SPOILER: VoorverkiezingenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
• Donald Trump
• Hillary Clinton
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
• Donald Trump
• Hillary Clinton
• Gary Johnson
• Jill Stein
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Bij welke kandidaat pas jij?
De Amerikaanse stemwijzer http://www.isidewith.com/
Het Amerikaanse kieskompas https://usa.kieskompas.nl/nl/#/
OP met dank aan Odaiba en polls met dank aan Martijnde3de.
Game on..
quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 19:04 schreef cb2013 het volgende:
Jawel. Ben je net opgestaan? In een andere zaak van Anthony Weiner zijn emails gevonden op apparaten in zijn sexting schandaal. Die zaak heeft een connectie met de HRC email zaak. Hoe verzin je het.
En dit maak je kenbaar 11 dagen voor de verkiezingen? Niet alleen dat. Er word gezegd dat de kritiek die hij nu krijgt, beter is dan na de verkiezingen. Waarom nu?
Jij volgt duidelijk de hele verkiezingen niet, en alles wat daarbij hoort. Wat volg jij eigenlijk? De FBI bemoeit zich niet met politiek.quote:
Tja, was al eerder gebeurd bij Trump, maar berichten ze natuurlijk niet over.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 19:12 schreef Monolith het volgende:
Oh nee, voter fraud!
https://www.washingtonpos(...)m_term=.1a4a0c1945a6
Lock her up!quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 19:12 schreef Monolith het volgende:
Oh nee, voter fraud!
Duidelijke false flag om Trump in een slecht daglicht te stellen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 19:12 schreef Monolith het volgende:
Oh nee, voter fraud!
Nee, ik ben van mening dat rondom die emails politiek wordt bedreven. De FBI laat zich wellicht wat eenvoudig voor het karretje spannen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 19:12 schreef Refragmental het volgende:
99999 jij bent van mening dat de FBI politiek is aan het bedrijven. Waar is dat op gebaseerd?
Dan pakken ze dit erg vreemd aan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 19:14 schreef cb2013 het volgende:
[..]
[..]
Jij volgt duidelijk de hele verkiezingen niet, en alles wat daarbij hoort. Wat volg jij eigenlijk? De FBI bemoeit zich niet met politiek.
Je kunt erover twisten of een dergelijke bekendmaking gebruikelijk is. Ik lees er gemengde meningen over.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 19:14 schreef cb2013 het volgende:
[..]
[..]
Jij volgt duidelijk de hele verkiezingen niet, en alles wat daarbij hoort. Wat volg jij eigenlijk? De FBI bemoeit zich niet met politiek.
http://www.foxnews.com/po(...)e-renewed-probe.htmlquote:EXCLUSIVE: Election motivated FBI to release info
Als jij classified emails verstuurt op unclassified apparaten. Dan doet de FBI onderzoek naar je. Dat is hun taak.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 19:20 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nee, ik ben van mening dat rondom die emails politiek wordt bedreven. De FBI laat zich wellicht wat eenvoudig voor het karretje spannen.
Een mooi voorbeeld is dat veel meer bewindslieden in die periode privservers of zelfs mailadressen van commerciële partijen gebruiken echter volledig zonder ophef.
Abedin is clinton's rechterhand. Die zijn hand in hand.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 19:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je kunt erover twisten of een dergelijke bekendmaking gebruikelijk is. Ik lees er gemengde meningen over.
Ik meen ergens gelezen te hebben dat het besluit dat de verkiezingen eraan komen heeft meegespeeld bij de beslissing van Comey om de brief te sturen.
Ik vermoed ook eerder dat als er al iets uit die nieuwe e-mails moet blijken dat het betrekking zal hebben op Abedin, niet op Clinton zelf.
Ja en wat moest Comey doen? Als hij niets doet, wordt hij afgemaakt na de verkiezingen van weerhouden van informatie. Hij heeft goed gedaan. Hij heeft een publieke taak naar de Amerikanen. I Approvequote:Op zaterdag 29 oktober 2016 19:26 schreef L3gend het volgende:
Hier dat er politiek wordt bedreven, zelfs het liberale Fox geeft dat toe
[..]
http://www.foxnews.com/po(...)e-renewed-probe.html
[ afbeelding ]
Waar is dan de ophef over al die andere politici die dit deden?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 19:33 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Als jij classified emails verstuurt op unclassified apparaten. Dan doet de FBI onderzoek naar je. Dat is hun taak.
Ik weet wie Abedin is. Het punt dat je mist is dat indien uit de e-mails zou blijken dat Abedin zich aan strafbare feiten schuldig zou hebben gemaakt, dit geen juridisch effect heeft op Clinton.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 19:33 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Als jij classified emails verstuurt op unclassified apparaten. Dan doet de FBI onderzoek naar je. Dat is hun taak.
[..]
Abedin is clinton's rechterhand. Die zijn hand in hand.Het clinton onderzoek is geopend he.
[..]
Ja en wat moest Comey doen? Als hij niets doet, wordt hij afgemaakt na de verkiezingen van weerhouden van informatie. Hij heeft goed gedaan. Hij heeft een publieke taak naar de Amerikanen. I Approve
Die zijn nu niet bezig om president te worden en dus niet relevant voor dit topic.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 19:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Waar is dan de ophef over al die andere politici die dit deden?
Ik heb dat gemist. Welke politici bedoel je?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 19:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Waar is dan de ophef over al die andere politici die dit deden?
Ik heb respect voor je drive.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 19:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik weet wie Abedin is. Het punt dat je mist is dat indien uit de e-mails zou blijken dat Abedin zich aan strafbare feiten schuldig zou hebben gemaakt, dit geen juridisch effect heeft op Clinton.
Collin Powell gebruikte een mailaccount van een commerciële provider voor zijn werkmail.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 19:42 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Die zijn nu niet bezig om president te worden en dus niet relevant voor dit topic.
Welke personen bedoel je trouwens.
Ben benieuwd of je goed ingelezen bent.
Ik weet dat je wat zwakzinnig bent, maar die post was toch geen hogere wiskunde.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 19:45 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Ik heb dat gemist. Welke politici bedoel je?
[..]
Ik heb respect voor je drive.Wat jij zegt is gewoon onzin. Kom met feiten aub.
Classified information is classified information. Dus dat is echt een argument van lik mijn reet dat je post.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 19:42 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Die zijn nu niet bezig om president te worden en dus niet relevant voor dit topic.
Hahaha daar komt inderdaad zoals ik al had gedacht het kromme voorbeeld van Powell.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 19:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Collin Powell gebruikte een mailaccount van een commerciële provider voor zijn werkmail.
Maar je bevestigt het al, door het te rekken en uit te melken onder verkiezingstijd doet men een poging om Clinton buiten de stembus om te verslaan.
Open er een topic over zou ik zeggen. Het gaat hier over Clinton en Trump.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 19:49 schreef Ulx het volgende:
[..]
Classified information is classified information. Dus dat is echt een argument van lik mijn reet dat je post.
Ben ik trouwens de enige racist in dit topic? Of is iedereen die Trump niet geweldig vindt dat?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 19:12 schreef Refragmental het volgende:
99999 jij bent van mening dat de FBI politiek is aan het bedrijven. Waar is dat op gebaseerd?
Ik vind dit filmpje zeer sterk.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:02 schreef cb2013 het volgende:
Trump Rally nu live. Hij praat altijd over alles. fraude, policies, hillaryOngefilterd en niet politiek correct.
Jeb Bush, Bobby Jindal, Rick Perry, Powell, Rice ze gebruikte niet allemaal een prive server maar wel gmailaccounts bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 19:42 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Welke personen bedoel je trouwens.
Ben benieuwd of je goed ingelezen bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |