SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2016 17:10:39 ]
Never mind, ik was toch aan het klooien met muziek en heb de boel aangeslingerd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 17:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het komt wat onverwacht. Ik kan nu helaas niet inschakelen.
Ik moet bepaalde muziek opnemen, dus dan kan ik ondertussen helaas niet luisteren. Ik hoop je volgende show weer te kunnen horen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 17:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Never mind, ik was toch aan het klooien met muziek en heb de boel aangeslingerd.
Vanavond ben ik weer niet van de partij hier...
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 18:24 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ben nog druk muziek aan het grabben, maar dat staat het luisteren naar Muis straks niet in de weg.
quote:
Dank aan Luckyquote:
Oké.... dus Eiffel 65 komt niet voorbij?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:02 schreef MaryMouse het volgende:
In this show:
Something old, something new, something borrowed nothing blue
Wees gerust, dat nummer komt niet voorbijquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oké.... dus Eiffel 65 komt niet voorbij?
Vond ik ookquote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:05 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig luistert en grabt ondertussen vrolijk verder
Dat valt straks nog te bezienquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Werkt prettig, met fijne muziek erbij
Mooi, dan is dat ook gefixedquote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:08 schreef Elfletterig het volgende:
De stem van Muis... nog kraakhelder ook
Nee, was de eerste keer. Ik ken eigenlijk alleen maar je Top of Flop-shows. En daarin heb ik je nooit horen praten.quote:
Bij Top of Flops gebruik ik inderdaad nooit de mic omdat ik te druk ben met plaatje/info posten etc.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, was de eerste keer. Ik ken eigenlijk alleen maar je Top of Flop-shows. En daarin heb ik je nooit horen praten.
Klinkt prima allemaal. Ik heb geen idee of ik jullie ooit mijn Kermit de Kikker-stem ga aandoen. Voorlopig vind ik het prima met alleen jingles en het posten van info in het topic.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bij Top of Flops gebruik ik inderdaad nooit de mic omdat ik te druk ben met plaatje/info posten etc.
En op mijn vorige PC kreeg mijn mic ook kuren dus ook de spontane shows gebruikte ik het praatijzer niet meer.
Nu nieuwe PC
Heeft bij mij best lang geduurd voordat ik met mic ging draaien hoor. Ik geloof dat iedereen zijn eigen stem heel vreemd/naar/raar vind klinken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klinkt prima allemaal. Ik heb geen idee of ik jullie ooit mijn Kermit de Kikker-stem ga aandoen. Voorlopig vind ik het prima met alleen jingles en het posten van info in het topic.
Ik heb m'n eigen stem vaak genoeg gehoord om te weten dat ik geen radiostem hebquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heeft bij mij best lang geduurd voordat ik met mic ging draaien hoor. Ik geloof dat iedereen zijn eigen stem heel vreemd/naar/raar vind klinken.
Laat die beoordeling maar aan ons overquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb m'n eigen stem vaak genoeg gehoord om te weten dat ik geen radiostem heb
Valt van jezelf altijd tegen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb m'n eigen stem vaak genoeg gehoord om te weten dat ik geen radiostem heb
Boys Don't Cry.... - daarmee heb je me wel op een idee gebrachtquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Laat die beoordeling maar aan ons over
"Sorry jongen, maar ik ga het je toch aandoen" ... - Dus je kunt nu nog vluchten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:18 schreef ToT het volgende:
Ik kon net niet goed horen wat je tegen me zei?De mic is nu toch net iets te laag.
Dat we na The Cure een ONZin nummer krijgen, met excuses reeds aan jouquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:18 schreef ToT het volgende:
Ik kon net niet goed horen wat je tegen me zei?De mic is nu toch net iets te laag.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat we na The Cure een ONZin nummer krijgen, met excuses reeds aan jou
Vluchten kan niet meerquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Boys Don't Cry.... - daarmee heb je me wel op een idee gebracht
Ik wist hetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |