quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:06 schreef Tuned22 het volgende:
Als ik trouwens onverhoopt de 'last post' zonder trompet of lastpost lapo whatever heb, ik heb géén idee hoe je een nieuwe opentdan weten jullie dat alvast. (als het lang duurt enz... be my guest)
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:07 schreef Elfletterig het volgende:
In de show onder meer:
- Officiële dienstmededeling over mijn toekomst bij Radio 49
Dankquote:
Kermit knows bestquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:11 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna: de nieuwe 3FM Megahit, die ik meer dan een maand geleden al in de show had.
Gewoon knopje [nieuw deel openen]quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:06 schreef Tuned22 het volgende:
Als ik trouwens onverhoopt de 'last post' zonder trompet of lastpost lapo whatever heb, ik heb géén idee hoe je een nieuwe opentdan weten jullie dat alvast. (als het lang duurt enz... be my guest)
Neemt ie dan ook jullie begintekst, emoticons en alles over?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gewoon knopje [nieuw deel openen]
En natuurlijk een leuke titel bedenken...quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gewoon knopje [nieuw deel openen]
Ja, de openingspost wordt automatisch meegenomen. Het topicnummer wordt automatisch opgehoogd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:13 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Neemt ie dan ook jullie begintekst, emoticons en alles over?
Yep, de hele OP wordt meegenomen. En de TT kan zoals bij elke reeks gewoon achter het opgehoogde nummerquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:13 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:13 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Een lapo kan je altijd overvallen op een onbewaakt moment.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:15 schreef Tuned22 het volgende:
Oké... fijn om te wetenik zorg altijd (zoveel post ik niet op dit forum maar goed) dat ik niet als laatste iets schrijf.
gewoon doen, wijst zichzelfquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:15 schreef Tuned22 het volgende:
Oké... fijn om te wetenik zorg altijd (zoveel post ik niet op dit forum maar goed) dat ik niet als laatste iets schrijf.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een lapo kan je altijd overvallen op een onbewaakt moment.
Hé Wtquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Escape while you can... run runquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Geluid opnemen met Audacity is een verbetering, merk ik nu. Bedankt nog voor de tip. Het was Piet, geloof ik, maar ik weet het niet zeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |