Die spotte ik vandaag ook, nooit eerder gezienquote:Op woensdag 2 november 2016 23:21 schreef Basxt het volgende:
Wie is die gast links eigenlijk?
[ afbeelding ]
Ik weet wie hij is in het echtquote:Op vrijdag 4 november 2016 08:00 schreef charmed_angel het volgende:
Die Fabian praat zo raar, ik dacht dat hij Nederlander was?
Ik vind die twee wel aandoenlijk samen.quote:Op donderdag 3 november 2016 23:19 schreef Urb het volgende:
Wat een schoolkamp niveau zo zonder Boy dan weer wel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tuurlijk is het gewoon een Nederlander, met veel mocro vriendjes waarschijnlijk. Ik zou als ouders dat taaltje er echt uit meppenquote:Op vrijdag 4 november 2016 08:00 schreef charmed_angel het volgende:
Tevens ben ik de enige die boy wel grappig vondHij speelde in ieder geval een spel, alleen is hij er zelf de dupe van geworden, dus niet heel slim gespeeld
Het viel me ook op dat Boy in het mocro's begon te praten als ie boos wasquote:Op vrijdag 4 november 2016 16:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tuurlijk is het gewoon een Nederlander, met veel mocro vriendjes waarschijnlijk. Ik zou als ouders dat taaltje er echt uit meppenpraat eens normaal joh
Je bent niet de enigequote:Op vrijdag 4 november 2016 08:00 schreef charmed_angel het volgende:
Tevens ben ik de enige die boy wel grappig vondHij speelde in ieder geval een spel, alleen is hij er zelf de dupe van geworden, dus niet heel slim gespeeld
Omdat ze zelf op de grond moesten slapen?quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:32 schreef Straatverlichting het volgende:
uhm.. waarom die matrassen dan??
aha.. fight the system dus eigenlijk.. bonquote:Op vrijdag 4 november 2016 19:33 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Omdat ze zelf op de grond moesten slapen?
t zal wel uitlopen op een multicullti experimentje..quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:36 schreef ArnieAlberts het volgende:
Zit ik goddomme toch weer te kijken.
dat hoort zo?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |