Precies..quote:Op dinsdag 1 november 2016 19:49 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ergens geen reden voor op hoeven geven heft niet automatisch de discriminatoire actie die daar aan ten grondslag ligt op.
Voor iemand die hoogopgeleid is baart me dit wel zorgen moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 1 november 2016 19:53 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Nee, discriminatie is altijd een probleem. Ik zie alleen niet in waar ik discrimineer als ik mannen een hand weiger.
LOL het is toch ook vrij gangbaar om moslims voor geitenn**** uit te maken? Onbeschoftheid kan geen excuus zijn, want zo gaan we met elkaar om in Nederland.quote:Op dinsdag 1 november 2016 19:50 schreef Hathor het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat het gewoon onbeschoft is.
Nazi-duitsland praktijken en je bent er trots opquote:Op dinsdag 1 november 2016 19:58 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ja uhu... moet je eens kijken wat er gebeurt als ik een burgerarrest doe als ik iemand op heterdaad betrap..
Die regel kent ook uitzonderingen...
Hoe kom je hier nu bij? Wie doen dat? Heb je bronnen, cijfers, onderbouwing voor je uitspraken?quote:Op dinsdag 1 november 2016 19:58 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
LOL het is toch ook vrij gangbaar om moslims voor geitenn**** uit te maken? Onbeschoftheid kan geen excuus zijn, want zo gaan we met elkaar om in Nederland.
Dan krijg je de baan toch gewoon niet omdat je niet voldoet aan de eisen? Wat heeft dat nou weer met nazi's, joden en moslims te maken?quote:Op dinsdag 1 november 2016 19:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Al is het maar één keer in deze casus bij de personeelsfunctionaris. Hij wil geen hand geven. Personeelsfunctionaris neemt hem niet aan, want dat heeft haar mening wel mede bepaalt. Maar was ze dan een racist, zoals bijvoorbeeld de nazi's tov de joden? Ik denk het niet. Het is cultuur en dus mag je dat bepalend laten zijn in een bepaalde selectie.
Je bent een nazi als je een burgerarrest doet? Wow.quote:Op dinsdag 1 november 2016 19:59 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
LOL het is toch ook vrij gangbaar om moslims voor geitenn**** uit te maken? Onbeschoftheid kan geen excuus zijn, want zo gaan we met elkaar om in Nederland.
[..]
Nazi-duitsland praktijken en je bent er trots op
Leer gewoon te accepteren dat mensen hun eigen geloof hebben die niet altijd gelijk aan jouw normen en waarden hoeft te zijn en ook niet per definitie slecht omdat het afwijkt. Dat imperialistische drang manifesteert zich niet slechts over landen, maar blijkbaar ook over gedachten.quote:Op dinsdag 1 november 2016 19:59 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Voor iemand die hoogopgeleid is baart me dit wel zorgen moet ik zeggen.
Ze heeft wel gelijk, als je kijkt naar onze strafwet is er niets aan de hand als ze dat doet.quote:Op dinsdag 1 november 2016 19:59 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Voor iemand die hoogopgeleid is baart me dit wel zorgen moet ik zeggen.
Maar wie bepaalt dan dat hij iemand niet aanneemt vanwege huidskleur of geloofsovertuiging?quote:Op dinsdag 1 november 2016 19:58 schreef madam-april het volgende:
[..]
Precies..
Een werkgever hoeft ook geen reden op te geven om iemand niet aan te nemen. Dat neemt niet weg dat hij discrimineert wanneer hij iemand niet aanneemt vanwege zijn huidskleur of geloofsovertuiging.
De ene domme uitspraak na de ander wordt hier neergezet.quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:01 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Je bent een nazi als je een burgerarrest doet? Wow.
Geenstijl, fok/youtube wanneer Islam/moslims ter sprake is etc. Dan stromen de 'zandbak' 'geitenn****'' commentsquote:Op dinsdag 1 november 2016 20:00 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Hoe kom je hier nu bij? Wie doen dat? Heb je bronnen, cijfers, onderbouwing voor je uitspraken?
Ja, dat staat wel heel nauw samen met een fysieke begroeting.quote:Op dinsdag 1 november 2016 19:58 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ja uhu... moet je eens kijken wat er gebeurt als ik een burgerarrest doe als ik iemand op heterdaad betrap..
Die regel kent ook uitzonderingen...
Nee, racisme is gelijk nazisme. Op die manier zou je het moeten vergelijken, maar daar ben ik het an sich niet mee eens, want geen handen geven is een islamitische aberratie en dus cultuur of zo je wilt sub-cultuur. Het kan zich niet op de speciale status ras verlaten en dus racisme indien bijv. die personeelsfunctionaris deze gewoonte iemand kwalijk neemt.quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dan krijg je de baan toch gewoon niet omdat je niet voldoet aan de eisen? Wat heeft dat nou weer met nazi's, joden en moslims te maken?
Als ik zonder diploma ga solliciteren voor een functie lijkt het mij ook geen discriminatie als ik niet voldoe aan het eisenpakket.
Dat wil nog niet zeggen dat het geen discriminatoir karakter heeft. Hetzelfde met de ZP casus he, die is ook niet verboden in de wet maar wordt door een aantal gezien als racistisch. Het 1 sluit het ander niet uit.quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:01 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ze heeft wel gelijk, als je kijkt naar onze strafwet is er niets aan de hand als ze dat doet.
Dat is het eigenlijk altijd. Een werkgever die iemand niet aanneemt vanwege zijn huidskleur.. bewijs maar eens..quote:Op dinsdag 1 november 2016 19:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wordt een lastig verhaal om dat aan te tonen.
quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
want geen handen geven is een islamitische aberratie
Slechte onderbouwing, dit is anekdotisch bewijs.quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:02 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Geenstijl, fok/youtube wanneer Islam/moslims ter sprake is etc. Dan stromen de 'zandbak' 'geitenn****'' comments
Wat loop je nou de hele tijd te roeptoeteren? Het is allang duidelijk dat je een enorm minderwaardigheidscomplex hebt.. Werk daar eens aan, want je komt jezelf straks heel hard tegen...quote:Op dinsdag 1 november 2016 19:59 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
[..]
Nazi-duitsland praktijken en je bent er trots op
Je doet toch PRECIES hetzelfde?quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:02 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Geenstijl, fok bij bepaalde onderwerpen, youtube etc. Dan stromen de 'zandbak' 'geitenn****'' comments
Dus het mes snijdt aan twee kanten. Zoals de wet nu staat kun je dus ongehinderd vrouwen de hand weigeren en mensen niet aannemen omdat ze Mohammed heten. Stukje vrijheid, zeg maar.quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:04 schreef madam-april het volgende:
[..]
Dat is het eigenlijk altijd. Een werkgever die iemand niet aanneemt vanwege zijn huidskleur.. bewijs maar eens..
Als je discriminatie ziet als verschil maken is erg veel discriminatie maar die discussie is erg onzinnig.quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:04 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dat wil nog niet zeggen dat het geen discriminatoir karakter heeft. Hetzelfde met de ZP casus he, die is ook niet verboden in de wet maar wordt door een aantal gezien als racistisch. Het 1 sluit het ander niet uit.
Hij is onzinnig als het jou niet uitkomt bedoel je. Dit is gewoon discriminatie, klip en klaar.quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:05 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Als je discriminatie ziet als verschil maken is erg veel discriminatie maar die discussie is erg onzinnig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |