quote:
je vind hem mooi?quote:Op woensdag 2 november 2016 19:48 schreef rowan634 het volgende:
Mag Boy nu een enkeltje naar Laren?
Met zn kapotte doos utopia in
dat dus dat bij zoveel mensen ook Sukkels dabij zijnquote:Op woensdag 2 november 2016 19:53 schreef rowan634 het volgende:
[..]
nee maar ik gun ze wel wat fitties
En het mooiste is; RTL5 WIST dat dit de grote 'welkom terug'-aflevering moest worden. De recap was fantastischquote:
Ik snap werkelijk niks van je post?quote:Op woensdag 2 november 2016 19:59 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
En het mooiste is; RTL5 WIST dat dit de grote 'welkom terug'-aflevering moest worden. De recap was fantastisch
ik hadde het al om 17:00 gekijktquote:Op woensdag 2 november 2016 19:59 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
En het mooiste is; RTL5 WIST dat dit de grote 'welkom terug'-aflevering moest worden. De recap was fantastisch
Ik weet zelfs eindelijk wat er met John is gebeurd, awesome callback!
Sorry, ik was wat hysterisch.quote:Op woensdag 2 november 2016 20:00 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niks van je post?
Nou nou, calm down the Autismquote:Op woensdag 2 november 2016 20:17 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Sorry, ik was wat hysterisch.
RTL5 wist dat dit een klapper van een uitzending zou worden, dus hebben ze een uitgebreide 'wat vooraf ging' voor de opening gezet. Door hun manier van editing kwam ook een flashback door van hoe John het huis heeft moeten verlaten; dít is, hoe smakeloos ook, echte televisie.
Dat zal vast niet kunnen, zitten vast haken en ogen aanquote:Op woensdag 2 november 2016 20:30 schreef Arcee het volgende:
Topshow.
Ik blijf het twijfelachtig vinden dat de huisbaas mensen het huis uit mag zetten. Zet dan gewoon iedereen het huis uit. Heb je gelijk gewonnen.
Zal alleen als sanctie mogen, maar goed, wat mogen ze allemaal sanctioneren.quote:Op woensdag 2 november 2016 20:30 schreef Arcee het volgende:
Topshow.
Ik blijf het twijfelachtig vinden dat de huisbaas mensen het huis uit mag zetten. Zet dan gewoon iedereen het huis uit. Heb je gelijk gewonnen.
Nouuuu, ik ben heul geen autistquote:Op woensdag 2 november 2016 20:25 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Nou nou, calm down the Autism
Het is en blijft RTL én trashtv.
Wel als het tv en niet bestaande mensen aan gaat, sorry, ik ken je langer dan vandaagquote:Op woensdag 2 november 2016 20:49 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nouuuu, ik ben heul geen autist
Ik hoop op werkgeversquote:Op woensdag 2 november 2016 22:08 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik wens niet graag mensen pure ellende, maar die Boy mag van mij alle ellende van de wereld krijgen. Hopelijk hebben alle werknemers van het land dit gezien, zodat hij nooit meer aan het werk komt. Pauper.
Tarek is ookquote:Op woensdag 2 november 2016 22:22 schreef Kerftminister het volgende:
ANOUARGOD
Ziekte van het huis, het huis uit. Meelopers Omed en Johnny weten totaal niet meer wat ze moeten. Omed is nu nog steeds bezig om zn eerste fatsoenlijke zin Nederlands uit te spreken. Nu gaat iedereen dus tegen Jessica, die moet de eer maar aan zichzelf houden.
Fabian ook een baasLekker tegen die engnekken ingaan.
quote:Op woensdag 2 november 2016 22:22 schreef Kerftminister het volgende:
ANOUARGOD
Ziekte van het huis, het huis uit. Meelopers Omed en Johnny weten totaal niet meer wat ze moeten. Omed is nu nog steeds bezig om zn eerste fatsoenlijke zin Nederlands uit te spreken. Nu gaat iedereen dus tegen Jessica, die moet de eer maar aan zichzelf houden.
Dit. Meer nietquote:Op woensdag 2 november 2016 21:24 schreef bobbernaut het volgende:
Jessica is wel echt een milfjeZou ze instagram hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 november 2016 23:37 schreef Awsom het volgende:
Die kop van die jessica kwam me al zo bekend voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weet je hoe snel ik dit uit plaatsvervangende schaamte heb weggeknipt haha
Dit!quote:Op woensdag 2 november 2016 22:22 schreef Kerftminister het volgende:
ANOUARGOD
quote:Op woensdag 2 november 2016 23:37 schreef Awsom het volgende:
Die kop van die jessica kwam me al zo bekend voorsommige daar zijn wel al op Tv gewezen ,Tessa zit nu in Hot Summer Portugal en heeft al Bedsport gemaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |