SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Dank jequote:Op maandag 31 oktober 2016 20:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tot nu toe zijn het lekkere, passende muziekjes die Muis draait.
quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:32 schreef just me het volgende:
* just me krijgt onverwacht een vriendin op de koffie
dank voor de muziekjes
![]()
Da's géén muisquote:
quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:36 schreef Elfletterig het volgende:
Muis kaapt gewoon even de lapo...
(Had je mijn matige grapje aan het eind van de vorige show nog meegekregen, trouwens? - Dat over mijn toekomst bij Radio 49)
Wanneer is dat?quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]jij gaat met allerzielen weer draaien
De dag na allerheiligenquote:
Morgen is het allerheiligenquote:Op maandag 31 oktober 2016 20:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ah okéMisschien... ik beloof niks. Morgenavond ben ik niet thuis, woensdag wel.
Oh, tof, ik ga ook hamer en beitel pakken. Ik weet nog een paar pompoenen te liggenquote:Op maandag 31 oktober 2016 20:40 schreef MadMaster het volgende:
Pompoenen hakken is leuk.
Vaak zitten we rond deze tijd van het jaar in de USA en dan schaffen we alrijd wat pompoenen en een carve setje aan. Oefening baart kunst...
Robquote:Op maandag 31 oktober 2016 20:43 schreef MadMaster het volgende:
Ah, daar komt de herrie via GUP dus vandaan...
We kochten voor een paar dollar altijd zoiets:quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, tof, ik ga ook hamer en beitel pakken. Ik weet nog een paar pompoenen te liggen
Weet ik nietquote:Op maandag 31 oktober 2016 20:44 schreef Elfletterig het volgende:
Hoorde ik daar nou een sample van Tokyo Getto Pussy?
Het lijkt me heel onwaarschijnlijk, maar het klonk wel een beetje zo...
Interessant onderwerp.quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:49 schreef Symphonic het volgende:
Morgen Allerzielen, ga ik het woensdag hebben over artiesten die niet dood te knuppelen zijn
Incorrectquote:Op maandag 31 oktober 2016 20:49 schreef Symphonic het volgende:
Morgen Allerzielen, ga ik het woensdag hebben over artiesten die niet dood te knuppelen zijn
Lenny Kuhr?quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:49 schreef Symphonic het volgende:
dan komt mijn thema nog beter tot zijn rechtquote:Op maandag 31 oktober 2016 20:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Incorrect
Morgen Allerheiligen, overmorgen Allerzielen
quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:49 schreef Symphonic het volgende:
Preciesquote:Op maandag 31 oktober 2016 20:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan komt mijn thema nog beter tot zijn recht
nep-Katholiek is het ook he?quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Incorrect
Morgen Allerheiligen, overmorgen Allerzielen
Ik helemaalquote:
Nooit geweten dat er een Halloween parade in Amsterdam geweest isquote:Op maandag 31 oktober 2016 20:53 schreef MadMaster het volgende:
Dit was de tune van de inmiddels ter ziele gegane Halloween parade in Amsterdam...
quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Seal komt in elk geval niet voorbij.
Zeehondjes zijn namelijk wel dood te knuppelen.
Yep, over, uit, opquote:Op maandag 31 oktober 2016 20:56 schreef Elfletterig het volgende:
Was dit het alweer? De tijd vliegt voorbij.
Dank voor het luisteren !quote:
Graag gedraaidquote:Op maandag 31 oktober 2016 20:58 schreef ToT het volgende:
Nachtwens!!!
En thx voor de show weer, Piep!
Snel weer eentje doen he!
quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Seal komt in elk geval niet voorbij.
Zeehondjes zijn namelijk wel dood te knuppelen.
Graag gedaan weerquote:
En jij ook snel weer draaien he!quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het was leuk om je weer te horen draaien, muis. Dank je.
Ik raakte er zelf helemaal de kluts door kwijtquote:
Graag gedraaid hoorquote:Op maandag 31 oktober 2016 21:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het was leuk om je weer te horen draaien, muis. Dank je.
Het viel mij dus niet alleen op.quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik raakte er zelf helemaal de kluts door kwijt![]()
Lijkt wel of voice fx volume gekoppeld is geworden aan het master volume
Ga ik zeker doenquote:Op maandag 31 oktober 2016 21:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het viel mij dus niet alleen op.
Wellicht het onderzoeken waard...
Adje Random...quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:50 schreef Elfletterig het volgende:
Volgens mij gaan er dingen niet helemaal lekker met Gup. Ik hoorde straks twee keer achter elkaar dezelfde plaat en nu speelt -ie opnieuw een nummer van Depeche Mode, dat voor het vorige nummer ook al werd gespeeld.
quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:50 schreef Elfletterig het volgende:
Volgens mij gaan er dingen niet helemaal lekker met Gup. Ik hoorde straks twee keer achter elkaar dezelfde plaat en nu speelt -ie opnieuw een nummer van Depeche Mode, dat voor het vorige nummer ook al werd gespeeld.
Iemand heeft Gup verzoekjes gevoerd.quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:56 schreef ToT het volgende:
[..]Gebeurt erg regelmatig sinds de afgelopen crash.
Sinds de crash er voor gebeurde het soms.
quote:Op maandag 31 oktober 2016 22:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Iemand heeft Gup verzoekjes gevoerd.
quote:Op maandag 31 oktober 2016 22:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat was vast jouw vrouwelijke wederhelft, of niet?
Dus jij vraagt gewoon geheel uit jezelf - volledig autonoom - Kids van Robbie Williams en Kylie Minogue aan?quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2016 22:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dus jij vraagt gewoon geheel uit jezelf - volledig autonoom - Kids van Robbie Williams en Kylie Minogue aan?
Vanaf hoe laat wil je gaan draaien?quote:Op maandag 31 oktober 2016 23:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wat zal ik zo eens gaan draaien? Weet het ff niet.
5 minuten nadat ik verzonnen heb wat.quote:Op maandag 31 oktober 2016 23:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vanaf hoe laat wil je gaan draaien?
quote:Op maandag 31 oktober 2016 23:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
23:30 - 01:00 DJ PP draait wat plaatjes
Bijna!quote:Op dinsdag 1 november 2016 00:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Alle luisteraars in slaap gedonderd.
Lekker relaxend idd!quote:Op dinsdag 1 november 2016 00:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Niet zo vreemd met deze muziek.
Ach ja, het wentquote:
Ook dat kloptquote:
was je in Cuba?quote:Op dinsdag 1 november 2016 17:37 schreef Karzai het volgende:
Het is hier net zo stil als op de snelwegen in Cuba
[ afbeelding ]
Hadden ze autoloze zondag?quote:Op dinsdag 1 november 2016 17:37 schreef Karzai het volgende:
Het is hier net zo stil als op de snelwegen in Cuba
[ afbeelding ]
had ik ook niet verteldquote:Op dinsdag 1 november 2016 19:05 schreef just me het volgende:
Welkom terug Karzai
Ik had gemist dat je op vakantie ging.
En ik dacht laatst al, is er wat gebeurd dat hij hier nooit meer komtquote:
Muziek maken kunnen ze wel daar.quote:Op dinsdag 1 november 2016 17:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
aparte ervaring maar de bevolking is het communisme ook wel zat heb ik het idee
viel tegen honderd keer quantanamera gehoord alleen in trinidad was er wel kwaliteitsmuziekquote:Op dinsdag 1 november 2016 19:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Muziek maken kunnen ze wel daar.
Hier staat aardig wat. MUZ / Een ode aan prachtige Cubaanse muziekquote:Op dinsdag 1 november 2016 19:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
viel tegen honderd keer quantanamera gehoord alleen in trinidad was er wel kwaliteitsmuziek
en de reisleider ging los op dit nummer
ik heb ook wel goeie muziek gehoord maar in trinidadquote:Op dinsdag 1 november 2016 19:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hier staat aardig wat. MUZ / Een ode aan prachtige Cubaanse muziek
Reggaeton ken ik wel maar is niet zo mijn ding, dan hoor ik liever Jamaicaanse Dancehall.quote:Op dinsdag 1 november 2016 19:49 schreef Karzai het volgende:
en ze zijn gek op reggaeton daar alleen voor de toeristen maken ze traditionele cubaanse muziek
quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:15 schreef Elfletterig het volgende:
Zit L2B nou gewoon stiekem te draaien zonder zich hier in het topic te melden?
Het lijkt er wel op.
* Elfletterig had het door en is ingeschakeldquote:
als je geen luisteraars wilt hebben dan is dat best een handige manierquote:Op dinsdag 1 november 2016 21:15 schreef Elfletterig het volgende:
Zit L2B nou gewoon stiekem te draaien zonder zich hier in het topic te melden?
Het lijkt er wel op.
'n avondquote:Op dinsdag 1 november 2016 21:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
* Elfletterig had het door en is ingeschakeld
Goedenavond, trouwens
Hé Karzaiquote:
Het lijkt de betere kant op te gaanquote:Op dinsdag 1 november 2016 21:24 schreef Karzai het volgende:
zit je weer een beetje lekker in je vel
Dank jequote:
Ik doe meequote:Op dinsdag 1 november 2016 21:30 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig schenkt nog maar een bak koffie in
quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit.
Maar het is prettig om naar te luisteren
'n avondquote:Op dinsdag 1 november 2016 21:41 schreef just me het volgende:
* just me is weer thuis en is aan het luisteren
was voor DDMquote:
als mijn electrische tandenborstel dat nou ook even zou willen snappen... raar ding, gaat steeds spontaan aan, ik schrik me elke keer rotquote:
Als jij dat zegt, dan is dat zo. Het kan ook dat een muis aan de kabels heeft zitten knagen.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
Ik denk dat Lucky toch een utp-kabeltje moet gaan trekken
Zou het helpen?quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
Ik denk dat Lucky toch een utp-kabeltje moet gaan trekken
quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als jij dat zegt, dan is dat zo. Het kan ook dat een muis aan de kabels heeft zitten knagen.
Kud muisequote:Op dinsdag 1 november 2016 21:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als jij dat zegt, dan is dat zo. Het kan ook dat een muis aan de kabels heeft zitten knagen.
Tandartsenpraktijk 1984 - always watching youquote:Op dinsdag 1 november 2016 21:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
als mijn electrische tandenborstel dat nou ook even zou willen snappen... raar ding, gaat steeds spontaan aan, ik schrik me elke keer rot
Een Marie Muis, of een Bastaard Muis?quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
ik heb het een tijdens een koffercheck gehad... ging dat ding ook spontaan aanquote:Op dinsdag 1 november 2016 21:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
als mijn electrische tandenborstel dat nou ook even zou willen snappen... raar ding, gaat steeds spontaan aan, ik schrik me elke keer rot
Allemaal even gevaarlijkquote:Op dinsdag 1 november 2016 21:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Een Marie Muis, of een Bastaard Muis?
Ja, zo klinkt het wel, maar hij reageert niet op de rooksignalenquote:Op dinsdag 1 november 2016 21:59 schreef Elfletterig het volgende:
Het geluid lijkt voornamelijk weg te vallen op momenten dat L2B een nieuwe plaat instart of inmixt.
dan staat hij buitenquote:Op dinsdag 1 november 2016 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, zo klinkt het wel, maar hij reageert niet op de rooksignalen
Ow, dan gaat het daar misquote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als ik naar de mp3-tag kijk, juist het tegenovergestelde:
Lee Walker - Locked In
quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:05 schreef Elfletterig het volgende:
Als hij hierna S.O.S. van ABBA draait, weten we dat het écht menens is.
quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:05 schreef Elfletterig het volgende:
Als hij hierna S.O.S. van ABBA draait, weten we dat het écht menens is.
quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:06 schreef Elfletterig het volgende:
Op zich best een aardig thema voor een show: Cry For Help, S.O.S., Help, Save Me... etc.
En dan eindigen met the Final Countdownquote:Op dinsdag 1 november 2016 22:06 schreef Elfletterig het volgende:
Op zich best een aardig thema voor een show: Cry For Help, S.O.S., Help, Save Me... etc.
Don Fardon - I'm Alivequote:Op dinsdag 1 november 2016 22:06 schreef Elfletterig het volgende:
Best fout. Ik ben nog met een themashow bezig waar dat nummer heel goed in zou passen.quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En dan eindigen met the Final Countdown
Ik hoop van nietquote:Op dinsdag 1 november 2016 22:12 schreef just me het volgende:
Hij zal toch niet in slaap gevallen zijn
en Muis heeft de sleutel weggegooidquote:Op dinsdag 1 november 2016 22:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij is er niet hoor. Hij zit opgesloten in zijn hok, vermoeden we.
quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mag hij er pas uit als de show afgelopen is?quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:16 schreef just me het volgende:
[..]
en Muis heeft de sleutel weggegooid
quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:16 schreef ToT het volgende:
[..]!!!!
Muis, dat had ik nooit achter jou gezocht!!!
dat ligt eraan of Muis de show met een voldoende beoordeeldquote:Op dinsdag 1 november 2016 22:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Mag hij er pas uit als de show afgelopen is?
quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:18 schreef just me het volgende:
[..]
dat ligt eraan of Muis de show met een voldoende beoordeeld
Ja.... Kim Jong-Muis is terug en dat zullen we weten ook....quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:18 schreef just me het volgende:
[..]
dat ligt eraan of Muis de show met een voldoende beoordeeld
quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja.... Kim Jong-Muis is terug en dat zullen we weten ook....
quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:20 schreef Elfletterig het volgende:
L2B, voorheen: Lucky to bastard
L2B, vanaf nu: Locked to broadcast
quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja.... Kim Jong-Muis is terug en dat zullen we weten ook....
Misschien komt hij zo wel vertellen hoe hij dat voor elkaar gekregen heeftquote:Op dinsdag 1 november 2016 22:24 schreef Elfletterig het volgende:
Het lijkt erop dat L2B het technische euvel heeft verholpen.
quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:26 schreef Melting het volgende:
Lucky... bedankt voor de ontspannende muziekjes, maar deze jongen gaat zijn bed op zoeken.![]()
Fijne avond nog allemaal.
Slaap zequote:Op dinsdag 1 november 2016 22:26 schreef Melting het volgende:
Lucky... bedankt voor de ontspannende muziekjes, maar deze jongen gaat zijn bed op zoeken.![]()
Probeer het eens in de slaapkamer.quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:26 schreef Melting het volgende:
slaap lekerquote:Op dinsdag 1 november 2016 22:26 schreef Melting het volgende:
quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:34 schreef Karzai het volgende:
ik ga me ook langzaam klaar maken voor de nacht morgen weer aan de slag, veel plezier nog en happy days
welterusten Karzaiquote:Op dinsdag 1 november 2016 22:34 schreef Karzai het volgende:
ik ga me ook langzaam klaar maken voor de nacht morgen weer aan de slag, veel plezier nog en happy days
quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:34 schreef Karzai het volgende:
vreemd.... niets voor LBquote:
op wie was je aan het haten ?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het draaien kwam op als kakken en ik vroeg dan ook aan Muis vlak voor 21.00 uur of ze mij in wilde roosteren.
De reden dat het uitviel tijdens het mixen van een nieuw nummer heeft vermoedelijk te maken met het feit dat ik hier boven nog draadloos zit. Even kabel trekken van de week en dan zal het wel goed komen.
Dat er nog mensen luisterden had ik niet verwacht trouwens.Dank jullie!
L2B's Mixcloud
quote:Op dinsdag 1 november 2016 23:52 schreef ToT het volgende:
[..]Enige zaken hiervan komen mij enigszins bekend voor!
Ook onmogelijk, het is pas zo'n 23 jaar jong.quote:Op dinsdag 1 november 2016 23:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Het kussentje oogt wel wat versleten.
Die stoel kan wat comfortabeler ja.quote:Op dinsdag 1 november 2016 23:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Het kussentje oogt wel wat versleten.
Heb je nog wat in de aanbieding, Piet?quote:Op dinsdag 1 november 2016 23:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die stoel kan wat comfortabeler ja.
Een groter mengpaneel maar dan is je bureau te klein.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb je nog wat in de aanbieding, Piet?
quote:Op woensdag 2 november 2016 00:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een groter mengpaneel maar dan is je bureau te klein.
luisterde je mee? leukkquote:Op woensdag 2 november 2016 00:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zeg, ToT, jouw vriendin doet het ook niet onverdienstelijk achter een microfoon, hoorde ik laatst bij Muis tijdens de show met Tail.![]()
Slapen.
quote:Op woensdag 2 november 2016 00:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zeg, ToT, jouw vriendin doet het ook niet onverdienstelijk achter een microfoon, hoorde ik laatst bij Muis tijdens de show met Tail.![]()
Slapen.
tentamens en gisteren een lockpicking set (binnen)gekregen tentamens gaan goed. Weinig deuren krijg ik niet open nu.quote:
quote:Op woensdag 2 november 2016 10:42 schreef tailfox het volgende:
[..]
tentamens en gisteren een lockpicking set (binnen)gekregen tentamens gaan goed. Weinig deuren krijg ik niet open nu.
Echt ik ben shocked hoe makkelijk het is.
Voordeur open ik zo.
Alleen de achterdeur niet.
komt mijn hoge gevoels (ik voel ontzettend veel met mijn handen) (en goeie neus soms) van te pasquote:
heb niks nog verdiendquote:Op woensdag 2 november 2016 11:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Ben je professioneel inbreker geworden, tailfox?
tailfox white hat hacking met een staart.quote:Op woensdag 2 november 2016 11:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
heb je dat als inbreker tegenwoordig ook al nodig? De bureaucratie....
quote:Op woensdag 2 november 2016 11:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
heb je dat als inbreker tegenwoordig ook al nodig? De bureaucratie....
Vergeet de lunch niet.quote:Op woensdag 2 november 2016 12:55 schreef just me het volgende:
druk op mijn vrije dag, tijd voor koffie
Na de koffie dan maar, ik was ook al laat met ontbijtenquote:
quote:Op woensdag 2 november 2016 17:15 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig wil vanavond misschien nog wel even draaien na Symph
quote:Op woensdag 2 november 2016 17:15 schreef Elfletterig het volgende:
hij was bang dat hij de twee uur niet vol ging krijgen, dus geen uitloop.quote:Op woensdag 2 november 2016 17:39 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ben er trouwens niet aan gebonden om strak om 21:00 uur te beginnen. Dus als Synth wat uitloopt, mag het ook gerust 21:30 uur worden als aanvangstijd.
Oké. Ik ga snel een show bij elkaar grabben...quote:Op woensdag 2 november 2016 18:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hij was bang dat hij de twee uur niet vol ging krijgen, dus geen uitloop.
je staat eropquote:Op woensdag 2 november 2016 17:15 schreef Elfletterig het volgende:
Geweldige showtitel, bedanktquote:
quote:Op woensdag 2 november 2016 18:57 schreef Symphonic het volgende:
Fijn een half voorbereide show, ik zie wel waar het schip strandt
probs met laptop, kan niet skypen met mijn kaboutersquote:
Is soms ook wel leuk. Om het dan aan elkaar te breienquote:Op woensdag 2 november 2016 18:57 schreef Symphonic het volgende:
Da's minder. Maar wel luisteren naar muziek, gelukkig.quote:Op woensdag 2 november 2016 19:01 schreef just me het volgende:
[..]
probs met laptop, kan niet skypen met mijn kabouters
ik heb toch aardig mijn best gedaan met de preproductiequote:Op woensdag 2 november 2016 18:57 schreef Symphonic het volgende:
Hehehe uiteraard!quote:Op woensdag 2 november 2016 19:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Yep, alles oké hier. Daar ook all... oh wacht.![]()
Dan moet je ook niet weg!quote:
dank daarvoorquote:Op woensdag 2 november 2016 19:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb toch aardig mijn best gedaan met de preproductie
Koel. Wat heb je allemaal gedaan?quote:Op woensdag 2 november 2016 19:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb toch aardig mijn best gedaan met de preproductie
artiesten bij elkaar schrapen voor mequote:Op woensdag 2 november 2016 19:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Koel. Wat heb je allemaal gedaan?
ejjquote:Op woensdag 2 november 2016 19:05 schreef Melting het volgende:
Ik luister ook mee, al zijnde het op de achtergrond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |