Vanaf maandag 3 oktober, 19:19, RTL5.quote:Nicolette Kluijver presenteert deze dagelijkse realitygameshow waarin honderd mensen de strijd met elkaar aangaan. Ze verblijven in een woning die bedoeld is voor slechts vier personen. Het gebrek aan ruimte en faciliteiten zorgt meteen voor de nodige ontberingen: schaarste aan voedsel, gebrek aan hygiëne en privacy zetten het deelnemersveld van het begin af aan onder druk. In deze snelkookpan vindt een overlevingsstrijd plaats die bol staat van geheime opdrachten, uitdagingen verleidingen en het wegsturen van deelnemers. Degene die na vijftig dagen als laatste overblijft, wint de pot met het overgebleven huishoudgeld. De deelnemers krijgen een huishoudpot van 100.000 euro. Hoe zuiniger de groep leeft, hoe meer geld er overblijft... voor the last (wo)man standing.
iemand die hem ff op youtube kan uploaden?quote:Op dinsdag 1 november 2016 19:45 schreef Froh het volgende:
iemand die de aflevering van morgen kan spoilen?
met rtlxl gemist premium is niet duurquote:Op dinsdag 1 november 2016 19:45 schreef Froh het volgende:
iemand die de aflevering van morgen kan spoilen?
Rtl krijgt geen cent van me sinds ze zwarte piet proberen af te schaffen.quote:Op dinsdag 1 november 2016 19:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
met rtlxl gemist premium is niet duur
ik heb dat wel maar vele video gaan moelijk af te spelen omdat altijd stopt en reklame komtquote:Op dinsdag 1 november 2016 19:55 schreef Froh het volgende:
[..]
Rtl krijgt geen cent van me sinds ze zwarte piet proberen af te schaffen.
Kan je spoilen wat er morgen gaat gebeuren?quote:Op dinsdag 1 november 2016 19:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb dat wel maar vele video gaan moelijk af te spelen omdat altijd stopt en reklame komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kijkt ook wel makkelijk over dat meiske heen.quote:Op dinsdag 1 november 2016 19:41 schreef F1gamer het volgende:
who the fuck is tara. het hele programma nog nooit gezien
Inderdaad. Jessicaquote:Op dinsdag 1 november 2016 21:00 schreef mtchel112 het volgende:
Ik vind Jessica eigenlijk de enige vrouw die er leuk uitziet (afgezien van haar beetje vage karakter). Dus die mag van mij blijven.
CC, liesje, carmencita, en die jattende blondine mogen er van mij uit.
En die Ohmed, maakt maar de vooroordelen weer eens waar
Maandag niet gekeken, dus ze viel mij niet opquote:Op dinsdag 1 november 2016 23:36 schreef Urb het volgende:
[..]
Je kijkt ook wel makkelijk over dat meiske heen.
Is al wel eens langsgekomen, gister met dat gedoe rond Jessica en die boys iig. Maar verder niet zo vaak nog I guess.
Haha die is inderdaad eng, hij kijkt ook altijd als een seriemoordenaar.... en inderdaad nooit iets zeggenquote:Op woensdag 2 november 2016 01:00 schreef mootie het volgende:
Omed is echt eng. Volgens mij heb ik hem nog nooit horen praten.
Of het script van de rtl crew gheheh.quote:Op woensdag 2 november 2016 13:54 schreef Copycat het volgende:
LimBoyke had natuurlijk verwacht dat hij huisbaas zou worden. Het is de kift die hem zo los laat gaan op Anouar.
Het is de kift? Wat bedoel je daar mee?quote:Op woensdag 2 november 2016 13:54 schreef Copycat het volgende:
LimBoyke had natuurlijk verwacht dat hij huisbaas zou worden. Het is de kift die hem zo los laat gaan op Anouar.
Zijn jaloezie op het feit dat Anouar huisbaas is.quote:Op woensdag 2 november 2016 14:35 schreef Najieto het volgende:
Het is de kift? Wat bedoel je daar mee?
Ohja. Nu snap ik hetquote:Op woensdag 2 november 2016 14:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zijn jaloezie op het feit dat Anouar huisbaas is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2016 16:49:50 ]
Briljantquote:Op woensdag 2 november 2016 16:02 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik volg de serie op FB en zie net een filmpje voorbij komen dat ze vanavond voor ¤1000,- de beelden van de drankjatactie kunnen kopen
Dat hebben we gisteren gezien jaquote:Op woensdag 2 november 2016 16:42 schreef mario390 het volgende:
oke Details van Aflev. 23 Boy en Omed hebben wine gestolen ofzo, maar bestraft werden alle bestraft 2700 euro weiniger boah dat is veel
ja ik ben erst op anvang Afl. 23quote:Op woensdag 2 november 2016 16:43 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dat hebben we gisteren gezien ja
ja jemand heeft om gevraagtquote:Op woensdag 2 november 2016 16:44 schreef skysherrif het volgende:
Als je de volgende afl al gezien hebt of fragmenten, zet dat aub in spoiler met waarschuwing
quote:Op woensdag 2 november 2016 16:55 schreef mario390 het volgende:
en Detail van Aflev. 23 maar waarschuwingdankje voor de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ben je trouwers Duitstalig?
Ostenrijkquote:Op woensdag 2 november 2016 17:00 schreef Froh het volgende:
[..]
dankje voor de spoiler. Ben je trouwers Duitstalig?
Is toch al geweestquote:
komt nogquote:Op woensdag 2 november 2016 19:33 schreef chufi het volgende:
Boy werd toch afgevoerd door de beveiliging?
Dit dus.quote:Op woensdag 2 november 2016 19:33 schreef skysherrif het volgende:
Fabian durft tenminste boy tegen te spreken, meeste blijven als makke schaapjes zitten.
Terwijl de meesten claimen zo direct te zijn.quote:Op woensdag 2 november 2016 19:33 schreef skysherrif het volgende:
Fabian durft tenminste boy tegen te spreken, meeste blijven als makke schaapjes zitten.
Omdat dit een werkelijke afspiegeling van de samenleving moet zijn; elkaar de hand boven het hoofd houden, de rest is allemaal opgestapt of weggestemd.quote:Op woensdag 2 november 2016 19:34 schreef mario390 het volgende:
maar en vraag? waarom zijn er 50 % Suriname ofzo ?
quote:Op woensdag 2 november 2016 19:33 schreef chufi het volgende:
Boy werd toch afgevoerd door de beveiliging?
Hoe is die Carmencita zo dom? Met KOEIENLETTERS staat er "OPNAME VOORRAADKAST" op de voorraadkast, en zij vraagt "WAT IS DA?"quote:
ja de mooie meisjes zijn al wegquote:Op woensdag 2 november 2016 19:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Omdat dit een werkelijke afspiegeling van de samenleving moet zijn; elkaar de hand boven het hoofd houden, de rest is allemaal opgestapt of weggestemd.
het is vreselijkquote:Op woensdag 2 november 2016 19:37 schreef Pino112 het volgende:
Dat limbo-accent komt echt zo dommig over
Helaasquote:Op woensdag 2 november 2016 19:37 schreef Chai het volgende:
Zijn er nog mensen met een wat gangbaarder accent in het huis aanwezig?
naar huisquote:Op woensdag 2 november 2016 19:38 schreef Chai het volgende:
Waar is die vorige huisbaas eigenlijk gebleven? Rob?
Ik zie een verband tussen intelligentie en accent.quote:Op woensdag 2 november 2016 19:37 schreef Chai het volgende:
Zijn er nog mensen met een wat gangbaarder accent in het huis aanwezig?
Die had door dat ie voor lul stond op tv en vertrok snelquote:Op woensdag 2 november 2016 19:38 schreef Chai het volgende:
Verstandig geweest en opgestapt.quote:Op woensdag 2 november 2016 19:38 schreef Chai het volgende:
die kon het niet meer aanquote:Op woensdag 2 november 2016 19:38 schreef Chai het volgende:
dat kleine meisje met die grote jopenquote:Op woensdag 2 november 2016 19:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
Hanae,Marjolein,Michelle wie was Tara?
yep heeft grappig uitgezienquote:Op woensdag 2 november 2016 19:40 schreef skysherrif het volgende:
het was ook een schwalbe van fabian hoor, maar wel mooi van hem
Ik heb het zelf niet gezien, maar zoals ik het heb begrepen is hij nog tijdens zijn huisbaas-zijn tot bezinning gekomen, bedacht zich "VAN WAT VOOR TYFUSZOOI BEN IK NU DE LEIDER" en is vertrokken.quote:Op woensdag 2 november 2016 19:38 schreef Chai het volgende:
donker gezicht?quote:Op woensdag 2 november 2016 19:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
dat kleine meisje met die grote jopen
Dat dacht ik ook jaquote:Op woensdag 2 november 2016 19:40 schreef Najieto het volgende:
Reflex om afstand te houden. Hoe vaak stond hij niet met een fittie neus tegen neus met die persoon
kan je gewoon optiefen...? dank uquote:
Jij denkt dat hij die voor het programma wel had?quote:Op woensdag 2 november 2016 19:45 schreef skysherrif het volgende:
Hahahhaha daar gaat je toekomst boy, sukkeltje.
was hij geen pizzeria eigenaar?quote:Op woensdag 2 november 2016 19:45 schreef luckass het volgende:
[..]
Jij denkt dat hij die voor het programma wel had?
gaa selfs optiefen hoorquote:Op woensdag 2 november 2016 19:45 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
kan je gewoon optiefen...? dank u
Ja maar helaas ging zijn bebaarde reetriddertje die samen met hem die drank gejat heeft vol in de bres voor hem. Ugh.quote:
mooi.. doe hèquote:
ik vond omed meer iemand die nu vol zich ging inlikken bij anouarquote:Op woensdag 2 november 2016 19:46 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja maar helaas ging zijn bebaarde reetriddertje die samen met hem die drank gejat heeft vol in de bres voor hem. Ugh.
en die chick die ruzie had met donald ook, melissa toch? En die met dr gebroken arm is ook zo dom.quote:
Altijd rond 19:47 tochquote:Op woensdag 2 november 2016 19:48 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ligt het aan mij, of is het erg vroeg afgelopen?
Had ik ook verwacht, maar nu gooit hij het op "ja je gaat eigen rechtertje spelen dat doe je toch niet en hij heeft er niet eens iets mee te maken blablabla".quote:Op woensdag 2 november 2016 19:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ik vond omed meer iemand die nu vol zich ging inlikken bij anouar
alsjeblieft niet deze Idiotquote:Op woensdag 2 november 2016 19:48 schreef rowan634 het volgende:
Mag Boy nu een enkeltje naar Laren?
Met zn kapotte doos utopia in
quote:
je vind hem mooi?quote:Op woensdag 2 november 2016 19:48 schreef rowan634 het volgende:
Mag Boy nu een enkeltje naar Laren?
Met zn kapotte doos utopia in
dat dus dat bij zoveel mensen ook Sukkels dabij zijnquote:Op woensdag 2 november 2016 19:53 schreef rowan634 het volgende:
[..]
nee maar ik gun ze wel wat fitties
En het mooiste is; RTL5 WIST dat dit de grote 'welkom terug'-aflevering moest worden. De recap was fantastischquote:
Ik snap werkelijk niks van je post?quote:Op woensdag 2 november 2016 19:59 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
En het mooiste is; RTL5 WIST dat dit de grote 'welkom terug'-aflevering moest worden. De recap was fantastisch
ik hadde het al om 17:00 gekijktquote:Op woensdag 2 november 2016 19:59 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
En het mooiste is; RTL5 WIST dat dit de grote 'welkom terug'-aflevering moest worden. De recap was fantastisch
Ik weet zelfs eindelijk wat er met John is gebeurd, awesome callback!
Sorry, ik was wat hysterisch.quote:Op woensdag 2 november 2016 20:00 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niks van je post?
Nou nou, calm down the Autismquote:Op woensdag 2 november 2016 20:17 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Sorry, ik was wat hysterisch.
RTL5 wist dat dit een klapper van een uitzending zou worden, dus hebben ze een uitgebreide 'wat vooraf ging' voor de opening gezet. Door hun manier van editing kwam ook een flashback door van hoe John het huis heeft moeten verlaten; dít is, hoe smakeloos ook, echte televisie.
Dat zal vast niet kunnen, zitten vast haken en ogen aanquote:Op woensdag 2 november 2016 20:30 schreef Arcee het volgende:
Topshow.
Ik blijf het twijfelachtig vinden dat de huisbaas mensen het huis uit mag zetten. Zet dan gewoon iedereen het huis uit. Heb je gelijk gewonnen.
Zal alleen als sanctie mogen, maar goed, wat mogen ze allemaal sanctioneren.quote:Op woensdag 2 november 2016 20:30 schreef Arcee het volgende:
Topshow.
Ik blijf het twijfelachtig vinden dat de huisbaas mensen het huis uit mag zetten. Zet dan gewoon iedereen het huis uit. Heb je gelijk gewonnen.
Nouuuu, ik ben heul geen autistquote:Op woensdag 2 november 2016 20:25 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Nou nou, calm down the Autism
Het is en blijft RTL én trashtv.
Wel als het tv en niet bestaande mensen aan gaat, sorry, ik ken je langer dan vandaagquote:Op woensdag 2 november 2016 20:49 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nouuuu, ik ben heul geen autist
Ik hoop op werkgeversquote:Op woensdag 2 november 2016 22:08 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik wens niet graag mensen pure ellende, maar die Boy mag van mij alle ellende van de wereld krijgen. Hopelijk hebben alle werknemers van het land dit gezien, zodat hij nooit meer aan het werk komt. Pauper.
Tarek is ookquote:Op woensdag 2 november 2016 22:22 schreef Kerftminister het volgende:
ANOUARGOD
Ziekte van het huis, het huis uit. Meelopers Omed en Johnny weten totaal niet meer wat ze moeten. Omed is nu nog steeds bezig om zn eerste fatsoenlijke zin Nederlands uit te spreken. Nu gaat iedereen dus tegen Jessica, die moet de eer maar aan zichzelf houden.
Fabian ook een baasLekker tegen die engnekken ingaan.
quote:Op woensdag 2 november 2016 22:22 schreef Kerftminister het volgende:
ANOUARGOD
Ziekte van het huis, het huis uit. Meelopers Omed en Johnny weten totaal niet meer wat ze moeten. Omed is nu nog steeds bezig om zn eerste fatsoenlijke zin Nederlands uit te spreken. Nu gaat iedereen dus tegen Jessica, die moet de eer maar aan zichzelf houden.
Dit. Meer nietquote:Op woensdag 2 november 2016 21:24 schreef bobbernaut het volgende:
Jessica is wel echt een milfjeZou ze instagram hebben?
quote:Op woensdag 2 november 2016 23:37 schreef Awsom het volgende:
Die kop van die jessica kwam me al zo bekend voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weet je hoe snel ik dit uit plaatsvervangende schaamte heb weggeknipt haha
Dit!quote:Op woensdag 2 november 2016 22:22 schreef Kerftminister het volgende:
ANOUARGOD
quote:Op woensdag 2 november 2016 23:37 schreef Awsom het volgende:
Die kop van die jessica kwam me al zo bekend voorsommige daar zijn wel al op Tv gewezen ,Tessa zit nu in Hot Summer Portugal en heeft al Bedsport gemaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die spotte ik vandaag ook, nooit eerder gezienquote:Op woensdag 2 november 2016 23:21 schreef Basxt het volgende:
Wie is die gast links eigenlijk?
[ afbeelding ]
Ik weet wie hij is in het echtquote:Op vrijdag 4 november 2016 08:00 schreef charmed_angel het volgende:
Die Fabian praat zo raar, ik dacht dat hij Nederlander was?
Ik vind die twee wel aandoenlijk samen.quote:Op donderdag 3 november 2016 23:19 schreef Urb het volgende:
Wat een schoolkamp niveau zo zonder Boy dan weer wel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tuurlijk is het gewoon een Nederlander, met veel mocro vriendjes waarschijnlijk. Ik zou als ouders dat taaltje er echt uit meppenquote:Op vrijdag 4 november 2016 08:00 schreef charmed_angel het volgende:
Tevens ben ik de enige die boy wel grappig vondHij speelde in ieder geval een spel, alleen is hij er zelf de dupe van geworden, dus niet heel slim gespeeld
Het viel me ook op dat Boy in het mocro's begon te praten als ie boos wasquote:Op vrijdag 4 november 2016 16:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tuurlijk is het gewoon een Nederlander, met veel mocro vriendjes waarschijnlijk. Ik zou als ouders dat taaltje er echt uit meppenpraat eens normaal joh
Je bent niet de enigequote:Op vrijdag 4 november 2016 08:00 schreef charmed_angel het volgende:
Tevens ben ik de enige die boy wel grappig vondHij speelde in ieder geval een spel, alleen is hij er zelf de dupe van geworden, dus niet heel slim gespeeld
Omdat ze zelf op de grond moesten slapen?quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:32 schreef Straatverlichting het volgende:
uhm.. waarom die matrassen dan??
aha.. fight the system dus eigenlijk.. bonquote:Op vrijdag 4 november 2016 19:33 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Omdat ze zelf op de grond moesten slapen?
t zal wel uitlopen op een multicullti experimentje..quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:36 schreef ArnieAlberts het volgende:
Zit ik goddomme toch weer te kijken.
dat hoort zo?quote:
ja t was wel een beetje veel eeh...quote:
Zal wel nodig zijnquote:Op vrijdag 4 november 2016 19:41 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
ja t was wel een beetje veel eeh...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |