quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 18:00 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Als je hem root kan het vast wel (hahahahahaha).
Er was ooit een tijd dat scanners werkten en ik een uur bezig was met wachten en doelgericht dratini's jagenquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 18:23 schreef AlphaEntropyOmega het volgende:
Hoe komt iedereen aan een dragonite?
Ik zit pas op 40 candy, uurtje langs grachten fietsen heeft me weer 0 opgeleverd.
Ik heb ook geen Dragonite, maar iets van 65 candy of zo. Al weken geen Dratini meer gezienquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 18:23 schreef AlphaEntropyOmega het volgende:
Ik zit pas op 40 candy, uurtje langs grachten fietsen heeft me weer 0 opgeleverd.
Heb zelf pas 14 candy.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 18:23 schreef AlphaEntropyOmega het volgende:
ze cheaten met scanners of ze zijn net zoals ik naar Ueno park geweest. Genoeg camdy voor 4 gyraidos zonder die halloweenactie, en genoeg candy voor een dragonite. Alleen nog niet gedaan, ik heb een amazing met alles impressed by en ook nog blown away. Nu loop ik me rot met hem als buddy omdat in NL er nooit zo'n beest komtquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 18:23 schreef AlphaEntropyOmega het volgende:
Maps coordinaten voor charmander nest plz, daar wil ik ook wel ff wat tijd doorbrengen.quote:
Je vergeet Eevee, gisteren weer een pareltje mogen ontvangen. Benieuwd wat mijn volgende 2x 10km gaan brengen over 1,9km.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 19:09 schreef Valerie. het volgende:
Eindelijk weer een ei! Nog een 10km ook. Kan niet wachten tot m'n vijfde Pinsir of twintigste Onix hatcht!
Heel zuur .quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:05 schreef marp0 het volgende:
Alweer een fcking magmar uit m'n 10 km ei
Zou ik zeker doen, ik kreeg net die exeggcute op de radar, gelukkig weet ik de spawns wel in de buurt dus kunnen vindenquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:08 schreef marp0 het volgende:
Net ontdekt dat een plek waar charmander voorheen spawnde nu een exeggcute spawn is. Maar eens vaker daar voorbij fietsen, kan wel wat Candy gebruiken voor power ups.
Ja op gegeven moment leer je de spawns wel uit je hoofd kennenquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:10 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Zou ik zeker doen, ik kreeg net die exeggcute op de radar, gelukkig weet ik de spawns wel in de buurt dus kunnen vinden.
Awwquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:05 schreef marp0 het volgende:
Alweer een fcking magmar uit m'n 10 km ei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |