abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166306133
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 17:16 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

[..]

Ik zie nergens bewijs van het onderzoek, behalve een man die suggereert dat het er zou kunnen zijn. Hoe zou hij dat moeten weten dan?
quote:
The FBI has an intensive investigation ongoing into the Clinton Foundation.
In het begin van dit interview door Tom Fuentes (voormalig FBI-assistant Director):

pi_166306137
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 17:16 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Het grote verschil is dat Trump een burger was en Clinton minister van Buitenlandse Zaken. Daar waar Trump potentieel onethisch gehandeld heeft voor persoonlijke verrijking via zijn bedrijf (waar indirect zijn werknemers en andere delen van de economie van meeprofiteren) heeft Clinton potentieel onethischer gehandeld door staatsbelangen op te geven voor persoonlijke verrijking.
Als we het over fraudulent gedrag gaan hebben dan mogen we ook wel even Trump University en de grootschalige belastingontduiking erbij halen. HC is een verschrikkelijke politicia over wie ik weinig goeds te zeggen heb maar in ieder geval was zij heel wat minder stout met haar belastingaangifte dan Trump.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is echter interessanter om je vizier op HC te richten aangezien de establishmentmedia 24/7 met Trump bezig zijn.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_166306187
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 17:19 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Als we het over fraudulent gedrag gaan hebben dan mogen we ook wel even Trump University en de grootschalige belastingontduiking erbij halen. HC is een verschrikkelijke politicia over wie ik weinig goeds te zeggen heb maar in ieder geval was zij heel wat minder stout met haar belastingaangifte dan Trump.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke belastingontduiking van Trump bedoel je precies?

Trump University heb ik persoonlijk niet zo veel problemen mee. Mensen die tienduizenden euro's betalen voor een cursus weten dat het mee of tegen kan vallen. Dit is het risico van elke cursus. Mensen betalen in Amerika veel meer geld voor waardeloze universitaire studies en daar heeft men ook geen problemen mee. Als Trump hier aan kan verdienen kan ik het hem niet kwalijk nemen dat hij geen geld op de tafel wilt laten liggen.
pi_166306190
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 17:23 schreef KrappeAuto het volgende:
Welke belastingontduiking van Trump bedoel je precies?
Inkomstenbelasting.

quote:
Trump University heb ik persoonlijk niet zo veel problemen mee. Mensen die tienduizenden euro's betalen voor een cursus weten dat het mee of tegen kan vallen. Dit is het risico van elke cursus.
Het probleem was dat hij niet leverde wat hij had beloofd, volgens objectieve maatstaven. Zie bijvoorbeeld ook zijn zogenaamde tutoringprogramma waarbij mensen letterlijk niets kregen in ruil voor tienduizenden dollars. Het was fraude.
#NoDAPL
pi_166306194
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 17:16 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Het grote verschil is dat Trump een burger was en Clinton minister van Buitenlandse Zaken. Daar waar Trump potentieel onethisch gehandeld heeft voor persoonlijke verrijking via zijn bedrijf (waar indirect zijn werknemers en andere delen van de economie van meeprofiteren) heeft Clinton potentieel onethischer gehandeld door staatsbelangen op te geven voor persoonlijke verrijking.
Met het verschil dat er bij Clinton geen bewijs is, en bij de Trump foundation wel. Maar is het volgens jou dan toegestaan zo corrupt te zijn als Trump is omdat hij een burger is?

De man krijgt direct een impeachment aan zijn broek aangezien de democratische senaat hem een dag na een eventuele inaugeratie gaat verplichten open kaart te spelen. En nee, daar gaat hij niet mee wegkomen.
pi_166306198
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 17:23 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Inkomstenbelasting.
Oh, belastingontwijking bedoel je. ;)

Heb jij wel eens vrijwillig meer belasting betaald dan wettelijk verplicht?
pi_166306211
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 17:16 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

[..]

Ik zie nergens bewijs van het onderzoek, behalve een man die suggereert dat het er zou kunnen zijn. Hoe zou hij dat moeten weten dan?
Dat had ik gemist.
pi_166306226
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 17:24 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Oh, belastingontwijking bedoel je. ;)

Heb jij wel eens vrijwillig meer belasting betaald dan wettelijk verplicht?
Het ging volgens mij wat verder dan ontwijking. Ja, er zijn zat mensen die niet belasting ontwijken, zie bijvoorbeeld de belastingaangifte van Sanders.
Lees nog even de edit. ;)
#NoDAPL
pi_166306248
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 17:23 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Trump University heb ik persoonlijk niet zo veel problemen mee. Mensen die tienduizenden euro's betalen voor een cursus weten dat het mee of tegen kan vallen. Dit is het risico van elke cursus. Mensen betalen in Amerika veel meer geld voor waardeloze universitaire studies en daar heeft men ook geen problemen mee. Als Trump hier aan kan verdienen kan ik het hem niet kwalijk nemen dat hij geen geld op de tafel wilt laten liggen.
Het zijn racketeering charges in die zaak. That'll stick.
pi_166306256
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 17:23 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Het probleem was dat hij niet leverde wat hij had beloofd, volgens objectieve maatstaven. Zie bijvoorbeeld ook zijn zogenaamde tutoringprogramma waarbij mensen letterlijk niets kregen in ruil voor tienduizenden dollars. Het was fraude.
Welke objectieve maatstaven zijn dat?
  zondag 30 oktober 2016 @ 17:29:38 #286
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_166306281
Ik begrijp Clinton wel hoor. Je kan moeilijk vlak voor de verkiezingen bekennen dat er misschien 1 of 2 belangrijke dossiers in de mailserver zat.
graag op anoniem
pi_166306301
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 17:28 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Welke objectieve maatstaven zijn dat?
Die van de rechter.
pi_166306322
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 17:16 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Broomer, bekijk eens de vele tweets van Jordan Chariton die hierover gaan. Het geeft je een aardige indruk als je die links (Wikileaks en artikelen) volgt. Het is zijn werk (fulltime baan) om dit te volgen en dit is een van de politieke kwesties waarop hij heeft ingezoomd. Als je alles bij elkaar neemt dan ziet het er zeer slecht uit. Niets op zichzelf is een smoking gun maar alles bij elkaar genomen zie je een duidelijk patroon.
https://twitter.com/jordanchariton?lang=en
Wat jij smoking gun noemt, noem ik hard bewijs. Dat dat er niet is, is toch essentieel?

Maar ik zal eens Jordan Chariton opzoeken. In de Bush jaren luisterde ik veel TYT en vond ik het geweldig (Air America was de enige zender die niet in de Irak leugens trapte), maar op een gegeven moment vond ik ze wat te schreeuwerig worden.

Edit: ik heb zijn tweets eens bekeken, maar daar komt ie niet echt over als een onpartijdige journalist (om het licht uit te drukken). Valt me nogal tegen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Broomer op 30-10-2016 18:07:21 ]
pi_166306347
quote:
1s.gif Op zondag 30 oktober 2016 17:24 schreef Ulx het volgende:

[..]

Met het verschil dat er bij Clinton geen bewijs is, en bij de Trump foundation wel.
Ik denk niet dat de FBI zonder aansporen intensief onderzoek doet naar de Clinton Foundation.

quote:
Maar is het volgens jou dan toegestaan zo corrupt te zijn als Trump is omdat hij een burger is?
Ik zie Trump als iemand die tegen elke prijs wilt winnen. Dat hij soms de grenzen opzoekt vind ik heel goed. Dat hij in sommige gevallen ongetwijfeld daar over heen is gegaan vind ik niet heel nobel, nee, maar ik denk dat overschrijding van grenzen sterk gekoppeld is aan het opzoeken van grenzen.

quote:
De man krijgt direct een impeachment aan zijn broek aangezien de democratische senaat hem een dag na een eventuele inaugeratie gaat verplichten open kaart te spelen. En nee, daar gaat hij niet mee wegkomen.
We zullen nog zien hoe het Congres er uit gaat zien, maar ik denk niet dat je kunt zeggen dat Trump meer kans heeft op impeachment dan Clinton.
pi_166306375
quote:
1s.gif Op zondag 30 oktober 2016 17:30 schreef Ulx het volgende:

[..]

Die van de rechter.
Hebben we het nu over de activiteiten van Trump University in het licht van de wet of ethiek?
pi_166306403
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 17:33 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Ik denk niet dat de FBI zonder aansporen intensief onderzoek doet naar de Clinton Foundation.

[..]

Ik zie Trump als iemand die tegen elke prijs wilt winnen. Dat hij soms de grenzen opzoekt vind ik heel goed. Dat hij in sommige gevallen ongetwijfeld daar over heen is gegaan vind ik niet heel nobel, nee, maar ik denk dat overschrijding van grenzen sterk gekoppeld is aan het opzoeken van grenzen.

[..]

We zullen nog zien hoe het Congres er uit gaat zien, maar ik denk niet dat je kunt zeggen dat Trump meer kans heeft op impeachment dan Clinton.
De rechter, die mexicaan weet je nog, gaf aan dat er een zaak tegen Trump mocht komen. Volgens jouw logica is Trump dan ook schuldig, want anders doet de rechter dat niet.
pi_166306419
quote:
1s.gif Op zondag 30 oktober 2016 17:36 schreef Ulx het volgende:

[..]

De rechter, die mexicaan weet je nog, gaf aan dat er een zaak tegen Trump mocht komen. Volgens jouw logica is Trump dan ook schuldig, want anders doet de rechter dat niet.
Ik heb niks gezegd over schuldig zijn of niet. Het zou best kunnen dat er bewijs is dat Trump University regels heeft overtreden.
pi_166306446
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 17:35 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Hebben we het nu over de activiteiten van Trump University in het licht van de wet of ethiek?
De wet: http://m.dailykos.com/sto(...)rump-University-Suit
  † In Memoriam † zondag 30 oktober 2016 @ 18:07:00 #294
230491 Zith
pls tip
pi_166306906
quote:
1s.gif Op zondag 30 oktober 2016 01:32 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Bron?
Hun jaarverslag:

https://view.publitas.com/npl/jaarverslag-2015-npl/page/33

Pagina 31 (in het verslag)
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_166307073
Weiner werkt met de FBI mee:

joshrogin twitterde op zondag 30-10-2016 om 16:40:02 .@BretBaier emails Chris Wallace while he's on air: Weiner has given FBI permission to search computer so no warrant needed. @FoxNewsSunday reageer retweet
pi_166307193
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 18:07 schreef Zith het volgende:

[..]

Hun jaarverslag:

https://view.publitas.com/npl/jaarverslag-2015-npl/page/33

Pagina 31 (in het verslag)
Wat is hier nou mis mee?
pi_166307669
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 18:14 schreef fixatoman het volgende:
Weiner werkt met de FBI mee:

joshrogin twitterde op zondag 30-10-2016 om 16:40:02 .@BretBaier emails Chris Wallace while he's on air: Weiner has given FBI permission to search computer so no warrant needed. @FoxNewsSunday reageer retweet
Dan is de kans dat er iets uitkomt dus niet zo groot. Anders had men het wel over de verkiezingen heen gerekt.
pi_166307759
quote:
2s.gif Op zondag 30 oktober 2016 18:46 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Dan is de kans dat er iets uitkomt dus niet zo groot. Anders had men het wel over de verkiezingen heen gerekt.
Of Weiner heeft een of andere deal gesloten en gooit Hillary/Huma voor de trein? Maar denk ook dat er niet veel uit gaat komen, en het wordt denk ik sowieso wel over de verkiezingen heen getild.
pi_166307863
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 18:50 schreef fixatoman het volgende:

[..]

Of Weiner heeft een of andere deal gesloten en gooit Hillary/Huma voor de trein? Maar denk ook dat er niet veel uit gaat komen, en het wordt denk ik sowieso wel over de verkiezingen heen getild.
Tot nu toe stranden alle pogingen om Clinton buiten de stembus om te verslaan vrij roemloos. Kan bijna niet missen dat het ook nu weer een storm in een glas water zal zijn.
pi_166307893
quote:
10s.gif Op zondag 30 oktober 2016 18:53 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Tot nu toe stranden alle pogingen om Clinton buiten de stembus om te verslaan vrij roemloos. Kan bijna niet missen dat het ook nu weer een storm in een glas water zal zijn.
Een FBI onderzoek naar een presidentskandidaat, 11 dagen voor de verkiezingen. Zal inderdaad wel storm in een glas water zijn...

Gerelateerd:

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')