Zou ik ook doen als ik de voormalig manager van Senna was.quote:Op dinsdag 1 november 2016 08:26 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Toch wordt Max meer vergeleken met Senna dan met Schumacher. Ook Senna's manager bij Toleman doet dat.
True.quote:Op dinsdag 1 november 2016 08:41 schreef maniack28 het volgende:
Dat komt omdat Verstappen minder zakelijk is en ogenschijnlijk iets meer met het hart raced dan Schumacher
bedankt voor de heldere uitlegquote:Op maandag 31 oktober 2016 15:59 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Veel dommere uitspraken gaan we niet meer krijgen.
Waarbij op het moment 70% van de bijna 20.000 stemmen zijn voor "Nee, eindelijk heeft de F1 weer een echte racer"quote:Op dinsdag 1 november 2016 10:34 schreef Ferry_76 het volgende:
Ondertussen hebben de Duitsers bij RTL een poll op facebook gezet met de vraag of Verstappen wegens zijn harakiri akties een raceban moet krijgen zodat hij niet tussen het gevecht om de titel meer kan komen:
https://www.facebook.com/formeleins/posts/1277671008920969
Gelukkig wel, maar kom op zeg.... Als Vettel en Rosberg geen Duitsers waren hadden ze deze poll nooit gestart...quote:Op dinsdag 1 november 2016 10:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waarbij op het moment 70% van de bijna 20.000 stemmen zijn voor "Nee, eindelijk heeft de F1 weer een echte racer"
Dat schijnbaar 70% van de (neem ik aan) vooral Duitse stemmers volmondig Nee stemt zegt mij meer dan of iemand wel of geen poll online zet. Zou ik ook doen als ik de baas was daar, het trekt views als een malle, vele duizenden mensen stemmen en je hebt een megadiscussie onder je berichtquote:Op dinsdag 1 november 2016 10:37 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Gelukkig wel, maar kom op zeg.... Als Vettel en Rosberg geen Duitsers waren hadden ze deze poll nooit gestart...
Nee dusquote:Op dinsdag 1 november 2016 10:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dus eigenlijk als iemand het waagt om in de buurt van een Mercedes te komen dan moet hij maar uit de race gehaald worden???
Ze mogen niet in de buurt van de Benzen komen, aldus Niki Laudaquote:Op dinsdag 1 november 2016 10:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dus eigenlijk als iemand het waagt om in de buurt van een Mercedes te komen dan moet hij maar uit de race gehaald worden???
Nee, alleen bij Duitsers. Zelfs bij halve Duitsers als Rosberg.quote:Op dinsdag 1 november 2016 10:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
terecht.quote:
Dus je mag niet meer racen voor een overwinning en maar genoegen nemen met plek 3?quote:Op dinsdag 1 november 2016 10:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze mogen niet in de buurt van de Benzen komen, aldus Niki Lauda
Ik blijf erbij dat ie het terecht deed.quote:Op dinsdag 1 november 2016 10:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
terecht.
Hoe meer ik die start terugkijk, hoe meer ik denk dat Rosberg eigenlijk ook straf had verdiend. Hij stuurde namelijk naar rechts om bocht 2 toch te kunnen halen, maar daar was geen ruimte voor hem. Om positie te houden gaat hij daarna snel vol gas naar links om zo weer voor Max te komen. A bit naughty
Dat was ook de conclusie van Buxton. Als er grindbakken hadden gelegen waren zowel Hamilton als Rosberg uit de race na bocht 1 met deze acties.quote:Op dinsdag 1 november 2016 10:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
terecht.
Hoe meer ik die start terugkijk, hoe meer ik denk dat Rosberg eigenlijk ook straf had verdiend. Hij stuurde namelijk naar rechts om bocht 2 toch te kunnen halen, maar daar was geen ruimte voor hem. Om positie te houden gaat hij daarna snel vol gas naar links om zo weer voor Max te komen. A bit naughty
Nee. Hij kon terug de baan op maar zou daardoor achter Verstappen erecht komen. Om dat te voorkomen snijdt hij af.quote:Op dinsdag 1 november 2016 10:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat ie het terecht deed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |