naar huisquote:Op woensdag 2 november 2016 19:38 schreef Chai het volgende:
Waar is die vorige huisbaas eigenlijk gebleven? Rob?
Ik zie een verband tussen intelligentie en accent.quote:Op woensdag 2 november 2016 19:37 schreef Chai het volgende:
Zijn er nog mensen met een wat gangbaarder accent in het huis aanwezig?
Die had door dat ie voor lul stond op tv en vertrok snelquote:Op woensdag 2 november 2016 19:38 schreef Chai het volgende:
Verstandig geweest en opgestapt.quote:Op woensdag 2 november 2016 19:38 schreef Chai het volgende:
die kon het niet meer aanquote:Op woensdag 2 november 2016 19:38 schreef Chai het volgende:
dat kleine meisje met die grote jopenquote:Op woensdag 2 november 2016 19:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
Hanae,Marjolein,Michelle wie was Tara?
yep heeft grappig uitgezienquote:Op woensdag 2 november 2016 19:40 schreef skysherrif het volgende:
het was ook een schwalbe van fabian hoor, maar wel mooi van hem
Ik heb het zelf niet gezien, maar zoals ik het heb begrepen is hij nog tijdens zijn huisbaas-zijn tot bezinning gekomen, bedacht zich "VAN WAT VOOR TYFUSZOOI BEN IK NU DE LEIDER" en is vertrokken.quote:Op woensdag 2 november 2016 19:38 schreef Chai het volgende:
donker gezicht?quote:Op woensdag 2 november 2016 19:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
dat kleine meisje met die grote jopen
Dat dacht ik ook jaquote:Op woensdag 2 november 2016 19:40 schreef Najieto het volgende:
Reflex om afstand te houden. Hoe vaak stond hij niet met een fittie neus tegen neus met die persoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |