Nee, wel om waar die persoon voor wordt gearresteerd. Omdat hij weigert handen te schudden.quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:01 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Je bent een nazi als je een burgerarrest doet? Wow.
Ja zo zeg ik altijd hallo bepaalde mensen..quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, dat staat wel heel nauw samen met een fysieke begroeting.
Volgens mij ben je de helft van de discussie verkeerd aan het interpreteren. Er is namelijk niemand die dit oppert.quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:06 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Nee, wel om waar die persoon voor wordt gearresteerd. Omdat hij weigert handen te schudden.
Mensen oppakken omdat ze er andere opvattingen op nahouden vertoont gelijkenissen met nazi-duitsland.
Ja, heb het ooit 1 keer gezien bij een Marokkaan in de jaren 90 bij Philips waar ik toen werkte. Kwam er niet genadig van af, die jongen.quote:
Dat is niet waar. Dat is jouw interpretatie. In Nederland dragen de meeste moslima's geen hoofddoek bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 1 november 2016 18:35 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Lol het vetgedrukt is geschreven door een niet-moslim en dat kom jij mij als een waarheid verkondigen. Grapjas.
In de koran staat er letterlijk dat vrouwen een khimaar moeten dragen. Dat is nog een stap verder dan slechts de hoofddoek.
Dan zullen veel mensen jou een hele speciale jongen vinden.quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:06 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ja zo zeg ik altijd hallo bepaalde mensen..
Echt, je kunt me opvegenquote:Op dinsdag 1 november 2016 20:07 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Volgens mij ben je de helft van de discussie verkeerd aan het interpreteren. Er is namelijk niemand die dit oppert.
Dan kijk je toch weg? Ik weet wat er speelt, dus kijk er niet van op wanneer ook ik een grote muil heb.quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:04 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Slechte onderbouwing, dit is anekdotisch bewijs.
Dat is inderdaad zo. Wanneer er weet een moslim zo idioot is geweest om zich voor dat sprookje op te blazen.quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:02 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Geenstijl, fok/youtube wanneer Islam/moslims ter sprake is etc. Dan stromen de 'zandbak' 'geitenn****'' comments
Ik vraag me af waar de camera hangt, ik zit volgens mij in een slechte uitzending van Bananasplit.quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:08 schreef nikky het volgende:
[..]
Echt, je kunt me opvegen![]()
![]()
. Ik kom niet meer bij.
quote:Sylvana Simons wordt in Suriname geboren. Anderhalf jaar later komt ze met haar ouders naar Nederland. Op de lagere school doet ze aan jazz- en klassiek ballet. Vanwege problemen met haar vader verlaat Simons op 14-jarige leeftijd als recalcitrante puber haar ouderlijk huis en trekt ze in bij een oudere halfzus in Amsterdam. Na drie jaar HAVO volgt Simons de professionele balletacademie van Lucia Marthas en de kappersschool, maar behaalt geen diploma. Ze werkt niet lang als kapster, omdat het dansen haar meer trekt.
http://www.beeldengeluidwiki.nl/index.php/Sylvana_Simonsquote:Begin 2000 maakt ze de overstap naar SBS6. In september 2000 vertrekt ze naar RTL4. Uiteindelijk zal ze tot en met 2009 voor de zender presenteren.
Wees blij, ze zegt nog niet dat jij je pilletjes moet innemen of dat je een leugenaar bent.quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:08 schreef nikky het volgende:
[..]
Echt, je kunt me opvegen![]()
![]()
. Ik kom niet meer bij.
Ja klopt.. al ben ik dat niet met ze eens..quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dan zullen veel mensen jou een hele speciale jongen vinden.
Oh, nu ben ik ook al een wegkijker omdat ik je 'bronnen' bekritiseer.quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:08 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Dan kijk je toch weg? Ik weet wat er speelt, dus kijk er niet van op wanneer ook ik een grote muil heb.
Wat maakt dat uit?quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:09 schreef MichaelScott het volgende:
Niet heel gek, dat mens kan verder niks.
[..]
[..]
http://www.beeldengeluidwiki.nl/index.php/Sylvana_Simons
Nou mooi. Dan blijf jij mensen op die manier begroeten en geven mensen die zich daar niet prettig bij voelen geen hand. Heb je toch mooi dat beetje vrijheid waar iedereen zo gelukkig van wordt.quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:10 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ja klopt.. al ben ik dat niet met ze eens..
Mensen vermoorden om een andere opvatting is anders best 'tegenwoordig'. Vraag naar in Parijs, Brussel, Nice.. New York..quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:06 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Nee, wel om waar die persoon voor wordt gearresteerd. Omdat hij weigert handen te schudden.
Mensen oppakken omdat ze er andere opvattingen op nahouden vertoont gelijkenissen met nazi-duitsland.
Joh dat valt heel erg mee.. ik ben een moslimhatende nazi die aan slavenhandel doet..quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:10 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Oh, nu ben ik ook al een wegkijker omdat ik je 'bronnen' bekritiseer.
Ik denk eerder dat mensen die de discriminatie van moslims gedogen zichzelf nog heel hard tegen gaan komen. Ik zal voor mijn geloof blijven opkomen, niets kan dat veranderen.quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:04 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Wat loop je nou de hele tijd te roeptoeteren? Het is allang duidelijk dat je een enorm minderwaardigheidscomplex hebt.. Werk daar eens aan, want je komt jezelf straks heel hard tegen...
Maar het afkeuren dat iemand je als vrouw, omdat je vrouw bent, geen hand wil geven, die vrijheid heb je dus niet, begrijp ik? Dat is racisme en maar zoveel straten verwijderd van de treinen naar de gaskamers?quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nou mooi. Dan blijf jij mensen op die manier begroeten en geven mensen die zich daar niet prettig bij voelen geen hand. Heb je toch mooi dat beetje vrijheid waar iedereen zo gelukkig van wordt.
Hoe krijg je dat voor elkaar ?quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:12 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Joh dat valt heel erg mee.. ik ben een moslimhatende nazi die aan slavenhandel doet..
Ja maar het punt was dat mensen zich wel vaker ergens niet prettig bij voelen maar toch moeten.. of ze nou willen of niet..quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nou mooi. Dan blijf jij mensen op die manier begroeten en geven mensen die zich daar niet prettig bij voelen geen hand. Heb je toch mooi dat beetje vrijheid waar iedereen zo gelukkig van wordt.
Zionist Media looking to Destroy the White Race, natuurlijk .quote:Op dinsdag 1 november 2016 15:59 schreef Redbullkid het volgende:
Welke kankermongool geeft dat mens al die aandacht.
Daar wil je als media toch helemaal geen aandacht aan geven.
Geeft een soort machtpositie.
Ook als politieagent krijg je dan zo'nreactie?
Ja? Hoe gaan die zichzelf tegenkomen dan? Gaan de moslims nog meer kuffar vermoorden?quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:12 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat mensen die de discriminatie van moslims gedogen zichzelf nog heel hard tegen gaan komen. Ik zal voor mijn geloof blijven opkomen, niets kan dat veranderen.
Dat subtiele bedreigen deed men in het verleden ook, weerhield mensen niet om voor hun burgerrechten op te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |