Ik ga zo een rondje lopen met de hond, hopelijk krijg ik een 10km ei. Al mag ik gezien de opbrengst van de laatste twee dagen al blij zijn met een 5km ei.quote:Op woensdag 2 november 2016 09:04 schreef bagpiper001 het volgende:
[..]
Ik heb hem ook nog niet, maar ik zie dat de candy bonus nog steeds aan de gang is, dus ik ga zo maar eens een 10km ei uitlopen
Voor zover ik weet komen ze bij water meer voor. Echter kom ik ze nauwelijks tegen dus ik kan niet echt een goede locatie geven.quote:Op woensdag 2 november 2016 09:13 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Komen Dratini's op bepaalde plaatsen meer voor? Zoals Magikarps bij slootjes bijvoorbeeld?
Ik heb de indruk dat dratini's spawnen op exact dezelfde plaatsen als magikarps, alleen niet zo heel vaak.quote:Op woensdag 2 november 2016 09:13 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Komen Dratini's op bepaalde plaatsen meer voor? Zoals Magikarps bij slootjes bijvoorbeeld?
Thanks!quote:Op woensdag 2 november 2016 09:17 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat dratini's spawnen op exact dezelfde plaatsen als magikarps, alleen niet zo heel vaak.
Oude steden met grachten zijn wat dat betreft wel goed.
Neem een vriendinquote:Op woensdag 2 november 2016 09:36 schreef DaMart het volgende:
Team geel is bij mij in het dorp ook te nadrukkelijk aanwezig... heb alleen geen zin om in eentje die gele level 10-gyms blauw te gaan maken.
Bij in de buurt staan 5 gyms, waarvan er 3 gele level 10 gyms zijn.quote:Op woensdag 2 november 2016 09:35 schreef PicoMMP het volgende:
Hier is bijna alles geel![]()
Zit al een tijdje met vier Pokemon in gyms. Elke dag 40 muntjes is wel lekker. Vanmiddag wil ik de vijfde doen, want er zit er nu eentje vlakbij mijn huis waar ik bijna in kan. Elke dag 50 muntjes is om de drie dagen een incubator
Ze is amazing ja, dus dat wordt mijn Umbreon straks in maartquote:
Zelfde probleem.quote:Op woensdag 2 november 2016 09:36 schreef DaMart het volgende:
Team geel is bij mij in het dorp ook te nadrukkelijk aanwezig... heb alleen geen zin om in eentje die gele level 10-gyms blauw te gaan maken.
Het event is nog bezig, dus logisch dat je dubbel krijgtquote:Op woensdag 2 november 2016 10:20 schreef Nattekat het volgende:
Maar los van de drie compleet teleurstellende 5km-eieren, krijg ik nog steeds dubbel
Team Geel is het team van de nerds.quote:Op woensdag 2 november 2016 10:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfde probleem.
Geen idee waar ze op eens vandaan komen
Beter gps glitch ik 2,5km...quote:Op woensdag 2 november 2016 10:32 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Het event is nog bezig, dus logisch dat je dubbel krijgt
Ik gok dat het event nog anderhalf uur duurt.
Dat is wel mooi. toen ik een Eevee kreeg was ze pretty decent.quote:Op woensdag 2 november 2016 09:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze is amazing ja, dus dat wordt mijn Umbreon straks in maart
Uit een ei?quote:Op woensdag 2 november 2016 10:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is wel mooi. toen ik een Eevee kreeg was ze pretty decent.
quote:Op woensdag 2 november 2016 10:36 schreef Rubeo38 het volgende:
Team geel heeft gewoon rustig de tijd genomen om alles goed te doen, ipv alles snel te doen
en nu zijn we klaar om over te nemen
Ik vind de verhoudingen wel erg scheef nu... volgens mij is 80% geel, 15% blauw en 5% roodquote:Op woensdag 2 november 2016 10:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfde probleem.
Geen idee waar ze op eens vandaan komen
quote:Op woensdag 2 november 2016 10:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vind de verhoudingen wel erg scheef nu... volgens mij is 80% geel, 15% blauw en 5% rood.
Daar mag Niantic wel eens iets aan gaan doen....
Gecondoleerdquote:Op woensdag 2 november 2016 11:14 schreef Schanulleke het volgende:
Yes, een Electabuzz uit mijn 10 km ei! Lekker met low kick. Feest!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Die heb ik ook.quote:Op woensdag 2 november 2016 11:14 schreef Schanulleke het volgende:
Yes, een Electabuzz uit mijn 10 km ei! Lekker met low kick. Feest!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, klopt. Verwachting is 12:00 uur dat het echt voorbij is, maar gewoon van genieten zolang het nog duurt.quote:Op woensdag 2 november 2016 11:19 schreef Devv het volgende:
Dat Halloween event gaat gewoon door? Ik krijg volgens mij nog steeds twee candy als ik een transfer doe.
Ja, tot 12:00 denk ik.quote:Op woensdag 2 november 2016 11:19 schreef Devv het volgende:
Dat Halloween event gaat gewoon door? Ik krijg volgens mij nog steeds twee candy als ik een transfer doe.
Dat vind ik helemaal niet erg.quote:Op woensdag 2 november 2016 11:21 schreef PicoMMP het volgende:
Om 12:00 is het pas 2 november in Amerikaans Samoa. Wellicht dat ze daar rekening mee houden. Ben benieuwd![]()
Ik houd in ieder geval de app open, kijken of dat helpt om het nog te rekken.
Is toch wel te lopen die anderhalf kilometer?quote:Op woensdag 2 november 2016 11:44 schreef Nattekat het volgende:
8,3/10. GPS gefaal is groot deze morgen, maar 1,7 in een kwartier gaat niet zo snel gebeuren vrees ik
De moveset die je krijgt bij een evolve staat al vast net zoals bij IV's?quote:Op woensdag 2 november 2016 11:46 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Heb nu genoeg Candy om m'n Gloom 96% te evolven. Bidden voor een goede moveset!
Neequote:Op woensdag 2 november 2016 11:49 schreef Devv het volgende:
[..]
De moveset die je krijgt bij een evolve staat al vast net zoals bij IV's?
Thunderpunch. Wat het ergens extra jammer maakt, want dat is wel een goede move.quote:Op woensdag 2 november 2016 11:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die heb ik ook.Wat is zijn tweede move?
Moet ik wel op stap kunnen.quote:Op woensdag 2 november 2016 11:47 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Is toch wel te lopen die anderhalf kilometer?
Ja, net toen ik naar bed wou gaan. op dinsdagnacht.quote:Op woensdag 2 november 2016 11:25 schreef Nattekat het volgende:
Was het vorige week niet midden in de nacht begonnen?
Mijne heeft Thunder wat (ook) wel lekker is.quote:Op woensdag 2 november 2016 11:57 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Thunderpunch. Wat het ergens extra jammer maakt, want dat is wel een goede move.
Je kunt altijd op stapquote:Op woensdag 2 november 2016 11:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet ik wel op stap kunnen.
8,8 nu. 13:00 haal ik zeker.
Story of my lifequote:Op woensdag 2 november 2016 12:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
En als je dan bij 9,99 bent is het event voorbij.
quote:
Ja net nu mijn incubators op zijn, heb ik weer een stapel 5km eieren.quote:Op woensdag 2 november 2016 12:16 schreef Nattekat het volgende:
Als het tot vannacht duurt, voor niks mijn telefoon de hele nacht aangelaten.
De eieren stromen wel weer met grote aantallen binnen uit pokestops nu.
Enkel op bepaalde plekken. In mijn slaapkamer kwam ie niet verder dan een kilometer vannacht.quote:Op woensdag 2 november 2016 12:17 schreef marp0 het volgende:
[..]wtf jouw telefoon doet het werk voor jou dus?
Leen mij jouw telefoon een keer
Ik heb er nog een paarquote:Op woensdag 2 november 2016 12:17 schreef Highlighter het volgende:
[..]
Ja net nu mijn incubators op zijn, heb ik weer een stapel 5km eieren.
Die van mij ook hoor... dagje thuis aan laten staan en hij broedt met gemak ruim een 5 km-ei uitquote:Op woensdag 2 november 2016 12:17 schreef marp0 het volgende:
[..]wtf jouw telefoon doet het werk voor jou dus?
Leen mij jouw telefoon een keer
Ik moet ook eens een slechte telefoon kopen hoor ik alquote:Op woensdag 2 november 2016 12:03 schreef Nattekat het volgende:
Mijn gps drift is zo groot, dat ik zelfs teleporteer
Ik had er 2 tijdens dit Halloween gedoe, Hitmonlee en Kabuto uitgebroed.quote:Op woensdag 2 november 2016 12:18 schreef Devv het volgende:
Ik heb sinds tijden weer eens een 10 kilometer ei gekregen.
Galaxy S7 slecht noemenquote:Op woensdag 2 november 2016 12:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet ook eens een slechte telefoon kopen hoor ik al
Ik moet daadwerkelijk lopen. EN gezien ik elke dag 100km mag reizen met auto/trein komt er weinig van
wel als ie zo driftquote:
Is afhankelijk van waar je je bevind denk ik. Als ik thuis ben, blijf ik ook op mijn plek staan, maar op werk loopt mijn poppetje steeds rondjesquote:Op woensdag 2 november 2016 12:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet ook eens een slechte telefoon kopen hoor ik al
Ik moet daadwerkelijk lopen. EN gezien ik elke dag 100km mag reizen met auto/trein komt er weinig van
Je pokemon sterker maken?quote:Op woensdag 2 november 2016 12:32 schreef Nattekat het volgende:
64 Aerodactyl candy... wat moet ik ermee
Power ups gebruiken?quote:Op woensdag 2 november 2016 12:32 schreef Nattekat het volgende:
64 Aerodactyl candy... wat moet ik ermee
Hij zit al bijna op z'n maxquote:
Heb ik beide niet, ik kreeg een zoveelste kutbeest uit 10km. Pinsirquote:Op woensdag 2 november 2016 12:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij zit al bijna op z'n max
De kans dat ik een nieuwe krijg voor het op is, is groter dan dat het ook daadwerkelijk op raakt.
Zo heb ik nu ook 60 Snorlax candy.
Waarom krijg ik een nutteloze Sandshrew en een Octo, en krijg jij iets wat ik heel graag wil hebben?quote:Op woensdag 2 november 2016 12:50 schreef Highlighter het volgende:
Een sandshrew en tangela uit mijn 5km eieren.
Ik had al een tangela, maar heb geen octo..quote:Op woensdag 2 november 2016 12:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom krijg ik een nutteloze Sandshrew en een Octo, en krijg jij iets wat ik heel graag wil hebben?
Hoe kan je geen Octo hebben?quote:Op woensdag 2 november 2016 12:57 schreef Highlighter het volgende:
[..]
Ik had al een tangela, maar heb geen octo..
Ruilen?
Heb een Onix voor je, heb zelf nog maar een enkele Lee en vliegend fossiel.quote:Op woensdag 2 november 2016 13:17 schreef Blobje het volgende:
Als trading ooit komt heb ik een extra Tangela, Pinsir, Magmar, Scyther en Lapras te ruil voor de liefhebber. Graag een Hitmonlee, Aerodactyl en Onix voor terug.
Wat is nou weer een 'octo'?quote:Op woensdag 2 november 2016 12:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom krijg ik een nutteloze Sandshrew en een Octo, en krijg jij iets wat ik heel graag wil hebben?
quote:Op woensdag 2 november 2016 13:33 schreef Blobje het volgende:
Dan is Taurus ook al geregeld nu.![]()
Tijd voor trading en een Fok! PoGO meet.
Oh gelukkig, ik ben niet de enige dit geen idee heeft.quote:
Ik vermoed dat ze Tentacool bedoelen.quote:Op woensdag 2 november 2016 13:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh gelukkig, ik ben niet de enige dit geen idee heeft.
Geen idee, wel een Far Fetched in Japan kunnen scorenquote:
Heb je die ook al eens in een gym gezet om de pokedex van mensen die hem niet hebben aan te vullen?quote:Op woensdag 2 november 2016 13:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, wel een Far Fetched in Japan kunnen scoren
Ik heb net pas voor het eerst een Meowth uit een ei. Voor de rest wel veel geluk gehad met de 5km eieren (paar keer Grimer, aantal Growlithes, aantal Ponyta's, een Doduo, een Diglett, een Bellsprout en een Exeggcute die nu een Exeggutor met Solar Beam is).quote:Op woensdag 2 november 2016 13:46 schreef So_Surreal het volgende:
Echt, daar word je toch ongelukkig van, de zoveelste Cubone, Meowth of Ghastly uit een 5KM egg deze week___
Ik hoop het, want ik heb er wel ingelogd.quote:Op woensdag 2 november 2016 13:56 schreef Piperidine het volgende:
Is de tool van https://www.pgnexus.gg/u/0 veilig?
Ik heb echt alleen maar die Meowth Ghastly Cubone Staryu en Psyduck gekregenquote:Op woensdag 2 november 2016 13:59 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik heb net pas voor het eerst een Meowth uit een ei. Voor de rest wel veel geluk gehad met de 5km eieren (paar keer Grimer, aantal Growlithes, aantal Ponyta's, een Doduo, een Diglett, een Bellsprout en een Exeggcute die nu een Exeggutor met Solar Beam is).
Verder ook wat meuk zoals Sandshrews, Tentacools, Ekans, Rhyhorns en Shellders.
Je krijgt nu wel een nadrukkelijke waarschuwing dat het kan leiden tot een blokkade van je account. Dan kun je ook niet meer achteraf zeggen 'ik wist het niet'.quote:Op woensdag 2 november 2016 13:56 schreef Piperidine het volgende:
Het staat zelfs in de openingspost.quote:Op woensdag 2 november 2016 13:56 schreef Piperidine het volgende:
Lopen met je Snorlax/Lapras/Dragonite voor candy?quote:Op woensdag 2 november 2016 14:02 schreef bagpiper001 het volgende:
Nu ben ik door de meeste candy heen, stardust heb ik nog maar 20k of zo en ik heb nog niet genoeg Pokémon voor een evolve sessie, dus het event is wel klaar voor mij denk ik...
Ik had een Kabutops van 96% met goede moveset, maar toch weggedaan. Vind hem niet gymwaardig.quote:Op woensdag 2 november 2016 14:03 schreef Schanulleke het volgende:
Ik heb eindelijk genoeg candy om een kabutops te maken. De enige kabuto die ik heb is echter nog geen 50%. Is de kabutops gymwaardig en heeft het dus zin om door te sparen tot een goede?
Als het toch zo'n feest was hé. Ik heb geen van drie nog aan mijn dex mogen toevoegen, loop momenteel met mijn Growlithe om een vuurkonijn te kunnen evolven. Moet echter nog een stuk of 70 candy, dus dat gaat hem vandaag deze week niet worden vrees ik.quote:Op woensdag 2 november 2016 14:04 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Lopen met je Snorlax/Lapras/Dragonite voor candy?
84% is prima. Ik heb een Nidorano van 91%, maar heb nog 10 Candy nodig.quote:Op woensdag 2 november 2016 14:03 schreef Schanulleke het volgende:
Ik heb eindelijk genoeg candy om een kabutops te maken. De enige kabuto die ik heb is echter nog geen 50%. Is de kabutops gymwaardig en heeft het dus zin om door te sparen tot een goede?
En 84% voor een Nidoking. Dat is wel okay toch?!
Je hebt ook geen Dratini?quote:Op woensdag 2 november 2016 14:06 schreef bagpiper001 het volgende:
[..]
Als het toch zo'n feest was hé. Ik heb geen van drie nog aan mijn dex mogen toevoegen, loop momenteel met mijn Growlithe om een vuurkonijn te kunnen evolven. Moet echter nog een stuk of 70 candy, dus dat gaat hem vandaag deze week niet worden vrees ik.
Jawel, met 5 candy erbij of zo, dus ik had bedacht dat ik dichter bij een Arcanine zit (bovendien is mijn Dratini maar 400 CP of zoiets, dus ik moet ook nog een fatsoenlijke vangen om te gaan evolvenquote:
ik kom niet in gyms sinds die update.quote:Op woensdag 2 november 2016 13:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je die ook al eens in een gym gezet om de pokedex van mensen die hem niet hebben aan te vullen?.
Hoe hoog is je Dratini IV? 400CP zegt weinig.quote:Op woensdag 2 november 2016 14:10 schreef bagpiper001 het volgende:
[..]
Jawel, met 5 candy erbij of zo, dus ik had bedacht dat ik dichter bij een Arcanine zit (bovendien is mijn Dratini maar 400 CP of zoiets, dus ik moet ook nog een fatsoenlijke vangen om te gaan evolven
Jammer dat ik in mei in Japan was, had ik er ook een kunnen hebbenquote:Op woensdag 2 november 2016 14:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik kom niet in gyms sinds die update.
Wel mr mime in Japan vaak zat gezet. En die Japanners in Ueno waren blij om het te zien
ar-kanijnquote:
True, niet opgezocht tbh, omdat het zo'n enorme hoeveelheid candy gaat kosten om hem op een degelijk CP te krijgen en ik zie ze praktisch nooit, dus ik heb eigenlijk de hoop al opgegeven dat ik überhaupt ooit een Dragonair ga krijgen, laat staan een Dragonitequote:Op woensdag 2 november 2016 14:12 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Hoe hoog is je Dratini IV? 400CP zegt weinig.
De evolutie van Growlithe is Arcaninequote:
Lievelingspokémon, ja, maar zo verschrikkelijk frustrerend om te krijgenquote:Op woensdag 2 november 2016 14:15 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
M'n lievelings Pokémon Arcanine een vuurkonijn noemen.![]()
Van de week na lang candy sparen 1tje geevolved... bite / bulldoze. Godver.quote:Op woensdag 2 november 2016 14:17 schreef bagpiper001 het volgende:
[..]
Lievelingspokémon, ja, maar zo verschrikkelijk frustrerend om te krijgen
Wees blij dat je er een hebt, ik moet het doen met die tientallen die ik in gyms voorbij zie komen, nog 37 candy te gaan en dan nog een stuk of 40 erbij om hem een beetje fatsoenlijk te power uppen, maar dan heb ik wel een 90% Arcaninequote:Op woensdag 2 november 2016 14:19 schreef Molurus het volgende:
[..]
Van de week na lang candy sparen 1tje geevolved... bite / bulldoze. Godver.![]()
Gelukkig had ik er al 1 die redelijk was.
Hont dusquote:Op woensdag 2 november 2016 14:17 schreef AlphaEntropyOmega het volgende:
ar-canine moet je volgens mij meer zien als een ar-K9
http://www.pogomoves.com//quote:Op woensdag 2 november 2016 14:24 schreef So_Surreal het volgende:
Wat was die site voor het bekijken voor beste attack / defense movesets ook alweer ?
Heb nu een 96% Golem van 1308CP met Mud Slap & Earthquake namelijk
Het is een hond, canine betekent kanine in het Nederlands, net zoals het merk hondenvoer Royal Caninquote:
hontquote:Op woensdag 2 november 2016 14:26 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Het is een hond, canine betekent kanine in het Nederlands, net zoals het merk hondenvoer Royal Canin
Wat moet je dan als je blauw bent en muntjes wil verzamelen? Utrecht CS: Blauw level 10, woonplaats: blauw level 10. Tussenstation: blauw level 10.quote:Op woensdag 2 november 2016 15:03 schreef Rabieluh het volgende:
Hier gebeurt het nu ook, een level 10 gym die opeens 2 andere users bovenin de gym heeft staan, lekker je teamgenoten naaien, fijn hoor.
In dit geval bin 't rooieuh!!!quote:Op woensdag 2 november 2016 15:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat moet je dan als je blauw bent en muntjes wil verzamelen?
Oh waar is dat, dan heb ik misschien ook eens een kans om in een post-update gym te komenquote:Op woensdag 2 november 2016 15:14 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
In dit geval bin 't rooieuh!!!
Gelukkig zit ik hoog genoeg in de gym om er geen last van te hebben.
quote:Op woensdag 2 november 2016 15:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh waar is dat, dan heb ik misschien ook eens een kans om in een post-update gym te komen
Geduldig zijn en opportunistisch.quote:Op woensdag 2 november 2016 15:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat moet je dan als je blauw bent en muntjes wil verzamelen? Utrecht CS: Blauw level 10, woonplaats: blauw level 10. Tussenstation: blauw level 10.
Niet als non-blauwequote:Op woensdag 2 november 2016 15:17 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Geduldig zijn en opportunistisch.
Er hoeft maar 1 rode of gele te battlen en de gym zit onder de 50.000 en er is weer een plekje vrij. Dan ook direct toehappen en een sterke Pokemon plaatsen. Kan je zo wekenlang muntjes cashen.
Dat vind ik best een goed idee. T geeft ook rood en geel meer kansen nu er een overkill aan blauw is ontstaan.quote:Op woensdag 2 november 2016 15:23 schreef PippenScottie het volgende:
Niantic moet sowieso iets doen om de gyms minder statisch te laten zijn.
Ik denk dat je al een heel eind komt als je Pokemon na 5 dagen uit een gym verwijdert en daarmee ook de gym een niveau laat zakken.
als ik blauw was is het lekker muntjes grabbelen: niet ergquote:Op woensdag 2 november 2016 15:41 schreef So_Surreal het volgende:
Of aanbieden mensen van blauw eenmalig over te laten stappen naar geel of rood.
Voor mensen van blauw is dit zelf ook niet leuk natuurlijk.
Wellicht dat mensen zelf overstappen en het dan beter verdeelt wordt.
Mwah, als alle gyms vol zijn in je buurt door mensen van blauw en je kan er zelf niet meer bij?quote:Op woensdag 2 november 2016 15:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
als ik blauw was is het lekker muntjes grabbelen: niet erg
Die Cubone, Gastly en Drowzee heb ik wel weer genoeg gezien eigenlijk.quote:Op woensdag 2 november 2016 16:37 schreef Devv het volgende:
Er is iemand vergeten de knop weer om te zetten. Het hele jaar Halloween.
Maar die dubbele candy bevalt goedquote:Op woensdag 2 november 2016 16:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die Cubone, Gastly en Drowzee heb ik wel weer genoeg gezien eigenlijk.
Ja, die mogen blijven.quote:Op woensdag 2 november 2016 17:02 schreef Sjaalom het volgende:
[..]
Maar die dubbele candy bevalt goed
Omzetten naar Dratini en Lapras spawns!quote:Op woensdag 2 november 2016 16:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die Cubone, Gastly en Drowzee heb ik wel weer genoeg gezien eigenlijk.
Zo zag ik laatst een blauwe gym die alleen per fiets of voet bereikbaar is... helaas nog geen gelegenheid gehad om ernaartoe te fietsen... hopelijk klaart het vanavond even voldoende opquote:Op woensdag 2 november 2016 16:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Nog steeds halloween
![]()
Ik met de bus onderweg gegaan om gyms over te nemen, is bij de tweede gym een half uur van huis mijn internetbundel op![]()
En ik had wel een opwaardeerbon (bel prepaid) maar die lag nog thuisStraks maar weer even terug want ik heb een mooie level 9 rood gevonden net ver genoeg van de doorgaande weg om veilig te zijn voor petjes.
De verwachting is in de nacht van 1 op 2 november.quote:Op woensdag 2 november 2016 17:59 schreef raptorix het volgende:
Wanneer eindigt die helloween actie eigenlijk?
2023?quote:Op woensdag 2 november 2016 19:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De verwachting is in de nacht van 1 op 2 november.
Dat is ook leuk aan dit hele gebeuren, heb m'n spookmedailles vol en ik zit nog 3 pokemon van een gouden ground type badge af.quote:Op woensdag 2 november 2016 20:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Zo, weer thuis. Nog 5 candy nodig voor charizard maar het is wel even mooi geweestWel vandaag eindelijk de grond- en spook- medailles goud kunnen maken
Nog 4 medailles te gaan
Wandel nog even een rondje dan voordat de cubones er weer vandoor zijnquote:Op woensdag 2 november 2016 20:26 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dat is ook leuk aan dit hele gebeuren, heb m'n spookmedailles vol en ik zit nog 3 pokemon van een gouden ground type badge af.
Ik profiteer nog steeds volle bak van die 12 pokemon per uur thuis, nu weer wachten tot ze opnieuw spawnen. Vieze vieze decadente pokeluxequote:Op woensdag 2 november 2016 20:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wandel nog even een rondje dan voordat de cubones er weer vandoor zijn
Nice, ik wil mijn spawns terug!quote:Op woensdag 2 november 2016 20:28 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik profiteer nog steeds volle bak van die 12 pokemon per uur thuis, nu weer wachten tot ze opnieuw spawnen. Vieze vieze decadente pokeluxe.
Dat is een understatementquote:Op woensdag 2 november 2016 20:33 schreef Rabieluh het volgende:
Liever gebruik ik die fpm niet, maar ik zie nu 4 Onix op het strand bij Vlissingen (eigenlijk meer richting dishoek), zo'n nest heb ik zelden gezien hier.
Jammer dat Onix stom is.
quote:Trainers,
We want to provide you a detailed look at a new feature coming soon to Pokémon GO - Daily bonuses! Trainers will soon be able to receive a bonus for certain daily activities, including catching a Pokémon or visiting a PokéStop once a day. You’ll earn a larger bonus if you do this seven days in a row!
Catching a Pokémon every day will earn the following bonus:
500 XP
600 Stardust
Catching a Pokémon every day for 7 days straight will earn the following larger bonus:
2,000 XP
2,400 Stardust
Visiting a PokéStop and spinning the Photo Disc every day will earn the following bonus:
500 XP
A number of additional items
Visiting a PokéStop every day for 7 days straight will earn the following larger bonus:
2,000 XP
A greater number of additional items
If you catch a Pokémon at any time on Tuesday local time, you’ll be eligible for the next daily bonus on Wednesday at 12 AM local time.
The Pokémon GO team
Ja, bijnaquote:Op woensdag 2 november 2016 20:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat is een understatementWil dat nog wat worden dan moet Steelix wel eenzelfde CP-multiplier krijgen als Gyrados
Ik krijg inderdaad weer de normale candy, maar mijn Dragonair mag zo te zien nog wel zijn rondje van 1,25km afmakenquote:
Is deze site dan gaar? https://rankedboost.com/pokemon-go/steelix/quote:Op woensdag 2 november 2016 21:05 schreef Nattekat het volgende:
Steelix:
Stamnia: 150
Attack: 148
Defense: 238
Max CP: 2078.
Net zo sterk als Gengar dus.
Hmm... die heeft andere base stats...quote:Op woensdag 2 november 2016 21:08 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Is deze site dan gaar? https://rankedboost.com/pokemon-go/steelix/
Ik weet het serieus niet.
Bronquote:More bonuses, more fun! Daily bonuses are coming...
Trainers,
We want to provide you a detailed look at a new feature coming soon to Pokémon GO - Daily bonuses! Trainers will soon be able to receive a bonus for certain daily activities, including catching a Pokémon or visiting a PokéStop once a day. You’ll earn a larger bonus if you do this seven days in a row!
Catching a Pokémon every day will earn the following bonus:
500 XP
600 Stardust
Catching a Pokémon every day for 7 days straight will earn the following larger bonus:
2,000 XP
2,400 Stardust
Visiting a PokéStop and spinning the Photo Disc every day will earn the following bonus:
500 XP
A number of additional items
Visiting a PokéStop every day for 7 days straight will earn the following larger bonus:
2,000 XP
A greater number of additional items
If you catch a Pokémon at any time on Tuesday local time, you’ll be eligible for the next daily bonus on Wednesday at 12 AM local time.
The Pokémon GO team
Er is geen migratie...quote:Op woensdag 2 november 2016 21:28 schreef Rabieluh het volgende:
Lijkt erop dat die superspawns die ik eerst had voor de deur bij deze 3e migrations weer niet leuk zijn.
Er is nog hoop.quote:Op woensdag 2 november 2016 21:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is geen migratie...
De omanytes zijn nog steeds Omanytes, Exeggcutepark is nog steeds Exeggcute.
quote:Op woensdag 2 november 2016 21:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
De buddycandy staat nog op halloween standIk dacht dat het misschien de laatste zou zijn, maar net weer een candy gekregen en nog steeds dezelfde afstand
Nice! Mij lukt het nog niet.quote:
Ik bewaar de afgelopen week iig best veel, zie ik later wel of ik het ook tot gen 2 bewaar.Maar die overdaad moet je niet geheel uitgeven natuurlijk.quote:Op woensdag 2 november 2016 21:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is het nou handig om candy te bewaren voor evt gen2 pokemons? Of gewoon alles op evolven?
Alle Eevee en Zubat candy ben ik nu aan het sparen.quote:Op woensdag 2 november 2016 21:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is het nou handig om candy te bewaren voor evt gen2 pokemons? Of gewoon alles op evolven?
Kan poli ook iets anders worden dan Poliwrath? Dat ga ik even uitzoeken.quote:Op woensdag 2 november 2016 21:50 schreef Jojogirl het volgende:
Ik spaar ook alvast voor Gen2: Eevee, Zubat, Poliwag en Slowbro. Genoeg andere zooi om nu te evolven.
Politoadquote:Op woensdag 2 november 2016 21:51 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Kan poli ook iets anders worden dan Poliwrath? Dat ga ik even uitzoeken.
quote:Op woensdag 2 november 2016 21:51 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Kan poli ook iets anders worden dan Poliwrath? Dat ga ik even uitzoeken.
Waar halen jullie de info vandaan over de gen 2 eigenlijk?quote:Op woensdag 2 november 2016 21:46 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Alle Eevee en Zubat candy ben ik nu aan het sparen.
Dat dacht ik ook... totdat het spel me dwong om opnieuw op te starten door de gps te saboterenquote:Op woensdag 2 november 2016 21:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
De buddycandy staat nog op halloween standIk dacht dat het misschien de laatste zou zijn, maar net weer een candy gekregen en nog steeds dezelfde afstand
Hmm.. nou we gaan het merkenquote:Op woensdag 2 november 2016 21:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook... totdat het spel me dwong om opnieuw op te starten door de gps te saboteren.
Dit is wel aardig:quote:Op woensdag 2 november 2016 21:53 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Waar halen jullie de info vandaan over de gen 2 eigenlijk?
Hmm ik heb gisteren 2 Dragonairs en 3 Dratini's gevangen, en vandaag ook nog een Dragonairquote:Op woensdag 2 november 2016 22:20 schreef Murmeli het volgende:
Hopelijk ook weer wat meer dratini dan. En charmanderz. En oddish. Maar zie op FPM nu alleen maar ratten en duiven
Ik keek even maar bij mij klopt er geen kut van. Hij laat squirtle zien in plaats van de horsea die ik in de achtertuin heb.quote:Op woensdag 2 november 2016 22:20 schreef Murmeli het volgende:
Hopelijk ook weer wat meer dratini dan. En charmanderz. En oddish. Maar zie op FPM nu alleen maar ratten en duiven
Oehquote:Op woensdag 2 november 2016 22:22 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Hmm ik heb gisteren 2 Dragonairs en 3 Dratini's gevangen, en vandaag ook nog een Dragonair!
Das wazig.quote:Op woensdag 2 november 2016 22:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik keek even maar bij mij klopt er geen kut van. Hij laat squirtle zien in plaats van de horsea die ik in de achtertuin heb.
Eerst evolven tot je z'n aanvallen weet denk ik. Al weet ii niet of cloyster überhaupt iets waard is in gyms.quote:Op woensdag 2 november 2016 22:29 schreef Bootje84 het volgende:
100% IV Shelder gevangen
Helaas maar 470 CP. Is dat het waard om gewoon volle bak te power-uppen naar max?
Ja, een cloyster met ijsaanvallen is een wrede dragonite-killer. Zeker evolven en daarna pas dust in gieten als het wat is.quote:Op woensdag 2 november 2016 22:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Eerst evolven tot je z'n aanvallen weet denk ik. Al weet ii niet of cloyster überhaupt iets waard is in gyms.
Ik heb trouwens een 100% geodude. Maar niet zoveel zin om die eerst nog te gaan evolven naar graveler, want ik heb al een graveler van 80+ iv en dan spaar ik liever door met de Candies. Denk ik.
Wat zouden jullie doen?
ftfyquote:Op woensdag 2 november 2016 22:39 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ja, een cloyster Lapras met ijsaanvallen is een wrede dragonite-killer. Zeker evolven en daarna pas dust in gieten als het wat is.
quote:Op woensdag 2 november 2016 22:40 schreef DJKoster het volgende:
Scan ik uit nieuwsgierigheid mijn vaste pokestop rondje: een dikke vette Snorlax.![]()
(20 minuten hier vandaan)
Ice Shardquote:Op woensdag 2 november 2016 22:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Eerst evolven tot je z'n aanvallen weet denk ik. Al weet ii niet of cloyster überhaupt iets waard is in gyms.
Ik heb trouwens een 100% geodude. Maar niet zoveel zin om die eerst nog te gaan evolven naar graveler, want ik heb al een graveler van 80+ iv en dan spaar ik liever door met de Candies. Denk ik.
Wat zouden jullie doen?
Dan zou ik die van mij met Frost Breath en Blizzard dus goed kunnen gebruiken... is 91,1% dus misschien ook wel een upgrade waard dan als ik ooit stardust ga gebruikenquote:Op woensdag 2 november 2016 22:39 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ja, een cloyster met ijsaanvallen is een wrede dragonite-killer. Zeker evolven en daarna pas dust in gieten als het wat is.
quote:Op woensdag 2 november 2016 22:45 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ice Shard
Icy Wind
Zeker om te huilen?
Waar? (hopelijk beetje in de buurt van Zeist, ik kan ze nog goed gebruiken voor m'n 91% Dragonairquote:Op woensdag 2 november 2016 22:22 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Hmm ik heb gisteren 2 Dragonairs en 3 Dratini's gevangen, en vandaag ook nog een Dragonair!
Dat is zeker een lekkere!quote:Op woensdag 2 november 2016 22:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan zou ik die van mij met Frost Breath en Blizzard dus goed kunnen gebruiken... is 91,1% dus misschien ook wel een upgrade waard dan als ik ooit stardust ga gebruiken.
Say whut?quote:Op woensdag 2 november 2016 23:19 schreef Nattekat het volgende:
Biomeverandering kan ik wel inkomen...
Geen spawnverandering, maar een biomeverandering.quote:
Dat klinkt als een nachtmerriequote:Op woensdag 2 november 2016 23:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen spawnverandering, maar een biomeverandering.
Als in: de waterspawns zullen nu vaker goldeens geven ipv Magikarps oid.
Het goede nieuws is dat er nog steeds Exeggcutes spawnen in Hoofddorp.quote:Op woensdag 2 november 2016 23:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat klinkt als een nachtmerrie
quote:Op woensdag 2 november 2016 17:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Omzetten naar Dratini en Lapras spawns!
Kut is dat ja. Ik vraag me nog steeds af wat het veroorzaakt, of het vermeden kan worden.quote:Op donderdag 3 november 2016 00:50 schreef marp0 het volgende:
Gym error is er nog steeds... Was godverdomme al een half uur bezig om een level 10 gym te verslaan
Inderdaad.... weer vooral Weedles, pidgeys en ratten hier... daar ga ik momenteel echt even geen moeite voor doenquote:Op woensdag 2 november 2016 23:17 schreef Nattekat het volgende:
*zucht*
Niks veranderd, helemaal niks.
Niantic gaat eerst even zwemmen in het geld dat ze hebben verdiend door het Halloweenevent. Ik verwacht dat die update er maandag is #wildegokquote:Op donderdag 3 november 2016 05:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is het trouwens bekend wanneer die dagelijkse bonus begint? Ik kreeg net nog gewoon 100xp.
quote:Op donderdag 3 november 2016 05:58 schreef PicoMMP het volgende:
Ik mocht mijn Dratini-rondje van 1.25km nog afmaken, maar ben blijven hangen op 1.2km. Nu moest ik PoGo opnieuw opstarten omdat hij was gecrasht en nu moet ik nog 3.8km
zijn er dan andere? Oh ja, pidgeysquote:Op donderdag 3 november 2016 07:00 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Back to Ratata's, Spearows en Weedles....
Nutteloos dus?quote:
Stardust moet schaars blijven in de Pokémon economie, anders zijn er straks alleen nog maar volledig gevulde Pokémon. Daar is ook geen klap aan.quote:Op donderdag 3 november 2016 05:56 schreef PicoMMP het volgende:
Jammer dat die bonus zich beperkt tot maximaal een week. Zou leuk zijn als je na een maand elke dag een Pokemon vangen gewoon 30.000 stardust zou krijgen als bonus.
Amsterdam & Hoornquote:Op woensdag 2 november 2016 22:52 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Waar? (hopelijk beetje in de buurt van Zeist, ik kan ze nog goed gebruiken voor m'n 91% Dragonair)
Heb net wel weer voor het eerst sinds tijden een Abra gezien op de kaart, volgens FPM zou die een stukje verderop zitten, hopelijk zit daar nu ook een nest.
Ga naar Corpus.quote:Op donderdag 3 november 2016 08:10 schreef superkimmi het volgende:
Ik twijfel of ik vanavond na t werk nog ff naar kijkduin ga. Ik moet alleen Muk en Omastar nog (en nog bijna 250 km lopen om ze beide te krijgen via buddy), en die heb ik in kijkduin niet vaak gezien (ook grimer en omanyte niet). Maar volgens fpm zit er nu een omastar op de radar (en als ik die vang hoef ik nog 'maar' 105 km voor Muk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |