Dat is dus zijn persoonlijke mening. Denk jij dat er een openbare en en een private Trump is? Zo eentje die bij de ene speech het en zegt, en ergens anders weer het andere? En wat vind je van zulk gedrag?quote:Op woensdag 2 november 2016 19:21 schreef KrappeAuto het volgende:
Maar Trump gebruikt gemene woordjes in privé. Monster.
Ik vind dat zijn woordjes niet een fundamentele minachting jegens vrouwen reflecteren. Zijn acties laten het tegenovergestelde zien. Verschillende mannen laten zich verschillend uit over vrouwen. Een racistische grap reflecteert niet per sé een racist net zoals een seksistische grap geen seksist hoeft te reflecteren.quote:Op woensdag 2 november 2016 19:24 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat is dus zijn persoonlijke mening. Denk jij dat er een openbare en en een private Trump is? Zo eentje die bij de ene speech het en zegt, en ergens anders weer het andere? En wat vind je van zulk gedrag?
Is dat geen civielrechtelijke rechtszaak? In dat geval niks. Hooguit wat consternatie van mensen die een probleem hebben met keihard zaken doen.quote:Op woensdag 2 november 2016 19:26 schreef oompaloompa het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk als Trump president zou worden en daarna veroordeeld wordt voor Trump university?
Volgens Trump en z'n aanhangers tells hij like it is. Dus alle meningen gelden dan uiteraard overal, altijd.quote:Op woensdag 2 november 2016 19:24 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat is dus zijn persoonlijke mening. Denk jij dat er een openbare en en een private Trump is? Zo eentje die bij de ene speech het en zegt, en ergens anders weer het andere? En wat vind je van zulk gedrag?
Ok thanksquote:Op woensdag 2 november 2016 19:28 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Is dat geen civielrechtelijke rechtszaak? In dat geval niks. Hooguit wat consternatie van mensen die een probleem hebben met keihard zaken doen.
Maar Trump vertelde helemaal geen grap, hij was bloedje serieus. (of ik snapte de grap niet, dat kan ook)quote:Op woensdag 2 november 2016 19:27 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Een racistische grap reflecteert niet per sé een racist net zoals een seksistische grap geen seksist hoeft te reflecteren.
Het is nu nog een civielrechtelijke zaak volgens mij. Maar verliest hij is de kans op een strafzaak natuurlijk erg groot. En aangezien er eerder gouverneurs impeached zijn wegens zaken die ze deden voor ze gouverneur werden en er al impeachmentprocedures in gang zijn gezet wegens een pijpbeurt, is de kans daarop zeker niet denkbeeldig.quote:Op woensdag 2 november 2016 19:26 schreef oompaloompa het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk als Trump president zou worden en daarna veroordeeld wordt voor Trump university?
ik denk niet dat hij verder komt dan president-electquote:Op woensdag 2 november 2016 19:36 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het is nu nog een civielrechtelijke zaak volgens mij. Maar verliest hij is de kans op een strafzaak natuurlijk erg groot. En aangezien er eerder gouverneurs impeached zijn wegens zaken die ze deden voor ze gouverneur werden en er al impeachmentprocedures in gang zijn gezet wegens een pijpbeurt, is de kans daarop zeker niet denkbeeldig.
Als Trump een RICO zaak verliest en dus potentieel 20 jaar cel kan krijgen, dan betwijfel ik of hij steun krijgt van zijn eigen partij. Daarbij is er natuurlijk ook nog die verkrachtingzaak, en mocht die doorgaan is het denk ik snel afgelopen met Trump in het Witte Huis.
Kan een lange nacht wordentwitter:NateSilver538 twitterde op woensdag 02-11-2016 om 19:36:23Also, there's an 8% chance of a recount in a state that decides the Electoral College. reageer retweet
Weer Florida hetwitter:NateSilver538 twitterde op woensdag 02-11-2016 om 19:32:13Each candidate won Florida exactly 5,000 times in our 10,000 simulations just now. https://t.co/WLXtJovjYd https://t.co/e9IN5Etnnj reageer retweet
Er loopt een RICO-zaak tegen hem. Als hij die verliest loopt hij de kans gewoon de bak in te gaan, maar belangrijker, dan wordt er binnen no-time een impeachmentprocedure opgestart.quote:Op woensdag 2 november 2016 19:28 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Is dat geen civielrechtelijke rechtszaak? In dat geval niks. Hooguit wat consternatie van mensen die een probleem hebben met keihard zaken doen.
Celstraf lijkt me sowieso einde verhaal, maar als er bewezen een zwaar strafbaar feit is gepleegd dan moet hij sowieso impeached worden eerst of is er een soort van clausule waarbij bij sommige misdaden het gewoon meteen klaar is?quote:Op woensdag 2 november 2016 19:36 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het is nu nog een civielrechtelijke zaak volgens mij. Maar verliest hij is de kans op een strafzaak natuurlijk erg groot. En aangezien er eerder gouverneurs impeached zijn wegens zaken die ze deden voor ze gouverneur werden en er al impeachmentprocedures in gang zijn gezet wegens een pijpbeurt, is de kans daarop zeker niet denkbeeldig.
Als Trump een RICO zaak verliest en dus potentieel 20 jaar cel kan krijgen, dan betwijfel ik of hij steun krijgt van zijn eigen partij. Daarbij is er natuurlijk ook nog die verkrachtingzaak, en mocht die doorgaan is het denk ik snel afgelopen met Trump in het Witte Huis.
Bron en bewijs.quote:Op woensdag 2 november 2016 19:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Clinton steunt nog steeds meer beleid dat negatief uitpakt voor WS dan Trump hoor. Maar goed, feiten doen er hier vaak niet echt toe, men gaat liever op de RTL Boulevard tour.
Beginnersvraag: Komen er dan nieuwe verkiezingen?quote:Op woensdag 2 november 2016 19:41 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Celstraf lijkt me sowieso einde verhaal, maar als er bewezen een zwaar strafbaar feit is gepleegd dan moet hij sowieso impeached worden eerst of is er een soort van clausule waarbij bij sommige misdaden het gewoon meteen klaar is?
Nee, Pence neemt het over.quote:Op woensdag 2 november 2016 19:44 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Beginnersvraag: Komen er dan nieuwe verkiezingen?
Nee, dan krijg je die elitaire estabishment-homofoob uit Indiana in het Witte Huis.quote:Op woensdag 2 november 2016 19:44 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Beginnersvraag: Komen er dan nieuwe verkiezingen?
Waarom? Als Trump de verkiezing wint maakt Clinton niet meer uit.quote:Op woensdag 2 november 2016 19:48 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dan is het dus van cruciaal belang dat Clinton voor 8 November in de bak zit.
De WSJ had er onlangs nog wel een aardig artikel over:quote:
Geen impeachment. De Huis verkiezingen zijn namelijk ... wait for it ... Rigged. Die worden nooit democratisch. En dat is waar impeachment begint.quote:Op woensdag 2 november 2016 19:36 schreef Ulx het volgende:
[..]
Als Clinton de verkiezingen wint dan maakt Trump niet meer uit.quote:Op woensdag 2 november 2016 19:49 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Waarom? Als Trump de verkiezing wint maakt Clinton niet meer uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |