SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2016 17:10:39 ]
Never mind, ik was toch aan het klooien met muziek en heb de boel aangeslingerd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 17:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het komt wat onverwacht. Ik kan nu helaas niet inschakelen.
Ik moet bepaalde muziek opnemen, dus dan kan ik ondertussen helaas niet luisteren. Ik hoop je volgende show weer te kunnen horen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 17:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Never mind, ik was toch aan het klooien met muziek en heb de boel aangeslingerd.
Vanavond ben ik weer niet van de partij hier...
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 18:24 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ben nog druk muziek aan het grabben, maar dat staat het luisteren naar Muis straks niet in de weg.
quote:
Dank aan Luckyquote:
Oké.... dus Eiffel 65 komt niet voorbij?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:02 schreef MaryMouse het volgende:
In this show:
Something old, something new, something borrowed nothing blue
Wees gerust, dat nummer komt niet voorbijquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oké.... dus Eiffel 65 komt niet voorbij?
Vond ik ookquote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:05 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig luistert en grabt ondertussen vrolijk verder
Dat valt straks nog te bezienquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Werkt prettig, met fijne muziek erbij
Mooi, dan is dat ook gefixedquote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:08 schreef Elfletterig het volgende:
De stem van Muis... nog kraakhelder ook
Nee, was de eerste keer. Ik ken eigenlijk alleen maar je Top of Flop-shows. En daarin heb ik je nooit horen praten.quote:
Bij Top of Flops gebruik ik inderdaad nooit de mic omdat ik te druk ben met plaatje/info posten etc.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, was de eerste keer. Ik ken eigenlijk alleen maar je Top of Flop-shows. En daarin heb ik je nooit horen praten.
Klinkt prima allemaal. Ik heb geen idee of ik jullie ooit mijn Kermit de Kikker-stem ga aandoen. Voorlopig vind ik het prima met alleen jingles en het posten van info in het topic.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bij Top of Flops gebruik ik inderdaad nooit de mic omdat ik te druk ben met plaatje/info posten etc.
En op mijn vorige PC kreeg mijn mic ook kuren dus ook de spontane shows gebruikte ik het praatijzer niet meer.
Nu nieuwe PC
Heeft bij mij best lang geduurd voordat ik met mic ging draaien hoor. Ik geloof dat iedereen zijn eigen stem heel vreemd/naar/raar vind klinken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klinkt prima allemaal. Ik heb geen idee of ik jullie ooit mijn Kermit de Kikker-stem ga aandoen. Voorlopig vind ik het prima met alleen jingles en het posten van info in het topic.
Ik heb m'n eigen stem vaak genoeg gehoord om te weten dat ik geen radiostem hebquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heeft bij mij best lang geduurd voordat ik met mic ging draaien hoor. Ik geloof dat iedereen zijn eigen stem heel vreemd/naar/raar vind klinken.
Laat die beoordeling maar aan ons overquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb m'n eigen stem vaak genoeg gehoord om te weten dat ik geen radiostem heb
Valt van jezelf altijd tegen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb m'n eigen stem vaak genoeg gehoord om te weten dat ik geen radiostem heb
Boys Don't Cry.... - daarmee heb je me wel op een idee gebrachtquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Laat die beoordeling maar aan ons over
"Sorry jongen, maar ik ga het je toch aandoen" ... - Dus je kunt nu nog vluchten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:18 schreef ToT het volgende:
Ik kon net niet goed horen wat je tegen me zei?De mic is nu toch net iets te laag.
Dat we na The Cure een ONZin nummer krijgen, met excuses reeds aan jouquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:18 schreef ToT het volgende:
Ik kon net niet goed horen wat je tegen me zei?De mic is nu toch net iets te laag.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat we na The Cure een ONZin nummer krijgen, met excuses reeds aan jou
Vluchten kan niet meerquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Boys Don't Cry.... - daarmee heb je me wel op een idee gebracht
Ik wist hetquote:
Leukquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:20 schreef Tuned22 het volgende:
Hoi Muis, Kikker, Fokker en ToTik luister ook even (kort) mee
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:20 schreef Tuned22 het volgende:
Welkom. Je bent precies op tijd, want Muis draait na een lange afwezigheid voor het eerst weer een show. Om 20:00 uur verzorg ik de afterpartyquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:20 schreef Tuned22 het volgende:
Ik hoor liever een heel Queen album dan 1x dit nummer!quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:20 schreef Tuned22 het volgende:
OK, dat kan natuurlijk geregeld wordenquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik hoor liever een heel Queen album dan 1x dit nummer!
Dank u, dank uquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Welkom. Je bent precies op tijd, want Muis draait na een lange afwezigheid voor het eerst weer een show. Om 20:00 uur verzorg ik de afterparty
Hallo daarquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik hoor liever een heel Queen album dan 1x dit nummer!
[..]Hee daar! Tof!
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OK, dat kan natuurlijk geregeld worden
Nah, ik laat knight baggy nu wel weer verstoffen hoor
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:26 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Zekersmet jullie ook allemaal hoop ik.
Hier is allesquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:26 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik hoef onverwacht niet te oefenen vanavond. Komt mooi uit, want ik had er helemaal geen zin inquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:26 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Bloedtesten, komende week scansquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:28 schreef Tuned22 het volgende:
Het hele leven is relatief iddergens maar goed ook.
Fijn muisje moest naar de dok toch afgelopen dagen?
quote:
Verhaaltjes of staarten?quote:
Damnquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Twee zielen, één gedachte. In precies dezelfde seconde!
Voor het huidige seizoen van Zondag Met Lubach is een geweldige promo gemaakt, helemaal in de stijl van Ducktales, zelfs met dezelfde zanger die ook de Nederlandstalige tune inzong.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:32 schreef MaryMouse het volgende:
Maar ik denk dat ik te oud ben voor ducktales
Ik dacht aan een film uit 1985
Wist ik niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:34 schreef MaryMouse het volgende:
"Neutron Dance" is a song written by Allee Willis and Danny Sembello which was introduced by the Pointer Sisters on their 1984 album Break Out. The song became a Top Ten hit in 1985, its success augmented by being prominently featured on the soundtrack of motion picture Beverly Hills Cop."
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:46 schreef Tuned22 het volgende:
De was was blij dat ik 'm uit z'n lijden kwam verlossen. Excuses voor de getypte onzin overigens, ik liep weg en d8: wat kraam ik eigenlijk uitniet aanstootgevend bedoelt ofzo. (lees iets teveel gekkigheid op dit forum geloof ik
)
jullie zijn vast wel wat gewend.
Het lijkt er eindelijk wel opquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:46 schreef Elfletterig het volgende:
Fijn dat het de goede kant op gaat, Muis
Tofquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:49 schreef MadMaster het volgende:
Goedenavond, ik luister even 10 minuutjes mee...
naughty night ?quote:
In disco uitvoeringquote:
Joe toequote:
Dank Uquote:
Welkom terugquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:58 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is terug, opgestart en zit klaar
Muis, bedankt!![]()
Fijn dat je weer draait
Kopje Lipton yellow label in de aanslag neem ik aan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:58 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is terug, opgestart en zit klaar
Muis, bedankt!![]()
Fijn dat je weer draait
Graag gedraaid weerquote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Graag gedraaid weer
Ik had er weer lol in
Dank jequote:
Ik heb een behoorlijk dikke huid hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:01 schreef Tuned22 het volgende:
(en ik vond het geen herrie hoor, vind dat juist mooi in die attractie)
Het is soms oprecht heel erg wat we daar te horen krijgen... - Maar ja, dat hoort bij het concept van de showquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb een behoorlijk dikke huid hoor
Smaken van muziek verschillen gelukkig, en de commentaren bij bijv. mijn Top of Flop shows zijnen
en
en
Het nadeel van typen, dat je niet altijd weet of de 'overkant' goed kan interpreteren hoe je het bedoeltquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb een behoorlijk dikke huid hoor
Smaken van muziek verschillen gelukkig, en de commentaren bij bijv. mijn Top of Flop shows zijnen
en
en
Klopt, en de show van daarnet had 2 nummers uit TofF een Topper en een flopperquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is soms oprecht heel erg wat we daar te horen krijgen... - Maar ja, dat hoort bij het concept van de show
Ik hoop in januari weer van start te gaan. Is een leuke show, echt lachenquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:04 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Het nadeel van typen, dat je niet altijd weet of de 'overkant' goed kan interpreteren hoe je het bedoelt![]()
O lachendat hoop ik mee te mogen maken.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:06 schreef Tuned22 het volgende:
Als ik trouwens onverhoopt de 'last post' zonder trompet of lastpost lapo whatever heb, ik heb géén idee hoe je een nieuwe opentdan weten jullie dat alvast. (als het lang duurt enz... be my guest)
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:07 schreef Elfletterig het volgende:
In de show onder meer:
- Officiële dienstmededeling over mijn toekomst bij Radio 49
Dankquote:
Kermit knows bestquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:11 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna: de nieuwe 3FM Megahit, die ik meer dan een maand geleden al in de show had.
Gewoon knopje [nieuw deel openen]quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:06 schreef Tuned22 het volgende:
Als ik trouwens onverhoopt de 'last post' zonder trompet of lastpost lapo whatever heb, ik heb géén idee hoe je een nieuwe opentdan weten jullie dat alvast. (als het lang duurt enz... be my guest)
Neemt ie dan ook jullie begintekst, emoticons en alles over?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gewoon knopje [nieuw deel openen]
En natuurlijk een leuke titel bedenken...quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gewoon knopje [nieuw deel openen]
Ja, de openingspost wordt automatisch meegenomen. Het topicnummer wordt automatisch opgehoogd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:13 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Neemt ie dan ook jullie begintekst, emoticons en alles over?
Yep, de hele OP wordt meegenomen. En de TT kan zoals bij elke reeks gewoon achter het opgehoogde nummerquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:13 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:13 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Een lapo kan je altijd overvallen op een onbewaakt moment.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:15 schreef Tuned22 het volgende:
Oké... fijn om te wetenik zorg altijd (zoveel post ik niet op dit forum maar goed) dat ik niet als laatste iets schrijf.
gewoon doen, wijst zichzelfquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:15 schreef Tuned22 het volgende:
Oké... fijn om te wetenik zorg altijd (zoveel post ik niet op dit forum maar goed) dat ik niet als laatste iets schrijf.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een lapo kan je altijd overvallen op een onbewaakt moment.
Hé Wtquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Escape while you can... run runquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
kopje koffie sla ik nooit af Oquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:18 schreef Tuned22 het volgende:
Als dank voor de heldere uitleg... mag ik jullie een verse latte of zulks aanbieden?![]()
Voor Kermit een kopje Lipton yellow label uiteraard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |