abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166345509
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 13:33 schreef potjecreme het volgende:

[..]

In 2015 ging het goed. 2016 niet. Om nou meteen met grindbakken aan te komen, vind ik overdreven.

Volgens mij denkt Vettel hier dat hij in een botsauto rijdt.
Woei!
  dinsdag 1 november 2016 @ 13:38:44 #277
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_166345546
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 13:33 schreef potjecreme het volgende:

[..]

In 2015 ging het goed. 2016 niet. Om nou meteen met grindbakken aan te komen, vind ik overdreven.

Dat mag jij vinden. Ik vind dat grindbakken bij de motorsport horen. Fouten moeten afgestraft, anders ga je lekker bij de recreanten rijden met een begeleider.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_166345550
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2016 12:59 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Zelfs het geknipte stuk was overduidelijk geen instructie, in tegenstelling tot wat praktisch iedereen dacht.
Dit ja. Het team riep dit over de boardradio: keep your position Max, but you might have to give it back though.

Mol verstond weer eens de helft en maakte ervan dat het team hem opdracht gaf de plek terug te geven.
pi_166345817
Zoals gewoonlijk weten Fok!kers het beter dan de stewards.
Ik zou zeggen soliciteer bij de FIA.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 1 november 2016 @ 13:54:53 #280
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_166345835
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 november 2016 13:39 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Dit ja. Het team riep dit over de boardradio: keep your position Max, but you might have to give it back though.

Mol verstond weer eens de helft en maakte ervan dat het team hem opdracht gaf de plek terug te geven.
Flikker nou eens op met Olav de grond in stampen.

Olav verstond het verkeerd, Sky verstond het verkeerd, Ferrari verstond het verkeerd, zuurpruim verstond het verkeerd....
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_166345980
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 12:33 schreef MakkieR het volgende:
Even nog iets anders. Het verbaasd mij eigenlijk dat deze coureurs uitgebreid de tijd nemen om al hun frustraties te uiten tijdens de race. Neem nou Vettel waar hij zich vreselijk boos maakt om Verstappen. Ik vraag mij af of dit nu wel zo verstandig is, dat tijdens de race te doen. Moet je focus niet op de race liggen? Ik denk dat Vettel hiermee zichzelf ook behoorlijk tekort heeft gedaan, door zich druk te maken over Verstappen in plaats van kalmte te bewaren en pas los te gaan als je over de streep bent gereden. Als ik Ferrari was had ik dit nog wel even bij Vettel aangekaart. Dat hij zich niet gek moet laten maken tijdens de race, omdat je dan geheid de controle over je auto verliest.
Geluukig zijn de auto's van volgend jaar een stuk sneller, hopelijk rijden ze dan meer op de limiet en hebben ze minder tijd om te klagen over de radio.
Eigenlijk rijden de meeste coureurs nu onder hun kunnen rond tijdens de race.
pi_166346046
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 13:54 schreef sasquatsch het volgende:
Zoals gewoonlijk weten Fok!kers het beter dan de stewards.
Ik zou zeggen soliciteer bij de FIA.
Nouja, je kunt niet ontkennen dat de beslissingen afgelopen seizoen nogal wisselvallig zijn.
  FOK!fotograaf dinsdag 1 november 2016 @ 14:14:56 #283
842 Zorro
Z
pi_166346254
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2016 13:54 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Olav verstond het verkeerd, Sky verstond het verkeerd, Ferrari verstond het verkeerd, zuurpruim verstond het verkeerd....
Ik hoor altijd overal maar de helft van, en zelf ik verstond het nooit verkeerd. Maar ja, ik hoorde dan ook geen Brain management.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_166346370
quote:

[..]

Hear, hear.
pi_166346649
quote:

[..]

Gast doe eens rustig man.
pi_166346709
quote:
15s.gif Op dinsdag 1 november 2016 14:37 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Gast doe eens rustig man.
Fuck off!
pi_166346728
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 14:40 schreef opreis het volgende:

[..]

Fuck off!
Honestly !
pi_166346864
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 november 2016 13:39 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Mwah, ik zit het steeds terug te luisteren en het enige wat ik steeds hoor is:

" K, give the position. I think you're gonna have to give the position back..."

Alsnog geen duidelijke opdracht en daarnaast is er meer gezegd waaruit bleek dat ze Verstappen gezegd hebben positie te houden en de raceleiding af te wachten. Maar het klonk in eerste instantie zeker als een 'geef terug, denk dat je hem terug moet geven'...
pi_166346898
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 14:49 schreef m0ridin het volgende:

[..]

Mwah, ik zit het steeds terug te luisteren en het enige wat ik steeds hoor is:

" K, give the position. I think you're gonna have to give the position back..."

Alsnog geen duidelijke opdracht en daarnaast is er meer gezegd waaruit bleek dat ze Verstappen gezegd hebben positie te houden en de raceleiding af te wachten. Maar het klonk in eerste instantie zeker als een 'geef terug, denk dat je hem terug moet geven'...
https://www.schoonenberg.nl/
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 1 november 2016 @ 14:54:32 #290
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_166346948
Waarom nog een discussie over wat er is gezegd? Horner heeft toch al uitgelegd dat ze hebben gezegd dat VES positie moest houden tot nader order omdat ze eerste met race control wilden overleggen?
pi_166346966
quote:

[..]

Maar het gebeurt Olav behoorlijk vaak dat hij de boardradio maar niet of half verstaat en daar dan hele theorien op los laat en dan later door krijgt dat het niet goed is en dat allemaal weer terug gaat zitten draaien. Bijvoorbeeld toen Max riep I am not here to finish 4th. Verstond hij alleen maar weer van I am not here to finish en ging daar dan een heel brabbelverhaal overhouden. Ik vind dat best wel storend.

Verder vind ik Olav zijn commentaar prima, maar dit irriteert me gewoon iedere race.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 1 november 2016 @ 14:58:42 #292
416575 crew  Evenstar
pi_166346992
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 14:56 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Maar het gebeurt Olav behoorlijk vaak dat hij de boardradio maar niet of half verstaat en daar dan hele theorien op los laat en dan later door krijgt dat het niet goed is en dat allemaal weer terug gaat zitten draaien. Bijvoorbeeld toen Max riep I am not here to finish 4th. Verstond hij alleen maar weer van I am not here to finish en ging daar dan een heel brabbelverhaal overhouden. Ik vind dat best wel storend.

Verder vind ik Olav zijn commentaar prima, maar dit irriteert me gewoon iedere race.
:Y

Ik kan er meestal wel om lachen, maar het is inderdaad wel storend. Ik vraag me wel af wie hem dan telkens corrigeert. Het duurt dan altijd 5 minuten en dan komt hij er op terug en probeert hij het weer leuk recht te lullen :D
pi_166346996
zdravkost twitterde op dinsdag 01-11-2016 om 01:28:13 #F1 #MexicanGP Team Radio: Sebastian Vettel vs Max Verstappen :) via @_eI14 https://t.co/8bMXB7PoKf reageer retweet
Deze was hier nog niet gepost toch?
  dinsdag 1 november 2016 @ 15:02:23 #294
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_166347035
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 14:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
https://twitter.com/zdravkost/status/793248244407083009

Deze was hier nog niet gepost toch?
zdravkost twitterde op dinsdag 01-11-2016 om 01:28:13 #F1 #MexicanGP Team Radio: Sebastian Vettel vs Max Verstappen :) via @_eI14 https://t.co/8bMXB7PoKf reageer retweet
  dinsdag 1 november 2016 @ 15:02:45 #295
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_166347039
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 14:54 schreef Kyran het volgende:
Waarom nog een discussie over wat er is gezegd? Horner heeft toch al uitgelegd dat ze hebben gezegd dat VES positie moest houden tot nader order omdat ze eerste met race control wilden overleggen?
wat is er dan uit dat overleg gekomen?
pi_166347052
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 15:02 schreef THEFXR het volgende:

[..]

You Serious? :')
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 1 november 2016 @ 15:06:03 #297
416575 crew  Evenstar
pi_166347097
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 15:02 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Niks, want race was afgelopen :P

Linkje van Yashaaaaa is ook duidelijk toch over de teamorders. Verstappen zegt nog heel duidelijk "ok let me know" zo van laat maar weten als ik toch aan de kant moet voor Vettel.

RBR: Keep your position, (but) I think you have to give the position back Max.
VES: Let me know.
RBR: Ok, stay there.

Hoe duidelijk wil je het hebben.

Edit: Ik snap echt niet waarom sommige mensen hier zo graag VES de grond in willen boren. Ook al betekent dit dat ze zichzelf compleet voor lul zetten :D
pi_166347110
Vooral die: Ok, Stay there. duidelijker kan niet.

En wat ik me echt oprecht afvraag, zou Vettel de positie 'terug' gegeven hebben zonder bemoeienis van wedstrijdleiding?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 1 november 2016 @ 15:12:40 #299
416575 crew  Evenstar
pi_166347190
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 15:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vooral die: Ok, Stay there. duidelijker kan niet.

En wat ik me echt oprecht afvraag, zou Vettel de positie 'terug' gegeven hebben zonder bemoeienis van wedstrijdleiding?
Vettel vond dat die niet eens iets fout had gedaan in de strijd met Ricciardo. Die gast is echt compleet de weg kwijt sinds die bij Ferrari rijdt en niet mee kan doen voor de titel.

Iedere race weer huilt hij over blauwe vlaggen. Volgens Vettel moet iedereen de gras op als hij langs komt rijden.

Op dit moment zijn er echt een paar (ex-)coureurs die gigantisch door de mand vallen als zure pruimen.

1) Vettel
2) Villeneuve
3) Lauda

Vooral Lauda valt me vies tegen. Die uitspraken over dat Verstappen arrogant is en hoe hij zich durft te bemoeien met coureurs die voor de titel strijden is echt te belachelijk. Bij Mercedes zijn ze gewend dat iedereen maar aan de kant gaat en niemand met ze de strijd aan gaat blijkbaar.

Hamilton snijdt af, Rosberg snijdt af ... niemand van Mercedes die daar iets over zegt, maar Verstappen maakt een keer een remfout en opeens zijn ze weer haantje de voorste.

Als ik RBR was geweest had ik meteen over de boardradio geroepen "keep your position Max, they did not penalize Rosberg or Hamilton, they can't penalize you, stay in front of Vettel".
  dinsdag 1 november 2016 @ 15:15:14 #300
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_166347233
Deze afgelopen 3 topics :') _O-
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')