SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Dank jequote:Op maandag 31 oktober 2016 20:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tot nu toe zijn het lekkere, passende muziekjes die Muis draait.
quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:32 schreef just me het volgende:
* just me krijgt onverwacht een vriendin op de koffie
dank voor de muziekjes
![]()
Da's géén muisquote:
quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:36 schreef Elfletterig het volgende:
Muis kaapt gewoon even de lapo...
(Had je mijn matige grapje aan het eind van de vorige show nog meegekregen, trouwens? - Dat over mijn toekomst bij Radio 49)
Wanneer is dat?quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]jij gaat met allerzielen weer draaien
De dag na allerheiligenquote:
Morgen is het allerheiligenquote:Op maandag 31 oktober 2016 20:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ah okéMisschien... ik beloof niks. Morgenavond ben ik niet thuis, woensdag wel.
Oh, tof, ik ga ook hamer en beitel pakken. Ik weet nog een paar pompoenen te liggenquote:Op maandag 31 oktober 2016 20:40 schreef MadMaster het volgende:
Pompoenen hakken is leuk.
Vaak zitten we rond deze tijd van het jaar in de USA en dan schaffen we alrijd wat pompoenen en een carve setje aan. Oefening baart kunst...
Robquote:Op maandag 31 oktober 2016 20:43 schreef MadMaster het volgende:
Ah, daar komt de herrie via GUP dus vandaan...
We kochten voor een paar dollar altijd zoiets:quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, tof, ik ga ook hamer en beitel pakken. Ik weet nog een paar pompoenen te liggen
Weet ik nietquote:Op maandag 31 oktober 2016 20:44 schreef Elfletterig het volgende:
Hoorde ik daar nou een sample van Tokyo Getto Pussy?
Het lijkt me heel onwaarschijnlijk, maar het klonk wel een beetje zo...
Interessant onderwerp.quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:49 schreef Symphonic het volgende:
Morgen Allerzielen, ga ik het woensdag hebben over artiesten die niet dood te knuppelen zijn
Incorrectquote:Op maandag 31 oktober 2016 20:49 schreef Symphonic het volgende:
Morgen Allerzielen, ga ik het woensdag hebben over artiesten die niet dood te knuppelen zijn
Lenny Kuhr?quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:49 schreef Symphonic het volgende:
dan komt mijn thema nog beter tot zijn rechtquote:Op maandag 31 oktober 2016 20:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Incorrect
Morgen Allerheiligen, overmorgen Allerzielen
quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:49 schreef Symphonic het volgende:
Preciesquote:Op maandag 31 oktober 2016 20:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan komt mijn thema nog beter tot zijn recht
nep-Katholiek is het ook he?quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Incorrect
Morgen Allerheiligen, overmorgen Allerzielen
Ik helemaalquote:
Nooit geweten dat er een Halloween parade in Amsterdam geweest isquote:Op maandag 31 oktober 2016 20:53 schreef MadMaster het volgende:
Dit was de tune van de inmiddels ter ziele gegane Halloween parade in Amsterdam...
quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Seal komt in elk geval niet voorbij.
Zeehondjes zijn namelijk wel dood te knuppelen.
Yep, over, uit, opquote:Op maandag 31 oktober 2016 20:56 schreef Elfletterig het volgende:
Was dit het alweer? De tijd vliegt voorbij.
Dank voor het luisteren !quote:
Graag gedraaidquote:Op maandag 31 oktober 2016 20:58 schreef ToT het volgende:
Nachtwens!!!
En thx voor de show weer, Piep!
Snel weer eentje doen he!
quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Seal komt in elk geval niet voorbij.
Zeehondjes zijn namelijk wel dood te knuppelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |