Genot! Alleen daarom al hoop ik dat Trump wint.quote:Op donderdag 3 november 2016 19:12 schreef hpeopjes het volgende:
Bij DWDD zijn ze het huilen en het verontwaardigd kijken alvast aan het oefenen.
Heerlijk.quote:Op donderdag 3 november 2016 19:12 schreef hpeopjes het volgende:
Bij DWDD zijn ze het huilen en het verontwaardigd kijken alvast aan het oefenen.
Maar is dat ook het beste voor de rest van de wereld?quote:Op donderdag 3 november 2016 19:10 schreef Begripvol het volgende:
Laat Trump president worden. Ik verzeker je, hij zal iedereen verbazen: na Abraham Lincoln de beste president die Amerika ooit gehad heeft.
Economie is niet een zero-sum game. Dingen als Marshall hulp waren heel goed voor ons en de VS. Als de economie in de VS groeit, wil dat ook nog wel eens een positief effect in Europa hebben. Verdragen kunnen ook best aan beide kanten positieve effecten hebben (persoonlijk weet ik dat verder van TTIP niet).quote:Op donderdag 3 november 2016 23:41 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Maar is dat ook het beste voor de rest van de wereld?Of algemener, is een 'great' USA goed of slecht voor Nederland? Kan best zijn dat de VS weer gaat groeien ten koste van andere landen door verdragen zoals TTIP.
Zoveel waarheid in deze post.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:31 schreef Meneertje_flapdrol het volgende:
Ondank dat Trump niet zozeer mijn persoonlijke smaak is, lijken mij dit behoorlijk verstandige en getuige van kennis hebbende woorden:
Vergelijk vetgedrukte met wat eronder precies staat. Níets wordt onderbouwd. Niets. Jij denkt dat het verstandige woorden zijn omdat ze jou bevestigen in jouw wereldbeeld. Het is echter allemaal wensdenken.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:31 schreef Meneertje_flapdrol het volgende:
Ondank dat Trump niet zozeer mijn persoonlijke smaak is, lijken mij dit behoorlijk verstandige en getuige van kennis hebbende woorden:
"Het is niet waar dat Trump nu voor het eerst sinds mei voor ligt op Hillary. Ik volg sinds toen al de vele verschillende peilingen. Feitelijk is het zo dat Trump nooit achter gelegen heeft. Maar dat zal niemand graag geloven. Trump is niet de louche mediamagnaat die de mainstream media - die allemaal op de hand van Hillary zijn - ons hebben willen doen geloven. Geloof er dan ook dus maar helemaal niks van. Trump is al tientallen jaren deel van de incrowd van washington DC. Hij kent alle ins and outs van de politieke scene en beweegt zich daar als een vis in het water.
De sneercampagne op Trump is zeer beschamend en is moedwillig aangezwengeld door de corrupte democraten onder leiding van Obama en de Clinton kliek. Trump is de eerste
volstrekt onafhankelijke kandidaat sinds 200 jaar. Hij heeft zich ontworsteld aan de greep van de Rothschilds en de J.P. Morgans en zich ontpopt als een tegenstander van de NWO maffia. Trump weet waar hij het over heeft. Hij is niet dom en beslist geen varken en loopt niet achter zijn lul aan als een bonobo. Hij is zeer intelligent en heeft gedegen kennis van hoe de zaken in de financiële wereld in elkaar steken. Hij wil de macht breken van familiedynastieën die Amerika en westerse wereld de laatste halve eeuw in de greep hebben gehouden en die - met een zekere uitzondering van de Kennedy's - uit zijn geweest op werelddominantie.
Trump is een man van zijn woord. Hij pakt de koe bij de horens waar het kan.
Hij gaat de verkiezingen winnen in een landslide overwinning die niemand verwacht. Hillary Clinton gaat de gevangenis in wegens landverraad en wordt tot aan de grond toe afgebrand.
Op dit moment gaat de wereldsamenleving door het oog van de naald. We staan op het randje van de 3e wereldoorlog die wordt uitgelokt door de linkse Obama maffia waar Hillary Clinton deel van is. De NAVO ligt aan de leiband van deze boevenbende waar ook Rutte de kont van likt en straks zichzelf gaat tegen komen met alle gevolgen van dien. Het verdrag met Oekraïne mag absoluut niet geratificeerd worden want het is de lont in het kruidvat. Het westen en de NAVO zijn zeer agressief bezig richting Rusland (wat nog nooit en te nimmer een aanvalsoorlog heeft gevoerd).
Als Trump wordt gekozen zal hij al voor de beëdiging naar Rusland vliegen om afspraken en deals met Poetin te sluiten om te voorkomen dat
de zaak uit de hand loopt - wat met Clinton aan het roer onvermijdelijk te gebeuren staat."
Florida inmiddels weer in democratenkamp via de link die ik je gafquote:Op donderdag 3 november 2016 14:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat klopt, maar als je veel andere forecasters bekijkt die de winstkans in percentages uitdrukken dan is alleen 538 nog enigszins optimistisch over de kansen van Trump. Het gaat er ook om dat de kans dat je ál die staten die je moet winnen ook daadwerkelijk wint erg klein is. Vandaar dat veel forecasters en betting agencies Clinton nog steeds op >85% hebben staan wat betreft winstkansen.
Niets is onmogelijk, maar het is vooralsnog nog steeds onwaarschijnlijk dat Trump wint.
Dat heb ik dus ook. Ik vind die hele Trump niet bijster sympathiek, al niet sinds dat kinderachtige gezeik over Obama's geboorteakte. De man is president geworden, deal with it.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:52 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Genot! Alleen daarom al hoop ik dat Trump wint.
Ik denk dat rancune naar andere mensen een onverstandige reden is om iets wel of niet te willen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 09:08 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Ik vind die hele Trump niet bijster sympathiek, al niet sinds dat kinderachtige gezeik over Obama's geboorteakte. De man is president geworden, deal with it.
Maar ik wil zo graag de gezichten van al die Hillary-adepten zien als dat ''nare, seksistische, racistische, populistische varken'' gewoon wint en hun dromen in duigen vallen. Zowel in Nederland als in de States zelf. Ik wil Robert de Niro zien huilen van ellende.
Onzin, ik koester geen haatgevoelens. Ik vind alleen dat mensen die zo hoog van de toren blazen wel een lesje nederigheid verdienen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 09:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik denk dat rancune naar andere mensen een onverstandige reden is om iets wel of niet te willen.
Op zich eens daarmee, maar ik denk dat Trump een zeer ongeschikte president zou zijn, dus windbuilen die op hun plek moeten worden gezet hoeft niet tegen elke prijs, wat mij betreftquote:Op vrijdag 4 november 2016 09:11 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Onzin, ik koester geen haatgevoelens. Ik vind alleen dat mensen die zo hoog van de toren blazen wel een lesje nederigheid verdienen.
Dus als Trump wel president wordt, kunnen we dan gewoon gedag zeggen tegen dat rare NWO-complot waar iedereen in is gaan geloven?quote:Op vrijdag 4 november 2016 09:12 schreef Gutanoth het volgende:
Trump wordt geen president, Hillary is namelijk gekozen door de Rothchild familie
Ja heerlijk. Al die voor- en zelfingenomen linkse binkies in tranen!quote:Op vrijdag 4 november 2016 09:08 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Ik vind die hele Trump niet bijster sympathiek, al niet sinds dat kinderachtige gezeik over Obama's geboorteakte. De man is president geworden, deal with it.
Maar ik wil zo graag de gezichten van al die Hillary-adepten zien als dat ''nare, seksistische, racistische, populistische varken'' gewoon wint en hun dromen in duigen vallen. Zowel in Nederland als in de States zelf. Ik wil Robert de Niro zien huilen van ellende.
Het zou mij inderdaad heel erg verbazen, want tot nu toe heeft nog nooit iemand mijn kunnen overtuigen dat wat ik denk onzin is, behalve dan "doe niet zo gek joh" en "UHHHH ALUHOEDJE"quote:Op vrijdag 4 november 2016 09:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dus als Trump wel president wordt, kunnen we dan gewoon gedag zeggen tegen dat rare NWO-complot waar iedereen in is gaan geloven?
Omdat ik jou niet kan bewijzen dat conspiracies niet bestaan. Het niet bestaan van iets is namelijk onbewijsbaar.quote:Op vrijdag 4 november 2016 09:17 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Het zou mij inderdaad heel erg verbazen, want tot nu toe heeft nog nooit iemand mijn kunnen overtuigen dat wat ik denk onzin is, behalve dan "doe niet zo gek joh" en "UHHHH ALUHOEDJE"
Jij bent er van overtuigd dat mensen met absurd veel geld (en dus macht) een vreselijk dikke vinger in de pap hebben bij het besturen van het machtigste land van de wereld?quote:Op vrijdag 4 november 2016 09:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Omdat ik jou niet kan bewijzen dat conspiracies niet bestaan. Het niet bestaan van iets is namelijk onbewijsbaar.
Dat lijkt me niet een conspiracy, maar gewoon evident. Dat macht corrumpeert is al sinds de oude Grieken een probleem. Dat is niet nieuw voor deze verkiezingen, en dat is zeker niet iets waar Trump ongevoelig voor is. Dus linksom of rechtsom blijf je gewoon in de zak van de gevestigde orde.quote:Op vrijdag 4 november 2016 09:19 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Jij bent er van overtuigd dat mensen met absurd veel geld (en dus macht) een vreselijk dikke vinger in de pap hebben bij het besturen van het machtigste land van de wereld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |