Het lijkt mij eerder kinderlijk om groepen op basis van afkomst, religie of etniciteit over een kam te scheren. Dat vergt immers weinig denkkracht en daar is dus weinig voor nodig. Typisch kinderdenken dus.quote:Op donderdag 3 november 2016 12:36 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Kinderlijke en naïve kijk op de wereld. Mooi dat dat nog kan.
Wat is een realistische kijk? Dat wij als blanke ras stevig voor onszelf op moeten komen tegen de boze buitenwereld? Heerlijk primitieve Neanderthaler kijk op de wereld. Mooi dat we daar naartoe zijn ontwikkeld.quote:Op donderdag 3 november 2016 12:36 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Kinderlijke en naïve kijk op de wereld. Mooi dat dat nog kan.
Ik herken veel Disney in alles en iedereen is gelijk. Ik vind verschillen mooier.quote:Op donderdag 3 november 2016 12:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het lijkt mij eerder kinderlijk om groepen op basis van afkomst, religie of etniciteit over een kam te scheren. Dat vergt immers weinig denkkracht en daar is dus weinig voor nodig. Typisch kinderdenken dus.
Maar die verschillen moeten wel beperkt blijven tot een kleurtje of 3, een geloof of 4/5 of een land of 200.quote:Op donderdag 3 november 2016 12:49 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ik herken veel Disney in alles en iedereen is gelijk. Ik vind verschillen mooier.
Dat je mensen op basis van bepaalde eigenschappen niet over een kam scheert, betekent niet dat iedereen gelijk is.quote:Op donderdag 3 november 2016 12:49 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ik herken veel Disney in alles en iedereen is gelijk. Ik vind verschillen mooier.
Over een kam scheren. Waarom moet het in een hokje drukken altijd gelijk? Is het moeilijk leven als je dat niet doet? Er zijn zat verschillen tussen individuen binnen bepaalde groepen. En er zitten ook verschillen tussen groepen.quote:Op donderdag 3 november 2016 12:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat je mensen op basis van bepaalde eigenschappen niet over een kam scheert, betekent niet dat iedereen gelijk is.
Ik stel nou juist voor om dat niet te doen.quote:Op donderdag 3 november 2016 12:53 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Over een kam scheren. Waarom moet het in een hokje drukken altijd gelijk?
En de rest van mijn quote laat je buiten beschouwing?quote:Op donderdag 3 november 2016 12:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik stel nou juist voor om dat niet te doen.
Noem dan eens wat van die verschillen tussen blanken en zwarten. En dan doel ik niet op uiterlijke kenmerken.quote:Op donderdag 3 november 2016 12:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik stel nou juist voor om dat niet te doen.
quote:Op donderdag 3 november 2016 12:16 schreef Elzies het volgende:
[..]
De decennialange invloedsfeer van een heel continent negeren? Ik wens je veel succes.
Spannendquote:To defeat Hillary Clinton, Trump must ensure he wins these six states — Utah, Arizona, Iowa, North Carolina, Ohio, and Florida — and also take two of three from Nevada, New Hampshire, and Colorado.
Nou ja, dus eigenlijk niet. Als je zoveel staten moet winnen waar het nog maar te bezien is of je dat gaat lukken, dan is de kans dus gewoon heel erg klein.quote:
Tis dat je niet van peilingen kan uitgaan maar als je de RealClearPolitics no-toss-up kaart bekijkt ligt Trump in alle staten voor, behalve Colorado en New Hampshire. In Colorado is het verschil maar 1,7%. In NH lijkt het verschil vooralsnog te groot...quote:Op donderdag 3 november 2016 14:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nou ja, dus eigenlijk niet. Als je zoveel staten moet winnen waar het nog maar te bezien is of je dat gaat lukken, dan is de kans dus gewoon heel erg klein.
Huh? Trump wordt niet gekozen en Clinton in mijn scenario, treedt af zodra ze dat gezeik met haar e-mails niet overleeft heeft na, laten we zeggen, een maandje of 9 a 12.quote:Op donderdag 3 november 2016 11:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan zijn er dus geen nieuwe verkiezingen.
Dat klopt, maar als je veel andere forecasters bekijkt die de winstkans in percentages uitdrukken dan is alleen 538 nog enigszins optimistisch over de kansen van Trump. Het gaat er ook om dat de kans dat je ál die staten die je moet winnen ook daadwerkelijk wint erg klein is. Vandaar dat veel forecasters en betting agencies Clinton nog steeds op >85% hebben staan wat betreft winstkansen.quote:Op donderdag 3 november 2016 14:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tis dat je niet van peilingen kan uitgaan maar als je de RealClearPolitics no-toss-up kaart bekijkt ligt Trump in alle staten voor, behalve Colorado en New Hampshire. In Colorado is het verschil maar 1,7%. In NH lijkt het verschil vooralsnog te groot...
http://www.realclearpolit(...)map_no_toss_ups.html
Dan neemt de vice-president in principe over, geloof ik.quote:Op donderdag 3 november 2016 14:14 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Huh? Trump wordt niet gekozen en Clinton in mijn scenario, treedt af zodra ze dat gezeik met haar e-mails niet overleeft heeft na, laten we zeggen, een maandje of 9 a 12.
Dan zijn er toch snel nieuwe presidentsverkiezingen? Of ben ik opeens gek?
Nee, dan neemt Kaine het stokje over.quote:Op donderdag 3 november 2016 14:14 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Huh? Trump wordt niet gekozen en Clinton in mijn scenario, treedt af zodra ze dat gezeik met haar e-mails niet overleeft heeft na, laten we zeggen, een maandje of 9 a 12.
Dan zijn er toch snel nieuwe presidentsverkiezingen? Of ben ik opeens gek?
JFK>LBJ en Nixon>Fordquote:Op donderdag 3 november 2016 14:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, dan neemt Kaine het stokje over.
Zie Truman/Roosevelt in 1945, of House of Cards.
Ook prima.quote:Op donderdag 3 november 2016 14:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, dan neemt Kaine het stokje over.
Zie Truman/Roosevelt in 1945, of House of Cards.
Met de Brexit heeft me dat een leuk extraatje opgeleverd. No guts, no glory.quote:Op donderdag 3 november 2016 13:46 schreef Dos37 het volgende:
Vol inzetten bij de wedkantoren, de odds voor Trump zijn nog altijd een stuk hoger?
En dat laatste schortte het bij mij aan. Nu welquote:Op donderdag 3 november 2016 15:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met de Brexit heeft me dat een leuk extraatje opgeleverd. No guts, no glory.
Nooit geld inzetten wat je eigenlijk niet kunt missen. Wat wisselgeld is gewoon leuk voor wat extra spanning met dit soort dingen, of de uitslag die je hoopt "verzekeren". Hoop je op Clinton, zet je in op Trump. Win je altijdquote:Op donderdag 3 november 2016 15:51 schreef Dos37 het volgende:
[..]
En dat laatste schortte het bij mij aan. Nu wel
Genot! Alleen daarom al hoop ik dat Trump wint.quote:Op donderdag 3 november 2016 19:12 schreef hpeopjes het volgende:
Bij DWDD zijn ze het huilen en het verontwaardigd kijken alvast aan het oefenen.
Heerlijk.quote:Op donderdag 3 november 2016 19:12 schreef hpeopjes het volgende:
Bij DWDD zijn ze het huilen en het verontwaardigd kijken alvast aan het oefenen.
Maar is dat ook het beste voor de rest van de wereld?quote:Op donderdag 3 november 2016 19:10 schreef Begripvol het volgende:
Laat Trump president worden. Ik verzeker je, hij zal iedereen verbazen: na Abraham Lincoln de beste president die Amerika ooit gehad heeft.
Economie is niet een zero-sum game. Dingen als Marshall hulp waren heel goed voor ons en de VS. Als de economie in de VS groeit, wil dat ook nog wel eens een positief effect in Europa hebben. Verdragen kunnen ook best aan beide kanten positieve effecten hebben (persoonlijk weet ik dat verder van TTIP niet).quote:Op donderdag 3 november 2016 23:41 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Maar is dat ook het beste voor de rest van de wereld?Of algemener, is een 'great' USA goed of slecht voor Nederland? Kan best zijn dat de VS weer gaat groeien ten koste van andere landen door verdragen zoals TTIP.
Zoveel waarheid in deze post.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:31 schreef Meneertje_flapdrol het volgende:
Ondank dat Trump niet zozeer mijn persoonlijke smaak is, lijken mij dit behoorlijk verstandige en getuige van kennis hebbende woorden:
Vergelijk vetgedrukte met wat eronder precies staat. Níets wordt onderbouwd. Niets. Jij denkt dat het verstandige woorden zijn omdat ze jou bevestigen in jouw wereldbeeld. Het is echter allemaal wensdenken.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:31 schreef Meneertje_flapdrol het volgende:
Ondank dat Trump niet zozeer mijn persoonlijke smaak is, lijken mij dit behoorlijk verstandige en getuige van kennis hebbende woorden:
"Het is niet waar dat Trump nu voor het eerst sinds mei voor ligt op Hillary. Ik volg sinds toen al de vele verschillende peilingen. Feitelijk is het zo dat Trump nooit achter gelegen heeft. Maar dat zal niemand graag geloven. Trump is niet de louche mediamagnaat die de mainstream media - die allemaal op de hand van Hillary zijn - ons hebben willen doen geloven. Geloof er dan ook dus maar helemaal niks van. Trump is al tientallen jaren deel van de incrowd van washington DC. Hij kent alle ins and outs van de politieke scene en beweegt zich daar als een vis in het water.
De sneercampagne op Trump is zeer beschamend en is moedwillig aangezwengeld door de corrupte democraten onder leiding van Obama en de Clinton kliek. Trump is de eerste
volstrekt onafhankelijke kandidaat sinds 200 jaar. Hij heeft zich ontworsteld aan de greep van de Rothschilds en de J.P. Morgans en zich ontpopt als een tegenstander van de NWO maffia. Trump weet waar hij het over heeft. Hij is niet dom en beslist geen varken en loopt niet achter zijn lul aan als een bonobo. Hij is zeer intelligent en heeft gedegen kennis van hoe de zaken in de financiële wereld in elkaar steken. Hij wil de macht breken van familiedynastieën die Amerika en westerse wereld de laatste halve eeuw in de greep hebben gehouden en die - met een zekere uitzondering van de Kennedy's - uit zijn geweest op werelddominantie.
Trump is een man van zijn woord. Hij pakt de koe bij de horens waar het kan.
Hij gaat de verkiezingen winnen in een landslide overwinning die niemand verwacht. Hillary Clinton gaat de gevangenis in wegens landverraad en wordt tot aan de grond toe afgebrand.
Op dit moment gaat de wereldsamenleving door het oog van de naald. We staan op het randje van de 3e wereldoorlog die wordt uitgelokt door de linkse Obama maffia waar Hillary Clinton deel van is. De NAVO ligt aan de leiband van deze boevenbende waar ook Rutte de kont van likt en straks zichzelf gaat tegen komen met alle gevolgen van dien. Het verdrag met Oekraïne mag absoluut niet geratificeerd worden want het is de lont in het kruidvat. Het westen en de NAVO zijn zeer agressief bezig richting Rusland (wat nog nooit en te nimmer een aanvalsoorlog heeft gevoerd).
Als Trump wordt gekozen zal hij al voor de beëdiging naar Rusland vliegen om afspraken en deals met Poetin te sluiten om te voorkomen dat
de zaak uit de hand loopt - wat met Clinton aan het roer onvermijdelijk te gebeuren staat."
Florida inmiddels weer in democratenkamp via de link die ik je gafquote:Op donderdag 3 november 2016 14:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat klopt, maar als je veel andere forecasters bekijkt die de winstkans in percentages uitdrukken dan is alleen 538 nog enigszins optimistisch over de kansen van Trump. Het gaat er ook om dat de kans dat je ál die staten die je moet winnen ook daadwerkelijk wint erg klein is. Vandaar dat veel forecasters en betting agencies Clinton nog steeds op >85% hebben staan wat betreft winstkansen.
Niets is onmogelijk, maar het is vooralsnog nog steeds onwaarschijnlijk dat Trump wint.
Dat heb ik dus ook. Ik vind die hele Trump niet bijster sympathiek, al niet sinds dat kinderachtige gezeik over Obama's geboorteakte. De man is president geworden, deal with it.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:52 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Genot! Alleen daarom al hoop ik dat Trump wint.
Ik denk dat rancune naar andere mensen een onverstandige reden is om iets wel of niet te willen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 09:08 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Ik vind die hele Trump niet bijster sympathiek, al niet sinds dat kinderachtige gezeik over Obama's geboorteakte. De man is president geworden, deal with it.
Maar ik wil zo graag de gezichten van al die Hillary-adepten zien als dat ''nare, seksistische, racistische, populistische varken'' gewoon wint en hun dromen in duigen vallen. Zowel in Nederland als in de States zelf. Ik wil Robert de Niro zien huilen van ellende.
Onzin, ik koester geen haatgevoelens. Ik vind alleen dat mensen die zo hoog van de toren blazen wel een lesje nederigheid verdienen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 09:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik denk dat rancune naar andere mensen een onverstandige reden is om iets wel of niet te willen.
Op zich eens daarmee, maar ik denk dat Trump een zeer ongeschikte president zou zijn, dus windbuilen die op hun plek moeten worden gezet hoeft niet tegen elke prijs, wat mij betreftquote:Op vrijdag 4 november 2016 09:11 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Onzin, ik koester geen haatgevoelens. Ik vind alleen dat mensen die zo hoog van de toren blazen wel een lesje nederigheid verdienen.
Dus als Trump wel president wordt, kunnen we dan gewoon gedag zeggen tegen dat rare NWO-complot waar iedereen in is gaan geloven?quote:Op vrijdag 4 november 2016 09:12 schreef Gutanoth het volgende:
Trump wordt geen president, Hillary is namelijk gekozen door de Rothchild familie
Ja heerlijk. Al die voor- en zelfingenomen linkse binkies in tranen!quote:Op vrijdag 4 november 2016 09:08 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Ik vind die hele Trump niet bijster sympathiek, al niet sinds dat kinderachtige gezeik over Obama's geboorteakte. De man is president geworden, deal with it.
Maar ik wil zo graag de gezichten van al die Hillary-adepten zien als dat ''nare, seksistische, racistische, populistische varken'' gewoon wint en hun dromen in duigen vallen. Zowel in Nederland als in de States zelf. Ik wil Robert de Niro zien huilen van ellende.
Het zou mij inderdaad heel erg verbazen, want tot nu toe heeft nog nooit iemand mijn kunnen overtuigen dat wat ik denk onzin is, behalve dan "doe niet zo gek joh" en "UHHHH ALUHOEDJE"quote:Op vrijdag 4 november 2016 09:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dus als Trump wel president wordt, kunnen we dan gewoon gedag zeggen tegen dat rare NWO-complot waar iedereen in is gaan geloven?
Omdat ik jou niet kan bewijzen dat conspiracies niet bestaan. Het niet bestaan van iets is namelijk onbewijsbaar.quote:Op vrijdag 4 november 2016 09:17 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Het zou mij inderdaad heel erg verbazen, want tot nu toe heeft nog nooit iemand mijn kunnen overtuigen dat wat ik denk onzin is, behalve dan "doe niet zo gek joh" en "UHHHH ALUHOEDJE"
Jij bent er van overtuigd dat mensen met absurd veel geld (en dus macht) een vreselijk dikke vinger in de pap hebben bij het besturen van het machtigste land van de wereld?quote:Op vrijdag 4 november 2016 09:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Omdat ik jou niet kan bewijzen dat conspiracies niet bestaan. Het niet bestaan van iets is namelijk onbewijsbaar.
Dat lijkt me niet een conspiracy, maar gewoon evident. Dat macht corrumpeert is al sinds de oude Grieken een probleem. Dat is niet nieuw voor deze verkiezingen, en dat is zeker niet iets waar Trump ongevoelig voor is. Dus linksom of rechtsom blijf je gewoon in de zak van de gevestigde orde.quote:Op vrijdag 4 november 2016 09:19 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Jij bent er van overtuigd dat mensen met absurd veel geld (en dus macht) een vreselijk dikke vinger in de pap hebben bij het besturen van het machtigste land van de wereld?
Het ligt er aan in hoeverre je "een bepaalde kant op duwen" het noemt. Ik kan me best voorstellen dat er verkiezingen beïnvloedt worden door deze mensen om te zorgen dat de juiste persoon op de juiste plaats zit, voor hun eigen belang, en dat is oorlogen voeren en geld verdienen aan deze oorlogen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 09:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet een conspiracy, maar gewoon evident. Dat macht corrumpeert is al sinds de oude Grieken een probleem. Dat is niet nieuw voor deze verkiezingen, en dat is zeker niet iets waar Trump ongevoelig voor is. Dus linksom of rechtsom blijf je gewoon in de zak van de gevestigde orde.
Ik denk alleen niet dat er een stiekem plan van enkele Joodse families en conglomeraten achter steekt om ons een bepaalde kant op te duwen. Ik denk dat iedereen gewoon voor zijn eigen belang op probeert te komen, en dat, als je maar genoeg geld hebt, dat belang iets makkelijker te verdedigen is.
Ik denk niet dat die invloed wordt uitgeoefend door de stemmen te vervalsen, of het systeem op een andere manier te kraken. Er zijn in het verleden wel meer presidenten gekozen waar de "gevestigde orde" het niet mee eens was.quote:Op vrijdag 4 november 2016 09:25 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Het ligt er aan in hoeverre je "een bepaalde kant op duwen" het noemt. Ik kan me best voorstellen dat er verkiezingen beïnvloedt worden door deze mensen om te zorgen dat de juiste persoon op de juiste plaats zit, voor hun eigen belang, en dat is oorlogen voeren en geld verdienen aan deze oorlogen.
Bernie Sanders is gewoon min of meer "kaltgestellt", met de twee overige kandidaten aan beide kanten kunnen ze leven omdat die te beïnvloeden zijn om de wil van het grootbedrijf te volgen. Je kunt nu al niet meer kiezen voor een kandidaat die tegen het establishment in gaat zoals dat zo mooi heet.quote:Op vrijdag 4 november 2016 09:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die invloed wordt uitgeoefend door de stemmen te vervalsen, of het systeem op een andere manier te kraken. Er zijn in het verleden wel meer presidenten gekozen waar de "gevestigde orde" het niet mee eens was.
Ik denk dat die invloed uitgeoefend wordt in de media om zo de kiezer te beïnvloeden. En ja, dat is redelijk fair game aangezien dat open terrein is en omdat media gewoon gekleurd mogen zijn. Ze mogen alleen geen leugens vertellen en dat is iets waar wij, de consument, ze aan moeten houden.
Hoe zielig en gefrustreerd kun je zijn.quote:Op vrijdag 4 november 2016 09:08 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Typische beweging zie je daar in die staat...Clinton lag er ver voor. Ik vraag me af wat daar nou zoveel anders is dan in andere staten.quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:57 schreef Frutsel het volgende:
New Hampshire lijkt ook close call te worden... mogelijk nu ook in Trump kamp
http://www.realclearpolit(...)n_vs_stein-6022.html
'quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:06 schreef Mike het volgende:
[..]
Typische beweging zie je daar in die staat...Clinton lag er ver voor. Ik vraag me af wat daar nou zoveel anders is dan in andere staten.
Klopt...je ziet wel meer peilingen die naar elkaar toe gaan. Maar net bij deze staat lijkt de reactie wat sterker.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
'
Toch heb ik het gevoel dat dit bij meer staten het gevoel is hoor. Sinds de FBI het onderzoek heropende zag je staten die in het Clinton kamp zaten meer en meer naar het midden gaan. Denk dat het bij enkele staten echt een behoorlijke close call kan worden.
Overall lijkt Clinton nog steeds de beste papieren te hebben maar een landslide overwinning wordt het zeker niet maar een overwinning voor Trump sluit ik nog steeds niet uit.
Virginia en Pennsylvania zakte ze ook terug terwijl staten als Utah, Georgia en Missiouri een steviger Trump zadel kregen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:10 schreef Mike het volgende:
[..]
Klopt...je ziet wel meer peilingen die naar elkaar toe gaan. Maar net bij deze staat lijkt de reactie wat sterker.
Ik ben benieuwd of het effect weer wat wegebt nu we een aantal dagen verder zijn. Er valt inderdaad nog geen enkel scenario uit te sluiten.
Trump heeft ze nu allemaal behalve Colorado en Florida staat op een TIE nu...quote:To defeat Hillary Clinton, Trump must ensure he wins these six states — Utah, Arizona, Iowa, North Carolina, Ohio, and Florida — and also take two of three from Nevada, New Hampshire, and Colorado.
Het blijft bizar dat zo'n land bijna elke verkiezingen weer uitkomt op de helft democraten en de helft republikeinen...het houdt elkaar allemaal lekker in evenwicht.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:18 schreef Frutsel het volgende:
Gisteren schreef ik:
[..]
Trump heeft ze nu allemaal behalve Colorado en Florida staat op een TIE nu...
Maar het ligt zo dicht bij elkaar dat een nieuw 'schandaaltje' de balans zo weer kan verstoren.
Hier heb je alles: http://projects.fivethirt(...)on-forecast/updates/quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:25 schreef tesssssssss het volgende:
Heeft er iemand een betrouwbare peiling voor mij?
Althans de link?
ik zou gewoon naar 538 of RCP kijken, dat zijn 'aggregates', die verzamelen zoveel mogelijk polls en soms houden ze ook een zekere wegingsfactor aan of correctie tov een potentiele 'bias' van individuele polls...quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:25 schreef tesssssssss het volgende:
Heeft er iemand een betrouwbare peiling voor mij?
Althans de link?
quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:27 schreef Mike het volgende:
[..]
Hier heb je alles: http://projects.fivethirt(...)on-forecast/updates/
Je ziet bij elke peiler ook hoe betrouwbaar ze deze achten bij 538 (A, B, C etc).
Dank jullie welquote:Op vrijdag 4 november 2016 14:29 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ik zou gewoon naar 538 of RCP kijken, dat zijn 'aggregates', die verzamelen zoveel mogelijk polls en soms houden ze ook een zekere wegingsfactor aan of correctie tov een potentiele 'bias' van individuele polls...
Juist doordat het echter gebaseerd is op zoveel mogelijk polls en ze duidelijk ook de kiesman-berekening toepassen om te laten zien of een kandidaat 270 kiesmannen bereikt, geeft het een goed beeld over de kansverdeling
http://projects.fivethirt(...)cast/?ex_cid=rrpromo
http://www.realclearpolit(...)map_no_toss_ups.html
Je weet dat Trump door partijgenoten is weggezet als socialist?quote:Op vrijdag 4 november 2016 09:16 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Ja heerlijk. Al die voor- en zelfingenomen linkse binkies in tranen!
Dat maakt niet uit. Links hier is anti Trump. Ik wil dat Trump wint, ben erg benieuwd wat er dan gebeurt.quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je weet dat Trump door partijgenoten is weggezet als socialist?
De wereld naar de tyfus.quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:05 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Links hier is anti Trump. Ik wil dat Trump wint, ben erg benieuwd wat er dan gebeurt.
quote:Op donderdag 3 november 2016 11:30 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Latente racisme.. mijn vriendin is gekleurd en stemt ook Trump.
Echt retegoed onderbouwd man!quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:58 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
De wereld naar de tyfus.
Waarom zou je serieus willen dat een achterlijke idioot als Trump met een laag IQ de presidentschap wint?
Dan ben je echt een kneus eerste klas.
Ah, daar hebben we m'n grote vriend EppovanBelgie weer. Ja, dat weet ik. En nu?quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je weet dat Trump door partijgenoten is weggezet als socialist?
Goed argumentquote:Op vrijdag 4 november 2016 17:58 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
De wereld naar de tyfus.
Waarom zou je serieus willen dat een achterlijke idioot als Trump met een laag IQ de presidentschap wint?
Met een laag IQ kom je nooit zo ver als hij gekomen is.quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:58 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
De wereld naar de tyfus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |