abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166293857
quote:
1s.gif Op zondag 30 oktober 2016 00:40 schreef Broomer het volgende:

[..]

Oh en donaties van de Trump foundation aan James okeefe, voordat hij zijn filmpjes maakte om Clinton te vloeren.
DAT is corruptie.
pi_166293882
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 00:36 schreef snorauto het volgende:
Oke, ik heb wel wat dingen nu denk ik:

https://soapboxie.com/us-politics/The-Hillary-Clinton-Scandals

http://www.wnd.com/2015/0(...)ggest-scandals-ever/

http://www.theatlantic.co(...)-to-benghazi/396182/

Ze is dus best wel corrupt en slinks. Toch lijkt ze me verstandiger dan Donald Trump. Wel bizar dat haar connecties en macht boven de wet staan.
http://www.judicialwatch.(...)ailed-haiti-project/
pi_166294531
" De Nationale Postcode Loterij, na de Staatsloterij de grootste loterij van Nederland, doneerde naar eigen zeggen al ¤24.1 miljoen Euro aan de Clinton Foundation."

:(
pi_166294553
quote:
8s.gif Op zondag 30 oktober 2016 01:30 schreef Peace99 het volgende:
" De Nationale Postcode Loterij, na de Staatsloterij de grootste loterij van Nederland, doneerde naar eigen zeggen al ¤24.1 miljoen Euro aan de Clinton Foundation."

:(
Bron?
pi_166294572
quote:
1s.gif Op zondag 30 oktober 2016 01:32 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Bron?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_166294579
quote:
Alweer zo'n connecting the dots stuk. Kom met bewijs.
pi_166294607
quote:
1s.gif Op zondag 30 oktober 2016 00:41 schreef Broomer het volgende:

[..]

DAT is corruptie.
Hoe is dat corruptie?
pi_166294697
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 00:36 schreef snorauto het volgende:
Oke, ik heb wel wat dingen nu denk ik:

https://soapboxie.com/us-politics/The-Hillary-Clinton-Scandals

http://www.wnd.com/2015/0(...)ggest-scandals-ever/

http://www.theatlantic.co(...)-to-benghazi/396182/

Ze is dus best wel corrupt en slinks. Toch lijkt ze me verstandiger dan Donald Trump. Wel bizar dat haar connecties en macht boven de wet staan.
Het is een beetje een gish gallop zo. Wat vind je het sterkste bewijs dat Clinton corrupt is?
pi_166294725
quote:
1s.gif Op zondag 30 oktober 2016 01:37 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Hoe is dat corruptie?
Dat de Trump foundation voor politieke doeleinden wordt gebruikt? Misschien is dat okeefe verhaal niet corrupt maar wel illegaal. Omkopen van een attorney general is zeker corruptie.
pi_166294784
quote:
1s.gif Op zondag 30 oktober 2016 01:48 schreef Broomer het volgende:

[..]

Dat de Trump foundation voor politieke doeleinden wordt gebruikt? Misschien is dat okeefe verhaal niet corrupt maar wel illegaal. Omkopen van een attorney general is zeker corruptie.
Wat is je bewijs dat de Trump Foundation betaald heeft voor die Okeefe filmpjes?

Of ben je hier zelf bezig met "connecting the dots"?
pi_166294894
quote:
1s.gif Op zondag 30 oktober 2016 01:46 schreef Broomer het volgende:

[..]

Het is een beetje een gish gallop zo. Wat vind je het sterkste bewijs dat Clinton corrupt is?
Op de eerste pagina vooral het stukje over Health Care en Benghazi, op de tweede bijna alles (serieus) en op de derde vond ik niet perse een ding heel sterk.

Ik weet het ook allemaal niet zeker, maar als het klopt wat daar staat is ze aardig rot.
pi_166295158
Clinton moet haar campagne verdedigen. 13-jarig meisje komt Trump aanmoedigen:

En aan de andere kant, "What a mess"

fmanjoo twitterde op zondag 30-10-2016 om 02:04:11 Clinton aide Huma Abedin has told people she doesn't know how her emails wound up on her husband's computer https://t.co/yRYo7ikGLO reageer retweet
pi_166295261
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 02:46 schreef Nintex het volgende:

fmanjoo twitterde op zondag 30-10-2016 om 02:04:11 Clinton aide Huma Abedin has told people she doesn't know how her emails wound up on her husband's computer https://t.co/yRYo7ikGLO reageer retweet
Wat zal het zijn? is Huma een snelle leerling van Hi-la-rie of heeft ze de zelfde vorm van dementie :+

Als de helden _O_ maar doorgaan met de wikileaks-releases en zich niet laten afleiden :Y)
  zondag 30 oktober 2016 @ 02:03:39 #65
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_166295269
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 02:46 schreef Nintex het volgende:
Clinton moet haar campagne verdedigen. 13-jarig meisje komt Trump aanmoedigen:
Trump Youth. O+
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_166295389
quote:
1s.gif Op zondag 30 oktober 2016 01:48 schreef Broomer het volgende:
Omkopen van een attorney general is zeker corruptie.
Wie is corrupt? De omkoper of de attorney general? :+
pi_166295411
quote:
10s.gif Op zondag 30 oktober 2016 02:22 schreef Peace99 het volgende:

[..]

Wie is corrupt? De omkoper of de attorney general? :+
De attorney general is corrupt. De omkoper gebruikt die corruptie. Net zo erg lijkt me.
pi_166295470
Fraude?

pi_166295495
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 02:25 schreef Broomer het volgende:

[..]

De attorney general is corrupt.
:D Lijkt mij ook!
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 02:25 schreef Broomer het volgende:

De omkoper gebruikt die corruptie. Net zo erg lijkt me.
Nou .. dat laatste klinkt mij toch als een hele vreemde opmerking :X

[ Bericht 10% gewijzigd door Peace99 op 30-10-2016 03:02:59 ]
pi_166295502
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 02:36 schreef vigen98 het volgende:
Fraude?

[ afbeelding ]
_O-
Blijft een bijzonder volk toch :X
Laat mij een beetje denken aan hun opmerking .... We have it too but much bigger :D

[ Bericht 10% gewijzigd door Peace99 op 30-10-2016 02:49:16 ]
pi_166295531
realDonaldTrump twitterde op zondag 30-10-2016 om 02:36:25 Great day in Colorado & Arizona. Will be in Nevada, Colorado and New Mexico tomorrow - join me!Tickets:… https://t.co/vMPTsLXsCT reageer retweet
Trump geeft zijn campagne een extra boost. Heeft 10 miljoen in de campagnekas gestopt en morgen 3(!) rallies op 1 dag.
pi_166295544
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 00:28 schreef justanick het volgende:

[..]

Dat zegt 'ie helemaal niet, dat is jouw aanname.

[..]

Hoezo stinkt het? Heb je überhaupt wel eens een feit gezien (let op: ik heb het over FEITEN, niet over verhalen die je er zelf bij verzint) die daadwerkelijk aantonen dat er iets zwaar verrot is daar?

[..]

Ben je bekend met het fenomeen 'onschuldig totdat het tegendeel is bewezen'? Aan een heksenjacht (om dat woord weer aan te halen) heeft niemand wat, feiten, daar gaat het om.

[..]

Wat is het nu weer voor weerzinwekkende onzin dat de Holocaust niet keihard (wetenschappelijk) is bewezen?
Ten aanzien van je eerste zin: lees de correspondentie tussen mij en broomer eens...
De volgende keer zal ik speciaal voor jou een sarcasmeplaat ophangen goed? Poe's Law wordt weer eens bewezen :)

Ten aanzien van je laatste opmerking: met alle respect, maar jij lees écht alleen wat je wilt lezen hè? Ik zeg nog letterlijk 'in before de stromannen' want ik wist dat die aantijging door de minst snuggere van de klas zou komen.

Verdiep je in deze materie; zeer aardig leesmateriaal. En hiermee wil ik dit onderwerp ook gaarne afsluiten want dat gaat alleen maar uit de hand lopen kan ik je op een papiertje meegeven...

Ik begrijp met de dag beter waarom sommigen op Clinton zouden stemmen. Je moet namelijk ten eerste jezelf heel serieus nemen, ten tweede blijk geven van geen enkel gevoel voor humor te hebben en ten derde een talent hebben om zó slecht te kunnen luisteren of lezen dat zelfs wanneer iemand aangeeft dat je waarschijnlijk een sofisme gaat maken, je dat alsnog doet _O- :D

[ Bericht 4% gewijzigd door GSbrder op 30-10-2016 14:27:24 ]
I feel kinda Locrian today
pi_166295566
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 02:36 schreef vigen98 het volgende:
Fraude?

[ afbeelding ]
Yup. De Nederlandse vertaling van fraude is fotosoep.
pi_166295582
quote:
1s.gif Op zondag 30 oktober 2016 02:51 schreef starla het volgende:

[..]

Ten aanzien van je eerste zin: lees de correspondentie tussen mij en broomer eens...
De volgende keer zal ik speciaal voor jou een sarcasmeplaat ophangen goed?

Ten aanzien van je laatste opmerking: met alle respect, maar jij lees écht alleen wat je wilt lezen hè? Ik zeg nog letterlijk 'in before de stromannen' want ik wist dat die aantijging door de minst snuggere van de klas zou komen.

Dat is wel zo. De Duitsers waren namelijk toen al grundlig. De namen van de slachtoffers werden netjes bijgehouden in archieven. Daar speelde geimporteerde IBM machines nog een dubieuze rol in.

Mythes dat de Joden pas stierven door hongernood en/of ziektes in de kampen aan het einde van de oorlog zijn ontkracht. Er zijn namelijk dagboeken ontdekt van Wehrmacht officieren die behoorlijk pissig waren dat de treinen en ander materieel werd ingezet om Joden te vermoorden ipv de oorlog in het Oosten te winnen. Hitler gaf op een gegeven moment zelfs de opdracht om steden als Parijs en Kiev met de grond gelijk te maken en gaf Albert Speer de opdracht om de vijand geen enkele 'spoils of war' te gunnen. Toen Speer zei: "Aber das folk?" gaf Hitler als antwoord dat het volk al gestorven was in Rusland en er wat hem betreft geen volk meer was om te redden. In zekere zin hebben ironisch genoeg de SS, Wehrmacht en Speer het na-oorlogse Europa gered door specifiek niet de orders van Hitler op te volgen, want als het aan Hitler lag werd alles vernietigd.

Wat je kunt zeggen is dat niet alleen Hitler en Himmler hiervoor verantwoordelijk waren maar een groot aantal andere lui. Het was niet de schuld van 1 monster. Je kunt daarnaast zeggen dat Stalin dezelfde misdaden of zelfs grotere misdaden begaan heeft, maar wat je niet kunt doen is Nazi Duitsland en/of Hitler vrijpleiten van het vergassen en vermoorden van miljoenen joden. Dat is ongeacht wat sommige alternatieve bronnen daarover denken gebeurd.

[ Bericht 7% gewijzigd door GSbrder op 30-10-2016 14:27:45 ]
pi_166295618
Eén afsluitende opmerking en dan reageer ik er niet meer op, ook om mezelf in bescherming te nemen en omdat het te veel off topic is:

De geschiedenis wordt geschreven door de overwinnaar.

Dagboeken zijn anekdotes overigens ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')