abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166286358

De Republikeinse kandidaat

Donald Trump - New York
Donald Trump presidential campaign, 2016

Afgevallen kandidaten:
Rick Perry
Scott Walker
Bobby Jindal
Lindsey Graham
George Pataki
Mike Huckabee
Rand Paul
Rick Santorum
Carly Fiorina
Chris Christie
Jim Gilmore
Jeb Bush
Ben Carson
Marco Rubio
Ted Cruz
John Kasich

De Democratische kandidaat

Hillary Clinton - New York
Hillary Clinton presidential campaign, 2016

Afgevallen kandidaten:
Lincoln Chafee
Jim Webb
Lawrence Lessig
Martin O'Malley
Bernie Sanders

De libertarische kandidaat

Gary Johson - New Mexico
Gary Johnson presidential campaign, 2016

De groene kandidaat

Jill Stein - Massachusetts
Jill Stein presidential campaign, 2016

United States presidential election, 2016
Amerikaanse presidentsverkiezingen 2016

SPOILER: Voorverkiezingen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
Donald Trump
Hillary Clinton
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
Donald Trump
Hillary Clinton
Gary Johnson
Jill Stein
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Bij welke kandidaat pas jij?

De Amerikaanse stemwijzer http://www.isidewith.com/
Het Amerikaanse kieskompas https://usa.kieskompas.nl/nl/#/

OP met dank aan Odaiba en polls met dank aan Martijnde3de.

Game on. *O* .
pi_166286386
99999 jij bent van mening dat de FBI politiek is aan het bedrijven. Waar is dat op gebaseerd?
pi_166286391
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_166286420
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 19:04 schreef cb2013 het volgende:

Jawel. Ben je net opgestaan? In een andere zaak van Anthony Weiner zijn emails gevonden op apparaten in zijn sexting schandaal. Die zaak heeft een connectie met de HRC email zaak. Hoe verzin je het. _O-

En dit maak je kenbaar 11 dagen voor de verkiezingen? Niet alleen dat. Er word gezegd dat de kritiek die hij nu krijgt, beter is dan na de verkiezingen. Waarom nu?
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 19:10 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Politiek bedrijven dus.
Jij volgt duidelijk de hele verkiezingen niet, en alles wat daarbij hoort. Wat volg jij eigenlijk? De FBI bemoeit zich niet met politiek.
pi_166286457
quote:
Tja, was al eerder gebeurd bij Trump, maar berichten ze natuurlijk niet over.
  Overall beste user 2022 zaterdag 29 oktober 2016 @ 19:17:53 #6
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_166286463
quote:
Lock her up!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_166286475
quote:
Duidelijke false flag om Trump in een slecht daglicht te stellen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_166286492
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 19:12 schreef Refragmental het volgende:
99999 jij bent van mening dat de FBI politiek is aan het bedrijven. Waar is dat op gebaseerd?
Nee, ik ben van mening dat rondom die emails politiek wordt bedreven. De FBI laat zich wellicht wat eenvoudig voor het karretje spannen.

Een mooi voorbeeld is dat veel meer bewindslieden in die periode privservers of zelfs mailadressen van commerciële partijen gebruiken echter volledig zonder ophef.
pi_166286497
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 19:14 schreef cb2013 het volgende:

[..]

[..]

Jij volgt duidelijk de hele verkiezingen niet, en alles wat daarbij hoort. Wat volg jij eigenlijk? De FBI bemoeit zich niet met politiek.
Dan pakken ze dit erg vreemd aan.
pi_166286534
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 19:14 schreef cb2013 het volgende:

[..]

[..]

Je kunt erover twisten of een dergelijke bekendmaking gebruikelijk is. Ik lees er gemengde meningen over.
Ik meen ergens gelezen te hebben dat het besluit dat de verkiezingen eraan komen heeft meegespeeld bij de beslissing van Comey om de brief te sturen.

Ik vermoed ook eerder dat als er al iets uit die nieuwe e-mails moet blijken dat het betrekking zal hebben op Abedin, niet op Clinton zelf.
pi_166286586
Hier dat er politiek wordt bedreven, zelfs het liberale Fox geeft dat toe
quote:
EXCLUSIVE: Election motivated FBI to release info
http://www.foxnews.com/po(...)e-renewed-probe.html

pi_166286728
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 19:20 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Nee, ik ben van mening dat rondom die emails politiek wordt bedreven. De FBI laat zich wellicht wat eenvoudig voor het karretje spannen.

Een mooi voorbeeld is dat veel meer bewindslieden in die periode privservers of zelfs mailadressen van commerciële partijen gebruiken echter volledig zonder ophef.
Als jij classified emails verstuurt op unclassified apparaten. Dan doet de FBI onderzoek naar je. Dat is hun taak.

quote:
1s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 19:23 schreef Monolith het volgende:

[..]

Je kunt erover twisten of een dergelijke bekendmaking gebruikelijk is. Ik lees er gemengde meningen over.
Ik meen ergens gelezen te hebben dat het besluit dat de verkiezingen eraan komen heeft meegespeeld bij de beslissing van Comey om de brief te sturen.

Ik vermoed ook eerder dat als er al iets uit die nieuwe e-mails moet blijken dat het betrekking zal hebben op Abedin, niet op Clinton zelf.
Abedin is clinton's rechterhand. Die zijn hand in hand. *; Het clinton onderzoek is geopend he.
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 19:26 schreef L3gend het volgende:
Hier dat er politiek wordt bedreven, zelfs het liberale Fox geeft dat toe

[..]

http://www.foxnews.com/po(...)e-renewed-probe.html

[ afbeelding ]
Ja en wat moest Comey doen? Als hij niets doet, wordt hij afgemaakt na de verkiezingen van weerhouden van informatie. Hij heeft goed gedaan. Hij heeft een publieke taak naar de Amerikanen. I Approve :Y
pi_166286773
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 19:33 schreef cb2013 het volgende:

[..]

Als jij classified emails verstuurt op unclassified apparaten. Dan doet de FBI onderzoek naar je. Dat is hun taak.

Waar is dan de ophef over al die andere politici die dit deden?
pi_166286789
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 19:33 schreef cb2013 het volgende:

[..]

[..]

Abedin is clinton's rechterhand. Die zijn hand in hand. *; Het clinton onderzoek is geopend he.

[..]

Ja en wat moest Comey doen? Als hij niets doet, wordt hij afgemaakt na de verkiezingen van weerhouden van informatie. Hij heeft goed gedaan. Hij heeft een publieke taak naar de Amerikanen. I Approve :Y
Ik weet wie Abedin is. Het punt dat je mist is dat indien uit de e-mails zou blijken dat Abedin zich aan strafbare feiten schuldig zou hebben gemaakt, dit geen juridisch effect heeft op Clinton.
pi_166286923
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 19:35 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Die zijn nu niet bezig om president te worden en dus niet relevant voor dit topic.

Welke personen bedoel je trouwens.
Ben benieuwd of je goed ingelezen bent.
pi_166286993
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 19:35 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ik heb dat gemist. Welke politici bedoel je?
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 19:36 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik weet wie Abedin is. Het punt dat je mist is dat indien uit de e-mails zou blijken dat Abedin zich aan strafbare feiten schuldig zou hebben gemaakt, dit geen juridisch effect heeft op Clinton.
Ik heb respect voor je drive. _O- Wat jij zegt is gewoon onzin. Kom met feiten aub.
pi_166287007
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 19:42 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Die zijn nu niet bezig om president te worden en dus niet relevant voor dit topic.

Collin Powell gebruikte een mailaccount van een commerciële provider voor zijn werkmail.

Maar je bevestigt het al, door het te rekken en uit te melken onder verkiezingstijd doet men een poging om Clinton buiten de stembus om te verslaan.
pi_166287019
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 19:45 schreef cb2013 het volgende:

[..]

Ik heb dat gemist. Welke politici bedoel je?

[..]

Ik heb respect voor je drive. _O- Wat jij zegt is gewoon onzin. Kom met feiten aub.
Ik weet dat je wat zwakzinnig bent, maar die post was toch geen hogere wiskunde.
  Overall beste user 2022 zaterdag 29 oktober 2016 @ 19:49:40 #19
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_166287083
quote:

[..]

Classified information is classified information. Dus dat is echt een argument van lik mijn reet dat je post.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_166287207
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 19:46 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Collin Powell gebruikte een mailaccount van een commerciële provider voor zijn werkmail.

Maar je bevestigt het al, door het te rekken en uit te melken onder verkiezingstijd doet men een poging om Clinton buiten de stembus om te verslaan.
Hahaha daar komt inderdaad zoals ik al had gedacht het kromme voorbeeld van Powell.

Je snapt toch wel dat het niet vergelijkbaar is?

Ten tijde van Powell waren er nauwelijks richtlijnen, en het door hem gebruikte commercieel account had wel een degelijke beveiliging. En dat zijn nou net de punten waar het bij Clinton om draait.
pi_166287231
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 19:49 schreef Ulx het volgende:

[..]

Classified information is classified information. Dus dat is echt een argument van lik mijn reet dat je post.
Open er een topic over zou ik zeggen. Het gaat hier over Clinton en Trump. :W
pi_166287358
Trump Rally nu live. Hij praat altijd over alles. fraude, policies, hillary :) Ongefilterd en niet politiek correct.
pi_166288799
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 19:12 schreef Refragmental het volgende:
Ben ik trouwens de enige racist in dit topic? Of is iedereen die Trump niet geweldig vindt dat?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_166289246
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 20:02 schreef cb2013 het volgende:
Trump Rally nu live. Hij praat altijd over alles. fraude, policies, hillary :) Ongefilterd en niet politiek correct.
Ik vind dit filmpje zeer sterk.
pi_166289272
quote:

[..]

Jeb Bush, Bobby Jindal, Rick Perry, Powell, Rice ze gebruikte niet allemaal een prive server maar wel gmailaccounts bijvoorbeeld
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')