dood naar driekwart omdat het toch echt een dodge was
Maar het belangrijkste verschil...quote:Op donderdag 3 november 2016 17:24 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook nog ja, ik dodgde een hyperbeam, na een seconde kwam mijn Victreelbel weer terug, onzichtbaar.
Om te zien vind ik dat toch wel 1 van de leukste pokemons. Eigenlijk zoek ik nog een uitvoering met hippe zonnebril.quote:Op donderdag 3 november 2016 17:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar het belangrijkste verschil...
[ afbeelding ]
*trots*
Ik heb nog niet eens zijn prevolutiequote:Op donderdag 3 november 2016 17:43 schreef Molurus het volgende:
[..]
Om te zien vind ik dat toch wel 1 van de leukste pokemons. Eigenlijk zoek ik nog een uitvoering met hippe zonnebril.
Niet zelf die gym naar level 5 trainenquote:Op donderdag 3 november 2016 17:50 schreef DaMart het volgende:
De gym bij mijn werk die ik vanochtend had terugveroverd voor team blauw, was vanmiddag alweer level 5... gaat de goede kant op dus.
Nah, had ik geen zin inquote:Op donderdag 3 november 2016 17:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet zelf die gym naar level 5 trainen
Ik zie op FPM zo rond dezelfde plek steeds squirtles in de wijk... ook even in de gaten houdenquote:Op donderdag 3 november 2016 18:00 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb nu al 2 pikachu's gezien afgelopen uur... interessant
Ik merk, dat hier een gym trainen vaak betekent, dat als ie level5+ is, het de traditie is, dat je hem tot ongeveer 75% prestige doortraint tot het volgende level (wil je bij de club, dan moet je er wel ietsje moeite voor doen). Enerzijds wel ok om de "profiteurs" erbuiten te houden, maar anderzijds om de gym sneller te uplevvelen en "een plek vrij te houden" voor sterke defender Pokies is ook een tactiek.quote:Op donderdag 3 november 2016 17:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet zelf die gym naar level 5 trainen
Ik heb die level 2 tot level 7 - 7000pres. getraind. Ik ben nog steeds de zwakste na een 30CP Cubone die een oen er voor mij al had ingezetquote:Op donderdag 3 november 2016 18:10 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ik merk, dat hier een gym trainen vaak betekent, dat als ie level5+ is, het de traditie is, dat je hem tot ongeveer 75% prestige doortraint tot het volgende level (wil je bij de club, dan moet je er wel ietsje moeite voor doen). Enerzijds wel ok om de "profiteurs" erbuiten te houden, maar anderzijds om de gym sneller te uplevvelen en "een plek vrij te houden" voor sterke defender Pokies is ook een tactiek.
Wat denken jullie erover?
Fout knoppiequote:
Of gewoon het beste wat je hebt aangezien het toch geen drol uitmaaktquote:Op donderdag 3 november 2016 18:23 schreef edcetera het volgende:
[..]
Je, pleur er dan een +600 pokemon met waardeloze defender moves in: Makkelijk voor je serieuze teamgenoten (of jezelf na het plaatsen) om te uplevvelen.
Tja, pleur er dan een +600 pokemon met waardeloze defender moves in: Makkelijk voor je serieuze teamgenoten (of jezelf na het plaatsen) om te uplevvelen.quote:Op donderdag 3 november 2016 18:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb die level 2 tot level 7 - 7000pres. getraind. Ik ben nog steeds de zwakste na een 30CP Cubone die een oen er voor mij al had ingezet
Mensen zullen nu sneller hun pokemon erin zetten.
Probleem is, dat je team uit "samenwerkers", "matenaaiers","egoisten" of "sukkels" kan bestaan. Primair egoistisch denken (een hoge CP Pokie erin zetten) en dan de rest helpen door prestige te uppen lijkt mij de beste strategie.quote:Op donderdag 3 november 2016 18:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of gewoon het beste wat je hebt aangezien het toch geen drol uitmaakt
Zo doe ik dat. Al is het maar om de tegenstander het zo lastig mogelijk te maken om mij er weer eens uit te tyfen omdat ik altijd de laagste pokemon van de gym ben.quote:Op donderdag 3 november 2016 18:37 schreef edcetera het volgende:
[..]
Probleem is, dat je team uit "samenwerkers", "matenaaiers","egoisten" of "sukkels" kan bestaan. Primair egoistisch denken (een hoge CP Pokie erin zetten) en dan de rest helpen door prestige te uppen lijkt mij de beste strategie.
De "lower CP met bad moves Pokemon" gebruik ik voor gyms die op loopafstand zitten (kun je zo corrigerenquote:Op donderdag 3 november 2016 18:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo doe ik dat. Al is het maar om de tegenstander het zo lastig mogelijk te maken om mij er weer eens uit te tyfen omdat ik altijd de laagste pokemon van de gym ben.
Ervaring is dat mensen er sowieso wel enorm sterke pokemons erin zetten vervolgens.
True, maar 6 Arcanines in een gym proppen maakt hem wel kinderlijk eenvoudig over te nemen ten opzichte van een gym waar de Pokémon wat meer variëren (hetgeen overigens ook niet echt rocket science is).quote:Op donderdag 3 november 2016 18:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ervaring is dat mensen er sowieso wel enorm sterke pokemons erin zetten vervolgens.
Doe ik nooit. Werken voor je plekje zult gijquote:Op donderdag 3 november 2016 18:52 schreef edcetera het volgende:
[..]
De "lower CP met bad moves Pokemon" gebruik ik voor gyms die op loopafstand zitten: Alles wat buiten de radar valt gooi ik een hoge CP Pokie in (Golem is mijn favoriet nu, 4 dagen in een gym volgehouden, verder interessant omdat je hem zelden ziet in een gym)
Wat heeft dat met een level 7 gym met 4 vrije plekken + Exceggutor en Blastoise te maken?quote:Op donderdag 3 november 2016 18:54 schreef bagpiper001 het volgende:
[..]
True, maar 6 Arcanines in een gym proppen maakt hem wel kinderlijk eenvoudig over te nemen ten opzichte van een gym waar de Pokémon wat meer variëren (hetgeen overigens ook niet echt rocket science is).
Hoe bedoel jequote:Op donderdag 3 november 2016 18:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Doe ik nooit. Werken voor je plekje zult gij
Een leger Raticates (max 2 naar de klote) werkte goed tegen een Blastoicequote:Op donderdag 3 november 2016 18:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat heeft dat met een level 7 gym met 4 vrije plekken + Exceggutor en Blastoise te maken?
Overigens is diversiteit juist makkelijker.
Dus prestige omhoog gooien door zelf een slechte Pokie erin zetten, dan 2-3 levels omhoogooien en kijken of je team er iets mee doet is verkeerd?quote:
Nutteloos. Als je tijd hebt, gewoon je sterkste erin zetten.quote:Op donderdag 3 november 2016 19:08 schreef edcetera het volgende:
[..]
Dus prestige omhoog gooien door zelf een slechte Pokie erin zetten, dan 2-3 levels omhoogooien en kijken of je team er iets mee doet is verkeerd?
Ik gok dat het dan nog werkt.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:01 schreef Flippiee het volgende:
Wellicht een stom vraagje maar als ik mijn Eevee's nog niet heb geevolueerd en ik vang nu bijv. Vaporeon kan ik dan alsnog de 'code' rainer gebruiken? Of telt het dan niet meer?
quote:Op donderdag 3 november 2016 20:17 schreef Schanulleke het volgende:
Ik hoefde vandaag maar één gym te heroveren en kon weer 100 munten aftikken. Lekker!
Ik meen trouwens een waarneming te doen: Pokémon die moeilijk doen bij het vangen, hebben nooit een goede iv, terwijl de Pokémon met goede iv zich juist braaf op laten sluiten.
Merken jullie dat ook?
quote:Op donderdag 3 november 2016 20:25 schreef edcetera het volgende:
[..]
[ afbeelding ] -> How to upload pics???![]()
Als ze met 2 gewone ballen ontsnappen, gebruik ik een berrie + ultraball en afhankelijk van wat het is, ga ik door. Nooit gecontroleerd, maar wel interessant om bij te gaan houden.
Hmm, mijn laatste Eevee (inmiddels Jolteon, met redelijk IV van 88%) kostte me 2 ballen: 1 gewone, 1 ultra + berry), maar die dingen vang je zonder problemen: Wat altijd ontsnapt zijn die ratten en wormen
Dat is wat ik herken...Geen relatie CP en hoe makkelijk te vangen. Nogal random...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spawnt nu ook elke 5 minuten een Bulbasauralleen op een punt waar je wel met de auto langs moet rijden, en waar je alleen langs komt als je de parkeerplaats op - of af gaat. Dus 2 is maximaal.
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
quote:Op donderdag 3 november 2016 21:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Zo, Gyrados 7 in de pocket en 1 tm 5 maximaal geupt.
Weer lekker productief rondje parkeerplaats A2 ook
Neem volgende keer zo'n hesje mee wat bijvoorbeeld wegwerkers aan hebben, dan mag je overal staan en lopen en denkt iedereen dat het okay is. Neem een clippad mee met een felle kleur voor extra effect.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spawnt nu ook elke 5 minuten een Bulbasauralleen op een punt waar je wel met de auto langs moet rijden, en waar je alleen langs komt als je de parkeerplaats op - of af gaat. Dus 2 is maximaal.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
Pokemon Go en tacticsquote:Op donderdag 3 november 2016 21:04 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Neem volgende keer zo'n hesje mee wat bijvoorbeeld wegwerkers aan hebben, dan mag je overal staan en lopen en denkt iedereen dat het okay is. Neem een clippad mee met een felle kleur voor extra effect.
Uitstekend planquote:Op donderdag 3 november 2016 21:08 schreef edcetera het volgende:
[..]
Pokemon Go en tactics. Volgende plan: Solliciteren als sneeuwruimer in de winter en met max 10km sneeuw weg en ice-Pokimons binnen halen...
quote:Op donderdag 3 november 2016 21:04 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Neem volgende keer zo'n hesje mee wat bijvoorbeeld wegwerkers aan hebben, dan mag je overal staan en lopen en denkt iedereen dat het okay is. Neem een clippad mee met een felle kleur voor extra effect.
Locatie van de gym?quote:Op donderdag 3 november 2016 21:08 schreef DaMart het volgende:
Vanavond even op de fiets naar een level 8-gym gegaan die alleen per fiets of lopend te bereiken is... die gym is nu level 9 en mijn Golem woont er nu.
Gelet op de weersverwachting voor de komende dagen, hoop ik dat hij daar lang blijft staan.
Jij bent van een rivaliserend team, dus dat ga ik natuurlijk niet zeggen...quote:Op donderdag 3 november 2016 21:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]dat is me echt te veel moeite voor een paar extra bulbasaur candy
Dan loop ik wel een paar kilometer extra met hem als buddy zodra Charizard in the pocket is.
[..]
Locatie van de gym?
quote:Op donderdag 3 november 2016 21:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij bent van een rivaliserend team, dus dat ga ik natuurlijk niet zeggen....
zijn er eigenlijk cijfers over hoe de kleuren verdeeld zijn? En de gyms voor en na de maak-gyms-statisch-patch?quote:Op donderdag 3 november 2016 21:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]jammer hoor. Een beetje competitie is wel leuk toch
Helaas nietquote:Op donderdag 3 november 2016 21:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
zijn er eigenlijk cijfers over hoe de kleuren verdeeld zijn? En de gyms voor en na de maak-gyms-statisch-patch?
Je mag hier best wat gele level 10 gyms neerhalen hoor... wil ik ook best bij helpen danquote:Op donderdag 3 november 2016 21:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]jammer hoor. Een beetje competitie is wel leuk toch
Daar zouden we een meet van moeten makenquote:Op donderdag 3 november 2016 21:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je mag hier best wat gele level 10 gyms neerhalen hoor... wil ik ook best bij helpen dan.
Zoiets zou ik graag doen...ware het niet dat vele errors op de loer liggenquote:Op donderdag 3 november 2016 21:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je mag hier best wat gele level 10 gyms neerhalen hoor... wil ik ook best bij helpen dan.
Bij mij helpt het om even een andere gym te pakken. Op 1 gym in Utrecht na, die geeft altijd errorsquote:Op donderdag 3 november 2016 21:52 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Zoiets zou ik graag doen...ware het niet dat vele errors op de loer liggen. Dit vernaggelt de lol in het spelletje behoorlijk voor mij, niks leukers dan mijn monsterleger inzetten tegen een vijandige gym maar op het moment krijg ik de helft van de tijd een dikke ronkelende error in beeld, dan ga ik wel ingressen als het zo moet.
Zeker een gym met zo'n "Trainer" erinquote:Op donderdag 3 november 2016 21:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Bij mij helpt het om even een andere gym te pakken. Op 1 gym in Utrecht na, die geeft altijd errors
Dat zou serieus tof zijnquote:Op donderdag 3 november 2016 21:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Daar zouden we een meet van moeten makenMet blauw en rood, en dan de gyms eerlijk delen
Ik 'overdrijf' ook als ik er 1 tegen kom die ik nog niet heb. Veel te bang dat ik hem misloop.quote:Op donderdag 3 november 2016 21:29 schreef Blobje het volgende:
Eindelijk mijn eerste Grimer. 15 cp.![]()
Boeide me niet, gewoon razz berry en ultra ball. Nummer 129 in de index.
The night is dark and full of errorsquote:Op donderdag 3 november 2016 21:52 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Zoiets zou ik graag doen...ware het niet dat vele errors op de loer liggen. Dit vernaggelt de lol in het spelletje behoorlijk voor mij, niks leukers dan mijn monsterleger inzetten tegen een vijandige gym maar op het moment krijg ik de helft van de tijd een dikke ronkelende error in beeld, dan ga ik wel ingressen als het zo moet.
Geen idee, is me in ieder geval niet opgevallen. En wat bij mij veel verschil lijkt te maken is af en toe niet aanvallen. Dus niet doorbashen-swipen-etc, want als er te veel commando's zijn gegeven heb ik het idee dat hij OF alles opeens heel snel afwerkt en daarna alle schade weer ongedaan maakt (dan doe ik opeens 30 aanvallen terwijl de defender er maar twee doet) OF vastloopt.quote:Op donderdag 3 november 2016 22:01 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Zeker een gym met zo'n "Trainer" erin.
Ja de teleurstelling is soms te groot, dan ga ik gewoon wat vangen, liefst wil ik terug om het af te maken maar dan ben ik vaak pas maar 2 aanvalsrondes verder, dan is die gym nog level 8/9, das nog 40 minuten aanvallen met zo'n grote kans op errors.
Moeten we alleen wel een gebied met veel gele gyms vindenquote:
quote:Op donderdag 3 november 2016 22:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
The night is dark and full of errors
Maar wat moeten de gele users in dit topic dan doen? Lijdzaam toezien of krijgen die ook een gymmetje.quote:Op donderdag 3 november 2016 22:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Geen idee, is me in ieder geval niet opgevallen. En wat bij mij veel verschil lijkt te maken is af en toe niet aanvallen. Dus niet doorbashen-swipen-etc, want als er te veel commando's zijn gegeven heb ik het idee dat hij OF alles opeens heel snel afwerkt en daarna alle schade weer ongedaan maakt (dan doe ik opeens 30 aanvallen terwijl de defender er maar twee doet) OF vastloopt.
[..]
Moeten we alleen wel een gebied met veel gele gyms vinden
quote:Op donderdag 3 november 2016 22:11 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Maar wat moeten de gele users in dit topic dan doen? Lijdzaam toezien of krijgen die ook een gymmetje.
Die verstoppen zich de laatste tijd denk ik.quote:Op donderdag 3 november 2016 22:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]zitten er gele users in dit topic?
Probleem opgelost dusquote:Op donderdag 3 november 2016 22:13 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Die verstoppen zich de laatste tijd denk ik.
Ach, anders pakken de rooie de onderste plekjes van de blauwe gym en werken de blauwen die op en vice-versa.quote:Op donderdag 3 november 2016 22:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Geen idee, is me in ieder geval niet opgevallen. En wat bij mij veel verschil lijkt te maken is af en toe niet aanvallen. Dus niet doorbashen-swipen-etc, want als er te veel commando's zijn gegeven heb ik het idee dat hij OF alles opeens heel snel afwerkt en daarna alle schade weer ongedaan maakt (dan doe ik opeens 30 aanvallen terwijl de defender er maar twee doet) OF vastloopt.
[..]
Dat ja. Maar zou je het in Rotterdam doen dan zou Rood gyms moeten vrijvechten EN alle gyms moeten veroveren. Die stad is zo blauw dat het voor niemand nog leuk isquote:Op donderdag 3 november 2016 22:15 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ach, anders pakken de rooie de onderste plekjes van de blauwe gym en werken de blauwen die op en vice-versa.
Lekker hoge pokemon in die gyms parkeren.
Weet jij een gebied met een beetje leuke spreiding aan gyms?quote:
Hier buiten het centrum niet.quote:Op donderdag 3 november 2016 21:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Helaas nietHeb er ook naar gezocht.
Als ik naar mijn omgeving kijk (ovaal Amsterdam-Utrecht) dan is blauw dominant (behalve in mijn wijk) en sinds een week is geel opeens een goede tweede![]()
In Rotterdam probeer ik het niet eens, dat is allemaal level 10 blauw.
Een gebied met heel veel pokestops en gyms.quote:Op donderdag 3 november 2016 22:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Weet jij een gebied met een beetje leuke spreiding aan gyms?
Nog nooit een dratini gevangen in 010 nu je het zegtquote:Op donderdag 3 november 2016 22:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hier buiten het centrum niet.
Weet jij nog dratininesten in rdam? Ik moet nog 11 candies geloof ik
Dat is een hele lekkere collectie pokemon man, zitten er vechtwaardige beestjes bij?quote:Op donderdag 3 november 2016 22:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
Mijn laatste evolves van deze avond, pokedex op 139. 140,141 en 142 verwacht ik deze week
[ afbeelding ]
Oh hier zit er soms een in de straat maar te weinig dusquote:Op donderdag 3 november 2016 22:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nog nooit een dratini gevangen in 010 nu je het zegtKrijg er in 020 regelmatig een voor de deur (regelmatig als in eens per dag) en ik ken een plek waar er altijd wel een zit. Maar daar heb je weinig aan dan
Dat klinkt als een goed gebied. Ik denk dat we voor een meet-gebied in totaal een stuk of 30 gyms moeten kunnen bereiken te voet.quote:Op donderdag 3 november 2016 22:32 schreef Murmeli het volgende:
Geel geel blauw rood geel blauw. Dat zijn de gyms die ik vanuit hier kan zien.
Wel alleen maar kutpokies hier verder.
Blauw geel geel hier. Enkel de gym die ik tot level 7 heb gebracht heeft stand gehoudenquote:Op donderdag 3 november 2016 22:32 schreef Murmeli het volgende:
Geel geel blauw rood geel blauw. Dat zijn de gyms die ik vanuit hier kan zien.
Wel alleen maar kutpokies hier verder.
Neuh niet echt. Een Gyarodos van cp 2219 met dragon breath en twister. Verder volgens mij niks bijzonders maar ik doe ook niet echt gyms aanvallen. Meer pokedex proberen te vullenquote:Op donderdag 3 november 2016 22:32 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dat is een hele lekkere collectie pokemon man, zitten er vechtwaardige beestjes bij?
Hmm weet niet of we dat halen. Wel als we richting centrum lopen natuurlijk, maar dat is wel een km of 3.quote:Op donderdag 3 november 2016 22:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat klinkt als een goed gebied. Ik denk dat we voor een meet-gebied in totaal een stuk of 30 gyms moeten kunnen bereiken te voet.
Drie kilometer is niets voor een middag lang gyms pakken. En stops boeit niet, als iedereen van tevoren goed gaat hamsteren op weggooipokemon, potions en revives.quote:Op donderdag 3 november 2016 22:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hmm weet niet of we dat halen. Wel als we richting centrum lopen natuurlijk, maar dat is wel een km of 3.
Stops zelfde verhaal. Zitten er redelijk wat maar niet extreem veel. En niet bereikbaar vanaf mijn bank
Nee, stadscentrum wisselt te snel. Tenminste in Utrecht en Amsterdam wisselt het nogquote:Op donderdag 3 november 2016 22:42 schreef Nattekat het volgende:
Voor een meet neem je natuurlijk een stadscentrum
Bij voorkeur met een leuk nest in de buurt.
quote:Op donderdag 3 november 2016 22:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Drie kilometer is niets voor een middag lang gyms pakken. En stops boeit niet, als iedereen van tevoren goed gaat hamsteren op weggooipokemon, potions en revives.
[..]
Nee, stadscentrum wisselt te snel. Tenminste in Utrecht en Amsterdam wisselt het nog
Dan heb ik nog wat bag upgrades nodig denk ik.quote:Op donderdag 3 november 2016 22:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Drie kilometer is niets voor een middag lang gyms pakken. En stops boeit niet, als iedereen van tevoren goed gaat hamsteren op weggooipokemon, potions en revives.
[..]
Nee, stadscentrum wisselt te snel. Tenminste in Utrecht en Amsterdam wisselt het nog
Ik denk dat Eindhoven het meest centraal zou liggen voor de mensen hier. Toch?quote:Op donderdag 3 november 2016 22:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit park ergens in Limburg?
Ook als je van tevoren gaat hamsteren op potions en revives? Je moet er wel wat voor doen natuurlijk hequote:Op donderdag 3 november 2016 22:48 schreef Nattekat het volgende:
En geloof me; ik krijg binnen een middag mijn bag leeg als het nodig is. Dus nah
400 plekken maar...quote:Op donderdag 3 november 2016 22:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik denk dat Eindhoven het meest centraal zou liggen voor de mensen hier. Toch?
[..]
Ook als je van tevoren gaat hamsteren op potions en revives? Je moet er wel wat voor doen natuurlijk he
Ik heb van mijn gymmuntjes tot nu toe 2 upgrades gekocht... maar het kan hard gaan, ja ;').quote:Op donderdag 3 november 2016 22:48 schreef Nattekat het volgende:
En geloof me; ik krijg binnen een middag mijn bag leeg als het nodig is. Dus nah
Ik ben halverwege mijn tweedequote:Op donderdag 3 november 2016 22:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb van mijn gymmuntjes tot nu toe 2 upgrades gekocht... maar het kan hard gaan, ja ;').
Als ik morgenochtend nog in minimaal 3 van de 4 gyms sta, kan ik er weer een kopen, al denk ik dat ik dan eerder voor een Pokemon storage upgrade gaquote:Op donderdag 3 november 2016 22:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben halverwege mijn tweede
'Vandaag 20 coins kunnen claimen, morgen ga ik even echt mijn best doen. Want nu was ik het wel zat na zes levels levelen
quote:Op donderdag 3 november 2016 23:01 schreef Nattekat het volgende:
inb4snorlax als niemand nog ballen heeft
Mijn wijk. Stuk of zes. Ik doe met liefde mee.quote:Op donderdag 3 november 2016 22:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]
Iedereen massaal euro's pompen in dat spel om ballen te kopen, 70 regulars op dat beest afvurenquote:
Broertje woont er op loopafstand vandaan. Dit weekend ben ik er weer te vinden.quote:Op donderdag 3 november 2016 23:22 schreef Rabieluh het volgende:
Kop van 't hoofd bij Bergen op Zoom blijft een bijzondere plek als ik 't zo zie.
Dat wist ik alquote:Op vrijdag 4 november 2016 00:26 schreef Nattekat het volgende:
En movesets veranderen na een evolve en moet je dus negeren.
Daarom spawnen hier al die Weedles.quote:Professor Willow has conducted research and made some major discoveries! Trainers may notice fewer Pidgey, Rattata, and Zubat, and an increased variety of other Pokémon. It was also discovered that Pidgey and Rattata no longer hatch from Eggs and Eevee now hatches from 5 km Eggs only.
Dan zitten hier een ratten- en een duivennest dus, want ze spawnen hier nog net zo vaak als voorheenquote:Op vrijdag 4 november 2016 01:45 schreef Blobje het volgende:
[..]
Daarom spawnen hier al die Weedles.![]()
Het duurt even bij Niantic. En we zijn er nog lang niet. Maar elke keer halve verbeteringen doorbrengen en we komen er uiteindelijk wel.
Hij staat erin!quote:Op vrijdag 4 november 2016 07:06 schreef Murmeli het volgende:
Misschien wil Nattekat of een andere mod de post over de gym meet in de OP zetten, incl de aanmeldingen?
Ik merk ook geen verschil. Bijna level 25, alleen maar door pidgeys vangen en de gekregen lucky eggs misbruiken eens in de zoveel tijdquote:Op vrijdag 4 november 2016 07:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan zitten hier een ratten- en een duivennest dus, want ze spawnen hier nog net zo vaak als voorheen.
twitter:PokemonGoApp twitterde op vrijdag 04-11-2016 om 00:45:37Professor Willow has discovered that you may encounter other Pokémon where Pidgey, Rattata, and Zubat were previously more commonly found. reageer retweet
twitter:PokemonGoApp twitterde op vrijdag 04-11-2016 om 00:31:32Professor Willow has discovered that Pidgey & Rattata no longer hatch from Eggs. He also found that Eevee now hatches from 5 km Eggs only. reageer retweet
Krijg ik nu compensatie voor al die Eevee uit 10km eieren?quote:Op vrijdag 4 november 2016 08:10 schreef Jaytje07 het volgende:
twitter:PokemonGoApp twitterde op vrijdag 04-11-2016 om 00:45:37Professor Willow has discovered that you may encounter other Pokémon where Pidgey, Rattata, and Zubat were previously more commonly found. reageer retweet
twitter:PokemonGoApp twitterde op vrijdag 04-11-2016 om 00:31:32Professor Willow has discovered that Pidgey & Rattata no longer hatch from Eggs. He also found that Eevee now hatches from 5 km Eggs only. reageer retweet
Ei terug bij vertraging?quote:Op vrijdag 4 november 2016 08:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Krijg ik nu compensatie voor al die Eevee uit 10km eieren?
Ja, dat viel mij ook al op, die variatie. Maar ik zie ook nog genoeg pidgeys en rattata;s, al moet ik zeggen dat de spawnplekken naast mijn huis ook al een seel en een paras hebben gegeven... voorheen zag ik die diversiteit pas om de 20 ratten, wormen of duiven, nu sneller, zo lijkt het.quote:Op vrijdag 4 november 2016 09:24 schreef luckass het volgende:
Ik zie bij m'n sightings wel meer variatie, maar ik kom ze nooit tegen
Meer kans op starters uit eierenquote:Op vrijdag 4 november 2016 09:53 schreef Nattekat het volgende:
Hoe moet ik nou sparen voor mijn lucky egg?
Gelukkig komen die krengen niet meer uit eieren
je bent in ieder geval niet alleen!!quote:Op vrijdag 4 november 2016 08:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik voel me buitengesloten nu in dit topic.
quote:Op vrijdag 4 november 2016 10:03 schreef Rubeo38 het volgende:
[..]
je bent in ieder geval niet alleen!!
en we kunnen goed in de gaten houden waar iedereen woont, en als ze weg zijn om ergens team geel aan te vallen, kunnen naar die locaties om hun gyms over te nemen.
Geldt dat al voor de eieren die je al hebt, of enkel voor de eieren die je vanaf nu krijgt.quote:Op vrijdag 4 november 2016 10:10 schreef So_Surreal het volgende:
Mensen zeiden toch dat er al bepaald was wat er uit een egg komt wanneer je hem uit een stop haalt ?
Dat lijkt mij ook onzin, aangezien ik nu al een zooi 2KM eggs opgepakt heb voor de update. en daar dus geen Rattate en Pidgey meer uit kan komen
Ach, jij hebt sterke pokemon en tijd zatquote:Op vrijdag 4 november 2016 10:31 schreef Nattekat het volgende:
GEEL GODVERDOMME TYFUSKUT KLEUR AL DIE MOEITE !@#$!@#$
Iets met mijn level 8 gym...
hahaquote:Op vrijdag 4 november 2016 10:31 schreef Nattekat het volgende:
GEEL GODVERDOMME TYFUSKUT KLEUR AL DIE MOEITE !@#$!@#$
Iets met mijn level 8 gym...
Ik doe gewoon rustig aan. Ik heb amper tijd (werk volle dagen tegenwoordig, reistijd van 2 uur totaal). Maar onderweg naar station vang ik mijn pidgeysquote:Op vrijdag 4 november 2016 10:47 schreef Catkiller het volgende:
Na het event en verwend te zijn met de extra of snellere candy is het toch best wel een retetraag spelletje voor als je geen hardcore speler kan of wil zijn. Voeg daar aan toe dat je nog steeds best genaaid bent als je in een kleinere plaats woont en de lol is er helemaal af.
-.-quote:Op vrijdag 4 november 2016 10:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, jij hebt sterke pokemon en tijd zat
Ik heb ook een gym voor de deur, en daar blijven blauw en rood van af. en anders istie binnen een uurtje weer van mij!!! muhahahahaquote:Op vrijdag 4 november 2016 11:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
-.-
Ik neem het op tegen iemand die daar woont volgens mij.
Vanmiddag maak ik er wel weer een level 7 van. De aanhouder wint.quote:Op vrijdag 4 november 2016 11:10 schreef Rubeo38 het volgende:
[..]
Ik heb ook een gym voor de deur, en daar blijven blauw en rood van af. en anders istie binnen een uurtje weer van mij!!! muhahahaha![]()
Haha dat had ik ook eens met een gym hier. Niemand was daar maar net nadat ik hem had overgenomen werd ie weer blauw. Dus ik weer geel gemaakt, werd ie weer blauwquote:Op vrijdag 4 november 2016 11:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
-.-
Ik neem het op tegen iemand die daar woont volgens mij.
Ik voel je pijn. Het is in het dorp waar ik woon ook erg bedroevend. Ik heb dan nog het geluk dat ik dagelijks naar Amsterdam reis en dan heel veel kan vangen, maar anders zou er voor mij ook weinig aan zijn.quote:Op vrijdag 4 november 2016 10:47 schreef Catkiller het volgende:
Na het event en verwend te zijn met de extra of snellere candy is het toch best wel een retetraag spelletje voor als je geen hardcore speler kan of wil zijn. Voeg daar aan toe dat je nog steeds best genaaid bent als je in een kleinere plaats woont en de lol is er helemaal af.
Jij bent het dusquote:Op vrijdag 4 november 2016 11:33 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Haha dat had ik ook eens met een gym hier. Niemand was daar maar net nadat ik hem had overgenomen werd ie weer blauw. Dus ik weer geel gemaakt, werd ie weer blauwterwijl ik daar gewoon stond en verder niemand anders. DUS LAURENS IK WEET WAAR JE WOONT.
Leiden bijvoorbeeldquote:Op donderdag 3 november 2016 22:42 schreef Nattekat het volgende:
Voor een meet neem je natuurlijk een stadscentrum
Bij voorkeur met een leuk nest in de buurt.
Dragonites? Nog nooit gezienquote:
quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:19 schreef eleusis het volgende:
Squirtle nest achter mijn huis nu definitief afgesloten met hekken wegens een nieuw bouwproject, ik ben ontroostbaar.
ikku!quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:41 schreef Nattekat het volgende:
Kan iemand bevestigen dat Eleusis niet in Leiden woont?
Jup, ik postte het net ook al dat het helaas nog gewoon voor kwam. Gelukkig geen 2km eieren nuquote:Op vrijdag 4 november 2016 13:46 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik kreeg nog een Rattata uit m'n ei, is pas bij nieuwe dus.
Ik ben scheelquote:Op vrijdag 4 november 2016 13:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jup, ik postte het net ook al dat het helaas nog gewoon voor kwam. Gelukkig geen 2km eieren nu
Zou ik ook zijn na zo'n stomme rat uit een eiquote:
quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:37 schreef Vanyel het volgende:
Met fors druk wegens verhuizing voorbehoud
Naam - Team - Woonplaats
KapiteinG - Rood - Utrecht
Murmeli - Blauw - Rotterdam
Debsterr - Blauw - Eindhoven
Vanyel - Blauw - Utrecht
Waarom sta jij nog niet in dat lijstje?quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:33 schreef DaMart het volgende:
De afwisseling wordt wel beter zichtbaar nu ja... minder van het Xp-grut en in plaats daarvan al een Seel, Krabby's, Paras, Shellders en net een Ponyta hier gezien.
Omdat de komende weekenden voor mij al vol zitten en ik even afwacht wanneer dit evenement gaat plaatsvindenquote:Op vrijdag 4 november 2016 14:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]
Waarom sta jij nog niet in dat lijstje?
Ik zie nog genoeg Pidgeys en Weedles hoor, tussen de leukere spawns doorquote:Op vrijdag 4 november 2016 14:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Maar die pidgeys en ratata's zijn zo handig voor het levelen van gyms
Staat in het deel van de post dat niet gekopieerd is naar de OPquote:Op vrijdag 4 november 2016 14:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat de komende weekenden voor mij al vol zitten en ik even afwacht wanneer dit evenement gaat plaatsvinden.
Ik vind het eerlijk gezegd wel leuk om wat exotische pokemons te zien in een gym. In die 'pro gyms' is het allemaal gyarados en dragonite. *gaap*quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:24 schreef Nattekat het volgende:
En mijn gym is binnen notime gevuld door kutpokemons... hier ga ik geen moeite meer voor doen
Daarom heb ik gisteren ook een Golem achtergelaten in een level 9-gymquote:Op vrijdag 4 november 2016 16:53 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd wel leuk om wat exotische pokemons te zien in een gym. In die 'pro gyms' is het allemaal gyarados en dragonite. *gaap*
Dat zijn het niet eensquote:Op vrijdag 4 november 2016 16:53 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd wel leuk om wat exotische pokemons te zien in een gym. In die 'pro gyms' is het allemaal gyarados en dragonite. *gaap*
Hij wordt tenminste gevuld, ik heb een afgelegen (wel 3 minuten lopen vanaf de parkeerplaatsquote:Op vrijdag 4 november 2016 16:24 schreef Nattekat het volgende:
Solar beam is echt dodelijk... zelfs als ik dodge doet het nog enorm veel schade
En mijn gym is binnen notime gevuld door kutpokemons... hier ga ik geen moeite meer voor doen
Gisteren werden 5 plekken binnen een avond gevuld met 1600+quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:56 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Hij wordt tenminste gevuld, ik heb een afgelegen (wel 3 minuten lopen vanaf de parkeerplaats) gym veroverd, voor ik thuis was waren de pokemon alweer terug
.
Dan wel ja.quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gisteren werden 5 plekken binnen een avond gevuld met 1600+
Dan is het het waard om moeite te doen.
Ziet er leuk uit.quote:Op vrijdag 4 november 2016 18:38 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is geen normaal nest meer...
Nu is alles weer Bulbasaur en Pinsir. Vooral die laatste is rete-interessantquote:
Je gulp dicht doen?quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:17 schreef banaantjeEE het volgende:
Park is een Diglett nest geworden.
Wat moet ik hiermee.
Er zitten nu 3 Bluba'squote:Op vrijdag 4 november 2016 18:38 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is geen normaal nest meer...
Ja, heb er ff lopen scannen, mooi spul daarquote:
Die voormalig Kabuto bij je in de buurt is nu een Scyther geworden trouwens.quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Rattata en Pidgey spawns zijn verminderd, maar nu heb ik enkel Weedle. Nee, daar wordt ik vrolijk van.
Kabuto bij mij in de buurt? Welke? Ik heb hier nooit een Kabuto gezien.quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:56 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Die voormalig Kabuto bij je in de buurt is nu een Scyther geworden trouwens.
Jouw timing qua pokespawns is niet zo best vrees ikquote:Op vrijdag 4 november 2016 20:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kabuto bij mij in de buurt? Welke? Ik heb hier nooit een Kabuto gezien.
Die is ronduit slecht. Zoals alles in mijn leven zo'n beetje.quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:17 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Jouw timing qua pokespawns is niet zo best vrees ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |