Lol dat begin is bijna dees, hoe hard ik BNW ook probeer te ontsnappen het blijft me achtervolgenquote:
Ik zal morgen eens een lijstje maken.quote:Op woensdag 2 november 2016 23:55 schreef L3gend het volgende:
[..]
Als je ballen hebt, voorspel je nu of voor de verkeizingen de uitslag en ook liefst de percentages van de swing states, kunnen we meteen vergelijken met 538 en andere modellen.
Wat een corrupt kaartenhuistwitter:jaketapper twitterde op woensdag 02-11-2016 om 23:33:59Hacked email appears to show DOJ official tipping Clinton campaign about review - https://t.co/4kGK7SPuhq https://t.co/xIqZdEOOBA reageer retweet
Het is lastig de waarheid te ontlopen, toch lukt het jullie al een tijdje.quote:Op donderdag 3 november 2016 00:04 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Lol dat begin is bijna dees, hoe hard ik BNW ook probeer te ontsnappen het blijft me achtervolgen
Sam Wangs (Princeton) forecast:
As of November 2, 6:07PM EDT:Snapshot (191 state polls): Clinton 317, Drumpf 221 EV Meta-margin: Clinton +3.1%
Clinton Nov. win probability: random drift 97%, Bayesian 99%
Senate snapshot (48 polls): Dem+Ind: 50, GOP: 50, Meta-margin: D +0.4%, Nov. control probability: Dem. 66%
#DrainTheSwampquote:Op donderdag 3 november 2016 00:11 schreef Nintex het volgende:
Wat een corrupt kaartenhuistwitter:jaketapper twitterde op woensdag 02-11-2016 om 23:33:59Hacked email appears to show DOJ official tipping Clinton campaign about review - https://t.co/4kGK7SPuhq https://t.co/xIqZdEOOBA reageer retweet
. #DrainTheSwamp
Wat gemeen zegquote:Op donderdag 3 november 2016 00:25 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Het is lastig de waarheid te ontlopen, toch lukt het jullie al een tijdje.
http://www.realclearpolit(...)vs_clinton-5491.htmlquote:Op donderdag 3 november 2016 00:36 schreef NaturalScience het volgende:
Ik heb me er nog maar zeer matig in verdiept tot nu toe.
Waar kan ik betrouwbare polls vinden? Hoe staan Clinton en Trump er momenteel voor?
Naast hmmmz link kun je ook 538 checken alhoewel sommige mensen (ik) vinden dat ie iets te conservatief (niet de politieke versie, gewoon wijde confidence intervals) is in zijn forecasts.quote:Op donderdag 3 november 2016 00:36 schreef NaturalScience het volgende:
Ik heb me er nog maar zeer matig in verdiept tot nu toe.
Waar kan ik betrouwbare polls vinden? Hoe staan Clinton en Trump er momenteel voor?
Met al de helft van de Amerikanen die gestemd heeft, en de grootste poll (onder ruim 40.000 personen) die zegt 'Clinton +7', lijkt dit toch haast een gelopen race? Of denken anderen daar hier anders over?quote:Op donderdag 3 november 2016 00:37 schreef hmmmz het volgende:
[..]
http://www.realclearpolit(...)vs_clinton-5491.html
Zo'n 29 miljoen Amerikanen hebben gestemd, maar dat is natuurlijk bij lange na niet de helft. En de poll met '+7' was voornl. voor het nieuws dat de FBI weer e-mails gaat onderzoeken gehouden.quote:Op donderdag 3 november 2016 00:41 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Met al de helft van de Amerikanen die gestemd heeft, en de grootste poll (onder ruim 40.000 personen) die zegt 'Clinton +7', lijkt dit toch haast een gelopen race? Of denken anderen daar hier anders over?
Het moeilijke is dat niet degene met de meeste stemmen per se wint maar dat het per staat gaat. Wat het dan extra moeilijk maakt is dat founte in polls waarschijnlijk gecorreleerd zijn. Stel de polls zeggen dat Clinton staat A wint met 51% en B met 51%, als die er opeens 1.1% naast blijkt te zitten, zit hij er objectief maar een heel klein beetje naast, het gevolg is dan alleen dat voor die 2 staten 100% van de ec votes van clinton naar trump gaat. Daar zit dus eigenlijk het risico.quote:Op donderdag 3 november 2016 00:41 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Met al de helft van de Amerikanen die gestemd heeft, en de grootste poll (onder ruim 40.000 personen) die zegt 'Clinton +7', lijkt dit toch haast een gelopen race? Of denken anderen daar hier anders over?
quote:Op donderdag 3 november 2016 00:43 schreef Mike het volgende:
[..]
Zo'n 29 miljoen Amerikanen hebben gestemd, maar dat is natuurlijk bij lange na niet de helft. En de poll met '+7' was voornl. voor het nieuws dat de FBI weer e-mails gaat onderzoeken gehouden.
Ik ga het vanaf nu wat intensiever volgen. Dank beide!quote:Op donderdag 3 november 2016 00:44 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Het moeilijke is dat niet degene met de meeste stemmen per se wint maar dat het per staat gaat. Wat het dan extra moeilijk maakt is dat founte in polls waarschijnlijk gecorreleerd zijn. Stel de polls zeggen dat Clinton staat A wint met 51% en B met 51%, als die er opeens 1.1% naast blijkt te zitten, zit hij er objectief maar een heel klein beetje naast, het gevolg is dan alleen dat voor die 2 staten 100% van de ec votes van clinton naar trump gaat. Daar zit dus eigenlijk het risico.
Mocht Clinton Florida winnen, dan is het bijna onmogelijk voor Trump om president te worden.quote:Op donderdag 3 november 2016 00:46 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
[..]
Ik ga het vanaf nu wat intensiever volgen. Dank beide!
Florida lijkt wel een breakingpoint te zijn.
Hier heb je een map die begint met de vrijwel gegarandeerde staten: http://www.270towin.com/quote:Op donderdag 3 november 2016 00:46 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
[..]
Ik ga het vanaf nu wat intensiever volgen. Dank beide!
Florida lijkt wel een breakingpoint te zijn.
twitter:MajorCBS twitterde op donderdag 03-11-2016 om 00:12:40NEWS: To surprise of Trump Tower, new internal polls put #Virginia in play. @realDonaldTrump & @mike_pence to campaign there in coming days reageer retweet
Haha dat zou goed nieuws zijn, misschien komt het doordat Trump zijn polling agency niet betaald heeft?quote:Op donderdag 3 november 2016 00:47 schreef Nintex het volgende:
Ook internal polling toont een kans in Virginiatwitter:MajorCBS twitterde op donderdag 03-11-2016 om 00:12:40NEWS: To surprise of Trump Tower, new internal polls put #Virginia in play. @realDonaldTrump & @mike_pence to campaign there in coming days reageer retweet
Het zou toch GOED nieuws zijn voor Trump?quote:Op donderdag 3 november 2016 00:48 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Haha dat zou goed nieuws zijn, misschien komt het doordat Trump zijn polling agency niet betaald heeft?
Het zou goed nieuws zijn als hij daar geld en moeite verspilt, Virginia is altijd blauw, staat op 82% op 538 en Hillary is daar vrij geliefd.quote:Op donderdag 3 november 2016 00:49 schreef Mike het volgende:
[..]
Het zou toch GOED nieuws zijn voor Trump?
Ah, zo.quote:Op donderdag 3 november 2016 00:51 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Het zou goed nieuws zijn als hij daar geld en moeite verspilt, Virginia is altijd blauw, staat op 82% op 538 en Hillary is daar vrij geliefd.
Ik kan het niet uitsluiten maar van alle staten lijkt me dat niet degene waar het nu handig is om op in te zetten. Als hillary Florida pakt kan ze Virginia verliezen zonder enige problemen.quote:Op donderdag 3 november 2016 00:52 schreef Mike het volgende:
[..]
Ah, zo.Ik kan me ook niet voorstellen dat Virginia rood zou worden dit jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |