Fixed..quote:Op dinsdag 1 november 2016 18:02 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik haal andere geloven erbij om aan te tonen dat hij wel wist met wie hij aan het praten was. Moslima's troela's zijn vaak heel duidelijk herkenbaar.
Dat is toch wat moslims willen, onderwerping?quote:Op dinsdag 1 november 2016 18:03 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Nee, ik woon hier.
Ja zelfs in Turkije waar de meerderheid moslim is, werden moslims tot enkele jaren terug in hun eigen land onderdrukt. Gelukkig kunnen moslima's daar nu wel de hijaab dragen.
Moslims hun eigen land...quote:Op dinsdag 1 november 2016 18:03 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Nee, ik woon hier.
Ja zelfs in Turkije waar de meerderheid moslim is, werden moslims tot enkele jaren terug in hun eigen land onderdrukt. Gelukkig kunnen moslima's daar nu wel de hijaab dragen.
Snel zoekend in hun manifest en op hun site zwijgen ze in alle talen over homo's nergens wordt er naar verwezen behalve in een interview met Silvana die ook over sexisme wat zegtquote:Op dinsdag 1 november 2016 16:55 schreef Dutchguy het volgende:
het homo-emancipatie standpunt van DENK.
Waarom zou ik? Daar heb ik niks mee te maken.quote:Op dinsdag 1 november 2016 17:48 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Discriminatie moet toch keihard aangepakt worden? Waarom spreek je je nu niet uit tegen de mensen die er voor zorgen dat mensen met een keppel op niet veilig door sommige wijken kunnen lopen? Snel even de focus op Greet en zijn geldschieters gooien, daar hebben de synagogebezoekers niet per direct wat mee te maken.
Jij (en let op, ik heb het over jou niet over iedereen die de islam aanhangt) ben echt een huichelachtige jankzak.
Ik woon hier in Nederland en kies er zelf voor.quote:Op dinsdag 1 november 2016 17:52 schreef perezoso het volgende:
[..]
Geen symbool van geloof maar van onderdrukking, het wordt min of meer opgelegd door de moslim 'samen'leving. Eigenlijk is het een soort Jodenster.
Nou, toon even de leugen aan. Ben benieuwd...quote:Op dinsdag 1 november 2016 17:54 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Je mag niet liegen he? en dat doe je nu wel, dus je bent het predicaat moslima helemaal niet waard...
Als die examinator in zijn gelijk stond dan was ik er wel uitgestuurd. Hij zei maar wat omdat hij zijn moslimhaat moeilijk in bedwang kon houden toen hij mij als moslima daar zag met de hijaab.quote:Op dinsdag 1 november 2016 17:55 schreef justanick het volgende:
[..]
Want? Een hoofddoek moet anders behandeld worden dan andere bedekkende kleding die uit fraude-overwegingen wordt verboden? Wat geeft jou het recht om een speciale behandeling op te eisen?
Leading the witness: het pijnigt me in het geheel niet.quote:Op dinsdag 1 november 2016 17:41 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Nee hoor. Mijn geloof is mijn geloof. Ik sta erachter, hoe erg het jou ook pijnigt.
Vrouwenbesnijdenis is inderdaad meer cultuur, komt ook voor bij christenen in dat regio.
De rest van je geblaat, mag je opnieuw typen want is onsamenhangend.
In tegenstelling tot moslims die al eeuwenlang ontzettend goede vrienden zijn met de keppelsquote:Op dinsdag 1 november 2016 17:57 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Je bent dit wel erg aan het bagatelliseren he. Maar goed, ik moet niet vergeten dat het in Nederland nog geen eeuw geleden gangbaar was om joden te verkopen voor wat centjes. Jij bent van dat volk waar ik mee te maken heb.
Ja dan ben je. Je bent continu bezig met het bagatelliseren van discriminatie. Dat doe jij omdat jij je identificeert met de discriminerende examinator.quote:Op dinsdag 1 november 2016 18:01 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ah ik ben ook opeens een moslimhater..
Nee schat niet alle mensen die jou in persoon niet mogen vanwege je gedrag, haten opeens alle mensen met de geloofsovertuiging die ze toevallig ergens in de evolutie hebben opgelopen..
Ik kan namelijk het onderscheid wel maken tussen personen...
Ik moet echt keihard lachen om het typetje dat je zo hard probeert te zijn maar wat daardoor totaal mislukt..
Onderwerping aan God, niet aan tyrannie.quote:Op dinsdag 1 november 2016 18:04 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Dat is toch wat moslims willen, onderwerping?
Volgens mij ben jij vergeten je pilletjes te slikken.quote:Op dinsdag 1 november 2016 18:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Leading the witness: het pijnigt me in het geheel niet.
Het is niet onsamenhangend, je snapt het niet, want je bent klaarblijkelijk niet op de hoogte van de nieuwe intersectionalistische realiteit waarin we leven. Dat eea wat kolderiek overkomt, is niet mijn schuld. ik heb daar ook in het geheel geen agentschap in.
In de ogen van andere mensen kan dat identiek zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 november 2016 18:19 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Onderwerping aan God, niet aan tyrannie.
Ga je mensen zomaar beledigen joh.quote:Op dinsdag 1 november 2016 18:20 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij vergeten je pilletjes te slikken.
Jij zegt dat het hoort... dat is niet zo.. het is namelijk heel verschillend..quote:Op dinsdag 1 november 2016 18:12 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Nou, toon even de leugen aan. Ben benieuwd...
Zo kan ik ook wat voorbeelden uit de geschiedenis halen. Zoals de joodse slavenhandelaren in de VS. Er bestaat geen volk dat geen onrecht heeft begaan.quote:Op dinsdag 1 november 2016 18:16 schreef ems. het volgende:
[..]
In tegenstelling tot moslims die al eeuwenlang ontzettend goede vrienden zijn met de keppels
Nou, bewijs dat het niet zo hoort.quote:Op dinsdag 1 november 2016 18:23 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Jij zegt dat het hoort... dat is niet zo.. het is namelijk heel verschillend..
Ja dan ben ik...? Eeehm wat precies?quote:Op dinsdag 1 november 2016 18:18 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ja dan ben je. Je bent continu bezig met het bagatelliseren van discriminatie. Dat doe jij omdat jij je identificeert met de discriminerende examinator.
De moslima's die in het openbaar een hoofddoek (hijab of hidjaab of jilbab) dragen, doen dit veelal omdat zij dit als een islamitisch voorschrift zien. Zij baseren zich daarbij op ayaat uit de Koran, Soera Het Licht 31, Soera De Partijscharen 59. Hoewel daar niet letterlijk staat dat het haar bedekt moet worden, wordt dit door Koranexegeten doorgaans op deze wijze uitgelegd. Zij baseren zich mede op overleveringen die terug zouden gaan tot de tijd van Mohammed. Anderen menen dat tijdens het leven van Mohammed alleen zijn eigen vrouwen gesluierd en afgezonderd geleefd hebben en dat andere vrouwen deze vrouwen later zijn gaan imiterenquote:Op dinsdag 1 november 2016 18:24 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Nou, bewijs dat het niet zo hoort.
Een moslimhater, lol als dat je niet duidelijk was dan ben je echt dommer dan ik dacht.quote:Op dinsdag 1 november 2016 18:25 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ja dan ben ik...? Eeehm wat precies?
En wat doe ik?
Wees eens duidelijker..
Ah ik ben dommer... ok..quote:Op dinsdag 1 november 2016 18:30 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Een moslimhater, lol als dat je niet duidelijk was dan ben je echt dommer dan ik dacht.
Lol het vetgedrukt is geschreven door een niet-moslim en dat kom jij mij als een waarheid verkondigen. Grapjas.quote:Op dinsdag 1 november 2016 18:27 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
De moslima's die in het openbaar een hoofddoek (hijab of hidjaab of jilbab) dragen, doen dit veelal omdat zij dit als een islamitisch voorschrift zien. Zij baseren zich daarbij op ayaat uit de Koran, Soera Het Licht 31, Soera De Partijscharen 59. Hoewel daar niet letterlijk staat dat het haar bedekt moet worden, wordt dit door Koranexegeten doorgaans op deze wijze uitgelegd. Zij baseren zich mede op overleveringen die terug zouden gaan tot de tijd van Mohammed. Anderen menen dat tijdens het leven van Mohammed alleen zijn eigen vrouwen gesluierd en afgezonderd geleefd hebben en dat andere vrouwen deze vrouwen later zijn gaan imiteren
Dus als jij zegt dat dat zo hoort weet je bijster weinig van je eigen geloof waar je wel heel hard om roeptoetert..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |